Şimdi Ara

6.84 Gameplay Update

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.dota2.com/684/ linkinde mevcut arkadaşlar. troll ve snip çok ağır nerflenmiş diğer gözlemleride yazarım gün içinde güncelleyip

    edit: Tango gibi mango gelmiş yeni item :) genel olarak yeni botlar gelmiş invis bot, meka bot bu bot aktif olarak 250 hp 160 mp yeniliyor kullanıldığında

    - travel upgrade edildiğinde artık kotolun ultisindeki gibi recall olayı var
    -observer ward ve sentry birlikte aynı anda envanterde olduğunda birbirlerine stackleniyor böyle tek yer kaplıyor.
    -madolyon ve talisman birleştiriliyor ve solar crest itemi oluşuyor
    -silver edge itemi shadowblade ve sange ile oluşuyor invis cd 24 saniye
    -refresher artık 2 perseverence + recipe olarak kasılıyor
    -mom artık %30 ms yerine %17 artırıyor
    -eul artık 175 mana harcıyor
    -deso 50 damage artırırken recipe 900 den 300 e düşmüş
    -crimsom guard itemi genel olarak bufflanmış

    nerflenen herolar ise
    -storm,troll,sniper en ağırları gibi

    genelde herolar iyileştirilmiş






    aganim değişiklileri üstteki videoda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SirCourage -- 28 Nisan 2015; 10:53:02 >







  • Güncelleme zamanı olarak sanırım haftaya salı veya bu perşembe gecesi gelecek gibi duruyor teste verildi hatta şuan aui_2000 twitch yayınındahttp://www.twitch.tv/aui_2000

    techin buffları çok iyi artık tech her oyunda olur gibi :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SirCourage -- 28 Nisan 2015; 12:09:53 >
  • My beautiful Oracle

    False Promise cooldown from 20 to 80/60/40

    80 saniyelik False Promise nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirkadyen -- 28 Nisan 2015; 11:09:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auroth

    My beautiful Oracle

    False Promise cooldown from 20 to 80/60/40

    80 saniyelik False Promise nedir

    Pek populerde oynanmiyordu bu patch aganim patch oldu zaten. alcin aganimi etrafindakilere aganim buff veriyor direk support olarak oynanabilir seyyar aganim oluyosun arkadaslarina ayni sekilde furion ultisi surekli ks amacli kullanilabilir hatta toplu combatlarda ultisine kill birakilip etrafi treante bogup oyunu cok seri bitirebiliyorsun ve lone druid oldukten sonra bearin kalmasi, morp kime donustuyse onun skillerini kullanabilmesi mesela tech morp, naix morp push icin shaman morp turetilir baya lina morp damage icin, futbol amacli tusk morp :) tiny morp.. Eglenceli olacak gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o alchemist nedir ya bütün takıma aghanim verme olayı :D

    edit : şu solar crest halberd varken saçma olmuş zaten yakın şeyler birde üstüne daha interaktif (ally üniteyede) kullanıldığı için biraz daha ön plana koyuyor kendini ve halberd'ı çöpleştiriyor roshtada işe yarar... halberd a buff lazımdı...

    edit2 : şu mango da clarity yi btirir gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheRECRUIT -- 28 Nisan 2015; 12:43:39 >
  • eline sağlık
  • Çok fazla değişmiş oyun. Yeniden bir alışma çabası falan :D
    İngilizcem vefat olduğu için bir şey anlamadım. Tinkerin laserin misslemesi artmış iyi olmuş.
    Stormun uçarkenki vision çok azalmış ama bu çok etkilermi bilmiyorum.

    Yeni itemler baya iyi olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALLONS Y ALONSO -- 28 Nisan 2015; 12:39:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirCourage


    quote:

    Orijinalden alıntı: Auroth

    My beautiful Oracle

    False Promise cooldown from 20 to 80/60/40

    80 saniyelik False Promise nedir

    Pek populerde oynanmiyordu bu patch aganim patch oldu zaten. alcin aganimi etrafindakilere aganim buff veriyor direk support olarak oynanabilir seyyar aganim oluyosun arkadaslarina ayni sekilde furion ultisi surekli ks amacli kullanilabilir hatta toplu combatlarda ultisine kill birakilip etrafi treante bogup oyunu cok seri bitirebiliyorsun ve lone druid oldukten sonra bearin kalmasi, morp kime donustuyse onun skillerini kullanabilmesi mesela tech morp, naix morp push icin shaman morp turetilir baya lina morp damage icin, futbol amacli tusk morp :) tiny morp.. Eglenceli olacak gibi

    etrafındakilere aghanimliymiş gibi buff vermiyor direk aghanim veriyor aghanimi kasıp treant a verebiliyorsun işin güzel tarafı kimsenin inventorysinde yer kaplamıyor videoda görebilirsin

    https://www.youtube.com/watch?v=3dLTb3xCuMw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRECRUIT

    quote:

    Orijinalden alıntı: SirCourage


    quote:

    Orijinalden alıntı: Auroth

    My beautiful Oracle

    False Promise cooldown from 20 to 80/60/40

    80 saniyelik False Promise nedir

    Pek populerde oynanmiyordu bu patch aganim patch oldu zaten. alcin aganimi etrafindakilere aganim buff veriyor direk support olarak oynanabilir seyyar aganim oluyosun arkadaslarina ayni sekilde furion ultisi surekli ks amacli kullanilabilir hatta toplu combatlarda ultisine kill birakilip etrafi treante bogup oyunu cok seri bitirebiliyorsun ve lone druid oldukten sonra bearin kalmasi, morp kime donustuyse onun skillerini kullanabilmesi mesela tech morp, naix morp push icin shaman morp turetilir baya lina morp damage icin, futbol amacli tusk morp :) tiny morp.. Eglenceli olacak gibi

    etrafındakilere aghanimliymiş gibi buff vermiyor direk aghanim veriyor aghanimi kasıp treant a verebiliyorsun işin güzel tarafı kimsenin inventorysinde yer kaplamıyor videoda görebilirsin

    https://www.youtube.com/watch?v=3dLTb3xCuMw

    aganim buff derken timber aganim ile kazandığı skilli veriyo tarzında demiştim yanlış anlaşılmış yada tam ifade edememişim :)




  • Morphling çok fena olmuş her maç kanser edecek
  •  6.84 Gameplay Update


    Tangoyla wardları yemek daha fazla HP verecek, nedeni de wardların daha lezzetli olması.
    Yeni farkettim

    Supportların baya işine geldi bu güncelleme. Stacklenen wardlar, meka+arcane birleşimi yeni bot, wardlara attack yaparken miss vermemesi güzel değişiklikler. Clifflerin dibinde oturup yarım saat ward kırmakla uğraşılmaz artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirkadyen -- 28 Nisan 2015; 13:10:54 >
  • TheRECRUIT T kullanıcısına yanıt
    skillere alışılır önemli değil ama aganimin verilmesi bence iyi değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auroth

     6.84 Gameplay Update


    Tangoyla wardları yemek daha fazla HP verecek, nedeni de wardların daha lezzetli olması.
    Yeni farkettim

    Supportların baya işine geldi bu güncelleme. Stacklenen wardlar, meka+arcane birleşimi yeni bot, wardlara attack yaparken miss vermemesi güzel değişiklikler. Clifflerin dibinde oturup yarım saat ward kırmakla uğraşılmaz artık.


    Meka ile arc ın birleşmesi pek kullanışlı gibi durmuyor sonucta sadece hp ye ihtiyacın olduğunda mana yada sadece manaya ihtiyacın olduğunda meka basmak saçma olur ayrıca hangi support 6 item koyabiliyor ki bu ikisini birleştirip 1 slot açmak istesin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRECRUIT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Auroth

     6.84 Gameplay Update


    Tangoyla wardları yemek daha fazla HP verecek, nedeni de wardların daha lezzetli olması.
    Yeni farkettim

    Supportların baya işine geldi bu güncelleme. Stacklenen wardlar, meka+arcane birleşimi yeni bot, wardlara attack yaparken miss vermemesi güzel değişiklikler. Clifflerin dibinde oturup yarım saat ward kırmakla uğraşılmaz artık.


    Meka ile arc ın birleşmesi pek kullanışlı gibi durmuyor sonucta sadece hp ye ihtiyacın olduğunda mana yada sadece manaya ihtiyacın olduğunda meka basmak saçma olur ayrıca hangi support 6 item koyabiliyor ki bu ikisini birleştirip 1 slot açmak istesin?

    Bot+sentry+obs+smoke+dust + tp alacak olsan itema yer yok uçuk bi örnek ama hakikaten gerekli bi durum. Mekada şöyle faydalı combat sırasında basıldıgında hp/mp büyük fayda getirir ekstra olarak çoğu kişi meka kasıp basmayı unuttuğu düşünüldüğünde ki hala arcane bot kasabiliyosunuz tercih meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SirCourage kullanıcısına yanıt
    Bu patch supportlara baya kıyak geçilmiş gibi. ne diyorsunuz hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tinker çok güzel olmamış mı? Dagon falan yalan aghanim core bence :D Meele hero fazla olduğunda bile scepter kasmıştım ben şimdi çok iyi olmuş :D
    Tech olmamış yalnız. Highgrounda çıkmak imkansız hale gelmiş.

    Geldikten 1-2 hafta sonra anca düzelir oyun ara ara ufak tefek değişiklikler yapılır çünkü. Tam ne zaman gelecek belli mi?
  • En ilgincleri

    Invoker

    Seviye başına temel Intelligence kazanımı 2.5’ten 3.2’ye çıkarıldı.
    Halihazırda oluşturulmuş 2 yetenek yer değiştirdiğinde Invoke dolum süresine girmeyecek.
    Sun Strike dolum süresi 30’dan 25’e düşürüldü.
    Deafening Blast maksimum etkisindeyken (Quas, Wex ve Exort son seviyesindeyken) artık Invoker’ın tüm taraflarından aynı anda hedef alınamaz bir çember şeklinde fırlatılacak.

    Legion Commander

    Moment of Courage’ın aktif olma şansı %16/%18/%20/%22’dan her seviyede sabit %25 olmak üzere değiştirildi.
    Moment of Courage’ın sağladığı can çalma %20/%40/%60/%80’den %55/%65/%75/%85’e çıkarıldı.
    Moment of Courage dolum süresi sabit 0.9’dan seviyelere göre 2.7/2.1/1.5/0.9 olarak değiştirildi.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Duel yeteneği 2 taraftan biri ölene kadar devam edecek. Eğer 2 taraf arasındaki mesafe 2000’i aşarsa Duel sona erecek.

    Lifestealer

    Feast artık normal ekstra hasar verecek.
    Open Wounds ile sağlanan can çalma %15/%20/%25/%30’dan sabit %50’ye çıkarıldı.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Assimilate. Assimilate sayesinde Lifestealer dost bir kahramanı yutabilecek ve istediği süre boyunca içinde saklayabilecek. Yutulan kahraman istediği zaman yetenek düğmesine basarak Lifestealer’ın içinden çıkabilecek ve çıktığı 700 birimlik alanaa 300 hasar verebilecek. Eğer Lifestealer ölürse veya başka bir kahramanı yutarsa, hali hazırda içinde bulunan kahraman otomatik olarak dışarı çıkacak.

    Lone Druid

    True Form yeteneği kahraman öldüğünde kapanmayacak. Lone Druid tekrar doğduğunda True Form ile doğacak. (True Form gibi açılıp kapanabilir yetenekler için de aynı durum geçerli olacak.)
    Battle Cry ile kazanılan zırh 5/10/15’ten 6/12/18’e çıkarıldı.
    Battle Cry ile kazanılan fazladan hasar 50/75/100’den 60/90/120’ye çıkarıldı.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Spirit Bear artık Lone Druid’den ne kadar uzak olursa olsun saldırı yapabilecek ve Lone Druid ile birlikte ölmeyecek.

    Morphling

    Adaptive Strike’ın rakibe ulaşma hızı 1150 olarak değiştirildi.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Hybrid. Bu yetenek sayesinde Morphling dost bir birimin kılığına girebilecek ve son yeteneği hariç tüm yeteneklerini kullanabilecek. Yetenek kullanıldığında Morphling kendi özelliklerine sahip olacak. (Str., Int., Agi.) Etki süresi 20 saniye olacak. Süre dolduğunda veya Hybrid öldüğünde Morphling tekrar geriye gelecek. (Yetenek 20 saniyeden önce sonlandırılamayacak.) Dolum süresi 140, Mana Bedeli 200, Kullanım Menzili ise 600 olacak.

    Nature’s Prophet

    Sprout kullanım menzili sabit 600’den seviyelere göre 625/700/775/850 olarak değiştirildi.
    Sprout etki süresi 3/3.75/4.5/5.25’ten 3/4/5/6’ya çıkarıldı.
    Nature’s Call ile oluşturulan treantlerin temel saldırı hasarı 22’den 28’e çıkarıldı.
    Aghanim’s Scepter özelliği geliştirildi: Wrath of Nature ile öldürülen her birimin olduğu yerde bir treant doğacak. Eğer bir rakip kahraman öldürülürse daha güçlü bir treant doğacak. (3 kat daha fazla hasar veren ve aynı şekilde 3 kat daha fazla cana sahip.)


    Nyx Assassin

    Spiked Carrapace kullanıldığında Vendetta ile kazanılan görünmezlik artık bozulmayacak.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Burrow. Yeteneğin 1 saniye aktive olma süresi olacak ve kullanıldığında Nyx Assassin görünmez olacak. Hareket edemeyecek veya saldırı yapamayacak ancak gelen saldırılara karşı %40 direnç ve saniyede %1.5 can ve mana yenilenmesi kazanacak. Nyx Assassin’in yetenekleri de Burrow aktifken daha gelişmiş özelliklere sahip olacak: Mana Burn ve Impale’in kullanım menzili %50 artacak, Impale’in dolum süresi 13’ten 9’a düşecek ve Spiked Carrapace 300 birimlik alandaki herhangi bir rakibi saldırı yapmasa da sersemletecek. Vendetta kullanıldığında Burrow devre dışı olacak.

    Terrorblade

    Reflection’ın kullanım menzili 275’ten 325’e yükseltildi.
    Reflection yeteneği ile oluşturulan illüzyonların verdiği hasar %40/%50/%60/%70’den %40/%60/%80/%100’e yükseltildi

    Wraith King

    Wraith King’e Aghanim’s Scepter yükseltmesi eklendi: Wrath King’e yakın müttefikler (1200 birim alan içerisinde) öldürüldüklerinde 5 saniyeliğine Wraith olacak ve ölümleri bu süre zarfında ertelenecek. Saldırı ve büyü yapmaya devam edebilecekler. Bu süre sonra erdiğinde kahraman ölür ve skor kredisi Wraith olmadan önce öldüren kahramana gider.



    Lone druid efsane olmus
    Lanede bi anda 3 kisi karsiniza cikabilecek naixin yuttugu eleman naixin icine girdigi elemen bide bu spirit breaker olursa cok efsane guncelleme olmus bide itmelere alismak var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu patch ile oyun lol'e benzemis. Sanirim birakicam. En en begenmedigim cs dusuren esya eklenmis oyuna sacmaliga bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imakenya dragons

    En ilgincleri

    Invoker

    Seviye başına temel Intelligence kazanımı 2.5’ten 3.2’ye çıkarıldı.
    Halihazırda oluşturulmuş 2 yetenek yer değiştirdiğinde Invoke dolum süresine girmeyecek.
    Sun Strike dolum süresi 30’dan 25’e düşürüldü.
    Deafening Blast maksimum etkisindeyken (Quas, Wex ve Exort son seviyesindeyken) artık Invoker’ın tüm taraflarından aynı anda hedef alınamaz bir çember şeklinde fırlatılacak.

    Legion Commander

    Moment of Courage’ın aktif olma şansı %16/%18/%20/%22’dan her seviyede sabit %25 olmak üzere değiştirildi.
    Moment of Courage’ın sağladığı can çalma %20/%40/%60/%80’den %55/%65/%75/%85’e çıkarıldı.
    Moment of Courage dolum süresi sabit 0.9’dan seviyelere göre 2.7/2.1/1.5/0.9 olarak değiştirildi.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Duel yeteneği 2 taraftan biri ölene kadar devam edecek. Eğer 2 taraf arasındaki mesafe 2000’i aşarsa Duel sona erecek.

    Lifestealer

    Feast artık normal ekstra hasar verecek.
    Open Wounds ile sağlanan can çalma %15/%20/%25/%30’dan sabit %50’ye çıkarıldı.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Assimilate. Assimilate sayesinde Lifestealer dost bir kahramanı yutabilecek ve istediği süre boyunca içinde saklayabilecek. Yutulan kahraman istediği zaman yetenek düğmesine basarak Lifestealer’ın içinden çıkabilecek ve çıktığı 700 birimlik alanaa 300 hasar verebilecek. Eğer Lifestealer ölürse veya başka bir kahramanı yutarsa, hali hazırda içinde bulunan kahraman otomatik olarak dışarı çıkacak.

    Lone Druid

    True Form yeteneği kahraman öldüğünde kapanmayacak. Lone Druid tekrar doğduğunda True Form ile doğacak. (True Form gibi açılıp kapanabilir yetenekler için de aynı durum geçerli olacak.)
    Battle Cry ile kazanılan zırh 5/10/15’ten 6/12/18’e çıkarıldı.
    Battle Cry ile kazanılan fazladan hasar 50/75/100’den 60/90/120’ye çıkarıldı.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Spirit Bear artık Lone Druid’den ne kadar uzak olursa olsun saldırı yapabilecek ve Lone Druid ile birlikte ölmeyecek.

    Morphling

    Adaptive Strike’ın rakibe ulaşma hızı 1150 olarak değiştirildi.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Hybrid. Bu yetenek sayesinde Morphling dost bir birimin kılığına girebilecek ve son yeteneği hariç tüm yeteneklerini kullanabilecek. Yetenek kullanıldığında Morphling kendi özelliklerine sahip olacak. (Str., Int., Agi.) Etki süresi 20 saniye olacak. Süre dolduğunda veya Hybrid öldüğünde Morphling tekrar geriye gelecek. (Yetenek 20 saniyeden önce sonlandırılamayacak.) Dolum süresi 140, Mana Bedeli 200, Kullanım Menzili ise 600 olacak.

    Nature’s Prophet

    Sprout kullanım menzili sabit 600’den seviyelere göre 625/700/775/850 olarak değiştirildi.
    Sprout etki süresi 3/3.75/4.5/5.25’ten 3/4/5/6’ya çıkarıldı.
    Nature’s Call ile oluşturulan treantlerin temel saldırı hasarı 22’den 28’e çıkarıldı.
    Aghanim’s Scepter özelliği geliştirildi: Wrath of Nature ile öldürülen her birimin olduğu yerde bir treant doğacak. Eğer bir rakip kahraman öldürülürse daha güçlü bir treant doğacak. (3 kat daha fazla hasar veren ve aynı şekilde 3 kat daha fazla cana sahip.)


    Nyx Assassin

    Spiked Carrapace kullanıldığında Vendetta ile kazanılan görünmezlik artık bozulmayacak.
    Aghanim’s Scepter özelliği eklendi: Satın alındığında kahramana yeni bir yetenek kazandıracak: Burrow. Yeteneğin 1 saniye aktive olma süresi olacak ve kullanıldığında Nyx Assassin görünmez olacak. Hareket edemeyecek veya saldırı yapamayacak ancak gelen saldırılara karşı %40 direnç ve saniyede %1.5 can ve mana yenilenmesi kazanacak. Nyx Assassin’in yetenekleri de Burrow aktifken daha gelişmiş özelliklere sahip olacak: Mana Burn ve Impale’in kullanım menzili %50 artacak, Impale’in dolum süresi 13’ten 9’a düşecek ve Spiked Carrapace 300 birimlik alandaki herhangi bir rakibi saldırı yapmasa da sersemletecek. Vendetta kullanıldığında Burrow devre dışı olacak.

    Terrorblade

    Reflection’ın kullanım menzili 275’ten 325’e yükseltildi.
    Reflection yeteneği ile oluşturulan illüzyonların verdiği hasar %40/%50/%60/%70’den %40/%60/%80/%100’e yükseltildi

    Wraith King

    Wraith King’e Aghanim’s Scepter yükseltmesi eklendi: Wrath King’e yakın müttefikler (1200 birim alan içerisinde) öldürüldüklerinde 5 saniyeliğine Wraith olacak ve ölümleri bu süre zarfında ertelenecek. Saldırı ve büyü yapmaya devam edebilecekler. Bu süre sonra erdiğinde kahraman ölür ve skor kredisi Wraith olmadan önce öldüren kahramana gider.



    Lone druid efsane olmus
    Lanede bi anda 3 kisi karsiniza cikabilecek naixin yuttugu eleman naixin icine girdigi elemen bide bu spirit breaker olursa cok efsane guncelleme olmus bide itmelere alismak var.




    hocam wk agnm kassin mesela yanindaki adam olecekken 5 snligine olumsuz olacak ya
    1 axe ulti atarsa ne olur dazz grave gibi etkilemeden olur mu
    2 5 sn dolacakken shadow demon veya od skil atsa su gomme skillerini o zmn ne olacak ??

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mstf0099 M kullanıcısına yanıt
    Invulnerable olacaklar sanirim.

    Patchde en gereksiz buldugum item mango. Belki bristle gibi herolar alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.