Şimdi Ara

Bangy Ball - Müşterim için yaptığım Top Sürme Oyunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Frelancer.com üzerinden bir müşterime yaptığım basit, hyper casual top sürme oyununu, müşterime destek amaçlı buradan paylaşmak istedim.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SlopeSoft.BangyBall


    oyun tamamen bedava. herhangi bir reklam da yok. indirilmesi ve beğenilmesi halinde reklam vb. bazı gelir yolları eklenecek.

    oyunu inceleyip yorumlarsanız(yapıcı) çok makbule geçer.

    not; annesinin evinde HalfLife 3, Doom 4, GTA 8 yapan über game developerlar konudan uzak dursun lütfen.

    Herkese başarılar ve iyi günler dilerim.




  • Oyunda ui uyumlulugu yok ve cezbedici degil.
    Level tasarimi ve kullanilan gorsellerde ayni soruna sahip.
    Renk secimleri yanlis ve kalitesiz duruyor.
    Ayrica 55 mb bu oyun icin cok fazla , gorsel olarak zaten kendine cekmiyor az da olsa denemek isteyen icin boyutu diger buyuk sorun.
  • Benim tavsiyem arayüzü değişmelisiniz. Daha minimalist bir font ve pastelimsi renkler kullanmalısınız. Mesela oyununuzun ikonuna bakarak 5 dakikada böyle bir şey çizdim.



    Bangy Ball - Müşterim için yaptığım Top Sürme Oyunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 14 Haziran 2021; 13:43:14 >
  • açıkçası bunlar benim de düşüncelerim .dediklerinize katılıyorum ama müşteri böyle istedi. bu yazılanlar hakkında kendisini bilgilendireceğim.

    ayrıca yukardaki icon harika olmuş. üzerinde uğraşmadan 2 dk.da yapmıştım bende. zaten anlaşmada icon yoktu bile.

    iznin olursa eğer projeyi geliştirmek isterse bu iconu ona verebilirmiyim (tabi kendim yapmadığımı belirteceğim ona).


    bu "oyun motorları" başlığı altında, düzgün ve yapıcı eleştiriler yapabilen ve hatta alternatif bile sunabilen kaliteli insanlar olduğunu görmek çok güzel.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsmtn

    açıkçası bunlar benim de düşüncelerim .dediklerinize katılıyorum ama müşteri böyle istedi. bu yazılanlar hakkında kendisini bilgilendireceğim.

    ayrıca yukardaki icon harika olmuş. üzerinde uğraşmadan 2 dk.da yapmıştım bende. zaten anlaşmada icon yoktu bile.

    iznin olursa eğer projeyi geliştirmek isterse bu iconu ona verebilirmiyim (tabi kendim yapmadığımı belirteceğim ona).


    bu "oyun motorları" başlığı altında, düzgün ve yapıcı eleştiriler yapabilen ve hatta alternatif bile sunabilen kaliteli insanlar olduğunu görmek çok güzel.

    Beğendiyseniz ikonu kullanabilirsiniz. Kenarları beyaz. Onları yuvarlatarak kırpmayı unutmayın. İkonu kendi yaptığınızı da belirtebilirsiniz zaten çok büyük bir sanat eseri değil. Sizin yaptığınız ikona bakarak çizip sadece birkaç şey ekleyip pastelimsi renkler kullandım. Fakat ben olsam o menüyü ve fontları değişirdim.


    ---


    İkonun kenarlarını kırpmaya gerek yok sanırım. Bildiğim kadarıyla applestore jpg formatında ikonları kabul ediyordu. Google Playstore de öyledir. Yani kırpsan bile kenarları beyaz olarak ayarlar. O yüzden kırpmaya gerek yok sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 14 Haziran 2021; 14:49:32 >
  • Hocam emeğinize sağlık. Bence kamerayı topun arkasına sabitlemeniz oynanış açısından daha iyi olacaktır.

  • PixCave kullanıcısına yanıt
    Hocam selam ben de modelleme kısmıyla biraz ilgilenmek istiyorum ama bilgi olarak sıfırım. Mesela bu çizimi neyden yaptın onu bile bilmiyorum. Genel olarak bana birkaç cümle ile kullanılacak programları veya kısa tavsiyeleri paylaşır mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodonika Games

    Hocam emeğinize sağlık. Bence kamerayı topun arkasına sabitlemeniz oynanış açısından daha iyi olacaktır.

    ben de öyle düşünmüştüm ama müşteri yukardan kuşbakışı olmasını istedi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: babayı izle

    Hocam selam ben de modelleme kısmıyla biraz ilgilenmek istiyorum ama bilgi olarak sıfırım. Mesela bu çizimi neyden yaptın onu bile bilmiyorum. Genel olarak bana birkaç cümle ile kullanılacak programları veya kısa tavsiyeleri paylaşır mısın?

    çizimleri (yani menü, gösterge, iconlar ...) photoshopta yaptım. toplar (3 boyutlu) unitynin kendi içindeki Sphere yani küre, yollar ve duvarlar ise ücretsiz bir yol(bildiğin otoyol) yapma eklentisinin modifiye ettiğim hali. böyle anlatınca basit gibi duruyor ama işin aslı öyle değil.

    modelleme demişsin, bunun için sana tavsiyem "maya" ya da "blender" kullanman bu ikisiyle her türlü şeyi modelleyebilirsin. fakat ortaya son kullanıcıya yönelik bir şey çıkarman için sadece modelleme yetmez, üstüne texture yani doku kaplaman gerekecek. bunun için de sana "substance painter" tavsiye ederim tabi yanında photoshop da texture işlemlerinde kullanılabilir. tüm bunların yanında benim hiç bilmediğim ama profesyonel olarak bu işi yapacaksan bilmen gereken "ZBrush"

    var. kısaca anlatmam gerekirse, ZBrushı modellerine daha fazla detay vermek için kullanacaksın.

    Maya - ZBrush - Substance Painter

  • hsmtn H kullanıcısına yanıt
    Çok sağ ol hocam zaman ayırdığın için. Yarın bunlara detaylıca bakacağım.
  • Hacim müşteri yabancı mıydı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.yilanci

    Hacim müşteri yabancı mıydı?

    evet, yabancı.

  • hsmtn H kullanıcısına yanıt

    Tebrik ederim ...


    umarım bionluktaki bizim yerli insanlar gibi ne yaptırmak istediğini bilmeyenler seni bulmuyordur.

  • freelancer.com, genelde ne istediğini bilen kişiler oluyor. ama site hindistanlı ve pakistanlı developer kaynıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.