Şimdi Ara

Metal Gear Solid 4 PC'de Oynama/Emulator Ayarları ve Patch

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
3
Favori
2.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Belki konusu vardır bilmiyorum ancak MGS4 RPCS3 de tam güncellenmediği için oyunu oynamak için belli ayarlara ve çökme yaşamamak için bir yamaya ihtiyacınız var. Bende bir konu açıp belki oyunu oynamak isteyen ancak bu hatalardan dolayı oynayamayan kişilere yardımcı olması için detaylı anlatıp paylaşacağım.


    MGS4'ü PC'de oynamak için ilk önce oyunun .iso'sunu google aracılığıyla bulup indirmeniz lazım. Yasak olabilir link vermiyorum özel mesaj ile sorabilirsiniz.


    İşlemler:


    1.Oynanış için Ayarlar Dosyası:


    Oyunu indirip RPCS3'e attıktan sonra sorunsuz oynayabilmeniz için aşağıdaki kodu metin belgesine yapıştırıp daha sonra kaydederken tüm dosyalar seçip "mgs4config.yml" olarak kaydedip, RPCS3 ana klasörüne atabilirsiniz. Daha sonra oyunu açmadan önce oyuna sağ tıklayıp "boot with manually selected configuartion" diyoruz ve kaydettiğimiz "mgs4config.yml" dosyasını seçiyoruz.


    EN SON tüm işlemler bitince oyunu "Boot with custom configuration" yazısına tıklayarak açacağız.


    Metal Gear Solid 4 PC'de Oynama/Emulator Ayarları ve Patch

    Config dosyası için kod:


    Core:

     PPU Decoder: Recompiler (LLVM)

     PPU Threads: 2

     PPU Debug: false

     Save LLVM logs: false

     Use LLVM CPU: ""

     Max LLVM Compile Threads: 0

     Enable thread scheduler: true

     Set DAZ and FTZ: false

     SPU Decoder: Recompiler (LLVM)

     Lower SPU thread priority: false

     SPU GETLLAR polling detection: false

     SPU Debug: false

     Preferred SPU Threads: 0

     SPU delay penalty: 3

     SPU loop detection: true

     Max SPURS Threads: 3

     SPU Block Size: Safe

     Accurate GETLLAR: false

     Accurate SPU DMA: false

     Accurate Cache Line Stores: false

     Accurate RSX reservation access: false

     SPU Verification: true

     SPU Cache: true

     SPU Profiler: false

     Enable TSX: Disabled

     Accurate xfloat: false

     Approximate xfloat: true

     LLVM Accurate DFMA: true

     PPU LLVM Java Mode Handling: false

     Accurate PPU 128-byte Reservation Op Max Length: 0

     PPU LLVM Accurate Vector NaN values: false

     Stub PPU Traps: 32

     Debug Console Mode: false

     Hook static functions: false

     Libraries Control:

      []

     HLE lwmutex: false

     SPU LLVM Lower Bound: 0

     SPU LLVM Upper Bound: 18446744073709551615

     TSX Transaction First Limit: 800

     TSX Transaction Second Limit: 2000

     Clocks scale: 100

     Sleep Timers Accuracy: Usleep Only

     Performance Report Threshold: 500

     Enable Performance Report: false

     SPURS Urgent queue size: 2

     FCGT accuracy: Approximate

     FCMGT accuracy: Default

     FM accuracy: Approximate

     FNMS accuracy: Approximate

     FMA accuracy: Default

     FMS accuracy: Default

     FREST accuracy: Default

     FRSQEST accuracy: Default

     FI accuracy: Default

     FA accuracy: Default

     FS accuracy: Default

     FESD accuracy: Default

     FRDS accuracy: Default

     FCEQ accuracy: Default

     FCMEQ accuracy: Default

     CFLTS accuracy: Default

     CFLTU accuracy: Default

     CSFLT accuracy: Default

     CUFLT accuracy: Default

     Lib Loader: Load automatic and manual selection

     Load libraries: []

     Accurate PUTLLUC: false

     Approx FCGT: true

     Accurate FM: false

     Approx FM: false

     Approx FMA: false

     Approx FS: false

     MGS4 Stuff: false

     Sleep timers accuracy: Host

     Accurate PUTLLC: false

     SPU Wake-Up Delay: 0

     SPU Wake-Up Delay Thread Mask: 63

    VFS:

     $(EmulatorDir): ""

     /dev_hdd0/: $(EmulatorDir)dev_hdd0/

     /dev_hdd1/: $(EmulatorDir)dev_hdd1/

     /dev_flash/: $(EmulatorDir)dev_flash/

     /dev_usb000/: $(EmulatorDir)dev_usb000/

     /dev_bdvd/: ""

     /app_home/: ""

     Enable /host_root/: false

     Initialize Directories: true

     Limit disk cache size: false

     Disk cache maximum size (MB): 5120

     /dev_flash2/: $(EmulatorDir)dev_flash2/

    Video:

     Renderer: Vulkan

     Resolution: 1280x720

     Aspect ratio: 16:9

     Frame limit: 60

     MSAA: Auto

     Shader Mode: Async Shader Recompiler

     Write Color Buffers: false

     Write Depth Buffer: false

     Read Color Buffers: false

     Read Depth Buffer: false

     Log shader programs: false

     VSync: false

     Debug output: false

     Debug overlay: false

     Use Legacy OpenGL Buffers: false

     Use GPU texture scaling: false

     Stretch To Display Area: false

     Force High Precision Z buffer: false

     Strict Rendering Mode: false

     Disable ZCull Occlusion Queries: false

     Disable Vertex Cache: false

     Disable FIFO Reordering: false

     Enable Frame Skip: false

     Force CPU Blit: false

     Disable On-Disk Shader Cache: false

     Disable Vulkan Memory Allocator: false

     Use full RGB output range: true

     Strict Texture Flushing: false

     Disable native float16 support: false

     Multithreaded RSX: true

     Relaxed ZCULL Sync: false

     Enable 3D: false

     Debug Program Analyser: false

     Consecutive Frames To Draw: 1

     Consecutive Frames To Skip: 1

     Resolution Scale: 250

     Anisotropic Filter Override: 0

     Texture LOD Bias Addend: 0

     Minimum Scalable Dimension: 16

     Shader Compiler Threads: 0

     Driver Recovery Timeout: 1000000

     Driver Wake-Up Delay: 200

     Vblank Rate: 240

     DECR memory layout: false

     Vulkan:

      Adapter: GeForce RTX 2080

      Force FIFO present mode: false

      Force primitive restart flag: false

     Performance Overlay:

      Enabled: false

      Enable Framerate Graph: false

      Enable Frametime Graph: false

      Detail level: Minimal

      Metrics update interval (ms): 350

      Font size (px): 10

      Position: Top Right

      Font: n023055ms.ttf

      Horizontal Margin (px): 50

      Vertical Margin (px): 50

      Center Horizontally: false

      Center Vertically: false

      Opacity (%): 70

      Body Color (hex): "#FFE138FF"

      Body Background (hex): "#002339FF"

      Title Color (hex): "#F26C24FF"

      Title Background (hex): "#00000000"

     Shader Compilation Hint:

      Position X (px): 20

      Position Y (px): 690

     Shader Loading Dialog:

      Allow custom background: false

      Darkening effect strength: 30

      Blur effect strength: 0

     Reprotect Hack: false

     Vulkan Event Hack: false

     ZCull query default value: 1

     Disable Asynchronous Shader Compiler: false

     No Reprotect: false

     VK Event hack: false

     GoW3 hack: false

     Gondemned hack: false

     D3D12:

      Adapter: ""

    Audio:

     Renderer: XAudio2

     Dump to file: false

     Convert to 16 bit: false

     Audio Channels: Downmix to Stereo

     Start Threshold: 1

     Master Volume: 100

     Enable Buffering: true

     Desired Audio Buffer Duration: 50

     Sampling Period Multiplier: 100

     Enable Time Stretching: false

     Time Stretching Threshold: 75

     Microphone Type: "Null"

     Microphone Devices: "@@@@@@@@@@@@"

     Downmix to Stereo: true

    Input/Output:

     Keyboard: "Null"

     Mouse: Basic

     Camera: "Null"

     Camera type: Unknown

     Move: "Null"

     Pad: Keyboard

    System:

     License Area: SCEA

     Language: English (US)

     Keyboard Type: English keyboard (US standard)

     Enter button assignment: Enter with cross

     Console time offset (s): 0

    Net:

     Internet enabled: Disconnected

     IP address: 0.0.0.0

     DNS address: 8.8.8.8

     IP swap list: ""

     PSN status: Disconnected

     NPID: ""

     Connection status: Disconnected

    Miscellaneous:

     Automatically start games after boot: true

     Exit RPCS3 when process finishes: false

     Start games in fullscreen mode: false

     Prevent display sleep while running games: true

     Show trophy popups: true

     Show shader compilation hint: false

     Use native user interface: true

     GDB Server: 127.0.0.1:2345

     Silence All Logs: false

     Window Title Format: "%R | %V | %T [%t]"

     Show FPS counter in window title: true

     Port: 2345

    Log: {}


    2.Çökme için yama:


    Oyunun Çökmesini engellemek için aşağıdaki kodu tekrar aynı şekilde boş bir metin belgesine yazıp, farklı kaydederken aşağıdaki tüm dosyalar ı seçip "imported_patch.yml" olarak kaydediyorsunuz. Bu kaydettiğiniz dosyayı ise RPCS3 emülatörünün klasöründeki "patches" klasörünün içine atıyorsunuz.


    Daha sonra RPCS3'ü açıp üst menüden Manage>Game Patches e tıklıyorsunuz ve açılan pencerede listede Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots oyununu göreceksiniz. Daha sonra indirdiğiniz .iso nun sürümü neyse ona tıklayıp açıyorsunuz ve "cellSpurs urgent commands hack" yazan kutucuğu işaretliyorsunuz. Apply ve Save diyerek kapatıyorsunuz.


    Metal Gear Solid 4 PC'de Oynama/Emulator Ayarları ve Patch


    Patch kodu:


    Version 1.2

    PRX-rbYkgZMgx8Prd7WUAA39oYAdWcNo-0:

    "cellSpurs urgent commands hack":

    Games:

    "Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots":

    BLES00246: [ All ]

    BLUS30109: [ All ]

    BLJM67001: [ All ]

    NPUB31633: [ All ]

    NPEB02182: [ All ]

    Author: elad335

    Notes: "Workaround for freezes in Metal Gear Solid 4.\nThis patch applies to a firmware file for all games!\nUsage outside of Metal Gear Solid 4 is for debug purposes only.\nYou must have firmware version of exactly 4.87 in order to use it.\n\nKnown to affect:\nMetal Gear Solid 4"

    Patch Version: 1.0

    Patch:

    - [ be32, 0x182B8, 0x38000002 ]



    Önemli!: Oyunu ve RPCS3'ü SSD'ye kurmanız çok önemli, HDD'de oynarsanız oyunu baştan sona bitirirken sürekli oyununuz durur ve "compiling shaders" yazısını görürsünüz. SSD'de ise bu sorunu yaşamazsınız. Oyunu bir kere bitirdikten sonra da HDD olsa bu durum tekrar etmez. HDD'ye kurulan oyunların bir çözümü yoktur, shader yüklemesi ve sıklığı oyundan oyuna değişir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 29 Ekim 2021; 13:46:1 >



  • emeğine sağlık deniyecem

  • dikiştutmazsabri kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.


    Farklı bir sorun çıkarsa belirtirseniz yardımcı olmaya çalışırım. Çünkü Emülatör'ün farklı sürümlerinde farklı ayarlar yapılması gerekebiliyor veya farklı sorunlar olabiliyor. Şuan en güncel sürümde emülatör oyun datasını tam yüklemiyor bu yüzden oyun içi bazı sesler olmuyor ama Arasahneler de ki sesler sorunsuz gibi.


    Belli çözümleri var eski build ile datayı yükleyip o data dosyasını almak fln ama buda çökmelere neden olabiliyor.

  • Üstat uncharted 1 için de bi rehber yapabilir misin? Ne yaptım ettimse çalıştıramadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstat yap bi güzellik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • narkotik_1989 N kullanıcısına yanıt

    Uncharted 1 için bu denli bir ayar yok. PC'den PC ye göre değiştirilecek ayarlar var ancak çok düşük performans veriyor şuan için Uncharted 1. Yani RPCS3'ün daha da gelişmesini beklemek lazım.

  • Hocam helal olsun ellerine sağlık,yıllardır beklediğim bir konu olmus.Sizdem ricam özelden link atar mısınız oyunu indirmek için @Old-Snake




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FuatKenan -- 8 Aralık 2021; 20:13:6 >
  • Hocam elinize sağlık harika bir rehber olmuş

  • @FuatKenan Teşekkür ederim, linki özelden gönderdim Metal Gear Solid 4 PC'de Oynama/Emulator Ayarları ve Patch 


    @azos Teşekkür ederim hocam


    Bir sıkıntı yaşarsanız burada yazarsanız çözmenize yardımcı olurum

  • Tesekkurler hocam

  • Var mı bu oyunu sorunsuz oynayıp bitirebilen ? Hala status "in game" olarak görünüyor rpcsx sayfasında.

  • Hocam elinize sağlık uzun zamandır oynamak istediğim bir oyundu. Size zahmet olmazsa özelden .iso linkini atabilir misiniz. İyi günler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknoSapphire -- 24 Haziran 2022; 22:14:31 >
  • Güncelleme
    Oyun an itibari ile fps düşüşleri olsa da oynanıp bitirilebiliyor. Öncelikle yazıda yazan maddeleri uygulayın. Yalnız yazıda bulunan config'i yapıp düzenlemeniz lazım, RTX 2080 yazan yere emülatör logundan bakarak kendi ekran kartınızı yazmalısınız. Ayrıca her oyunu açtığınızda "boot with manually selected configuration" seçeneğine basarak config'i seçmeniz lazım sadece bu yolla ayarlar çalışıyor. Config ve patch oyunun çökmesini azaltsa da olur olmaz yerlerde çökebiliyor. Bu yüzden her ara sahneden sonra save almanızı öneririm çünkü oyunda autosave yok. Son olarak bilmeyenler için bu oyundan önce tüm Metal Gear oyunlarını (MGR hariç) bitirmelisiniz, iyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaranCMK -- 14 Ağustos 2022; 8:18:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ya bu ps3 un ne iğrenç bir işlemcisi varmış hala daha emule edilemiyor doğru duzgun güzelim oyunlar. Sony kendisi bile ps1 ve ps2 için oyunları yayınlarken ps3 oyunlarını pas geçiyor ps4 ve ps5 için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BaranCMK kullanıcısına yanıt
    Güncelleme için teşekkürler, elinize sağlık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu oyunların mutlaka pc ye çıkması laızm. şöyle bir mgs paketi çıksa, mgs remake remastered filan yapılsa.

  • SOLID SNAKE kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, oyun Raging Raven boss savaşında sürekli çöküyor bu yüzden orayı geçemiyorum. Eğer elinizde Act 4 ve 5'in başına ait save dosyası varsa paylaşabilir misiniz?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.