Şimdi Ara

ꕥ DEATH STRANDING ꕥ | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 | (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.793
Cevap
59
Favori
367.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Death Stranding new key art visual by Pablo Uchida

    ꕥ DEATH STRANDING ꕥ | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 |



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Eylül 2019; 4:15:49 >
  • DEATH STRANDING – Briefing Trailer – 4K



  • Oyun muhteşem görünüyor, grafikler olağanüstü. Kargo sim diyen, açıp iki adam vurayım diyenler uzak dursun. Piyasada bir sürü öyle oyun var. Her şeyiyle çok farklı enfes bir oyun geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark dragon kullanıcısına yanıt
    Hikaye işleyişi çok önemli olacak eğer oyunun hikaye ilerleyişi yavan kalırsa patlar bu oyun. Kojima bu işin üstesinden gelecektir diye düşünsemde, ben yine de ilk yorumlar gelmeden temkinli kalacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasomen -- 12 Eylül 2019; 10:29:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TGS 2019'da Gösterilen Gameplay'den Bilgiler :


    Death Stranding: Breaking Down the Massive New TGS Gameplay Video

    https://blog.us.playstation.com/2019/09/12/death-stranding-new-tgs-gameplay-video/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Eylül 2019; 10:35:43 >
  • Oyun güzel görünüyor kendine has bir atmosferi ve tasarımları var. Gerçekçi görünen oyunlar da pek görmeyi unuttuğumuz bir şey bu kalite.

    Yalnız biraz cilalanması gerekiyor. Taşlardan, objelerin üstünden geçerken karakter ve kamera garip davranıyor ve zıplama da pek iyi hissettirmiyor.

    Efsane bir oyun görüntüsünde değil fakat işte incelemeleri beklemeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 12 Eylül 2019; 11:0:19 >
  • 9.30 daydi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan Takipteyim hocam yüklemeler başlamıştır. Eklendiği an buraya koyacağım. :)

    Ancak Canlı Yayını kaçırdıysanız aşağıda ki oynatıcıdan bakabilirsiniz..

    DEATH STRANDING Open World, Combat, Boss & Vehicles Gameplay Demo (TGS 2019)






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Eylül 2019; 10:43:49 >
  • Malesef gameplayi görünce heycanlanmak yerine üzüldüm :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin içinde Kojima olmasa almazdım. Ama hikayede problem olmayacağından emin olduğum için alacağım.
  • Euro olmuş bilmem kaç, eflasyon olmuş bilmem kaç. Üçün beşin hesabını yaptığımız bir dönemde böyle hayal kırıklığı bir oyuna 500 TL vermem ben.
  • Konuyu anlamadan mal mal video izliyoruz.O bölümün içinden rastgele bir yeri oynatıyorlar.Konuyu anlatsalar spoiler verdiler diyeceğiz.Ne bileyim böyle de yorum yapmak olmuyor.

    Tek gerçek var storedaki fiyatı.Çok pahalı oldu oyunlar.
  • İngilizce ve daha iyi kaliteli trailer yüklenir umarım, bu haliyle aksiyon ve gizlilik öğeleri serpiştirilmiş walking simulator gibi gözüküyor oyun.

    EDIT: Boss savaşı da acayip sıkıcı gözüküyor sürekli kaçıp bomba spamlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gaara34 -- 12 Eylül 2019; 11:32:26 >
  • 50 dakikalık oynanış videosuna kadar olumsuz yorumlardan kaçındım, şimdi oynanış dinamiklerini tam manasıyla görmüş olduk. Açıkçası oynanış zayıf, böylesine büyük boşlukların olduğu açık dünyada en önemli unsurların başında oynanış gelir. Tamam dövüş/savaş üzerine kurulu bir oyun değil fakat yinede zayıf duruyor.

    Oyunda kargocu durumundayız, haliyle bolca dağ bayır yürüyeceğiz burada da sıkıntı açık dünyanın boşluğu, yani içi dolu oyunlarda bile bir noktadan sonra hızlı seyahat etmek cazip gelirken, böylesine boşluklara sahip oyunda sürekli yürümek bir noktadan bir noktaya gitmek sıkar gibi duruyor. Oynanış videosu izlerken bile zaman zaman atlamalar yaptım.

    Benim kafamda beliren oyun şu; sürekli bir noktadan bir noktaya teslimat için yürüyeceğiz, yürüdüğümüz takip ettiğimiz rotada haliyle sıkıntılı yaratıklar ve insanlar var. Gizlenmek veya dövüşmek bizim elimizde gibi duruyor, gittiğimiz yerlerde de bolca video izleyeceğiz.


    Arkaplandaki hikaye sağlam olabilir fakat en nihayetinde bir oyun oynayacağız, oynanış dinamikleri ve oyunda yapacaklarımız çok önemli...Benim beklentilerimi karşılamadı, oyunu neden bu kadar gizleyip sakladıklarını şimdi daha çok anladım. Gösterecekleri şeyler sınırlı...

    Açıkçası maddi durumum iyi olmasına rağmen kalkıp bu oyuna 500 tl vermem, muhtemelen indirim dönemlerinde takip edeceğim bir oyun olacak. Güzel fiyatlara düştüğünde alırım, muhtemelen kısa sürede ciddi indirimler görecek gibi duruyor. Geniş bir kitleye hitap etmez bu oyun...Rdr2 mesela 500 tl verip alana saygı duyarım, oyun baştan aşağı dolu, DS ile kıyaslamıyorum fakat fiyat bizim ülkemizde önemli...

    Şuana kadar 500 tl verilecek bir oyun gibi durmuyor, sırf hikaye videoları içinde o kadar para vermem. Dünyanın en iyi gişe yapan filmleri bile 15 20 tl ile izleniyor.




  • Muhteşem gözüküyor çok beğendim. 57 gün kaldı.

    Sürekli aynı adaya 100 kişi atlayanları ve her sene eaynı oyunları oynayanlar beğenmeyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihathalitt -- 12 Eylül 2019; 12:3:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun genel itibari ile güzel olacak gibi görünüyor.

    Şuana kadar bize gösterilen Tanıtım / Oyun İçi / Hikayeye dair Trailer'lar güven veriyor.

    Oyunda çok ama çok ayrıntı var vede ince noktalar.

    Bunlardan bahsedecek olursak :

    - Sam'e yüklediğimiz eşyalar ayakkabılar vs. yükler ağırlaştıkça karakterin taşıma olasılığı gerçek hayatta ki gibi fazlası ile zorlanıyor.

    Ağırlık kollarda olursa ya omuz bükülüyor yada çanta ağır olursa biraz daha aşağıya doğru bükülüyor.

    Haliyle yürümede bu olay daha da hantallaştırıyor ağırlığın verdiği o hissiyat güzel olmuş.

    - Karakterimizin ayakları haliyle bir süre sonra engebeli yollardan düşmelerden ve buna benzer şeylerden yara alabiliyor, ayakkabı sorunlu olabiliyor değiştirebiliyoruz.

    - Gözlük takmak istiyorsak seçeneklerde mevcut.

    - Banyo, Tuvalet, küçük traverten yada ona benzer birşeyde hem kendisi yıkanıp hemde bebeği rahatlatabiliyor.

    - Yorulduğunda dinlenme özelliği veya uyuma gibi seçenekler eklenmiş.

    - Eğer ki bir dere yada akıntıda karakterimiz kırmızı noktalara geldiğinde akıntıya kapılabiliyor. Üzerinde ki kutuları veya çantaları düşürebiliyor.

    - Radar Sistemi ile ortamı tarayabiliyor ve tehlikeleri sezebiliyoruz.

    - Merdiven yardımı ile karşıdan karşıya geçme veya Dağın yukarısında bir çıkıntıya kadar çıkabilme.

    - Halat yardımı ile dağdan veya yüksek bir yerden aşağıya inebiliyoruz.

    - Sam'in bir Hoverboard yardımı ile kutuları taşıyabilme aracını gördük. Nasıl kullanıldığını ve ne ile oluştuğunu arkasına küçük bir halat yardımı ile daha kolay taşıyabiliyor.

    - HoverBoard'ı bir araç gibi üzerine binip gidebileceğimiz yere daha hızlı gidebilmeyi sağlıyor.

    - Motor Kullanımını da gördük gayet bir ağırlığı var motorunda. Bir yere kadar getirdiğimiz Kargo paketi / paketlerini motora yükleyebiliyoruz.

    - Sonrasında bir Jeep tarzı yada Uzay aracına benzer bir araç kullandığımızı gördük. İçerisinde bulunan düşmanı araçtan atıp kendimiz binerek yolculuk yapabiliyor veya kaçabiliyoruz.

    - Motor Kullanımında Dağlık kısmında çok fazla taşlık ve engebe var ise motor'u bırakmak için Levha çıkıyor ve oradan sonra yaya olarak devam ediyoruz.

    - Bir Yerden diğer yere zıplama özelliği mevcut.

    - Belirli yerden topladığımız Zehirli veya zarar verici el bombasına benzer şeyler toplayabiliyoruz cephane olarak.

    - Harap olan şehirde uçan siyah karakterler var ve bunları görebilmek için bölgeyi radar takibi ile taramak. Sonrasında ise Özel bir kelepçe silahı ile bunları kelepçeleyip riskleri azaltabiliyoruz.

    - Kamp gibi bir yerde Sam'in hünerlerini gördük. Gizlilik olarak adamın arkasından yaklaşıp etkisiz hale getirme.

    - Karşılıklı dövüş olarak Yumruklarını kullanma / Çanta ile dövme / Çantayı Düşmana Fırlatma / Kelepçe Silahı ile düşmanları etkisiz hale getirme gibi.

    - Boss Yaratık da gördük ve bizi zorlayacağına benziyor. Elbet bize pek fazla silah gösterilmedi Spoiler olmaması açısından ancak en etkili Şuan için Bomba tarzı zehir kullanma.

    - Sonrasında ise Boss'yaratığın canı bittiği anda son hamle için bir nokta görünüyor oraya vurup atmosfer eski haline dönüyor.

    - Keşfetme dinamikleri oyunun merkezine konumlandırılmış durumda. haritada çok farklı noktalarkeşfedebilecek ve bu noktaları diğer oyunculara beğeni ve notlar ile haber verebileceğiz.
    - Oyunda daha önce tahmin edildiği gibi taşımacılık dinamiği bulunuyor. Her oyuncu bu taşımacılığı yaparken diğer oyuncuların yaptıklarını da oyunda görebiliyorsunuz. Örneğin oynarken başka bir oyuncunun teslim ettiği eşyalar hakkında bilgilendirme alıyorsunuz.

    - Yine aynı şekilde başka oyuncuların bulduğu noktaları oyunda görebiliyor, hatta onların kurmuş olduğu köprü gibi noktaları kullanabiliyorsunuz.

    - Diğer oyuncular ile etkileşimin birkaç aşaması var. Örneğin oyun alanındaki bazı istasyonlara diğer oyuncuların kullanması için eşya bırakabiliyor, aynı zamanda onların bıraktığı eşyaları da kullanabiliyorsunuz.

    - Diğer oyuncular Dark Souls'ta olduğu gibi boss savaşlarında yardımınıza gelip size farklı eşyalar verebiliyor.

    - Oyunda ilerlerken rota çizebiliyorsunuz. Aynı zamanda karakterinizin yorgunluk ve özelleştirme dinamiklerine de dikkat etmeniz gerekiyor. Örneğin eskimiş ya da patlayan botunuzu değiştirmeniz gerekmekte.

    - Oyundaki bebek tehlikeli durumlar karşısında bizi uyarıyor, sağlık durumumuza göre endişelenebiliyor. Dinlendiğiniz anlarda onu da sakinleştirmeniz gerekmekte.

    - Oyunda bomba gibi patlayıcılar dışında düşmanları bağlayabileceğiniz farklı silahlar da bulunuyor.

    Mekan Tasarımları / Atmosfer / Çevre Detayları / Suyun Karakter üzerinde ki Etkisi / Grafiksel olarak tatmin edici ve doyurucu olduğunu / ve buna benzer daha bir çok şeyin oyunda güzel durduğunu söyleyebilirim.

    Sayamadığım daha bir çok Detay mevcut ancak şimdilik doyurucu olduğunu söyleyebilirim. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Eylül 2019; 12:13:19 >




  • ilk duyurulduğundan beri bekliyorum bu oyunu. Önce kojima dedik sonra Türkçe gelecek dedik iyice heyecanlandık. Tamam Türkçe gelecek olması çok önemli ama o da bir yere kadar. Ben gösterildiği kadarı ile oynanış dinamiklerini çok vasat buldum. Bilemiyorum belki yanılıyorum ama 50 dakikalık video da olan ne varsa göstermişlerdir gibi geliyor. O kadar sıkıldım ki videoyu bile ileri sararak izledim. Belki muhteşem bir hikayesi olacaktır öylede olabilir ama pek ilk günden oynayacağımı sanmıyorum artık.
  • 50 dklik gameplay malesef hayal kırıklığı yarattı bende. En sevmediğim şeydir açık dünya oyunda boş boş iki saat hedefe gitmek. Bakaljm nasil olcak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ek olarak, Kojima hep bu oyunun yeni bir oyun türü <strand game> olacağını, bir ilk olacağını söylüyordu. Şimdi baktığımızda 50 dakikalık videoya, sıradan bir açık dünya oyunundan ne farkı var tam anlamadım...
  • A Collaboration with “Ride with Norman Reedus” created the in-game Bike for Sam

    &#42341; DEATH STRANDING &#42341; | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 |
  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.