Şimdi Ara

Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, Unity ile geliştirdiğim mobil oyunumda kullanmak üzere bir araba modellemeye çalışıyorum ama sorunların ardı arkası gelmedi bir türlü. 3DS Max ve 3D modellemenin de benim için yeni birşey olmasından dolayı karşılaştığım sorunun ne olduğundan dahi haberim yok. Sorunun ne olduğunu bilmediğim için de hakkında nasıl araştırma yapacağımı bilmiyorum. Modelimin resimlerini yüklediğimde hatalı yerleri kırmızıyla daire içine aldım. Yeşille daire içine alınan yerler ise kırmızı yerlerin olması gerektiği gibi olan yerler. Cevaplayan herkese şimdiden teşekkür ederim.

    Aracın genel görüntüleri;
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar

    Turbosmooth sonrası vertexlerin oturuşu;
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar

    Hatalı yerler;
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar
    Araba Modelimde(Audi R8) Düzeltemediğim Hatalar

    Aslında modele Turbosmooth uyguladıktan sonra oluşan vertexlerle tek tek oynamamın bir yolu olsa çoğu sorunum hallolur. Ön tamponda ve arka plakalığın olması gereken yerde gördüğünüz gibi ışık yanlış kırılıyor. Anladığım kadarıyla kenar yeterinde keskin değil, zaten wireframeden de baktığım zaman turbosmoothdan sonra vertexlerin yerleri yanlış oluyor. Aracın yan tarafındaki karbonfiber parçada ve arka farda da yanlış olan yer üst kısmının kaportanın üzerine binmesi veya kaportadan ayrı durması, dediğim gibi turbosmoothdan sonra vertexler ile oynayabilsem böyle bir sıkıntım kalmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Duellist -- 4 Ağustos 2017; 0:28:2 >



  • Smoothdan sonra editable poly + ffd box uygula

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MysticDesign

    Smoothdan sonra editable poly + ffd box uygula

    Cevap için teşekkürler, tekrar editable poly uygulayabildiğimi bilmiyordum. Bu sorunumu çözer sanırım. Tekrar teşekkür ederim. Bir aracın aşşağı yukarı 20k polygon olması bir mobil oyun için sıkıntı oluşur mu? Sahnede bu araçlardan aynı anda taş çatlasın 3 tane olacak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.