Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.857
Cevap
210
Favori
1.058.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    Helal size be.. Her firma sizin gibi olsa biz işi gücü bırakır kendimizi oyun oynamaya adarız herhalde (Neyseki her firma öyle değil). Gelecekte geçen oyunlar her daim itici gelmiştir bana; kalitesi ne kadar iyi olursa olsun. Umarım bu ilgimi çeker. Beklemedeyiz...

    Hocam imzan ile postun pek uyumlu olmamış :) Starcraft'ı gayet çekici bulmuşsun anladığım kadarıyla.

    Şaka bir yana denemediysen Deus Ex' leri denemeni tavsiye ederim. Ön yargılarını kırabilirler bence.

    Deus Ex hayatımın oyunlarındandır... İkincisi de fena değildi ama ilkinin etkisini unutamam. Starcraft'da aynıdır benim için onların yeri ayrı. Ya şunu söylemek istiyorum aslında; gelecekte geçen bir oyun yerine geçmiş ya da günümüzde geçmesi daha çekici gelir bana. Gelecekte geçen, çok kaliteli olan bir oyuna keşke günümüze uyarlanmış olsa ya da geçmişe uyarlanmış olsaydı derim... Mesela Doom'u çok severek oynadım, Unreal öyle, Dead Space mesela... Ama hep bi tatsız oynayış hissiyatı vardı bende. Bi Ak-47 ile vurma ya da M1 Garand'daki vurma hissiyat ve zevkini hiçbir zaman vermez bana gelecekte olan silahlar... Olayı kısaca özetlersem; içinde bulunulan atmosfer, zırt pırt otomatik açılan kapılar, düz hatlara sahip ve genel olarak metal dokuya sahip kaplamalar ve sıkıcı atış hissiyatına sahip silahlar.... Beni gelecekte geçen oyunlardan hep soğutmuştur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    Helal size be.. Her firma sizin gibi olsa biz işi gücü bırakır kendimizi oyun oynamaya adarız herhalde (Neyseki her firma öyle değil). Gelecekte geçen oyunlar her daim itici gelmiştir bana; kalitesi ne kadar iyi olursa olsun. Umarım bu ilgimi çeker. Beklemedeyiz...

    Hocam imzan ile postun pek uyumlu olmamış :) Starcraft'ı gayet çekici bulmuşsun anladığım kadarıyla.

    Şaka bir yana denemediysen Deus Ex' leri denemeni tavsiye ederim. Ön yargılarını kırabilirler bence.

    Evet aynen öyle. Ben de gelecek temalı oyunları, filmleri hiç sevmezdim ama Deus Ex'e şans verip oynayınca bu düşüncem yerle bir oldu
  • Sen de gelecek kaygısı var hocam o zaman

    Ben de nedense günümüzde veya yakın geçmişte geçen oyunlardan sıkıldım iyice(CoD u suçluyorum) Severek oynadığım Wolrd in Conflict'in bile yüzüne bakmaz oldum artık.
    Bu tür yakın tarihleri konu almalar hep sıkıcı gelmiştir bana zaten, sonuçta olan veya olabilecek olaylar.
    Biraz daha fantazi olmasını seviyorum işin içinde.(Burada da Jules Verne'i suçluyorum :)) Büyük felaketler sonrası senaryoları veya kirlenmiş gelecekler de cezbediyor.İnsan ırkının kendi kendine ettiği eziyetlerin sonuçları hoşuma gidiyor herhalde :)

    Uzay çağına o kadar sempati beslemem mesala, bir tek Star Wars vardı, sağolun onu da Lucas söktü aldı içimizden.


    Edit:
    @Attackers In The Forest

    Deus Ex 1, 2000 li yıllarda çıkmış en iyi RPG oyunudur bana göre, ölüye bile RPG/cyberpunk sevdirme potansiyeli varıdrı o oyunda.
    The Witcher ve Vampire Bloodlines da arada birinciliğe oynar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 1 Haziran 2012; 11:25:07 >
  • siberarmi, iyice konu dışı olacak ama sormam lazım, Wolrd in Conflict'i ne zamandır almayı düşünüyordum, şimdi sen söyleyince aklıma geldi steam'de fiyatı düşmüş mü diye bakayim dedim: 10$ şuan. Daha önceden çoğu oyun inceleme siteleri 9'dan aşağı vermemişti puan, yani aklımın bir köşesinde yer aldı uzunca bir vakit. Oyunu vidyosunu izledikten sonra Ground Control ile CoH evliliği gibi gördüm, yanılıyorsam söyle ?

    Arkadaşla alıp multi atmayı düşünüyoruz, oyunun kendini uzun süre boyunca oynatma potansiyeli nedir ? CoH'e kıyaslarsan mesela ?
  • @ BobaFett
    Konu dışı olduğu için spoilera sakladım


    Koşarak al derim ben geçen sene DnR den 9 lira gibi komik bir rakam bulmuştum. Oyun çoğunlukla ground control tarzında, belirli bir üssün yok, bölgeleri tutarak destek birim çağırabileceğin puanlar kazanıyorsun. Araçlar silahlar 1980 lerin sonlarından ve gerçek hayatta olan malzemeler hep.

    Multisini şu an bile oynayanlar var. Çok dengeli ve hızlı bir multisi var.Multi de sınıf seçiyorsun, tank, support, ait , infantry şeklinde. Gene belli kontol noktaların tutarak kazanmaya çalışıyorsun.
    Çok zevkli hiç pişman olmazsınız öyle diyeyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 1 Haziran 2012; 17:36:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRaCe

    Helal size be.. Her firma sizin gibi olsa biz işi gücü bırakır kendimizi oyun oynamaya adarız herhalde (Neyseki her firma öyle değil). Gelecekte geçen oyunlar her daim itici gelmiştir bana; kalitesi ne kadar iyi olursa olsun. Umarım bu ilgimi çeker. Beklemedeyiz...

    Hocam imzan ile postun pek uyumlu olmamış :) Starcraft'ı gayet çekici bulmuşsun anladığım kadarıyla.

    Şaka bir yana denemediysen Deus Ex' leri denemeni tavsiye ederim. Ön yargılarını kırabilirler bence.

    Deus Ex hayatımın oyunlarındandır... İkincisi de fena değildi ama ilkinin etkisini unutamam. Starcraft'da aynıdır benim için onların yeri ayrı. Ya şunu söylemek istiyorum aslında; gelecekte geçen bir oyun yerine geçmiş ya da günümüzde geçmesi daha çekici gelir bana. Gelecekte geçen, çok kaliteli olan bir oyuna keşke günümüze uyarlanmış olsa ya da geçmişe uyarlanmış olsaydı derim... Mesela Doom'u çok severek oynadım, Unreal öyle, Dead Space mesela... Ama hep bi tatsız oynayış hissiyatı vardı bende. Bi Ak-47 ile vurma ya da M1 Garand'daki vurma hissiyat ve zevkini hiçbir zaman vermez bana gelecekte olan silahlar... Olayı kısaca özetlersem; içinde bulunulan atmosfer, zırt pırt otomatik açılan kapılar, düz hatlara sahip ve genel olarak metal dokuya sahip kaplamalar ve sıkıcı atış hissiyatına sahip silahlar.... Beni gelecekte geçen oyunlardan hep soğutmuştur.

    seni sıkan aslında klişe sanatsal dizayn zaten o dediğimiz metal doku kaplamalar, otomatik açılan kapılar vs klişelikten ne kadar uzak olursa o kadar orjinal ve iyi oluyor oyunlar. yoksa m1 garand'ı ben de severim, ak 47 hastasıyımdır oyunlarda felan ama işte bu tür gelecek içerikli olan oyunları da farklı olduğu için seviyoruz, ne kadar yaratıcı ve spesifik kalırlarsa o kadar iyi oluyorlar ama ne kadar taklit-klişe o kadar kötüleşiyorlar.. hepsinin tadı ayrı, cyberpunk çok severim, eğer yalnızlık hissini iyi verirse post apokaliptik dedikleri kıyamet sonrası türü çok severim, geçmişte olan steampunk türünü çok severim, iyi bir oyun olursa günümüzü konu alan bir yapımı da bağrıma basabilirim..

    bakalım nasıl çıkacak bu cdprojekt'in yeni projesi. benim adamlara güvenim tam, bioware gibi felan cozurtmayıp taşı gediğine koyacaklardır. witcher serisi bile fantastik klişelerden olabildiğince uzaktı, misal skyrim klişe iskandinav mitolojisi üzerine kuruluydu, ne bileyim oblivion klişe orta çağ avrupa teması üzerine kuruluydu ama witcher farklıydı ve olgundu ki buradan yola çıkarak cyberpunk'ın da farklı olacağını ümit ediyorum..
  • cyberpunk tarzında değilde steampunk tarzı bir oyun daha güzel olurdu bence, arcanum dan sonra adam akıllı steampunk rpg si çıkmadı.
  • E3 te sıkıştırmışlar elemanları :) Delikanlılıktan taviz vermiyor gene;


  • quote:

    Orijinalden alıntı: StalkerTR

    cyberpunk tarzında değilde steampunk tarzı bir oyun daha güzel olurdu bence, arcanum dan sonra adam akıllı steampunk rpg si çıkmadı.

    Sana Dishonored'ı beklemeni öneriyorum hocam. Steampunka en yakın o çıkacak ayrıca Bioshock: İnfinite de de biraz steampunk havası var. İkisi de sonbaharda çıkacak bir terslik olmazsa.



    Cyberpunkla ilgili bir makale;

    http://www.vg247.com/2012/06/20/cyberpunk-setting-to-have-a-more-modernized-future-says-cd-projekt/

    Yapımcılar Cybepunk 2020 nin yazarı Mike Pondsmith ile ortaklaşa CPyi modernize edeceklerini anlatıyorlar. 2020 neredeyse 25 senelik, haklı olarak o zamanki bazı gelişmiş teknolojiler şu zamanlarda külüstür haline geldi :) ve bu sürede teknolojik olarak ufkumuz çok gelişti. Bu modernleştirmeyi kesinlikle Cyberpunk'ın havasına zarar vermeden yapacaklarını söylüyorlar. Geliştirmeleri "Blade Runner"ı baz alarak yapacaklarmış.

    Oyunu merak edip bekleyen herkese, eğer izlemedilerse "Blade Runner"(Bıçak Sırtı) HD/Bluray olarak izlemelerini öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: StalkerTR

    cyberpunk tarzında değilde steampunk tarzı bir oyun daha güzel olurdu bence, arcanum dan sonra adam akıllı steampunk rpg si çıkmadı.

    Sana Dishonored'ı beklemeni öneriyorum hocam. Steampunka en yakın o çıkacak ayrıca Bioshock: İnfinite de de biraz steampunk havası var. İkisi de sonbaharda çıkacak bir terslik olmazsa.



    Cyberpunkla ilgili bir makale;

    http://www.vg247.com/2012/06/20/cyberpunk-setting-to-have-a-more-modernized-future-says-cd-projekt/

    Yapımcılar Cybepunk 2020 nin yazarı Mike Pondsmith ile ortaklaşa CPyi modernize edeceklerini anlatıyorlar. 2020 neredeyse 25 senelik, haklı olarak o zamanki bazı gelişmiş teknolojiler şu zamanlarda külüstür haline geldi :) ve bu sürede teknolojik olarak ufkumuz çok gelişti. Bu modernleştirmeyi kesinlikle Cyberpunk'ın havasına zarar vermeden yapacaklarını söylüyorlar. Geliştirmeleri "Blade Runner"ı baz alarak yapacaklarmış.

    Oyunu merak edip bekleyen herkese, eğer izlemedilerse "Blade Runner"(Bıçak Sırtı) HD/Bluray olarak izlemelerini öneririm.

    evet hocam dishonored i takip ediyorum ama karakterlerin hareketleri robotsu biraz ya da bana öyle gelmiş olabilir. E3 te yayınlanan gameplay videosu oyundan biraz soğumama neden oldu. aslında thief 4 var steampnuk tarzı ama oyun hakkında bırak çıkış tarihini doğru düzgün resim gameplay bile yok. modernize etmelerini anlarım, mantıklısı da o ama blade runner ı baz alaraktan kasıtları ne filmi izledim ama o kısmı pek anladığı söyleyemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.T.A.L.K.E.R. -- 21 Haziran 2012; 20:17:51 >
  • steampunk u daha çok sevmişimdir ama bu oyun da fazlasıyla ilgimi çekti. merakla bekliyoruz
  • Oyunlarda ABD yi kurtarmaktan fenalık geldilakin rpg candır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpyM3GTR

    Oyunlarda ABD yi kurtarmaktan fenalık geldilakin rpg candır

    Yapacak birşey yok,adamlar kaybettikleri savaşları bile kazanmış gibi gösteriyor oyunlarda
  • Oy oy oy oy, habere bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 53Muco

    quote:

    Orijinalden alıntı: SpyM3GTR

    Oyunlarda ABD yi kurtarmaktan fenalık geldilakin rpg candır

    Yapacak birşey yok,adamlar kaybettikleri savaşları bile kazanmış gibi gösteriyor oyunlarda

    Zaten yanarım yanarım ona yanarım hocam.
    Adamların elle tutulur tek savaşı vietnam savaşı ondada ağır kayıplar verdiler ve kesin bir başarı söz konusu değil onun dışındakilerede
    zaten savaş denemez.Ama gel görki o vietnam savaşını anlatan tonla film, oyun var birde bize bak 600 yıllık tarihinde
    büyük zaferler kazanmış bir toplumun daha Çanakkale ile ilgili bırakın oyunu belgeseli bile yok bi tane var onuda yapan yabancılar.
    Ne zaman bizim savaşlarımızın oyunları çıkacak merak ediyorum.
  • Yerimizi alalımda çıkmasına daha çok vardır. En erken 2014 yazında çıkar heralde.

    Birde wiki sayfasında Cyberpunk 2020'yle ilgili bilgi var baya. Bir ara bakmak lazım.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2020



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 29 Haziran 2012; 20:55:12 >
  • Gamasutra yapımcıları kıstırıp röportaj almış :) Cyberpunk, Witcher ve Red Engine den bahsediyorlar.

    http://gamasutra.com/view/feature/174151/what_the_witcher_taught_cd_projekt_.php


    İlk eskizlerden birinin tam boyutuda var burada, harbi Blade Runner havası verdi arka planda ortaya çıkınca;

    Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber
  • witcher serisi ile çıktıkları seviyeyi korurlarsa efsane olur bu da.
  • Bir kaç soru cevapladı yapımcılar;


    "Richie79: What elements are you using as inspiration (references) for making Cyberpunk?

    Marcin Momot: There are quite a few actually. Aside from the obvious ones like the works of William Gibson or the Blade Runner movie, we also take from the first Ghost in the shell, both anime and manga. We’re also looking up to ShellShock because of its interesting approach to gameplay. The first part of Deus Ex is also a very important source of inspiration to us.

    Guipit: Will choosing your class affect the story? If so, how much?


    MM: It’s always been very important to us to deliver mature and ambitious entertainment. It’s not going to be any different this time around. We want to keep the role system from the pen & paper version of Cyberpunk. As opposed to the regular fantasy set-up with mages, warriors and archers, we’re going for something different. In Cyberpunk, each character role will offer a set of special skills that will impact your stats in many different ways. That’s where the challenge kicks in, we want to create a game where character customization will be strongly tied with the plot. Now going from that, we believe that we can make a game where, with many different role choices, you will get a very strong, engaging story, just like it was with The Witcher.


    Mihura: Will there be full customization of our character like a D&D game, things like gender, ethnicity, moral stand point, sexuality...etc or we will be restrict to something like Geralt from TW2?


    MM: We definitely want to give players way more freedom with customization of the main protagonist then they had with Geralt in The Witcher series. We are planning on letting them change their statistics, equipment, implants and much more.

    Saoe: When can we expect to see more info, screenshots or first videos from the game?


    MM: I keep bothering guys from the art team to release some new content soon but they don’t want to listen to me for some reason. I won’t give up though, so make sure to follow our website and social media because when I finally convince them, you will be the first ones to know.

    Geralt The Riv: Will the setting be a totally new designed by CDPR(You know like name of the planet, country, state, city etc) or just a mimic of a current location?(New York, L.A. Miaimi etc.....)

    MM: Cyberpunk’s story takes place all over the world, but we’re going to focus on it’s most characteristic venue - Night City. One thing is certain, we want to make a game with an open, living world that stays true to the source material."



    Özet geçecek olursak;

    -Blade Runner, Ghost in the Shell, Shellshock ve ilk Deus Ex den ilham aldık diyoru.
    -Cyberpunk masa üstündeki sınıflardan seçebileceğiz ve başlangıçtaki karakter yapılandırmamızın oyunun ana konusu üzerinde etkileri olacak.
    -Karakterimizin implantlarını, yeteneklerini, ekipmanını ve daha bir çok şeyini kafamıza göre yapabileceğiz. Cinsiyet ve tip hakkında bir şey demiyor inatla :)
    -Yakında yeni çizimler bekleyin diyor.
    -Oyun Nightcity de geçecek diyor, kitaba uygun geniş ve canlı bir dünya yaratacağız diyor.
  • Bu shellshock bizim bildiğimiz savaş psikolojisi olan shellshock mu?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.