Şimdi Ara

FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Video'da da dendiği üzere bu henüz FSR 2.0 destekleyen ilk oyun ama durum gayet iyi. Kalite olarak DLSS'e göre bazı artıları da eksileri de var ama genel kalite olarak çok çok yakın. Tüm kartlarda çalışabilmesi büyük artıydı zaten ama FSR 1.0'da kalite çok gerideydi. Şimdi onu da çözmüş durumdalar, ve kalite daha da iyileşecektir sonraki versiyonlarda.


    Impressive! AMD FSR 2.0 vs Nvidia DLSS, Deathloop Image Quality and Benchmarks - YouTube




  • Techpowerup'taki görsellere kendi gözünüzle bakmak en doğrusu olacaktır. Tarafsız şekilde yorumlarsam ben fsr'ın tüm seçeneklerde sunduğu görüntüyü daha çok beğendim. 1.0 ile alakası yok bambaşka olmuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vjdrsjejv kullanıcısına yanıt

    TP de gözümüzle baktığımızda resimlerde sorun var, yani sol tarafı fsr den dlss e, sağ tarafı da dlss te bırakıp yada fsr 2.0 a çevirsek bile, resim yenilense bile, her zaman soldakini iyi gösteriyor, yani sol tarafta dlss seçersek dlss iyi görünüyo, sol tarafta fsr seçersek fsr iyi gösteriyor, kısaca sola ne seçersen o iyi olan, sağ taraf kötü olan oluyorsa, hangisi fsr hangisi dlss nasıl emin olabilecesss? FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış 


    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış
    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamıştechpowerup
    AMD FSR 2.0 Quality & Performance Review - The DLSS Killer
    https://www.techpowerup.com/review/amd-fidelity-fx-fsr-20/2.html
    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış
  • Reception47 kullanıcısına yanıt
    Kendim kontrol edeyim bakalım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Reception47 kullanıcısına yanıt
    Bende öyle değil, fsr'ı sola alıyorum beğeniyorum; iki tarafa da dlss'i açıp bakıyorum dlss görüntüsü kusursuz aynı. Sonra iki tarafa fsr'ı açıyorum yine görüntü tamamen aynı, sağa fsr'ı sola dlss'i koyuyorum yine sağdaki fsr'ı daha çok beğeniyorum.
    Aslında hangisi hangisinden iyi önemli değil, dlss tercih avantajı olmaktan çıkmış gibi duruyor en azından bu oyuna bakarak öyle diyebilirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vjdrsjejv kullanıcısına yanıt

    Ben tekrar tekrar sayfayı tazeliyorum ancak değişen birşey olmuyor, silahın şarjörüne bakılınca (fareyi gezdirdiğim kısım) hep aynı çizgiler, sol taraf ne seçersem seçeyim aynı, sağ taraf aynı.FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış 





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reception47 -- 12 Mayıs 2022; 18:23:30 >
  • Reception47 kullanıcısına yanıt
    Ben edge tarayıcı kullanıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vjdrsjejv kullanıcısına yanıt

    Benim edge daha komik birşey yapıyor, resme fare ile gittiğimde çizgi kayboluyor ve kontrol sağlamıyor. FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış 



  • Reception47 kullanıcısına yanıt
    Enteresan, bende aşırı stabil çalışıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnanılmaz bir iş başarmış AMD. Ben ilk aşamada böyle bir kalite beklemiyordum.


    Oyunda FSR olsa da olmasa da AMD Software'den RSR açabiliyoruz. Ne zaman FSR 2.0'ı kullanacak şekilde güncelleme alır acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VYC Majoris -- 12 Mayıs 2022; 19:1:4 >
  • iyi güzel de, sürücü stabilitesinde gelişme var mı?


    ferrariyi veriyor ama içine su katılmış benzin koyuyor.

  • Çok şaşırtıcı, yani bence kafa kafaya olmuş. Hatta FSR biraz görüntü keskinleştirme kullanıyor, daha iyi görünmekte bana göre. Mesela aynı sahnede nvidia için keskinlik açsak belki o da güzel görünür ama onun de fps düşecek :)

  • Gayet başarılı olmuş.8K'ya adım adım gidiliyor.

  • Aerospace kullanıcısına yanıt

    fpsyi pek etkilemez (god of war'da açıp kapatabiliyorsun, fps'ye bir etkisi yok) nvidianın keskinleştirme için kullandığı filtre çok kötü. bu kötü filtreyi NIS, DLSS, Nvidia Shield, DLDSR, ne var ne yok her teknolojilerine koyuyorlar ve gerçekten çok kötü. reshade'den Fidelityfx CAS, luma sharpen gibi kaliteli sharpenerlarla yan yana kıyas yapıldığında ne kadar kötü olduğu beli oluyor


    daha iyisini yapamazlar mı, elbette yaparlar da, inatla yapmıyor olmaları ilginç. bu dakikadan sonra mecbur yenileyip iyileştirmeleri gerekecek keskinleştirme filtrelerini. filtrelerine güvenmedikleri için zaten çoğu oyunda yapımcılar bile kapalı olarak paketliyor. rdr 2'ye %35 default açık paketlemişler ve oyun berbat gözüküyor, dlss'nin getirisini bile götürüyor çünkü gerçekten kötü bir filtre


    amd'nin keskinleştirme konusundaki başarısı radeon image sharpening'e (ris) dayanıyor. orada kullanıcıların memnuniyetini görünce önce fsr 1.0'ı bununla denediler, ki 4k'da güzel sonuçlar verdi. şimdi dlss benzeri temporal upscaler'ın yanında paketliyorlar ve bunda da güzel sonuçlar elde ettiler


    amd'yi tebrik ediyorum, gerçekten güzel bir alternatif sundular. sonuçlar çok yakın. ghosting olarak hatta bir tık daha iyi (nvidia'nın dev dlss'si ile de ghosting biraz iyileştirilebiliyor olsa da).


    aslında fsr 2.0 da dlss 2.0 da şaşalı birer temporal upscaler'dan ibaret. tek sorun konsolda hemen hemen her oyuna bu teknolojiyi sunan firmaların PC'ye oyunları port ederken bunu es geçmesiydi. rekabet o şu bu derken her oyun böylece amd/nvidia destekli olsa da bir temporal upscaler'a sahip olabilecek.


    sharpen konusuna ek düşeyim, nvidia'nın kullandığı sharpen filtresi o kadar kötü ki insanlar kapatmak için özel patch kuruyorlardı,



    sonra yapımcı da şikayetlere dayanamayıp ayar koydu neyse ki




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 13 Mayıs 2022; 20:26:30 >
  • Aradaki fark hangisinin kullanıldığının önemi kalmaması seviyesine düşmüş gözüküyor. Bu durumda fsr 2.0 daha geniş bir ekran kartı kesimine hitap ettiği için daha avantajlı durumda denebilir.

  • FSR 2.0 vs DLSS vs IGTI


    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse YakalamışBenchmarKingyoutube
    ⏰Timestamps : 00:00 Intro 00:48 Which options I will focus on 01:15 DLSS problems 02:05 1080p Balance Mode 02:31 1080p Quality Mode 03:08 DLSS vs 1080p TAA 03:24 FSR vs 1080p TAA 03:35 1440p Performance Mode 04:02 1440p Balance Mode 04:26 1440p Quality Mode 04:46 DLSS vs FSR vs 1440p TAA 05:15 4K Performance Mode 05:48 4K Balance Mode 06:04 4K Quality Mode 06:41 DLSS vs FSR vs 4K TAA 07:11 Summary 07:46 Outro Song used in this video : ►Marvel's Spider-Man (PS4) - Free Roam-Open World Music Theme 2 (Composer(s): John Paesano) ►Check out more optimization guides : https://youtube.com/playlist?list=PLoW6k48APmp37pvrrbMVrUNeOArhCFG60 ►Full Specs : ●CPU : AMD RYZEN 5 5600X 6-Core 3.6 GHz (4.1 GHz Turbo). ●Cooler : Enermax LIQFUSION 240mm Liquid Cooler. ●Motherboard : Asus Prime B550m-k ●GPU : ASUS DUAL GeForce RTX 3060 Ti V2 MINI (RX 480 in this video) ●RAM : Kingston Fury Renegade 16 GB (2x8 GB) 3600 MHz DDR4 CL16 ●SSD : Samsung Evo 970 plus 500GB ●PSU : Gigabyte GP-P750GM 750W 80 PLUS Gold certified ●Case : Lian Li LANCOOL 215. ●Windows : 10 Pro Version 21H2. ●Display : Lenovo G24-10 1080p/144Hz. ●Headset : Logitech G430. Tags : Spider Man optimization Spider Man benchmark Spider Man amd fsr 2.0 spider man fsr spider man nvidia dlss spider man fsr vs dlss vs igti spider man fsr Performance Mode Spider Man IGTI Spider Man upscaling Spider Man best settings boost fps Spider Man Spider Man boost fps improve performance Spider Man Spider Man low end Spider Man optimized settings Spider Man low end pc Spider Man pc fps boost how to boost fps Spider Man pc performance Spider Man pc spider man remastered fsr vs dlss vs igti fsr vs dlss Balance Mode Quality Mode Performance Mode
    https://www.youtube.com/watch?v=I0_e-TG835s&feature=youtu.be
  • Amd 7xxx serisi kartlar çıktığında fsr3.0 diye birşey çıkarıp 6xxx serisi kartları ortada bırakırsa yürüyeceğini sanmıyorum bu teknolojinin açıkçası.
    Amd kullanan biri olarak dlss in açık ara önde olduğunu söyleyebilirim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.