Şimdi Ara

Dota 2 hakkında birkaç soru?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler 1-1.5 sene dota oynadım ondan sonra bi 2-2.5 senede lol oynadım. Dota 2'nin daha kaliteli oldugunu görünce ona başlıyım dedim ama dota hakkında unuttuğum birkaç şeyi sorucam sizlere
    1-) mesela yurnero (dota 2 de juggernaut) e skili %35 kritik vurmayı sağlıyor biz buna kritik itemi kasarsak kritik vurma mesele %50 ye %60 a çıkıyor mu?
    2-) kule hangi durumlarda bize vuruyordu?
    3-) dotada orb effect vardı dota 2 de göremedim ben bunu var mı?
    teşekkürler



  • holypages kullanıcısına yanıt
    1) Etkisi olmaz skillin ve itemin yüzdeleri ayrı ayrı olur her vuruşta. Çakışma ihtimali var mı tam emin değilim.
    2) Kulenin dibine girersen yanında senden kuleye daha yakın takım arkadaşın ve ya creep yoksa sana vurur.
    3) Ben de uzağım bu aralar ama nisan ya da mayısta gelen güncelleme ile orb effeck kalktı diye biliyorum...
    rica



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaGNeRL0vE -- 19 Haziran 2014; 15:31:51 >
  • orb effect kalkmamış olması lazım
  • WaGNeRL0vE kullanıcısına yanıt
    teşekkürler peki kule menzilindeyken düşmana vursam kule bana vurur mu?
  • holypages kullanıcısına yanıt
    Eğerki sizden daha yakın krep ve dost hero yoksa vuracaktır tabiki
  • Orb effect var,unique attack modifier ya da turkce icin essiz saldiri eklentisi olarak geciyor.

    Kritik sadece % olarak stackleniyor,yani 2 daedalus ya da hatirlayacagin sekilde buriz %50 krit sansi verir.Ama dedigin gibi yurnero'nun kritle buriz'in krit stacklenmez.Normalde hangisi denk gelirse,cakistiklarinda yuksek katli olan vuruyor diye hatirliyorum.

    Kulenin aggro durumuda,eger creeplerden once kule range'ine girersen ya da kule range'i icindeyken rakip heroya sag tiklarsan aggroyu ustune alirsin.Aggroyu kaybetmek icin dost unit'e a tik(deny gibi) yapmak yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeFSuH -- 19 Haziran 2014; 15:43:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeFSuH

    Orb effect var,unique attack modifier ya da turkce icin essiz saldiri eklentisi olarak geciyor.

    Kritik sadece % olarak stackleniyor,yani 2 daedalus ya da hatirlayacagin sekilde buriz %50 krit sansi verir.Ama dedigin gibi yurnero'nun kritle buriz'in krit stacklenmez.Normalde hangisi denk gelirse,cakistiklarinda yuksek katli olan vuruyor diye hatirliyorum.

    Kulenin aggro durumuda,eger creeplerden once kule range'ine girersen ya da kule range'i icindeyken rakip heroya sag tiklarsan aggroyu ustune alirsin.Aggroyu kaybetmek icin dost unit'e a tik(deny gibi) yapmak yeterli.


    yüzde stacklerinde gerçekleşmeme ihtimali üzerinden stackleniyor şeklinde biliyorum. Daedalus için :
    %25 + ( %75 x %25 ) = %25 + %18.75 = %43.75
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeFSuH

    Orb effect var,unique attack modifier ya da turkce icin essiz saldiri eklentisi olarak geciyor.

    Kritik sadece % olarak stackleniyor,yani 2 daedalus ya da hatirlayacagin sekilde buriz %50 krit sansi verir.Ama dedigin gibi yurnero'nun kritle buriz'in krit stacklenmez.Normalde hangisi denk gelirse,cakistiklarinda yuksek katli olan vuruyor diye hatirliyorum.

    Kulenin aggro durumuda,eger creeplerden once kule range'ine girersen ya da kule range'i icindeyken rakip heroya sag tiklarsan aggroyu ustune alirsin.Aggroyu kaybetmek icin dost unit'e a tik(deny gibi) yapmak yeterli.


    yüzde stacklerinde gerçekleşmeme ihtimali üzerinden stackleniyor şeklinde biliyorum. Daedalus için :
    %25 + ( %75 x %25 ) = %25 + %18.75 = %43.75

    Yok hocam dota 2 mythbusters'ta 5 adet crystalys'li mirana ile test yapıyorlar,%100 kritik vuruyor.

    Ayrıca 2 resimli imzanızı silebilirler hocam dikkat edelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeFSuH

    Orb effect var,unique attack modifier ya da turkce icin essiz saldiri eklentisi olarak geciyor.

    Kritik sadece % olarak stackleniyor,yani 2 daedalus ya da hatirlayacagin sekilde buriz %50 krit sansi verir.Ama dedigin gibi yurnero'nun kritle buriz'in krit stacklenmez.Normalde hangisi denk gelirse,cakistiklarinda yuksek katli olan vuruyor diye hatirliyorum.

    Kulenin aggro durumuda,eger creeplerden once kule range'ine girersen ya da kule range'i icindeyken rakip heroya sag tiklarsan aggroyu ustune alirsin.Aggroyu kaybetmek icin dost unit'e a tik(deny gibi) yapmak yeterli.


    2 daedalus kesinlikle stacklenmiyor.
    Ama ikisi de ayrı ayrı çalışıyor. Ayrı ayrı çalıştıklarında ikisi de aynı vuruşa denk gelirse 1 tane daedalus criti(%250) kadar vurur.
    Asıl faydası ayrı ayrı çalışırken farklı saldırı anında crit gerçekleşmesidir.
    Yani mesela 4 kere vurduğunuzda ortalama 1 tanesinde crit vuracaktır 1 daedalus ile, ama 2 daedalus varsa ve ikisinin critleri aynı vuruşa denk gelmez ise 2 tane vuruşun her birinde %250 oranda crit vurur ortalama, ama bu 2 crit aynı vuruşa denk geldiğinde elinizde toplam 1 crit olacak ve yine %250 oranında.

    Yurnero ve diğer crit özelliği olan herolarda da durum aynı şekilde. Genelde criti olan herolara crit kasmak gereksiz. Özellikle PA için :).
    Ama fantezi yapabilirsiniz, yapanlar görüyoruz, ember a 3 tane daedalus kasan da gördüm. Ember gibi bir hero bu durumdan faydalanabilir. Kunkka da öyle. Ama bir wraith king için cidden gereksiz durur veya yurnero için. PA için ise saçmalık olabilir :)

    Aksi bir örnek vereyim, battlefury direk stackleniyor. Kunkka ve sven ile de stackleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeosol -- 19 Haziran 2014; 16:19:27 >




  • crit yuzden artar crit kaynaklari icin ayri ayri hesaplanir . 2si aybni atakda denk gelirse biri bosa gider.
    dusman heroya sag tik yaparsan kulenin aggrosunu alirsin. birakmak icin a click ile deny atiyormus gibi yap. creepler olmeden sana vurabilir kule loldeki gibi degil.
    creeplerde aggro siralamasi ise dost heroya saldiran creepler, creeplere ve ya towera saldiran creepler, siege creepler ve wardlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeosol Y kullanıcısına yanıt
    1:30'dan itibaren....


  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    1:30'dan itibaren....

    video



    Tamda bunu gönderecektim.Teşekkürler...
  • Lich'in ultisinin zıplamasının aghanim scepter ile sayı limitinin kalktığını biliyorsunuz. Bu özellik son güncelleme ile mi geldi(bugünkü) yoksa bir süredir böyle miydi?

    Biriyle iddiaya girdim de cevabınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: holypages

    beyler 1-1.5 sene dota oynadım ondan sonra bi 2-2.5 senede lol oynadım. Dota 2'nin daha kaliteli oldugunu görünce ona başlıyım dedim ama dota hakkında unuttuğum birkaç şeyi sorucam sizlere
    1-) mesela yurnero (dota 2 de juggernaut) e skili %35 kritik vurmayı sağlıyor biz buna kritik itemi kasarsak kritik vurma mesele %50 ye %60 a çıkıyor mu?
    2-) kule hangi durumlarda bize vuruyordu?
    3-) dotada orb effect vardı dota 2 de göremedim ben bunu var mı?
    teşekkürler

    orb effect olmazsa oyun yapısı kökten bozulur bi kere örnek/Morp çektin ilk mael çıktın sonra lifesteal sonra deso sonra eos şimdi orb effect olmazsa aynı anda rakip 2tane negatif buff yer -armor,-ms,kendinde iki tane pozitif buff yersin +damage,+lifesteal yani buda baya saçma olur.Emin değilim ama galiba var Dota 2dede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitmachine16

    Lich'in ultisinin zıplamasının aghanim scepter ile sayı limitinin kalktığını biliyorsunuz. Bu özellik son güncelleme ile mi geldi(bugünkü) yoksa bir süredir böyle miydi?

    Biriyle iddiaya girdim de cevabınızı bekliyorum

    6.81 ile geldi...

    April 29 - Spring Cleaning!
    Added patch 6.81.

    29 nisan tarihinde de 6.81 patchi geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitmachine16

    Lich'in ultisinin zıplamasının aghanim scepter ile sayı limitinin kalktığını biliyorsunuz. Bu özellik son güncelleme ile mi geldi(bugünkü) yoksa bir süredir böyle miydi?

    Biriyle iddiaya girdim de cevabınızı bekliyorum

    Son güncelleme ile değil the spring cleaning güncellemesi ile geldi oyuna.
    http://www.dota2.com/springcleaning/
    Aghanim's Scepter Chain Frost no longer has a bounce limit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    1:30'dan itibaren....





    http://dota2.gamepedia.com/Critical_strike

    "Critical strike: Multiple critical strike abilities do not independently stack, as they can not trigger on the same hit. "

    Videodaki adamın kendi yorumu doğru, ama stackleniyor ifadesi yanlış bence, vurduğu crit değeri hep aynı ama kaç kere vurduğu olayı konusunda dediğim gibi, üst üste gelirse diğerleri boşa gidiyor, stacklenmiyor. Wikide de söylediğim gibi yazıyor.

    Ama bu konuda videoda ilginç olan şey, critlerin üst üste gelme sayısı çok azmış, buna şaşırdım gerçekten, bu yüzden ortalama da critler artıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeosol -- 19 Haziran 2014; 18:43:32 >




  • Yeosol Y kullanıcısına yanıt
    Orada bahsedilen olay Multiple Critical Strike "Abilities".Yani ilk mesajımda bahsettiğim gibi,Jug'ın Blade Dance'ı ve Daedalus'un kritiği stack'lenmiyor.Ayrı ayrı çalışıyor fakat tek vuruşta ikisi de aktiflenmiyor.(trigger)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeFSuH

    Orada bahsedilen olay Multiple Critical Strike "Abilities".Yani ilk mesajımda bahsettiğim gibi,Jug'ın Blade Dance'ı ve Daedalus'un kritiği stack'lenmiyor.Ayrı ayrı çalışıyor fakat tek vuruşta ikisi de aktiflenmiyor.(trigger)

    Yani mirana, 5 crystalys ile %100 crit vurmuyor değil mi? Tabi ortalamayı alırsak vuruyor gibi. Ama stackleniyor gibi söylenmemeli bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeosol -- 19 Haziran 2014; 19:09:42 >
  • Yeosol Y kullanıcısına yanıt
    Şöyle izah edeyim.Kritik cleave gibi stackleniyor.Sadece %'ler toplanıyor.OP olduğunu düşünmeyin,zaten kimse 5 adet crystalys kasmaz,4 daedalusta kasmaz.Maksimum 2 adet idealdir.Çünkü zaten toplamda 6 adet boş yeri bulunan envanteri "çöp"lerle doldurmak gereksiz.Her ne kadar cazip gözüksede 4 daedalusta sizi inanılmaz bir şekilde squishy yani hpsiz,armorsuz bırakacağından stacklenmesi gayet normal.Daha sıkıntılı ability'lerde gerçekleşmeme ihtimalinin üzerinden hesaplama yapılarak bulunan diminishingly sistemi kullanılıyor örnek olarak evasion,magical resistance vs.Eğer op olduğu düşünülseydi,icefrog zaten rahatlıkla değiştirirdi.

    TL;DR : Vuruyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.