Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
M

Çavuş
15 Ağustos 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
6 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
M
geçen yıl
SHOPTAN GERÇEK PARA İLE ALDIĞIM EŞYALARI NASIL OYUN PARASINA ÇEVİREBİLİRİM
Arkadaşlar oyuna yeni başladım sırayla görevler yapıp ilerlemeye çalışıyorum. Fakat birazda güçlenmek için bir miktar nakitime shoptan point alarak kendime eşya alabilecek fırsat yaratmak istiyorum. Nasıl yapabilirim shoptan aldığım eşyayı pazarda nasıl satabilirim. Yardımcı bir video veya konu başlığı bulamadım.
M
8 yıl
Hesap aktarımı hakkında yardım lütfen
Selamlar beyler hesabımı West e geçirmek istiyorum fakat şu hatayı alıyorum lütfen yardım edin ne yapmam gerek hiç bilmiyorum bilen var mı ?

Hata:
Durum: Aktarım başarısız. Mevcut bölgede (TR1) oynamaya devam edebileceksin. Hesabından ödeme alınmadı. Hesabın yeni bölgede (Avrupa Batı) etkinleştirilmedi.

Sebep:Aktarım sırasında beklenmeyen hata (9300) oluştur. Lütfen daha sonra tekrar dene.
M
8 yıl
Oyun aynı şampiyonlar etrafında dönüp durmakta
Evet arkadaşlar özellikle dereceli oyunlar 20 30 şampiyon çeşidine sıkışmış durumda,bu durumdan rahatsız olanlarınız yok mu ?
Ayrıca ben Riot'a ticket attım bu durumla ilgili oyun önerileri başlığı altında sizde size göre ölen şampiyonlarla ilgili görüşlerinizi yazarsanız belki bu konuda çalışmalarını hızlandırırlar.
M
10 yıl
[Çözüldü] Dv6 - 6020st Boot Manager Hatası 0xc0000034
Merhabalar , dv6 6020st bilgisayarımı yeniden başlatıp f11 e basınca yada recovery cd sini takıp F9 ile boot edince aldığım sonuç hep aynı oluyor (Resimdeki gibi Enter yada Esc yapınca sonuç alamıyorum bilgisayarı yeniden başlatıp devam ediyor)
ve format atmak için recovery kısmına geçemiyorum , ancak başka bir win 7 CD takıp C sürücüsünü silip yeniden başlatınca bilgisayarı o zaman Recovery kısmına giriş yapabiliyor o zamanda recoverynin anlamı olmuyor arkadaşlar amaç zaten CD olmadan format atabilmek bu sorunu nasıl çözeriz





Not:konuyu pek çok kez aradım arkadaşlar net bir cevap bulamayınca ve sonuç alamıyınca konuyu açtım.
Not2:ekranın ortasındaki garip renklilik kameranın flashı gözünüzü almasın diye paintten sprey ile boyadım
M
10 yıl
Hp dv-6 6020 bootmrg hatası format atarken yaşadığım sorunlar zinciri [Çözüldü]
reset atıp hp setuptu sanırım program devreye girdi system recovery seçeneğini seçip next yaptım sonra yeniden başlattığımda bootmrg eksik hatası verdi benzer konular var ama dvdsiz çözüm olursa iyi olur bide recovery klasörüm silindimi umarım silmemişimdir
tüm gün uğraştım kafayı yememe az kaldı yardımcı olursanız çok makbule geçer
M
10 yıl
İnvite Friends Eventi hakkında
iyi akşamlar arkadaşlar ben toplamda 7 arkadaşımı bu eventle oyuna başlattım hepside lvl 5 in üstüne çıktılar ve bende ip boost eventimidir nedir onu kullandım yani ben hepsini kullandım bi arkadaşım kullansanda 10 yapınca player sayısını tier 3 champion alabiliyorsun diyo diğeride tam zıttını diyor bilen deneyen biri yardımcı olabilirmi (arkadaşlar tahmin yürütüyor :)
M
10 yıl
Nasusla ilgili bi sorum olacak
nasusun q skilli 3 attack veriyormuş her minnions kesdiğinde minnionsları kesiyom q ile ama vermiyo nerde hata yapıyorum ?
M
10 yıl
500 mb lık patch yoksa domination süprizimi var ?
evet arkadaşlar içimden bi ses domination geliyor diyo ya sizce :D :p
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.