Şimdi Ara

KODAMANLAR TOPLULUĞU(PS4 PS5);BATTLEFIELD 2042 (1037. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
21.729
Cevap
80
Favori
567.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10351036103710381039
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tinynunis kullanıcısına yanıt
    kimin yeğeniyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuffyBey

    Hayırlı Haftalar Kdm

    Yakışır KDM'e...

    Bu akşam girelim yine.. Dün kaçırmışım eğlenceyi..




  • G.Ceylan kullanıcısına yanıt
    abi yanlış olmasın bu geçen hafta içinden dün gelmedin Şerif abi bizi koparıyordu rakipte
  • dramkow kullanıcısına yanıt
    Yapar.. Önce kürekler sonra dinamitler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G.Ceylan

    Yapar.. Önce kürekler sonra dinamitler...
    Uçurdu beni bigalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuffyBey

    Hayırlı Haftalar Kdm

    Resmi açabilsem yorum yapacağım da efsane bir forum sitemiz var. Hiçbir platformda açamadım resimleri.

    Düzeltme: Hayvan gibi şii yapmışız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pratik Adam -- 4 Kasım 2019; 18:8:3 >




  • Pratik Adam kullanıcısına yanıt
    Platformları değiştir bence pratik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dramkow

    Platformları değiştir bence pratik
    Çok pratik bir arkadaşımız.. Habire arabasına vuruyorlar pratik şekilde tamir etsin diye
  • Dikkat Adanalı içerir





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuffyBey -- 7 Kasım 2019; 15:53:6 >
  • hc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S R T kullanıcısına yanıt
    sağol adaş...
    Hk
  • Hayırlı cuma ve kandiller cümleten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarın Saat 12 gibi geliyor, BAR geliyor (Haftalık görevle gelir büyük ihtimal)
    Güncelleme Notları ;https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/e5zqzp/battlefield_v_update_52/



    İsteyene Tr Google Çevirisi ;
    Merhaba millet,

    Battlefield V'daki bir sonraki güncellememiz, Pasifik'teki Savaşımızın devam etmesiyle daha da fazla düzeltme, değişiklik ve iyileştirme sunuyor - bu ay sonra Wake Island'a varıyor. Topluluk Oyunlarının 5.2 Güncellemesinin bir parçası olarak başlayacağını onaylamaktan da memnuniyet duyuyoruz. Bu özellik, en sevdiğiniz harita ve modlardan kendi çalma listenizi oluşturabileceğiniz, arkadaşlarınızı davet edebileceğiniz ve kendi yolunuzda Battlefield V oynayabileceğiniz bu ayın sonunda başlıyor.

    Aşağıda, bu güncellemede yaptığımız tüm değişiklikleri detaylıca açıkladık, bunlar da uzun mesafelerde silah atışını etkileyen yeni hasar değerlerine ilişkin içgörü dahil. Silahların çoğunda büyük bir dengeleme yaptık, artık her sınıf için farklı oyun tarzlarına uyması için daha iyi seçeneklerin olmasını sağladık.

    EA DICE'taki ekipler adına, 2019'daki destekleri ve bizimle paylaştığınız binlerce saatlik geri bildirim için herkese teşekkür etmek istiyoruz. Desteğiniz için minnettarız ve sizi Yeni Yıldaki Savaş Meydanı'nda görmeyi dört gözle bekliyoruz.


    Ne var ne yok?
    Battlefield V'deki çoğu silahın yeniden dengelenmesi, silahların tasarlanan menzillerinin dışında yaptıkları zararlara odaklanıyor.

    Aralık ayında
    Wake Adası

    Topluluk Oyunları

    Bölüm 5: Pasifik'teki Savaş - BAR 1918A2, Tip 97 MG, Nambu Tip 2A, M3 Gres Tabancasının geri kalan kısmında salınan 4 Yeni Silah

    Neler değişti?
    Silahlar, Aletler ve Uzmanlıklar

    Hitmarker-kill ve headshot-kill seslerinde ayarlamalar.

    Flamethrower'ın mağaralardaki hedeflere doğrudan isabetli hasar vermeyeceği ve sadece hafif sıçrama hasarına neden olacağı bir sorun düzeltildi.(Aydın artık uçmayacak yani)

    Flamethrower'ın doğrudan bir duvarın diğer tarafına doğrudan bastırılan hedeflere doğrudan isabetli hasar verebileceği de benzer bir sorunu çözdük.

    Flamethrowers artık askerler tarafından öldürüldüğünde etrafa atılmalarına neden olmayacak.

    Alıcıyı alan bir oyuncu sunucudan ayrılırsa, gadget'ların yeniden başlatılmasını önleyebilecek bir hata düzeltildi.

    Fliegerfaust'un mermi ömrü 1.5 saniyeden 3s'ye çıkarıldı (yani merminin artık 300 m yerine 600 m'ye çıkacağı anlamına geliyor).

    Fliegerfaust şimdi 3 yerine 2 salgo roketi attı ve patlamalar arasındaki gecikme buna göre artırıldı.

    Bir Fliegerfaust mermisinin patlatmak için uçağa ne kadar yakın olması gerektiği biraz azaldı. Bu, oyuncuların uçak yörüngelerini doğru şekilde tahmin etmeleri ve bir uçağa sürekli olarak yüksek hasar vermeleri için daha doğru olmaları gerektiği anlamına gelir.

    Daha az yumuşak olan uzaklık patlamasını telafi etmek için, Fliegerfaust patlamalarının gruplama tutarlılığı, oyuncuların uçak yörüngelerini öngörebilecekleri ve mermilere doğru şekilde önderlik edebilecekleri durumunda etkili olmalarına izin verecek şekilde arttırıldı.

    Kalçaya ateş ederken Fliegerfaust'un hassasiyetini düşürdü.(Elitemaka ağlıyordu)

    İpucu mesajlaşmasının, oyuncunun Fliegerfaust’u kovmak için Hedefleri Görme Hedefini alması gerektiğini önerdiği bir sorun giderildi.

    Eksik 2x kapsamını M1 Garand'a ekledi ve bir klibi çıkarırken ikonik ping sesinin artık oyuncular tarafından tümüyle duyulmasını sağladı.

    M1 Garand spec ağacına bir Bayonet eklendi.

    RSC'ye bir sicimden geçerken görünecek olan “düşen mermi” düzeltildi

    Atlama sırasında oyuncuların elinde bazen yanlış bir dinamit çubuğu gösterebilecek bir hata düzeltildi.

    Bandaj içeren bir istismar düzeltildi.

    Oyuncular artık başka bir Kale oluşturduktan hemen sonra Müstahkemler inşa edebilirler.

    Muayene silahı özelliğini bir yan kolda kullanırken ortaya çıkabilecek görsel bir hata giderildi.

    Üçüncü kişi bakış açısından bakıldığında derileri kullanan silahlar için geliştirilmiş LOD'ler.

    VGO’nun yuvarlak ekran sonunda kavrama sorunu giderildi.

    Tamir fenerini tutarken bir araca girip çıkarken VFX'in konumunun güncellenmemesi sorunu giderildi.

    Efekti spam yaparken VFX'in kaybolmasını önlemek için onarımda artan kıvılcım örnekleri.

    Askerlerin yuvarlak ekranın sonunda Madsen MG'yi nasıl tuttukları iyileştirildi.

    Askerin, ilk kişi olarak bakıldığında Tip 100'ü nasıl elinde tuttuğu iyileştirildi.

    Type 100 Bi-pod ile gölge uyumsuzluğu düzeltildi.

    Yapışkan Bombası ve Dinamit davranışını geliştirdi. Oyuncular, bu nesnelerin, özellikle pencerelerden ve duvarlardan atılırken, daha öngörülebilir bir şekilde yapışmasını sağlamalıdır. Çubuk konumunun istemci ve sunucu arasında her zaman mükemmel bir şekilde hizalanmadığı ve müşterinin uygun konumda göstermesini sağlamak için mermiler yerleştirildikten kısa bir süre sonra düzeltilebilecek bir sorun olduğunun farkındayız.

    Açık bir araç koltuğundayken oyuncuların takım arkadaşlarına cephane veya sağlık poşetleri atmalarını engelleyen bir sorun düzeltildi.

    Oyuncular artık takviye dürbünlerini aktif hale getirirken bandaj ve cephane poşetlerini kullanabilirler. Önceden keseler dürbünleri oyuncuların takviye çağırmasına izin vermeyen tuhaf bir durumda bırakırlardı.

    Jäger cildi şimdi M28 genişletilmiş dergisine düzgün bir şekilde uygulandı.

    Katana artık, tüm kamera perspektiflerinde tutamağın üzerinde aynı renkli desene sahip.

    Japon askerleri şimdi, diğer fraksiyonların kullandığı normal silahların yerine Kunai bıçaklarını kullanıyor.

    Oyuncuların Breda M1935'in varilinin içine yukarıdan bakmalarını sağlayacak küçük bir görsel aksaklık giderildi.

    Night Owl handguard cildi artık Selbstlader 1906'nın Demir Görüşünü engellemiyor.

    Süngü simgesi, kullanıcının birincil silaha takılı süngü olmadan tekrar canlandırılmasından sonra gösterilmez.

    Bombası gerileme zamanlamasını, oynanan gerileme canlandırmasına uyacak şekilde ayarladı.

    El bombası atışları artık el bombasının kendinizden uzağa atılmasını sağlayan biraz daha fazla güce sahip.

    S Madenler şimdi yakınlık patlaması kullanmak yerine 2 telli, üç telli bir patlama ayarını kullanıyor. Yerleştirildiğinde, iki tel yerleştirildiğinde (sol ve sağ) yerleştirilen oyuncu konumuna dik olan yakındaki bir yüzeye bağlanacaktır. Bu, tellerin mayını önceki S Madeni'nin yakınlık patlamasıyla izin verebileceğinden daha uzakta bir yerden tetikleyebileceği için oyuncuların daha etkili bir şekilde inkar etmelerini sağlar. Ancak, bu aynı zamanda S Mayınlarının artık görülmesi biraz daha kolay olduğu anlamına geliyor.

    Düzeltilmiş S Mine patlama hasarı, bomba şimdi doğrudan mayın pozisyonunda duruyorlarsa tam bir sağlık askerini öldürebilir. Üçlü teller S Mayınlarını görsel olarak daha görünür hale getirdiğinden ve gizli tehlikeler olarak kötüye kullanılmalarını önlemeli ve rotaları engelleme amaçlarını daha iyi yerine getirmeleri gerektiğinden, bu değişikliği yapmakta kendimizi rahat hissediyoruz.

    Bir araç MG tarafından yaya olarak asker olarak öldürüldüğü zaman kayıp ölüm sesleri düzeltildi.

    Man-down durumunun atlandığı bir şekilde, ölümden sonra bir an için oyun sesinin neredeyse tamamen kesileceği birkaç durum düzeltildi.

    Dostça asker hareketi sesini düşmanlara göre daha da düşürdü.

    Basamakların yönlülüğü geliştirildi ve uzaklık filtrelemelerinin daha doğal olması için ayarlandı.

    Yüksek yoğunluklu oyun sırasında karışımdaki sesin gelmesini sağlamak için karışımdaki çeşitli elementlerde daha fazla yinelemeli ayarlamalar.

    Hangi grubun maçı kazandığına bağlı temalı Sonu-Sonu müziği eklendi (yalnızca Pasifik seviyeleri)

    Hitmarker'ın öldürme sesinin güvenilir şekilde çalmaması sorunu giderildi.

    İç mekan silah seslerinin farklı aralıklarla tahrip edilemeyen ortamlar arasında doğru bir şekilde farklılaşmaması sorunu giderildi. Şimdi özellikle Iwo Jima tünelleri ve Yeraltı Operasyonu'ndaki yer altı gibi yerlerde, alanın ne kadar açık ve yansıtıcı olduğuna bağlı olarak diğer oyuncuların silahlarının ateşinde duyulacak bir fark olacaktır.

    Ahşap besleme kutuları artık metalik sesler yerine yere çarptığında ahşap ses efektleri yapıyor.



    Bakiye Değişiklikleri

    Bu güncellemeyle, oyun boyunca silah dengeleme konusundaki çalışmalarımıza devam ediyoruz ve bu güncellemeyle, menzil içindeki silahların hasar değerlerini ele almaya odaklandık.

    Not: Cıvata Eylemi Karabinalar, Keskin Nişancı Tüfeği ve Anti-materiel Tüfekler bu güncellemenin bir parçası olarak ayarlanmadı. Bunlar, önceki güncellemeler arasında yılın başlarında ele alınmıştır ve sonraki değişikliklerden sonra bu Silah Sınıflarını incelemeye devam edeceğiz.

    SMGs

    SMG'ler öncelikle uzun mesafelerde ağır hasar azaltma alacaktır. Yakın mesafeden hasar sadece çok hızlı ateşleyen SMG'lerde azaltılır. Bu, yakın mesafedeki silahlar olarak genel rollerini güçlendirir. Bazı SMG'ler, mevcut hasar modellerinde, yakın menzilli performansta uzun vadeli hasarları desteklemelerini sağlayacak şekilde revizyonlar görerek, sağlık görevlileri için arabuluculuk çalışmaları için daha fazla araç verdi.

    Yakın Mesafeli SMG

    Silahlar: ROF Yükseltme Uzmanlığı ile birlikte kullanıldığında Suomi KP / -31, M1928A1, MP28, ZK-383

    Hasar: 5-13 BTK

    Etkili Menzili: 0-15 m

    Spawn cephane hedefi: 150-180

    Oldukça yüksek ateş oranı. Atış başına daha az hasar ve hızlı hasar teslimi.

    Dengeli SMG'ler

    Silahlar: ZK-383, MP40, STEN, EMP, Tip 100

    Hasar: 4-11 ve 5-12 BTK Tip 100 için

    Etkili Menzili: 0-20 m

    Spawn cephane hedefi: 150-180

    Uzatılmış işten çıkarma ile SMG'ler. Düşük ROF pahasına kullanımı kolaydır. Genelde iyi performans, değişmeyen performansı etkilemez.

    AR-SMGs

    Silahlar: MP34, MAB38

    Hasar: 5-8 BTK

    Etkili Menzili: 10-30 m

    Spawn cephane hedefi: 150-180

    Zararı azaltılmış SMG'ler, yakın mesafedeki düşük hasar çıkışı pahasına düşer. Medics'in açık haritalarda ekstra menzil elde etmesini sağlar.



    Saldırı tüfeği

    Değişiklikler hem minimum hem de maksimum hasarı kabaca eşit şekilde etkiler; SMG'lere kıyasla yakın mesafeli performansı uzun mesafeli performanstan daha fazla azaltır. M1907 SF, Assault'ın yakın mesafedeki silah atışları için iyi bir seçenek olmasını sağlamak amacıyla bir SMG gibi işlem görmesi için revize edildi.



    Ribeyrolles

    Hasar: 5-7 BTK

    Etkili Menzili: 15-40 m

    Spawn cephane hedefi: 150

    Düşük ROF ve azaltılmış dergi kapasitesine sahip AR. Uzun mesafeden geliştirilmiş hasar.



    StG 44

    Hasar: 5-8 BTK

    Etkili Menzili: 10-30 m

    Spawn cephane hedefi: 150

    Atış ve hassasiyet başına iyi hasar ile AR. Artan ROF ve magazin kapasitesi daha kısa mesafelerde yardımcı olur.



    Sturmgewehr 1-5

    Hasar: 6-9 BTK

    Etkili Menzili: 10-30 m

    Spawn cephane hedefi: 180

    Daha yüksek ROF ve atış başına azaltılmış hasar ile AR.



    M1907 SF

    Hasar: 5-13 BTK

    Etkili Menzili: 0-15 m

    Spawn cephane hedefi: 160

    Hasarın artması ve hızlı hasarın düşmesiyle yüksek ROF AR. Saldırı'nın SMG tarzı bir oyuna erişmesine izin verir.



    Breda M1935 PG

    Hasar: 5-6 BTK

    Etkili Menzili: 20-50 m

    Spawn cephane hedefi: 140

    Sert isabet patlaması AR. ROF, hasar düşmesi gibi oldukça düşüktür. En iyi bir mesafede kullanılır.



    LMGs

    Değişiklikler hem minimum hem de maksimum hasarı kabaca eşit şekilde etkiler, SMG'ler ile karşılaştırıldığında yakın mesafeden performansı düşürür, FG42 ve LS26, SMG'ler gibi değerlendirilir, böylece Destek iyi yakın mesafeli silahlar için seçenekler sunar. Madsen'in iyi bir menzilli LMG seçeneği olarak kalması için yakın mesafeden çok zayıf kalması için düz hasar uygulanmaktadır.



    Dengeli LMG'ler

    Silahlar: KE7, Bren Gun, Lewis Gun

    Hasar: 5-8 BTK

    Etkili Menzili: 10-30 m

    Spawn cephane hedefi: 180

    Orta ila düşük ROF'li LMG'ler. Mermi başına düşen makul hasar, Yüksek ROF LMG'leriyle aynı etkili menzili verir.



    CQB LMG'ler

    Silahlar: LS / 26, FG-42

    Hasar: 4-11 (LS / 26) ve 5-13 BTK (FG-42)

    Etkili Menzili: 0-15 m

    Spawn cephane hedefi: 180

    Yakın mesafeden iyi hasar veren hızlı ve hızlı yanan LMG'ler. Hızlı hasar düşmesi etkin menzili sınırlar. Taşıma, silahın iyi olması için tasarlandığı mesafeler için bir sorun değildir.



    Değişen LMG'ler

    Silahlar: Madsen MG

    Hasar: 6 BTK

    Etkili Menzil:> 20 m

    Spawn cephane hedefi: 200

    Çok düşük bir ROF ile son derece hassas ve kontrol edilebilir LMG'ler. Mermi başına verilen sabit hasar, yakın mesafeden rekabet etmemelerini, ancak daha uzun mesafelerde çok güçlü olmalarını sağlar.



    MMGler

    Burada, sınırlama için kullanmaya devam etmek için daha az geri tepme ayarlaması beklenmektedir, çünkü tek başına hasar 1200 rpm'de yapılmaz. Mermi değişiklikleri, daha iyi menzilli yetenekler için ticareti yapılan yakın mesafeden çok kısa menzile veya zayıflığa yöneltmiştir.



    Yakın Mesafe MMG'leri

    Silahlar: MG 42, VGO

    Hasar: 5-13 BTK

    Etkili Menzili: 0-20 m

    Spawn cephane hedefi: ~ 200

    İyi başlangıç ​​hasarı ile çok hızlı ateşleme MMG'leri, ancak hızlı bir şekilde düşme. Tek başına düşürülen hasar, yüksek ROF ve MMG'ler için büyük magazin kapasiteleri ile kısmen dengelendiğinden, kullanım aralığı daha da sınırlandırılmalıdır.



    Dengeli MMG'ler

    Silahlar: MG 34, S2-200, M1922 MG

    Hasar: 6-9 BTK

    Etkili Menzili: 10-30 m

    Spawn cephane hedefi: ~ 200

    Daha düşük başlangıç ​​hasarı, ancak daha yumuşak bir düşüş ile hızlı ateşleme MMG'leri için orta.



    Değişen MMG'ler

    Silahlar: M1919A6

    Hasar: 5-8 BTK

    Etkili Menzili: 20-50 m

    Spawn cephane hedefi: ~ 200

    Mermi başına iyi hasar veren ve hafif düşürülen orta ROF MMG. En iyisi yakın değil, ama iyi kullanım ve hasar kaybı, diğer MMG'lerden daha iyi menzil sağlar.



    Yarı Otomatik Tüfekler

    Tweaks, spesifik silahlara büyük ölçüde bağımlı. Performans genellikle tüm aralıklarda azalır, ancak aralıklı performans çoğu SAR için ortalamanın üzerinde kalmalıdır.



    M1A1 Karabina

    Hasar: 4-6 BTK

    Etkili Menzili: 10-50 m

    Spawn cephane hedefi: 90

    İyi dergi kapasitesi, hızlı yeniden yükleme, çok yüksek ateş oranı ve düşük geri tepme.



    Ag m / 42

    Hasar: 4 BTK

    Etkili Menzil:> 15 m

    Spawn cephane hedefi: 90

    Sabit, nezih hasarı ve orta dereceli ROF'si sayesinde, en tepeye iniş yaparsa, herhangi bir aralıktaki düşmanlara hızlı bir şekilde bakabilir. Geri tepme seviyesi düşüktür, ancak düşük magazin kapasitesi ve her bodyshot için verilen hasar, başa çıkmadığı takdirde çekici olmamasını sağlar.



    Gewehr 1-5

    Hasar: 3-6 BTK

    Etkili Menzili: 0-30 m

    Spawn cephane hedefi: 90

    Orta ROF ve iyi maksimum hasar, büyük çıkarılabilir magazini ile birleştiğinde daha yakın mesafeler için çok iyidir.



    Turner SMLE

    Hasar: 4-5

    Etkili Menzili: 15-50 m

    Spawn cephane hedefi: 90

    Mermi başına orta hasar ile hızlı ateş SAR. Yakın veya çok uzun mesafelerde iyi değil, ama arada.



    MAS 44

    Hasar: 4-5 BTK

    Etkili Menzili: 15-50 m

    Spawn cephane hedefi: 90

    Daha uzun bir yükleme süresi var, ancak biraz daha az geri tepme ve daha hızlı mermiler kullanımı biraz kolaylaştırıyor.



    Ağır isabet SARS

    Silahlar: M1 Garand, Karabin 1938M, Gewehr 43, Selbstlader 1916

    Hasar: 3-4 BTK

    Etkili Menzili: 20 m ve ötesi

    Spawn cephane hedefi: 70

    Oldukça yavaş yanan SAR'lar, vuruş başına ve hasarlı yetenek başına iyi hasar verir. Geri tepme, magazin kapasitesi çevresinde dengelenir ve M1 Garand'ın çok düşmesiyle yeniden yüklenir.



    Kendiliğinden Yüklenen Tüfekler

    SLR'lerde hasarın değiştirilmesi uygun değildir. Azaltılmış ROF ile yapılan ayarlamalar.



    Agresif SLR'ler

    Silahlar: Model 8, RSC

    Hasar: 2-3 BTK

    Etkili Menzili: 10-50 m

    Spawn cephane hedefi: 60

    Çok güçlü bir mermi ile yavaş ateş yarı otomatik tüfek. Hasar uzun mesafeden düşer. Yakın mesafelerde, normal SAR'lara ayak uydurabilirler, ancak daha az bağışlayıcıdırlar.



    Uzun Menzilli SLR'ler

    Silahlar: ZH29, Selbstlader 1906

    Hasar: 2-3 BTK

    Etkili Menzil: 30 m ve ötesi

    Spawn cephane hedefi: 50

    Son derece güçlü bir mermi ile çok yavaş ateşleme yarı otomatik tüfekler. Ağır isabet eden yarı SAR'lara ayak uydurabiliyor hatta yenebiliyorlar, ancak ROF'leri nedeniyle kullanmak daha az affedici.



    Av tüfekleri

    Tüm cephane türleri için azaltılmış bir vuruş aralığı. 2 metre daha az.



    12g Otomatik

    Etkili Menzili: 8 m (baz buckshot)

    Spawn cephane hedefi: 35

    Hızlı ateşleyen yarı otomatik av tüfeği oldukça düşük etkili menzile sahip.



    M1897

    Etkili Menzili: 9 m (baz buckshot)

    Spawn cephane hedefi: 35

    Etkili menzili arttırılmış yavaş ateşlemeli pompalı tüfek.



    M30 Sondajı

    Etkili Menzili: 10 m

    Spawn cephane hedefi: 30/15

    Üçlü namlu kombinasyonlu tabanca. İki kurşunlu varil hızlı bir şekilde art arda ateşlenebilir ve tüm av tüfeklerinin en iyi etkili menziline sahiptir. Tüfek namlu her zaman bir headshot ile öldürebilir sümüklü böcek farklı bir benzersiz kurşun ateşler.



    Tabanca Karabina

    Artan ROF ile büyük ölçüde azaltılmış hasar.



    P08 Karabina

    Etkili Menzili: 0-20 m

    Spawn cephane hedefi: 160

    Cömert bir dergi ile çok hızlı ateş karabina.



    Siper Karabina

    Etkili Menzil: 0-20 mSpawn cephane hedefi: 160 Çok büyük dergi ile hızlı ateş yanan karabina.

    Cıvata Eylem Karabina

    Spawn cephane hedefi: 50

    Başka bir değişiklik yapılmamıştır.



    Keskin Nişancı Tüfeği

    Spawn cephane hedefi: 40

    Başka bir değişiklik yapılmamıştır.



    Malzeme Karşıtı Tüfekler

    Spawn cephane hedefi: 30

    Başka bir değişiklik yapılmamıştır.

    Asker

    Yeniden canlandırıldıktan kısa bir süre sonra zarar görürlerse oyuncuların çok fazla sağlık kazanabilmesi sorunu giderildi.

    Hafif saldırı mücadele rolünün, beklenenden daha yavaş bir pasif sağlık rejenerasyon oranı kazanması sorunu giderildi.

    Canlandırıldıktan sonraki 5 saniye içinde öldürülen oyuncular artık geri dönüşü kalmamaktadır.

    Oyuncular artık bir Dinghy teknesinde kanarken etrafa bakabilirler.

    Derin sudayken, ortasındaki alet kutusuna geçerken yeniden yükleme animasyonunu yanalların düzgün oynamaması sorunu giderildi.

    Oyuncular, bir yakın dövüş sırasında silah takas edebileceklerdi. Bu, ele geçirilen animasyonun yakın dövüş silahı yerine farklı bir silahla oynamasına neden olacaktır.

    Bir alev makinesi tarafından saldırıya uğramış bir tanktan çıktıktan sonra askerler artık görsel olarak yanmıyorlar.

    Düşman engebeli arazideyken bir oyuncu bir askerde bir yakın dövüş gerçekleştirirken ortaya çıkan bir darbe tespit sorunu düzeltildi. Yakın dövüşü gerçekleştiren oyuncu bu durumda artık rakipsiz değildir.

    Bir oyuncu engebeli arazide indirilen bir askerin canlanmasına neden olan isabet tespit sorunu düzeltildi. Bu durumda, intikam artık rakipsiz değildir.

    Bir Tanker olarak, daha önce olduğu gibi tamir feneri yerine, Tahkimatlar yapılırken doğru animasyonu göreceksiniz.

    Oyuncular, yakın muharebe indirmelerinden daha önce öldürülecekleri sorununu çözdü.

    Genel yakın muharebe düşürme tutarlılığı iyileştirmeleri.

    Arkadan daha iyi tetiklenmesi için yakın mesafeli araç geliştirildi.

    Fırlatma dinamitinin üçüncü kişide oynamamasına neden olabilecek bir hata giderildi.

    Bir kasa sırasında öldürülürken kanama durumunun konumu iyileştirildi, bu daha önce oyuncunun zeminin üzerinde hafifçe dolanmasına neden olabilirdi.

    Araçlar

    Roketler ve Havadaki ağır toplar artık havadaki ve yer tabanlı hedeflere karşı farklı hasar modellerine sahip. Bu değişiklik, bu silahları zemine karşı oldukça etkili hale getirirken, hava hedefleri üzerindeki etkilerini azaltarak, her bir hedefe yaptıkları zarar değerlerini ayırarak bize izin veriyor. Bu aynı zamanda onları havaya uçurmak için daha uygun bir havaya dönüştürürken, 1 vuruş topunun olmayışıdır. Yüksek beceri ve yüksek ödül, ancak dengeli.

    Roketler ve Havadaki ağır toplar artık AA silahlarını tek seferde kolayca imha etmiyor. Ancak, AA silahında oturan piyadelere, etrafına veya gerçekten başka bir yere karşı hala çok etkilidirler!

    Roketler ve Havadaki ağır toplar artık tamamen sıçramış hasarlara dayanıyor, yani zırhlı araçlara saldırı açısını görmezden geliyorlar ve açı ne olursa olsun tutarlı hasar alıyorlar. Ancak kritik vuruşlar yapamazlar ve zırhlı bir aracın sadece arkasına, izlerine veya taretine yapılan vuruşlar bu parçaları etkisiz hale getirir. Bu sıçrama hasarı değişikliği, aynı zamanda yakın vuruşların roketlerle daha fazla önemli olduğu ve doğrudan bir tanka vurmaları gerekmediği anlamına gelir (doğrudan vuruşlar daha iyi hasar verir). Hangi tank tipine saldırırlarsa yapsınlar, tanktan sağlığa zarar vermeleri için uçaktan en az 2 geçiş yapması gerekecek. Araçları hızlı bir şekilde almak için ekip oluşturduğunuzdan emin olun.

    40 mm AA toplarının yanlış hizalanmış manzaralara sahip olmasına neden olabilecek bir hata düzeltildi.

    Patlayan bir uçağın sesi, savaş alanı dışında meydana gelirse artık kesilmez.

    Tankların dumandayken mini haritada tespit edilmesine neden olacak bir hata düzeltildi.

    Kapak alırken LCVP turrent kullanılırken animasyon iyileştirildi.

    T-34 Calliope şimdi zimmerit işlevselliğine kavuştu.

    T-34 Calliope, Ekipman Yuvası 2'de ileri ateşleyen bir duman başlatıcısı ile donatılmıştır.

    Hachi şimdi çekebilir ve görünür bir aksamaya sahiptir.

    Right Gunner ve Top Gunner arasında koltuk değiştirirken Hachi'nin canlandırması geliştirildi.

    Oyuncular, Dinghy teknesinde bir yolcu olurken silahlarla dönebilecekleri açıyı iyileştirdi.

    Diğer araçların takılıp kalmamasını sağlamak için araç tahrip olduğunda LCVP üzerindeki rampa çarpışması iyileştirildi.

    Birinci kişi modundayken bir tanktayken yağmur sesi efektleri eklendi.

    Sivrisinek FB MKVI'nın ikmali sırasında ortaya çıkacak artı işareti ile ilgili bir sorun düzeltildi.

    Blenheim uçakları artık “Saha Onarımı” özelliği olmadan hızlı bir onarım kullanarak hasarlı parçaları onaramaz.

    Stukas yolcu makineli tüfek yükseltme, ateşleme sırasında artık görsel bir sorun yaşamamaktadır.

    Bir LCVP'deyken bulanıklaştırma efektinin yanlış uygulanmasına neden olacak bir hata düzeltildi.

    Oyuncular üzerine AT Mayın yerleştirirse, Dinghy teknesi artık yok olmaz.

    Ka-Mi Top Gunner MMG 75mm Tip3 Uzmanlık Tankı Silahı, belirli açılarda nişan aldığında artık görsel olarak kaybolmuyor.

    Tanklar ve ikmal istasyonları ile ilgili bir istismar düzeltildi.

    Ka-Mi üzerindeki çift silah desteği üçüncü kişiden kaldırıldı.

    Ka-Mi üzerindeki LOD geliştirildi.

    Uçak yangın bombasının aracın hasar görmesine neden olmaması düzeltildi.

    Bir çok uçakta ilk kişi modunda makineli tüfek ateşlerken oluşabilecek kamera sarsıntısı azaltıldı.

    Kullanılmayan Dinghy teknelerine zarar verebilecek bir hata düzeltildi.

    Yakın muharebe saldırıları artık Dinghy teknelerine zarar vermez, böylece oyuncular zarar verme endişesi duymadan onları tekrar suya itebilir.

    Bir oyuncu sırtında eğilimli iken sabit MG ´s ile etkileşime girerse oluşabilecek görsel bir hata düzeltildi.

    Sherman ve LVT araçlarında koltuklar arasında geçiş yaparken solma efektleri eklendi.

    Ka-Mi'nin Top Gunner koltuğuna otururken hizalanmamış el düzeltildi.

    Anahtar koltukların tanklardaki animasyonu üçüncü şahısta geliştirildi. Bu animasyon patlaması riskini azaltmalıdır.

    Düşen uçaklardan çıkan yangınların görünmez olmasına neden olacak bir sorun giderildi.

    Doğru 4x 20mm Top ateş ederken Corsair F4U-1A için eksik namlu flaş ve duman eklendi.

    Hull monteli 37mm Canon ”uzmanlığını kullanarak Tip 97 tank için HUD yeniden yükleme animasyonu eklendi.

    Tip 97 Tanks Gövdesinin Geliştirilmesi 37mm kanonun sol eteğiyle klipslememesi için monteli.

    Duman Tahliye Uzmanlığı olan Tip 97 tank, artık cephane besleme istasyonundan gelen dumanı geri alabilir

    Araba sürerken Ka-Mi Alev Silahı geliştirildi.

    Sol topçu koltukları, Sturmtiger'e ateş ederken gözler üzerinde biraz daha keyifli hale getirmek için flaş namlu çıkışlarını azaltmıştır.

    4000lb bombaları doldurduktan sonra üçüncü şahıstaki silah görüşünün yerini alan Mosquito FB MKVI QF 6PDR yükleme simgesi ile ilgili bir hata düzeltildi.

    Düzeltilmiş giriş noktaları / tüm eski kırtasiye silahlarına yeni girişin daha iyi animasyona uyması için yeni açık giriş noktaları eklendi. Onları artık önden veya Flak 38'in diğer tarafından giremezsiniz, tüm giriş noktaları hem animasyonun daha iyi görünmesini hem de simgenin daha görünür olması için bazılarını geriye ve yukarı doğru hareket ettirdi.

    T-34 Sherman Calliope, motor gücünde küçük bir destek aldı.

    Amfibi tanklar AA'daki ana silah (HMG) üzerindeki cephane tiplerini 3.6 saniyeden 2 saniyeye çıkarmak için gereken süre kısaldı.

    Zero uçağının haritasındaki halihazırda daha fazla ateş ve dumana sahip olan batıklar iyileştirildi.

    Uçaklar 20 MM HE Sıçrama hasarı, mesafeden daha az hasar verecek şekilde ayarlanmış düşme eğrisidir.

    Uçaklar Kışkırtıcı Bombalar hasar alanını 10 m'den 9 m'ye düşürdü ve yanma süresini 2 saniyeden 1.8 saniyeye düşürdü.

    Pacific tankları için yeni HE Smoke Shell VFX eklendi.

    Giriş animasyonu bitmeden önce araç kullanabilme özelliği eklendi.

    Taşıyıcı güverte şimdi mayınlardan temizlendi, pilot bir uçakla fırladığında.

    İngiltere fraksiyonu şimdi Flak 38 yerine 40 mm'lik durağanlık kuruyor.



    Haritalar ve Modlar

    Havaalanı - Tüm harita boyunca artan kaplama yoğunluğu. Her yerde daha fazla kamyon, kutu, taş var. Bir deneyin ve ne düşündüğünüzü bize bildirin.

    Havaalanı - Atılım - Eksik cephane ikmal istasyonlarını ekledi. Faris2011ksa, şimdi yeni bir şarkı ile gelip gerekir

    Iwo Jima - Bu haritada daha doğal görünmesi için iyileştirilmiş duman efektleri.

    Iwo Jima - Gemilerin okyanustaki pozisyonlarını daha iyi yansıtacak şekilde mini haritayı güncelledi.

    Iwo Jima - Kadro Fetih - Bir kamyonun içine girecek olan bir spawn noktası düzeltildi.

    Pasifik Fırtına - T38 Calliope takviyesinin yumurtlamasını önleyebilecek bir sorun düzeltildi.

    Pasifik Fırtına - Bazı binalarda kanamaya karşı geliştirilmiş yağmur etkileri.

    Twisted Steel - TDM - Sınırları aşan bir ortaya çıkış noktası düzeltildi.

    Yeraltı - Rush - Duman baraj takviyesi düzeltildi.

    Yeraltı - konuşlandırma ekranında ortam savaşı ses efektleri eklendi.

    Yeraltı - Pencerelerin yanına yerleştirilmiş, tonoz yapmayı zorlaştıracak kum torbalarını kapattı.

    Yeraltı - Yeraltında serbest moddayken kameraya çarpışma eklendi.

    Yeraltı - Fetih - Telemetri verilerine dayanarak haritayı daha iyi dengelemek için ortaya çıkan noktaları küçültdüm.

    Seyirci modu - Kamera şimdi bazı seviyelerde bulunan çeşitli kapılardan klipsleyebilir.

    Seyirci modu - Al-Sundan'da harita sınırları artık ekran görünümünde çiziliyor.

    Üst Düzey Oyun Modu İyileştirmeleri

    Aerodrome, Pacific Storm ve Iwo Jima için Outpost harita kurulumları eklendi.

    Üst karakol kazanmak için İşe Alma Sınırları şimdi haritadaki Radyo Kuleleri sayısına bağlıdır. Geçerli ayarlama, Radyo Kulesi başına 25 işe alım limitidir.

    Radyo Kulelerinin işe alım zamanları 60 saniyeye ayarlandı, bu nedenle hedeflenen ortalama maç süresi şimdi 25 ila 30 dakika arasında olmalı.

    Outpost'taki araç görünümleri için bunlara sahip olan haritalarda Değiştirilmiş İşe Alma eşikleri. İlk takım işe alım limitinin% 50'sine ulaştığında tanklar hazır olacak. İlk takım işe alım limitinin% 75'ine ulaştığında uçaklar hazır olacak.

    Outpost için kullanılan ekip kurulumları değiştirildi, böylece avcı uçakları var ama Avrupa haritalarında bombardıman uçakları yok.

    Outpost'taki Avrupa haritalarında, ekipler artık genel merkezlerinde daha fazla yarı hat taşımacılığı bulacaklar. Nakliye araçlarının genel olarak nasıl ortaya çıkıp ümit edilmediğine dair değişikliklerle birlikte, bu Outpost'taki ulaşım aracı durumunu iyileştirmelidir.

    Üst karakolda zaman aşımına uğradı ancak şimdi işe alım puanları gerçekten eşitse, berabere sonuçlanır.

    Radyo Kulesi yükseltmeleri artık yalnızca Radyo Kuleleri belirli bir süre için sahiplenildikten ve savunulduktan sonra geçerli olacak.

    Outpost Radyo Kulesi hedeflerini savunmak için puan arttırıldı ve puanlama etkinliğinin sıklığı iki katına çıktı.

    İşe Alımları almak için Karakol'daki Büyük Puanlama Etkinlikleri şimdi yalnızca hedefe yakınken gerçekleşirken aynı zamanda öncekine göre çok daha yüksek bir puan değerine sahip.

    Outpost oyun modunda daha ince bir sese sahip askerler alırken Major Major Scoring Event sesi değiştirildi.

    Oyun sonunda sesin çalınmasının engellenmesi engellendi.

    Radyo Kuleleri artık yükseltme seviyelerine bağlı olarak daha fazla sağlık durumuna sahipler.

    Radyo Kuleleri artık yükseltme seviyelerine bağlı olarak daha uzun bomba geri sayım süresine sahip.

    V1'lerle (veya diğer güçlendirme çağrılarıyla) Radyo Kulelerini yok etmek artık doğru bir Major Skor Olayı veriyor.

    Hem Avrupa hem de Pasifik tiyatroları için Sektör Topçuları için soğuma süresini ve Outpost'taki roket takviyelerini arttırdı.

    Outpost oyun modunda Girit'teki V1 / JB2 roketlerinin yaklaşma mesafeleri dengelendi.

    Skorbord girerken HUD oyun modundaki Radio Tower hedeflerinin üzerindeki hatalı hizalanmış yükseltme seviyesi noktaları düzeltildi.

    HUD oyun modundaki objektif ikonlar düzeltildi.

    Arp ve Girit için karakol için ayarlanmış tank besleme istasyonu ve AA silah pozisyonları.

    Oyuncuların yanlışlıkla veya kasten Radyo Kulelerinin inşasını engellemesini engellemek için değişiklikler yapıldı. Artık kulelerin inşa edilmesine neden olan garip bir karışıklık yok. Artık yasadışı park edilmiş araçların da yanlışlıkla hedefleri engellemesi yok.

    Radio Tower'ın hedeflerinin silahlarla doldurulabilmesi ve duvarlardan silahsızlandırılması sorunu giderildi.

    UI ve Diğerleri

    Yeniden konuşlandırma zamanlayıcısının konuşlandırma ekranında sıfırlanmasına neden olacak bir hata düzeltildi.

    Bir kenara takılı kaldığında mesafe üzerinde ölçeklenmeyen sabit dünya simgeleri (ManDown simgeleri, objektif simgeler, takım üyesi simgeler vb ...)

    Oynatıcı ad etiketi metninin, metni okunamaz hale getirerek mesafe üzerinde aşırı ölçeklenmediğinden emin olun

    Baz oynatıcı ad etiketi metin ölçeklendirmesini ayarladı

    Takım üyeleri artık doğrudan bakmadıklarında dünyadaki isimleri ve mesafeleri (isim etiketleri) göstermiyor.

    Tamamen örtünün arkasına gizlenmiş benekli askerler, uçaklardan bakıldığında artık dünyada lekeli bir simge göstermeyecek.

    Uçaktan görülen lekeli simgelerin belli bir mesafedeki ölçeğini ayarlayın.

    Oyunun, bir oyuncunun araç dağıtım ekranında seçtiği son aracı hatırlamamasıyla ilgili bir sorun giderildi.

    Type 100 için Backwoods kaplamanın kilidini açarken yinelenen manzaraları kaldırın.

    M1919A6 uzmanlıkları şimdi sıfırlanabilir.

    Selbstlader 1906'yı silah menüsünde doğru silah kategorisine taşıdı.

    M1928A1 genişletilmiş magazin, Backwood cildi kullanılırken düzeltildi.

    Yuvarlak ekranın sonunda, puan tablosundaki eksik bayrak simgeleri düzeltildi.

    İstatistikler sayfasındaki eksik Katana ve Flamethrower simgeleri düzeltildi.

    Oyuncuların Katanas ve Flamethrowers'ı çoğaltmasına izin verecek bir etkileşim hatası düzeltildi.

    Oyuncular artık düşman tahkimatlarını imha ettikleri için +0 puan alamazlar.

    Bazen oyuncuların seçilenlerden farklı bir sınıf olarak ortaya çıkmasına neden olacak nadir bir hata giderildi.

    Aktif düşman fişeklerini vurdukları için oyunculara şimdi 50 puan verilir.

    İşaret fişeklerini düşürmek artık daha tutarlı.

    Eğer oyuncu bir silahla öldürülmediyse, silah rütbesi öldürme kartından çıkarıldı.

    Kadrolar listesinde gezinirken istemeden ortaya çıkacak olan beyaz kareyi kaldırdık.

    Cephaneliğe girdikten sonra yumurtlarken FOV'u artıracak bir hata düzeltildi.

    Birden fazla atama aynı anda tamamlandıysa, tamamlanmış atama animasyonunun çalışmamasına neden olan bir hata giderildi.

    Kullanıcı 2x7.92MM Makineli Tüfekler & 2x 20MM Canons uzmanlığı satın aldıktan sonra BF109 G2 makineli tüfekler için kullanıcı arayüzünde yanlış simgenin görünmesine neden olan bir sorun giderildi.

    Bence hepimiz Smörgåstårta'nın İsveç mutfak deneyimi için mutlaka denenebileceğini kabul edebileceğimizi düşünüyorum.

    Tarafsız çekilebilir silahlar artık mini haritada görünmüyor, eğer düşman bağlı olduğu aracı ele geçirirse, onunla birlikte yola çıkıyor ve söz konusu araç tespit edilmiyor.

    Alternatif kontrol şemalarındaki Sprint Kaydırması için varsayılan varsayılan tuş ciltleri düzeltildi. Varsayılan ayar, şimdi crouch / prone için kullanılanla aynı tuşa bağlanacak.

    Oyuncuların asker jant aydınlatmasını devre dışı bırakmalarını sağlayan bir seçenek eklendi. Bu seçenek "Karakter Işıklandırması" olarak adlandırılmıştır ve Oynanış Gelişmiş'de mevcuttur (varsayılan AÇIK).

    25 metre içinde doğrudan bakılan düşman askerleri, dünyadaki kırmızı elmas bir simgedeki sınıf ikonlarını ve sağlık barlarını içeren basit bir isim etiketini gösteriyor. Bu sistem daha önce 12 metreye kadar etkindi, ancak hedef tespit edilmediği sürece artık tam adını göstermiyordu.

    Doğrudan oyuncu görünümünde ve 10 metre içinde kapatılmamış düşman askerleri, şimdi CQB görünürlüğüne yardımcı olmak için dünyada yarı şeffaf, basit bir kırmızı elmas simgesi gösteriyor.

    20'li yıllardan 45'li yıllara kadar uzatılmış cephane istasyonları

    20'li ve 45'li yılların artan sağlık istasyonları

    Lekelenme değişiklikleri:

    Oyuncular şu anda tespit edildiklerinin farkında olabilirler. Minimap kenarları şimdi yanıp sönecek ve bir düşman noktası süresince yukarıda bir simge ile SİZİN KORUNMASI GEREKEN bir metin görünecektir.

    Lekeleme kapsamı ve kartal gözlü özelliğinin lekelenme süresi 12s'den 10s'a düşürüldü.

    Leke parlama süresinin% 20 oranında azaltılması, bu, parlama tabancasının parlama süresinin artık 30s yerine 24s olduğu anlamına gelir.

    Lekelenme lekeleri yarıçapı% 25 oranında arttırır, bu, havşalı tabancanın havya yarıçapının artık 30m yerine 22.5m olduğu anlamına gelir.

    Minimap okunabilirliği:

    Yukarıda ve altındaki oyuncular için yükseklik farkı dilini ayarlayın.

    Yukarıdaki oyuncular (+ 2,5m ila + 8m arasında), şimdi ikon boyutlarında% 120'ye kadar ölçeklendirme yapabiliyorlar.

    Aşağıda (-2.5m ile -8m arasında) oyuncular, şeffaflıklarını% 75 opaklığa, ölçekleri ise lineer olarak% 80'e kadar küçülttüler.

    Düşman oyuncusu simgeleri şimdi bunun yerine yönlü bir ok (üçgen) olarak gösteriyor

    Düşman ekibi liderleri şimdi özel bir simge yapmak yerine normal düşman askerleri olarak gösteriyorlar.

    Üstündeki veya altındaki oyuncular artık alternatif bir “halka simgesi” göstermiyor.


    PlayStation 4'e Özel İyileştirmeler

    Arapça yerelleştirmeye ayarlandığı zaman, bazen oyunun çökmesine neden olacak zor bir hata giderildi.

    Kaydırma ve alternatif “Asker Düğmeleri” gamepad düzenini kullanma ile ilgili bir hata düzeltildi.




  • Server ne oldu haber var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ua_hector kullanıcısına yanıt
    Admin kartı hazırla ay sonu geliyoruz kodamanlar geri dönüyor...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destan yazmışın bro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yav su smg'leri salin ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Update yayınlandı mı beyler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastwarriors kullanıcısına yanıt
    2 gibi abi
  • 
Sayfa: önceki 10351036103710381039
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.