Şimdi Ara

Diablo 3 Konsol Versiyonları Başarılı mı.?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Diablo 3 ün konsol versiyonlarını takipteyim. Yapım süresi PC versiyonuna göre oldukça kısa diyebileceğim zamanda çıkarılacak gibi gözüküyor hemde Xbox ve PS gibi 2 ayrı platform olduğunu düşünürsek. Konsol versiyonlarının port edilmediği ve yeniden yazıldığı biliniyor. Buna göre konsol ekibi daha bir kabiliyetli mi oluyor.?
    Yorumlerınızı eksik etmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moz@ -- 19 Haziran 2013; 12:46:15 >



  • Zannetmiyorum. Her ne kadar ayarlamış olsalar da kontrol yönünden çok kısıtlamalar olacaktır. İstediğim yere Leap yapamadıktan sonra yada teleport olamadıktan sonra vb. ne anladım o Diablo dan. Diablo PC oyunudur ve PC de oynanır. Başka bir platformda zevk vereceğini sanmıyorum.
  • Pc'de olduğu kadar hareketli olucagini düsünmüyorum kısaca oyun daha yavas ilerleyise sahip olucaktır. Boss encounterlarının farklı olucağı söyleniyordu pc'de oynamamış olanlar için alınabilir ama pc'de oynamış saatlerini harcamış birine tavsiye etmem aynı yemeği farklı tabakda yemek gibi bir şey.
  • rmah olcak mı bilmiyorum olur kesin millet 3-4 ay oynar rmahdan para kaldırmak için. konsolların guvenlik onlemleride çok sağlam tutabilir oyun rmah surekli canlı kalırsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ADEBISI

    rmah olcak mı bilmiyorum olur kesin millet 3-4 ay oynar rmahdan para kaldırmak için. konsolların guvenlik onlemleride çok sağlam tutabilir oyun rmah surekli canlı kalırsa

    ah ve rmah olmayacakmış ve yanlış okumadıysam offline oynama şansımız varmış
  • Pc deki kadar detaylı olacağını düşünmüyorum ben. Konsol olduğu için mutlaka bazı kısımlarda kısıtlamaya gidilecektir. Ondan dolayı pc de oynayanlara konsolda oynamak çok keyifli gelmeyebilir...
  • Oynanabilirlik PC ye göre bayağı az gibi görünüyor tabi herhangi consol hiç kullanmadım ama yinede PC deki gibi rahat ve işlevsel olmayacağı kesin. Fakat yazılım açısından bakıldığında oldukça kısa bir zamanda çıkarıldı bu enteresen geldi bana yokza biz PC oyuncularını kazıklıyorlar mı ?
  • benim ps3um olsa d3u de alirdim sadece ayaklarimi uzatip belim bilegm sirtim agrimadan 15 inc ekran yerine 102 ekran tvde keyifli keyifli oynamak icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WayneCorp

    benim ps3um olsa d3u de alirdim sadece ayaklarimi uzatip belim bilegm sirtim agrimadan 15 inc ekran yerine 102 ekran tvde keyifli keyifli oynamak icin

    Kesinlikle katılıyorum. PS4 çıkmasını bekliyorum,artık PC ile oyun devrini kapatıcam notre dame'ın kamburu na dönecez sandalyelerde.
  • Adamlar oyunu 3 günde yazmadı tabi ki arkadaşlar kim bilir ne zamandır üzerinde çalışılıyordu. Ah olacak mı bilmiyorum, ama olsa da konsolda bot olmayacağı için daha düzgün olur oyunun ekonomisi orası kesin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alan olur mutlaka... oyunun adı diablo.... ama oynanılabilirlik öyle videolarda olacak gibi değil.... normali oynar dururlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okhay

    Adamlar oyunu 3 günde yazmadı tabi ki arkadaşlar kim bilir ne zamandır üzerinde çalışılıyordu. Ah olacak mı bilmiyorum, ama olsa da konsolda bot olmayacağı için daha düzgün olur oyunun ekonomisi orası kesin.

    Aslına bakarsanız bende buna takıldım; Diyelim ki duyurudan 1 sene önce başlandı yazılmaya konsol versiyonlarına toplamda 2 sene, PC versiyonunda 2008 diyelim onada bir sene önceden başlandığını öngörürsek 5 sene. Ortaya şöyle bir tablo çıkıyor. PC versiyonu için 5 sene harcadılar.Ama buraya dikkat konsol(LAR) için 2 sene hemde 2 ayrı platformda. Bundan şu sonucu çıkarabilirmiyiz konsollarda oyun geliştirmek çok kolay ?
  • konsollarda oyun geliştirmek şu şekilde kolay, Ps3 ve xBox 2 tane platform var. hatırlarsanız diablo 3 ilk çıktığında bazı bilgisayarlarda çalıştırmama gibi durumları vardı. çünkü pc versiyonunda amd ekran kartına göre yazmalılar, nvidia göre yazmalılar, oda olmadı intel onboardlara göre yazmalılar... sesleri düzenli vermek için kimi ses kartları çok kanallı veriyor, kimisi onboard. PC versiyonu olduğunda tüm bu donanımı desteklemeleri gerektiği için en az oyuna harcadıkları zaman kadar donanım uyumluluğuna da vakit harcamaları gerekiyor.

    PS ve xBoxta böyle değil. Çünkü tüm xBox ve ps3ler aynı. O yüzden orada desteklenen eskran kartı 1 tane desteklenen işlemci tipi 1 tane... o yüzden o zaman farkı çıkıyor...
  • Diablo III için geçerli olmayabilir ama özellikle PS larda oyunları geliştirmek zormuş; Performans kayıplarından dolayı bu nedenle çok iyi optimize edilmesi gerekiyormuş. Birde şimdi aklıma geldi 3D kaplamalar vr 3D objeler zaten hazır olduğundan 0 dan onlar için zaman kaybedilmedi sanırım. Zaten bu oyunun 3 te 1 i fakat sıfırdan tasarım için harcanan zamanın çok daha fazla olduğunu düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.