Şimdi Ara

PlayStation 5 / Pro | ANA KONU | En İyi Oyun Platformu | (3431. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
16 Misafir - 16 Masaüstü
5 sn
180.721
Cevap
1.518
Favori
9.814.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
348 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34293430343134323433
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yo_Sun kullanıcısına yanıt

    14.000 olsaydı nasıl alırdık Allah razı olsun satıcıdan.



  • Playstation 5 | RDNA 2 GPU Features, Geometry Engine, OS Reserves | Exclusive






  • Ewarrr kullanıcısına yanıt
    gercekmi bu oyun mükemmel beklenti yapar o ayrıda, bu kapaktaki adam ne ayak ya? zombi dizisinden ünlü oldu sonra oyunların yıldızı oldu neden
  • oyunların savelerini niye cloud'dan otomatik indirmiyor? days gone indirdim daha önce hiç oynamamış gibi başlıyor ayarlardan cloud a girip save indirince düzeliyor. hep mi böyleydi bu yoksa ps4-ps5 farkı olduğu için mi otomatik indirmiyor

  • Ardamax kullanıcısına yanıt

    Ben de çok oyun sildim ilk defa böyle bir şey oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu hafta büyük ihtmal AVM'ler kapatılacak. Nasıl gidip alacağız acaba..

  • Oyun kütüphanesinden oyunu nasıl silicez arkadaşlar oyunu kurmadım
  • Videodan birisi İngilizce olarak gerekli yerleri almış.


    Çeviridir :


    • Sony'nin PS5 dahili özellikleri ve derin teknik özellikleriyle çekingen davranması, çoğunlukla PS5'e Giden Yol konuşmasının kötü karşılanmasından kaynaklanıyordu, Jim Ryan'ın kendisinden bir iç yetki vardı ve geliştiriciler de çok yavaş bilgi akışını takip etti.
    • CPU, birleşik bir L3 önbelleğe sahip Zen 2'dir (iki geliştirici tarafından onaylanmıştır), CPU'nun SMT'sini kapatma seçeneği yoktur
    • Bir CPU çekirdeği, işletim sistemine ve benzer işlevselliğe adanmıştır, bu da 7 çekirdeğin geri kalanını geliştiricilere bırakır.
    • DDR4 yongası SSD önbelleğe alma ve işletim sistemi görevleri içindir, geliştiriciler bunu tamamen görmezden gelecektir.
    • PS5, Örnekleyici Geri Bildirim Akışı özelliğine sahip değildir, ancak geliştiriciler tarafından benzer sonuçlar / işlevler sunan araçlar vardır (ancak biraz daha karmaşıktır)
    • PS5'in İlkel Gölgelendiricileri, RDNA 1'de kullanılanlardan çok daha gelişmiştir ve GPU için "aşırı" hassasiyet seviyeleri sağlar.
    • VRS ayrıca Geometry Engine ile "aşırı" hassasiyette çalışır
    • Unreal Engine 5'in "Nanite" teknolojisi, PS5'in Geometri Motorunu iyi kullanıyordu ve GE'nin şimdiye kadarki en iyi vitrini oldu
    • Önbellek temizleyiciler göz ardı edildi ve yeterince dikkat çekmiyor, geliştiriciye göre GPU'da önemli bir hızlanma sunuyorlar ve çok fazla ek yükü azaltıyorlar.
    • Tempest Engine, geliştiriciler tarafından CPU ile ilgili görevler için zaten kullanılıyor ve fizik gibi şeylerde harika
    • PS5'in hesaplama birimi mimarisi RDNA 2 ve Series X'in masaüstü uygulamasındakilerle hemen hemen aynıdır.


    Bu videoda yeniden onayladığı ve PS5'in "ham geometri çıkışı ve veri gecikmesi" etrafında tasarlanması gibi bir sürü başka şey de var. Videonun tamamını izlemenizi tavsiye ederim.


    Orijinal :


    • Sony being coy with the PS5 internals and deep technical features was mostly because of the bad reception of the Road to PS5 talk, there was an internal mandate from Jim Ryan himself and developers also followed suit hence the very slow drip of information
    • CPU is Zen 2 with a unified 8MB L3 cache (confirmed by two developers), there is no option to turn off SMT of the CPU. The unified cache allows significantly lower latency when accessing the cache memory.
    • One CPU core is dedicated to operating system and similar functionality which leaves the rest of the 7 cores for developers
    • The DDR4 chip is for SSD caching and OS tasks, developers will completely ignore this.
    • PS5 does not feature Sampler Feedback Streaming however there are tools which offer similar results/functionality by developers (however it's a little more complicated)
    • PS5's Primitive Shaders are much more advanced than the ones used in RDNA 1 and allow "extreme" levels of precision to the GPU
    • VRS also runs on "extreme" precision with the Geometry Engine
    • Unreal Engine 5's "Nanite" technology was making good use of the PS5's Geometry Engine and has been the best showcase of the GE so far
    • The cache scrubbers have been overlooked and are not getting enough attention, according the the developer they offer a significant speedup of the GPU and reduce a lot of overhead
    • The Tempest Engine is already being used by developers for CPU related tasks and is great at things like physics
    • PS5's compute unit architecture is pretty much the same as that in the desktop implementation of RDNA 2 and the Series X




    @OldReview @Naughty Dog @tospik @Ellie_Williams





  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    İlk olarak manuel indirmen gerek hocam bir kereye mahsus
  • Hocam sizin cihaz geldi mi? :)
  • Esk-Onur26 E kullanıcısına yanıt

    Kütüphaneye giren oyunu ister kur ister kurma silinmiyor, kalıcı olarak kütüphanende kalıyor.

  • Kusura bakmayın konuyla pek alakası yok ama bu konu aktif olduğu için yazıyorum,

    Adminlerden rica etsem beni XBOX forumundan süresiz banlarmısınız lütfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbulldozer kullanıcısına yanıt
    Hideo Kojima ile Norman Reedus hemen hemen aynı yaştalar ve aralarında samimi bir ilişki var, yıllardır birbirleriyle aynı iş üzerinde çalışmak istediklerini söylüyorlardı, ilk önce Silent Hill için ana karakter olarak belirlendi, proje sonradan iptal olunca Hideo Kojima Norman Reedus ile yeniden bir araya gelip Death Stranding için çalışmalara başladı. Anlayacağın, Hideo Kojima bu adama takmış, en son tekrardan yeni projelerde bir araya gelebileceklerini açıklamışlardı :)

    Benim için hoş, Norman Reedus'u severim, 2010'lu yıllarda az izlemedik.
  • Teşekkür ederim hocam
  • Yok hocam daha gelmedi Aralık ayı ortasında gelecekler akrabalar heyecanla bekliyoruz bakalım. :)


    @Ardamax

  • Hayırlısı ile kavuşursunuz inşallah hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşAllah hocam hayırlısı ile artık. :)


    @Dark Saga

  • 3d ses için özel bir kulaklığa ihtiyacımız yokmuş ya tamamen yazılımsal bir olaymış bunu yeni öğrendim neredeyse 1600tl ye kulaklık alacaktım.


    Açıkcası pc de kullandığım logitech 7.1 kulaklıklardan hiç memnun değildim, bahsedildiği gibi sesin nereden geldiği net anlaşılmıyor sadece ipucu veriyor. 3d sesten beklentim daha büyük. Youtube'daki efsane 3d barber shop videosundan biliyorum gerçekten daha iyi duruyor.


    O yüzden steelseries arctis 1 almaya karar verdim. Yine ucuz değil ama en azından iyi bir kulaklık :)

  • Ps5 için hdmi 2.1'in ne kadar önemi vardır arkadaşlar. 2.0 yeterlimidir yoksa ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34293430343134323433
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.