Donanım Haber

Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Yüzbaşı
26 Ekim 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
20 üye
Görüntülenme (?)
83 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
6 yıl
icinizden hanginiz bu cocuk ??
Yanimdan gecerken baktim teknosaya dogru yardiriyordu bir baktim telefonunda dh acik 😂 icinizden hanginiz bu cocuk ??
6 yıl
Donanim Haber Durduruldu (1.8.7)
Son guncelleme ile beraber uygulama hic acilmiyor.Android 5.1 de de var bu sikinti 6.0 da da var.
 Donanim Haber Durduruldu (1.8.7)
6 yıl
Arac icerisinde yanik kokusu
Merhaba arkadaslar bugun basima bu olay geldi dik bir yokustan geri cikarken araci biraz zorladim yaklasik 2 sn sadece ve yanik lastik kokusu gibi ibr koku geldi arastirdigim kadariyla balata kokusuymus sizce birsey ous mudir ?
Hyundai i20 1.2 benzin 8000 kmde
6 yıl
Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
Merhaba arkadaşlar çarşamba günü babam ufak bir kaza geçirdi.Bir minibüse çarptı (şu arkası yüksek olanlardan) ama yavaş çarptığı için minübüste hiçbirşey yok bizim araçtada şöyle bir hasar oluştu sizce bu hasar dert edilecek kadar büyük mü ? Araç şu anda serviste çarşamba gününden beri parça bekliyorlarmış.

 Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
 Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
 Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
 Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
 Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
 Hyundai i-20 Kaza [SSLi]
6 yıl
Tv8 Efsaneler Maçında Olan Var mıydı ?
Merhaba dostlar bugün acun medyanın yaptığı efsaneler maçlarının finali vardı buraya dh den katılan oldu mu ?
7 yıl
Dün ''Zürafa Sokak''a Girdim Soruları Alabilirim
Dün arkadaşla şu meşhur yere bi bakalım dedik harbiden dedikleri kadar meşhurmuş fiyatlandırmayı bilmiyorum ama soruları alabilirim.
7 yıl
Taksim Civarında Arabayı Nereye Bırakabilirim
Merhaba arkadaşlar taksim civarında arabayı nereye bırakabilirim ? Fiyat bilgisi olan ve güvenliğini az çok güvenlimi yada güvensizmi diye söyleyebilicek birileri var mı ? Yarın (Pazar) günü için.
7 yıl
birazdan tek basima sinemaya gidecegim sorulari alayim
7 yıl
A-101 Kasiyerine Açıldım Soruları Alabilirim
Evet beyler baŞLIKTA OLDUĞU GİBİ GELSİN SORULAR
7 yıl
Kızla Arkadaşımla Buluşacağım Nakit Lazım
Merhaba arkadaşlar kız arkadaşımla (normal sevgilim değil) buluşmaya başka bir şehire gideceğim hazır gitmişken eski arkadaşlarımı da göreyim diyorum ama bana nakit lazım acaba nereden bulabilirim ? Fazla değil yol param çıksın yeter diyorum ya iddia filan ne bileyim elinde banko kuponu vs olan varsa paylaşabilir mi ?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle