Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
K

Yüzbaşı
08 Şubat 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
44 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
K
geçen yıl
Simbamız teşrif etti yuvasına
Instagram üzerinden bu güzel oğluşumuzu ücretsiz sahiplendik. Biritish ağırlık veya safkan ama hiç önemi yok enerjisi çok iyi uydu. Bana daha yakın durdu ama hanımla da iyi

8 aylık erkek

Mama olarak royal canin 32 seçtik
K
3 yıl
PLATINUM12 ---> PLATINUM15 ÜCRET FARKSIZ GEÇİŞ
Başlıkta okuduğunuz gibi platinum12 tarifesini 95tlye kullananlar platinum15e ücret farkı olmadan geçiş yapabiliyor.
Beni Turkcell kendisi aradı önerdi.
Hediyeler iptal olmuyor değil mi diye 3 kez sordum.
Hatta 1 saat sonra kontrol edip tekrar aradı aynı müşteri temsilcisi ve kesinlikle gb hediyeleriniz iptal olmuyor.
Yeni tarife döneminizden itibaren 15GB olacak dedi. Diğer dakika vs aynı artış düşüş yok.
Ben yaptırdım. İlgisini çeken olursa diye haber etmek istedim.
İşimi garantiye almak için 3 defa onaylattım ücret artışı olmadığını. Zaten gelen smsde de 95tl yazıyor.
K
5 yıl
Vodafone Hediye İnternet Hakkında
Vodafone'da surprizler hic bitmez! Size ozel yurt icinde gecerli 1GB internet hediyemiz hattiniza yuklenmistir. Internetiniz 11.02.2017 18:23:30 tarihine kadar gecerlidir. B003

Benzeri hediye internet paketi kaç tane alıyorsunuz ayda?

Bu rastgele verdiği bir hediye. Yanımda uygulaması ile alakası yok. Bana ayda en az iki defa geliyor, bazen üç. Tarife RedS.
K
6 yıl
Iphone 6 Ölü Piksel sorunu
selam arkadaşlar

Cihazı yaklaşık bir buçuk ay önce aveadan satın aldım. Ekranda iki adet ölü pixel olduğunu fark etttim. Pixel testlerinde çıkıyor, kendim yaptım.
Bir de sağ alt taraf nadiren çıt çıt gibi ses veriyor.
Değişime kesin girer mi?
Avea bu konuda nasıl davranır?
Teşekkür ederim
K
8 yıl
WAFFLE MAKİNE + KAHVE MAKİNESİ + ÇİKOLATA ŞELALESİ
Arkadaşlar yeni açtığımız kafemize bir adet WAFFLE makinesi, bir adet de orta boy ÇİKOLATA ŞELALESİ almamız gerek.
Kafe Karaman'da. Fakat internette ürünleri ya bulamadık ya da yok.

1 ADET WAFFLE MAKİNESİ
1 ADET ÇİKOLATA ŞELALESİ
1 ADET KAHVE MAKİNESİ (LATTE, ESPRESSO) yapabilenlerden almamız gerek.
yardımcı olacak yönlendirecek olan var mı?

kahve makinesinde özellikle çok zorlandık. şu çok pahalı olanlardan değil 10-15tllik olmayacak.

TEŞEKKÜRLER, lütfen bi el atalım
K
10 yıl
Andorid'e geçmek için- Acil yardım lütfen.
Wave I var bende. diyelim ki sıkıldım değiştirmek istiyorum. Androidli bi telefon olsa dedim. Hangi cihazla kafa kafaya (50 100 al-ver olabilir tabi) değişebilirim. Değişmeliyim. Donanımı falan harika farkındayım telefonumun. Bi şekilde android dünyasına da giriş yapmak istiyorum. Hala kesin bişey yok tabi. Çünkü bundan sonraki telefonum SGS 3 olabilir. Öğretmenliğe başlayınca alabilirim çok rahat bi şekilde seneye. Ne dersiniz? HTC'nin bazı modelleri çok basit geldi, bir de androidin her sürümü her cihaza yükleniyor mu?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.