Şimdi Ara

Need for Speed™ Unbound | ANA KONU | 2 ARALIK 2022

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
600
Cevap
11
Favori
25.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EA Play Live 2020 konferansında oyuna ait kısa bir video gösterildi.
    Dağıtıcı: Electronic Arts
    Geliştirici: Criterion Games
    Oyun Motoru: Next-Gen Frostbite
    Platform: PlayStation 5, Xbox Series X, PC
    Tahmini Çıkış Tarihi: Kasım 2022 (Kasım ayının 2. cuması)


    28 Haziran 2020 - BRIDGESTONE lastik lisansı alındı, Ghost`un oyunlarında olduğu gibi SpeedHunters lastiklerinin üzerine beyaz sprey ile boyanmış şekilde olmayacak. Lastiklerin gerçek şekilleri vs. olacak ve SpeedHunters yazısı lisanslı lastiklerden kaldırılacak.

    2 Mart 2021 - Need for Speed, 2022`ye ertelendi.





    Need for Speed™ Unbound | ANA KONU | 2 ARALIK 2022

    Need for Speed™ Unbound | ANA KONU | 2 ARALIK 2022

    Need for Speed™ Unbound | ANA KONU | 2 ARALIK 2022
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Umarım patates bir oyun çıkartmazlar.

    Benim yeni nfslerden beklentilerim:
    - Güzel hikaye, güzel harita
    - Mobil oyunlar gibi hissettirmeyen oyun dizaynı
    - Güzel oynanış
    - Bol araba
    - Gece dağlık bölgelerde yarış
    - Karakterlerin saçma sapan çoluk çocuk hareketleri değil düzgün hardcore hareketler yapması
    - İllegal yarışlar yaptığımız için pistlerin ona göre dizayn edilmesi. Son nfs oyunlarında sözde illegal yarışlar yapıyorduk ama şehrin ortasında yolların yanlarına bariyer falan çekilmişti. Checkpointlerde ışıklı dikey çubuklar vardı. Arkadaş biz bu oyunda illegal yarışlar yapıyorsak bunu hissedebilmeliyiz. Sanki resmi bir pistte resmi yarış yapıyormuşuz gibi illegal yarışlara uymayacak dizaynlar niye yapıyorsunuz. Nfs heatte mesela yarış yaparken yanlara bariyer falan çekilmiş. Arkadaş siz bu kadar büyük prodüksyonu hazırlarken ordaki azgın polisler nerde? Şehrin ortasında bu kadar büyük işler yapıyorsunuz kimsede nooluyor demiyormu? Azıcık mantıklı yapsanıza şu işleri. İllegal yarışlar yapıyorsak bunu dibine kadar hissetmeliyiz. Yarış yapacağımız yerde yol kenarlarında checkpointler için ateşler yansın. U2deki gibi kızlar elleriyle yarışları başlatsın. Bossları yenince biz onların anahtarlarını alırken onlarda hırslarından ehliyetlerini yırtıp atsınlar ve sevgilileri onları terketsin falan fistan. Yani yapımcı ekip azıcık yaratıcı olsun. Oyun biraz hardcore olsun. Öyle fh4 gibi bebelere balon tarzı olmasın. Fh4teki o yarış sonlarındaki karakterlerin sevinme animasyonları neydi öyle. Sanki 3 yaşında çocuğa çizgi film yapıyorsun.
    - Başlangıç gibi bitiş çizgisindede bizi karşılayanlar olsun. Yarış sonu araçtan çıkıp arkadaşlarımızla sevinelim ve burda herkesin destekçisi olsun yani yendiğimiz adamın destekçileri biz kazanınca sevinmesin. Yani oyunda biraz detay derinliği olsun.
    - Saçma sapan renkler değil gerçekçi tonlar kullanılsın.
    - Polisler sadece bize değil oyundaki herkese salça olsun.
    - Güzel random olaylar ve sürpriz görüntüler olsun.
    - Nitro sistemi güzel olsun. Nitro kullandığımızı hissedebilelim. 2010 hpde mesela nitro harikaydı.

    2021de çıkacak bir oyun için donanım ve teknoloji bu kadar gelişmişken çok şey istemiyorumdur sanırım. Gidipte fh4 gibi güzel grafikli ama içi boş yarış oyunları çıkarmasınlar artık piyasaya.

    Bariyer derken şunu kastediyorum: Abi şehrin ortasında illegal yarış için bariyer ve ışıklı yönlendirme prodüksyonu kuruluyor ve kimsede buna ses çıkarmıyormu? Nerde azılı polisler?



    OYUNU ÇOK BEĞENDİM, GERÇEK BİR NFS OYUNU GİBİ..

    Oyunu gün itibari ile 4 saat kadar oynadım ve bayıldım. Oyunu incelemeden önce belirteyim NFS'yi geçtim hiç bir oyun +1000₺ fiyatı hak etmez (GTA 6 hariç) o yüzden fiyattan bağımsız oyunu yorumlamak istiyorum.

    Oynanış Heat'e göre farklı hissettirdi bana. Heat'i 200 saate yakın oynadım son 2 haftadır da Unbound ile farkını anlayabilmek için arada açıp oynuyordum. Şunu söyleyebilirim ki fizik ve handling anlamında oyun gerçekten çok gelişmiş. Bi kere araçların ağırlığı daha çok hissediliyor, aracın tümseklere olsun, atlamalı zıplamalı yerlerde olsun, virajlar da olsun bu ağırlığı araştan araca değişiyor. Drift biraz daha zorlaştırılmış gibi R2 ile gazı viraja göre vermek gerekiyor yoksa kontrolü kaybediyorsunuz. Yavaş ve hızlı aracın hissi çok daha iyi olmuş. Kısaca Unbound, Heat'e göre oynanış anlamında (bence) level atlamış. Araba sürmek gerçekten çok keyifli.

    Polislere ne yaptınız? Heat de ki acımasız polislerden yine NFS 2015 de ki NPC'lere dönmüşler. Heat de polislerin zorluğundan ağlayan bir tayfa vardı ondan olsa gerek polisleri bu oyunda baya aptallaştırmışlar. Heat 5 polisleri max 250km basan aracımla kolaylıkla geçebiliyorum. Oyunun en büyük eksisi polisler olmuş. Umarım update ile bi ayar çekerler.

    Grafiklere diyecek söz yok atmosferi kokluyorsunuz, araçlar ve çevre eski oyunlara göre çok iyi durumda. Yeni nesil bir oyun mu hayır değil PS4 oyununu Ultra grafikte oynuyoruz gibi düşünüyorum ama yanlış anlaşılmasın grafikler gerçekten çok iyi özellikle geceleri.

    Modifiye ye henüz adam akıllı giremedim fakirlikten ama seçenekler çok artmış. Heat'e göre parçalar daha çeşitli, daha gösterişli gözüküyor en azından baktığım 2 araçta öyle.

    Müzikler efsane tam ortama uygun, buluşma mekanlarında ve yarış başlangıcın da müzikler sizi oyuna sokuyor. Araç seslerine diyecek lafım yok zaten Criterion Games, Most Wanted 2012 de ki araç sesi kalitesini bu oyuna yansıtmış. Yine Heat'e göre araç sesleri oldukça gelişmiş, motorun gücünü hissediyorsunuz. Pedal sesleri de oyuna farklı bir hava katmış güzel bence.

    Anime Efektleri tam olması gereken kıvam da çok abartıya kaçarlar mı diye korkuyordum ama dengeli tutmayı başarmışlar. Oyuna ayrı bir hava katmış, kapatma seçeneği koymamışlar ama gelse bile kesinlikle kapatmayı düşünmüyorum oyunun olayı bu bence.

    4 saatlik oynayışım da hikaye den bişey anlamadım bence biraz kötü işleniyor bu bağlam da Heat'in hikayesi çok daha iyiydi.

    Şu zorluk meselesi halis mi ? Herkes oyuna zor demiş ama ben normal ayarlarda yarışları çok kolay bir biçimde kazanıyorum, hatta oyunun zorluğunu arttırdım.

    Para mevzusu sıkıntı çıkartacak gibi gerçekten. Yarışlar çok az para veriyor, yeni arabayı geçtim gelen para direk performans modifiyesine gidiyor arabayı çıplak sürmek zorunda kalıyorum oyunun hikayesi gereği henüz 1.hafta 3.gündeyim. Belki ilk hafta diye yarışlar az para veriyo olabilir ama sonrasında ben epey artacağını düşünüyorum.

    Grafiklere ona buna çöp diyen "Milkshake Brain"lilere tavsiyem Forza dışında bir oyun oynayın. Oyunun iyi olduğu, Heat'e göre gelişmiş olduğu bir çok yönü olmasına rağmen oyuna çöp muamelesi yapmak yada o oyunun fanı olmadığınızdan, EA Play den oyunu beleşe oynayım da, forumda millete bulaşayım diyedir yoksa bu kadar negatif yorum yapmanın herhangi bir izahı yok. Her oyunun alıcısı farklı, bu oyun arcade yarış oyunudur simulasyon veya simcade dediğimiz Forza'yı bu oyunla bir tutmayın, kıyaslamayın.

    Araba ve araba yarışı oyunu aşığı olarak piyasa da oynamadığım oyun kalmadı. Need For Speed Unbound eski Underground havasını günümüze uyarlamış ve bence çok güzel bir oyun ortaya koymuş. Ben oynamanızı kesinlikle tavsiye ediyorum.


  • Konu hayırlı olsun senın konular baya zevkli iyi oluyor. bilgi akıyor resmen.
  • Sadece yeni nesile demek. Senin için ps5 alamam nfs

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Umarım patates bir oyun çıkartmazlar.

    Benim yeni nfslerden beklentilerim:
    - Güzel hikaye, güzel harita
    - Mobil oyunlar gibi hissettirmeyen oyun dizaynı
    - Güzel oynanış
    - Bol araba
    - Gece dağlık bölgelerde yarış
    - Karakterlerin saçma sapan çoluk çocuk hareketleri değil düzgün hardcore hareketler yapması
    - İllegal yarışlar yaptığımız için pistlerin ona göre dizayn edilmesi. Son nfs oyunlarında sözde illegal yarışlar yapıyorduk ama şehrin ortasında yolların yanlarına bariyer falan çekilmişti. Checkpointlerde ışıklı dikey çubuklar vardı. Arkadaş biz bu oyunda illegal yarışlar yapıyorsak bunu hissedebilmeliyiz. Sanki resmi bir pistte resmi yarış yapıyormuşuz gibi illegal yarışlara uymayacak dizaynlar niye yapıyorsunuz. Nfs heatte mesela yarış yaparken yanlara bariyer falan çekilmiş. Arkadaş siz bu kadar büyük prodüksyonu hazırlarken ordaki azgın polisler nerde? Şehrin ortasında bu kadar büyük işler yapıyorsunuz kimsede nooluyor demiyormu? Azıcık mantıklı yapsanıza şu işleri. İllegal yarışlar yapıyorsak bunu dibine kadar hissetmeliyiz. Yarış yapacağımız yerde yol kenarlarında checkpointler için ateşler yansın. U2deki gibi kızlar elleriyle yarışları başlatsın. Bossları yenince biz onların anahtarlarını alırken onlarda hırslarından ehliyetlerini yırtıp atsınlar ve sevgilileri onları terketsin falan fistan. Yani yapımcı ekip azıcık yaratıcı olsun. Oyun biraz hardcore olsun. Öyle fh4 gibi bebelere balon tarzı olmasın. Fh4teki o yarış sonlarındaki karakterlerin sevinme animasyonları neydi öyle. Sanki 3 yaşında çocuğa çizgi film yapıyorsun.
    - Başlangıç gibi bitiş çizgisindede bizi karşılayanlar olsun. Yarış sonu araçtan çıkıp arkadaşlarımızla sevinelim ve burda herkesin destekçisi olsun yani yendiğimiz adamın destekçileri biz kazanınca sevinmesin. Yani oyunda biraz detay derinliği olsun.
    - Saçma sapan renkler değil gerçekçi tonlar kullanılsın.
    - Polisler sadece bize değil oyundaki herkese salça olsun.
    - Güzel random olaylar ve sürpriz görüntüler olsun.
    - Nitro sistemi güzel olsun. Nitro kullandığımızı hissedebilelim. 2010 hpde mesela nitro harikaydı.

    2021de çıkacak bir oyun için donanım ve teknoloji bu kadar gelişmişken çok şey istemiyorumdur sanırım. Gidipte fh4 gibi güzel grafikli ama içi boş yarış oyunları çıkarmasınlar artık piyasaya.

    Bariyer derken şunu kastediyorum: Abi şehrin ortasında illegal yarış için bariyer ve ışıklı yönlendirme prodüksyonu kuruluyor ve kimsede buna ses çıkarmıyormu? Nerde azılı polisler?
    Need for Speed™ Unbound | ANA KONU | 2 ARALIK 2022




  • yuzi_35 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stellar Entertainment, bir Need for Speed Remastered'ı ile uğraşıyor. Yüksek ihtimal ile Hot Pursuit olan oyunun ya 2002 ya da 2010'u yenileniyor. Criterion'ın çıkartacağı NFS ile beraber çıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihTSFC

    Stellar Entertainment, bir Need for Speed Remastered'ı ile uğraşıyor. Yüksek ihtimal ile Hot Pursuit olan oyunun ya 2002 ya da 2010'u yenileniyor. Criterion'ın çıkartacağı NFS ile beraber çıkacak.
    İnşallah 2010 olur. 2010de grafikler, araç detayları, araç sürüşü falan çok güzeldi. Yeni grafik, yeni ve bol araç ve bol yol ve bir tutam hikaye harika olur. Ama araç sürüşünü ellemesinler çünkü araç sürüşü aşırı zevkliydi.
  • Max Myrus: Aşırı rahat bir geliştirme süreci içindeyiz, stüdyo içi iletişimimiz kuvvetli. Evden çalışsak bile enerjiyi yakalayabiliyoruz, gruplara ayrıldık ve belli programlar aracılığı ile iletişim içinde tasarlıyoruz. Tüm insanların aynı şehirde ve tek stüdyoda da olması bunda etkili. Ghost Games`te yaşadığımız kopukluk burada yok. 3 farklı ülkede 3 farklı stüdyo yok. Tek ülke, tek stüdyo. Anlaşmazlığa aramızda yer yok, gayet uyumlu bir takımız. Stüdyoda çalışmayı daha çok seviyoruz, keşke her günü stüdyoda geçirebilsek fakat yapamayız. Bizden oyun hakkında bir daha ne zaman bilgi alabilirsiniz, söylemesi güç. Çok çok erken aşamadayız fakat bir şey söyleyebilirim; eski modeller yok. Grafiklerde bozulma yaşamayacaksınız, araçların en küçük noktası bile tekrar tasarlanıyor.
  • Derek Hamilton (Razor)'ın Instagram gönderisinin altına bir kullanıcı tarafından yazılan "Need for Speed takımına tekrardan hoşgeldin, seni özledik." yorum kaldırıldı ve profil kapatıldı.


    Yorum sahte olabilir, başka bir bilgi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Most Wanted gibi bir oyun gelse keşke.
  • Nfs 2 se 3hp ve 4hs nin verdigi hazi cogu oyunda alamadim. U2 mw carbon ve hp 2010 da iyiydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oyunun grafikleri çok iyiye benziyor umarım araç kontrol oynanış da aynı şekil iyi olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BRIDGESTONE lastik lisansı alındı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aurosonic

    Nfs 2 se 3hp ve 4hs nin verdigi hazi cogu oyunda alamadim. U2 mw carbon ve hp 2010 da iyiydi
    +1
  • bu çöpten hala umudu olan kaldı mı ya
  • Heat konusu ile tanıdım seni oyun içi gelişmeleri ve studyo içi bilgileri gelişmeleri derken her şeyi ile dolu dolu bir konuydu, yeni konu hayırlı olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Gündüz yarışları illegal değil Heat'de. Trafiğe kapatılıyor zaten fark ettiyseniz.
  • Electronic Arts, bazı stüdyolarda insanların ve Game Changers ekibinde bulunan kişilerin cinsel ve sözel tacize uğradığını ve fazla geri bildirim aldığını açıkladı.



    -> Eğer bir EA çalışanıysanız ve tacize uğruyorsanız, EA İnsan Kaynaklarına ya da stüdyo yöneticinize şikayet edin. Bundan çekiniyorsanız "Endişe Bildir" uygulamamızdan anonim olarak başvurabilirsiniz, en küçük iddiayı bile ciddiye alıp hızlıca araştıracağız.


    Eğer EA çalışanı değilseniz, Game Changers ekibimizde iseniz ya da topluluk üyemiz iseniz ve EA personeli tarafından tehdit ediliyor, cinsel/sözel tacize uğruyorsanız EA Help`e başvurun. Katı olduğumuz kurallardan biri bu, kim olursa olsun karşımıza alacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FatihTSFC -- 30 Haziran 2020; 4:4:34 >
  • İddialara göre kullanılan oyun motoru hazır olan Frostbite değil, Criterion'ın kendisine göre düzenlediği Frostbite Criterion Engine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Criterion Games, tekrar sürüş fiziği ekibinden bir kaç kişiyi kovdu ve 20'den fazla sürüş fiziği ekibi için çalışan arıyor.

    Criteriongames.com/Careers

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.