Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
14 Haziran 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
102 (Bu ay: 3)
Gönderiler Hakkında
3 ay
LPG ye 48 kuruş ZAM
Otogaz (LPG) fiyatlarına bir zam daha geliyor.

Bu gece yarısından itibaren otogaz fiyatlarında 48 kuruş artış bekleniyor.

Otogaza en son 20 Ekim'de 22 kuruş zam yapılmıştı.

İstanbul'da 6,10-6,18 liradan satılan otogaz fiyatı zam sonrasında 6,58-6,66 liraya yükselecek. Ankara'da 6,73, İzmir'de 6,52 liraya çıkacak.




https://www.memurlar.net/haber/998422/otogaza-48-kurusluk-buyuk-zam-geliyor.html
11 ay
Süper Kolay Paket
Merhabalar bugün vodafone a geçiş yaptım. Paket yükleme ekranında böyle bir şey denk geldi tam ihtiyacıma göre ancak daha önce kullanan var mıdır? 3 ayda herhangi bir ekstra ücret falan istiyorlar mı?
geçen yıl
Buzda kaza
4 yıl
GNÇ PAKETLERİ HAKKINDA SORU
GNÇ full paketleri alımı için bugün son tarih gözüküyor sizce yeni paketler mi çıkar yoksa süre uzatılır mı?
7 yıl
Das Boot Filmi hakkında bilgi ?
Merhaba arkadaşlar IMDB de 8.4 puan almış Top 250 de 72.sırada olan bu filmin izleyen var mı acaba ?
Filmi izlemeyi düşünüyorum da IMDB de 149 dakika gözüküyor,bende bi sürümü var 4 saat 53 dk,bazı yerler de ise 3 saat 28 dklık versiyonu var hangisini izlemeliyim sizce+149 dk lık olanı da hiç bir yerde bulamadım bilgisi olan var mıdır acaba ?
7 yıl
Benito Mussolini dönemini anlatan filmler
İkinci dünya savaşını anlatan yığınca film,dizi var.Yok Almanya nın gözünden yok Abd nin gözünden merak ettiğim İtalyanların böyle bir filmi var mı ?
Aslında tam olarak sormak istediğim Benito Mussolini yi Kara Gömleklileri anlatan bir yapım. Tarafsız diyeceğim ama öyle bir şey imkansız mümkünse İtalyanların gözünden olursa daha iyi olur.
Film önerilerinizi bekliyorum.Belgeselden ziyade film olursa çok daha iyi olur.

Not:Faşizme karşı sempatim falan olduğundan değil sadece o dönemleri izlemek hoşuma gidiyor.
7 yıl
Kapaklı Telefon
Merhabalar LG G2 mi sattığımdan dolayi hayatım boyunca hep özendigim ama hiç kullanmadığım;
kapaklı
fm radyolu
telefon
tavsiye edebileceğiniz model marka var midir acaba
8 yıl
tarife önerisi?
Merhabalar hattımı üzerime alayım derkene 2014 Ekime kadar Turkcell de kalma mecburiyetim dolayı güzel bir tarife paket arıyorum başka operatörlere de hat alabilirim tahattütü olmayan faturalı da olabilir ama önceliğim faturasız..
Her yöne 400-500 dakika + 2000 sms civarı,
İnterneti olmasına gerek yok
Fiyatı da 20-30 tl civarı

Şimdiden teşekkürler saygılar
9 yıl
root for atrix
Merhaba arkadaşlar 50 gündür atrix kullanıcısıyim,
Telefonu bazı sebeplerden dolayi fabrika ayarlarına yolladım o gündür bu gündür telefon da bi yavaşlama sorunu oluştu rehbere giriyorum geç açılıyor kablosuz açıkken hiç bir şey yapamıyorum sürekli donuyor...

Bende root etmeye karar verdim,,,

–Root edince garantiden çıkıyor bunu terse cevirmenin bi yolu var mı?
–en iyi root programı hangisi
–bide ben hiç root etmedim tek başıma becerebilir miyim?
–son olarakta root ettikten sonra radyosu olabilir mi

Simdiden Teşekkürler
10 yıl
atrix
Merhaba arkadaşlar ya benim sorunum youtube kanalıyla alakali,facebookta ki videoları izleyebiliyorum ama youtube da bi sorun var Adobe Flash Player güncel diyo markette ne yapacağım bilemedim doğrusu şimdiden teşekkürler
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.