Şimdi Ara

4.2 Patch Notları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
3.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Patch 4.2 Notes

    Flash,Clairvoyance,ghost ve revive parçacık efektleri değiştirildi

    REWORK

    Xerath
     4.2 Patch Notları


    Genel:

    İlk levelda sahip olduğu mana 250(+45 her level)den 238(+47) ye düşürüldü
    Sahip olduğu mana yenileme 7(+0.6 her level) den 6(+0.65) getirildi
    Düz vuruş menzili 550 den 525 e düşürüldü
    Atak animasyonu yavaşlatıldı

    Pasif:
    Her 10 saniyede bir yapılan düz vuruş 30-195 arası mana kazandırır bu oran o anki levele bağlıdır

    Q Arcanopulse
    İlk kullanım: Kullanım anında zamanla menzil 700 den 1400 e artar. bu sırada Xerath'in hareket hızı %50 azalır
    İkinci Kullanım:Hat üzerindeki bütün rakiplere 80/120/160/200/240 (+0.75 ability power) büyülü hasar verir

    W Eye of Destruction

    Xerath bir enerji patlaması yaratır alanın kenarlarındakiler 60/90/120/150/180 (+0.6 ability power) ve %10 yavaşlama alırken merkezindekiler 90/135/180/225/270 (+0.9 ability power) hasar alır ve 0/65/70/75/80% yavaşlarlar

    E Shocking Orb

    Bir hat üzerinde enerji küresi fırlatır çarptığı ilk düşman 0/110/140/170/200 (+0.45 ability power) hasar alır ve 0.75 ile 2 saniye arası sersemler bu süre kürenin aldığı mesafe ile doğru orantılı olarak artar

    R Rite of the Arcane

    Xerath kendisini olduğu yere sabitler ve çok geniş bir menzili kısa süreliğine görünebilir kılar ardından 3 kez atış yapar ve menzil içindeki tüm rakipler 190/245/300 (+0.43 ability power) hasar alır

    eğer bu süre içinde Xerath atış haklarını kullanmamışssa bekleme süresi yarı yarıya düşer


    Skarner
     4.2 Patch Notları


    Genel

    Base atak hızı %1 düşürüldü

    Pasif:Energize
    Değişiklik olmadı

    Q Crystal Slash
    Bir rakibe denk geldiğinde 3 kereye kadar biriktirilebilen 8/10/12/14/16% atak hızı kazanır
    Artık rakibi yavaşlatmıyor

    W Ekoskeleton

    Bekleme süresi 18 den 16 ya indirildi
    Hareket hızı bonusu 15/17/19/21/23% ten 16/20/24/28/32% ye çıkarıldı
    Verdiği kalkan ve Ap oranı 70/115/160/205/250 (0.6 ability power) den 80/135/190/245/300 (0.8 ability power) çıkarıldı
    Atak hızı bonusu kaldırıldı

    E Fracture
    Bekleme süresi 10 dan 14 e çıkarıldı
    Hasar alan hedefler artık 2.5 saniye 0/35/40/45/50% yavaşlıyor
    Menzili 800 den 1000 e çıkarıldı
    Atış hızı düşürüldü
    Genişliği düşürüldü
    Can yenileme kaldırıldı

    Ashe
     4.2 Patch Notları


    Yeteneklerinin resimleri güncellendi

    E Hawkshot

    Bekleme süresi tüm seviyelerde 60 tan 60/55/50/45/40 a düşrüldü

    Öldürmelerde aldığı altın miktarı tüm levellerde 3 e getirildi

    Dr Mundo
     4.2 Patch Notları


    Q Infected Cleaver

    Genişliği 80 den 60 a düşrüldü

    Evelynn
     4.2 Patch Notları


    Q Hate Spike

    Düşmanlarına yaklaştığında animasyon hızı arttırıldı

    Kayle
     4.2 Patch Notları


    Q Reckoning

    Ability Power oranı 1 den 0.6 ya düşürüldü

    W Divine Blessing

    İyileştirme Ap oranı 0.35 ten 0.45 e çıkarıldı
    Hareket hızı bonusu Ap oranı her 100 ap için %7 artacak şekilde ayarlandı

    R Intervention

    Tüm seviyelerde mana bedeli 0 a getirildi

    Riven
     4.2 Patch Notları


    Base can yenileme 5.5 ten 2.5 e düşürüldü

    E Valor

    Verdiği kalkan miktarı 70/100/130/160/190 den 90/120/150/180/210 a çıkarıldı

    Rumble
     4.2 Patch Notları


    Q Flamespitter

    Efekti güncellendi

    Thresh
     4.2 Patch Notları


    Saldırı menzili 475 ten 450 ye düşürüldü

    Yasuo
     4.2 Patch Notları


    Pasif:Way of the Wanderer

    Akış kazanmak için gereken hareket miktarı %15 arttırıldı

    Q Steel Tempest

    Artık hortum aktif iken bir menzil gösterilicek

    E Sweeping Blade

    Artık pasif olarak her yeteneği kullandığında Yasuo 3/6/9/12/15% akış kazanıcak( 4/8/12/16/20%)

    R Last Breath

    Kullanım mesafesi 1300 den 1200 e indirildi
    Bazenleri meydana gelen menzilinin dışından kullanabilme açığı kaldırıldı

    Ziggs
     4.2 Patch Notları


    Pasif:Short Fuse
    Base hasar 20/27/34/41/48/56/64/72/80/88/96/105/114/123/132/141/150/160 (1-5 seviyeleri arasında +7 , 6-11 arası +8 , 12-18 arası +9 (+0.35 Ap Oranı) dan 20/24/28/32/36/40/48/56/64/72/80/88/100/112/124/136/148/160 ( 1-6 arası +4(0.25 Ap) 7-12 arası +8(0.30 Ap) 13-18 arası +12(0.35 Ap) a getirildi

    E Hexplosive Minefield

    Minionların ilk mayından aldığı hasar oranı %100 den %40 a düşürüldü


    Twisted Treeline

    Kha'zix
     4.2 Patch Notları


    Q Taste Their Fear yalnız rakiplere verilen bonus hasarı %45 ten %35 e düşürüldü

    Evrimleşmiş Enlarged Claws (W)

    Can yenileme yüzdesi %8 den %6 ya düşürüldü

    LEAGUES

    Currently, the League system allows players to rapidly move up the ladder if they're playing at a high skill level. In some rare cases however, players were entering their promo series and facing off against unusually difficult opponents. We’re introducing a change that allows players to skip their promo series up to Platinum I if they continually play at a skill level a full tier higher than their current league placement.

    Players who consistently win against opponents a full tier higher than their current placement will automatically skip their promotion series as they progress to the next division. Series skipping will be possible up to Platinum I.

    We’re also making pick order more consistent in ranked play. In most cases the skill gap between players on a team is not significant enough to justify granting the top player first pick. Basing pick order on a behind-the-scenes number isn’t a great experience – not to mention there are some odd side effects for duo queue players – so we’re taking a different approach.

    All players will now have an equal (random) chance of being first pick

    For players in a duo, if either player is chosen as first pick, the team captain will be assigned first pick and the other member of the duo will get whatever position the captain received from the randomizer

    VISION SYSTEM

    Improving the in-game vision system is on our current hit-list, so you will see more updates to the vision system in the future.

    Fixed a bug where units in the same brush would sometimes be invisible even if they were in your line of sight

    GENERAL

    We’re continually updating the visual fidelity of LoL across the board! In this patch, we’ve buffed up a few icons and spells.

    Icon Updates

    The following icons have been updated:

    Soraka’s ability icons
    Ashe’s ability icons
    Particle Updates


    General


    Removed legacy floating combat text

    Added ticks to Vilemaw's health bar

    Fixed a bug that stopped the HUD from scaling while the game was paused

    Akali


    R - Shadow Dance

    Akali's Shadow Dance stacks can once again be seen in her buff bar

    Elise

    R - Spider Form

    Fixed a bug where Elise's spider form size was smaller than intended for gameplay collision purposes.

    Maokai

    R - Vengeful Maelstrom

    Fixed a bug where bonus damage stored was lower than intended (now 25% higher)

    Sona

    E - Song of Celerity

    Fixed a bug where the tooltip improperly showed Song of Celerity as having a .04 AP ratio for both effects - only the slow should have a .04 AP ratio

    Fixed a bug where Song of Celerity was granting a weaker haste and slow than intended (was using a .01 AP ratio for the haste and a .02 ratio for the slow, is now correctly using the intended .02 AP ratio for the haste and a .04 ratio for the slow)

    Teemo

    Fixed a bug where Toxic Shot could apply some spell effects like Tribute or Spell Weaving

    Yorick

    Yorick's ghouls are no longer immune to slows (both Movement and Attack Speed)

    Items

    Statikk Shiv

    Passive now only critically strikes when the associated attack critically strikes

    Warden’s Mail / Randuin’s Omen

    UNIQUE Passive – Cold Steel

    Fixed a bug where Annie’s Tibbers, Malzahar’s Voidlings and Elise’s Spiderlings were not being affected by the slow

    Vision Wards will now properly provide true sight to an enclosed area when placed in front (ie: dragon pit and Baron pit).

    Vision Ward

    Fixed a bug where Vision Wards weren't granting full true sight vision equal to their normal vision range

    Masteries

    Perseverance as a mastery is incredibly powerful in comparison to other equivalent masteries - particularly once you get your first big HP item - so we're bringing it more in line.

    Perseverance (Defense)

    Reduced to 0.35%/0.675%/1% of missing health every 5 seconds (from 0.7%/1.35%/2%)

    Summoner's Rift

    Back in Patch 4.1 we made this change to directly counter fast push strategies in competitive play. Reducing the timing to 8 minutes from permanent is more in line with what we wanted to accomplish, so we did just that.

    Turrets

    The duration of the flat damage reduction against champions for top and mid lane outer turrets now lasts 8 minutes instead of being permanent

    Twisted Treeline





    http://www.reignofgaming.net/news/27289-patch-4-2-notes



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HouseM.D. -- 10 Şubat 2014; 23:19:13 >







  • Daha karışığı yokmuydu
  • kha nerf mü yemiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cixsedat1

    Daha karışığı yokmuydu

    Verilen linke bakmanı tavsiye ederim
  • kayle icin nerf lazimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tercüman varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suspended

    kha nerf mü yemiş

    crystal scar diyor ama

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mastery bile nerflemişler
  • yazı çok karışık görmemişim
  • Kayle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • no gragas nerf GG riot.


    Edit:Support skarner oynanır artık sanırım baya tatlı duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kara Mithat -- 10 Şubat 2014; 20:56:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cixsedat1

    Daha karışığı yokmuydu

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kayleı öldürmüşler iyi olmuş
    skarner rework ve xerath reworkü zaman gösterecek
    ashe bufflanmış mis gibi
    thresh nerf iyi
    yasuo ve ziggs yetmez
    mundo nerf iyi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • xerath rework geldi sanırım alıp free winleri toplama zamanı
  • khazix?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suspended

    yazı çok karışık görmemişim


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Khazixin q hasarı (ad ratiosu ve geliştirdiğimizdeki yüzde) azaltılmış ama üstünde twisted treeline yazıyo sadece orası için mi çözemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Death Note

    xerath rework geldi sanırım alıp free winleri toplama zamanı

    Hiç sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vagabond42

    Khazixin q hasarı (ad ratiosu ve geliştirdiğimizdeki yüzde) azaltılmış ama üstünde twisted treeline yazıyo sadece orası için mi çözemedim

    Çözemeyecek bir şey yok sadece orası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kayle ya hep o alex ich yüzünden yemin ediyorum
     4.2 Patch Notları
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.