Şimdi Ara

patch 2.1.1 hakkında bildikleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
2.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nedir acaba, yeni leg gemlerin geliceği yönünde haber okudum bir de çok çeşitli gob türleri ekleniyormuş ve sınıflarda bazı değişiklikler olucak ama daha detaylı bilgi sahipleri paylaşırsa mutlu olurum



  • Battlenet'te patch note'larını göremedim ama bu sitede datamined yazılmış:http://www.diablofans.com/news/48209-new-patch-datamined
    Pek değişiklik yok gibi görünüyor goblin farklılıklarını eklemeleri dışında. En azından skill'ler ile eski patch'lerdeki gibi oynanmamış görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skykhan67

    nedir acaba, yeni leg gemlerin geliceği yönünde haber okudum bir de çok çeşitli gob türleri ekleniyormuş ve sınıflarda bazı değişiklikler olucak ama daha detaylı bilgi sahipleri paylaşırsa mutlu olurum

    en son yeni leg gemleri ekleneceğini, bunun içinde oyuncuların görüşlerini alacaklarını söylediler. Sanırım seçme işlemleri tatmlanmış oyuna ekleyecekler.
  • Wd nin sprit walkuna gelen degisiklik iyi olmus hcde ne oldugunu anlamadan olmeyeceğiz artık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makesweat

    Wd nin sprit walkuna gelen degisiklik iyi olmus hcde ne oldugunu anlamadan olmeyeceğiz artık.

    +1 gerekli bir değişiklikti. Physical body damage alsa da spirit formdan çıkmayacak artık. Özellikle +30 gr de sorun yaratıyordu.
  • bir yerden tercume ettik

    Ето най-важните промени, на които може да се обърне повече внимане:
    işte dikkat çekici en önemli değişiklikler

    - При игра в парти Key of Bones, Key of Gluttony и Key of War ако паднат, ще падат на всички в партито, подобно на органите от Uber босовете.
    parti oyunlarında Key of Bones, Key of Gluttony и Key of War düşerlerse tüm parti oyuncularına düşecek aynı olay uber boslar için de geçerli

    - Дългите канали от Act 2 вече не би трябвало да се падат при Greater Rift-овете.
    act 2 uzun tünelleri Greater Rift lerde artık çıkmayacak


    - Цените при Kadala са увеличени. Заедно с това и шанса за повече легендарни с 33%. Предмети, които преди са стрували по 5 шарда, вече ще струват 25. Пръстените от 10 шарда са вдигнати на 50, амулетитите от 20 на 100 и оръжията от 15 на 75.

    kadala değerleri yükseltildi. aynı şekilde 100de 33 daha fazla kegendari düşma olayı var. evvelinde 5 şard yapan itemler 25 şard yapacakmış /bu çok kötü oldu sakni / yüzükler 10 dan 50 şarda .amuletler 20 den 100 şarda .silahlar 15 den 75 çıkarıldı

    - При енчант на пръстени и амулети, вече ще се ползват Imperial камъни, вместо Flawless Imperial.
    yüzük ve amulet ençantında imperial taşı kullanılacak flawless imperial yerine


    kaynak :

    http://www.d3bg.org/showpost.php?group=1&cat=2&post=533




  • kadala çok kötü olmuş
  • Bu ne arkadas?!! Fiyatlara %400 zam ama kalitede %33 artis! Bu enflasyon!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar düzeltilecek eklenecek şey varken şu Kadala ya niye karıştılar ben de anlayamadım...
  • gelde isyan etme kadalaya , birşey vermiyordu şimdi aşırı pahalı yapmışlar. bari bs stack artsaydı hey allahım ya..
  • kadala düzeltmesi sanırım sürekli item alıp salvage etmemizden. çok hızlı craft materyal toplayabiliyorduk. şimdi daha az alacağız ama yüksek şansla leg verecek (miş) inanmamak lazım tabi:)
  • Beyin yok bu adamlarda. Aşırı ticari düşünmekten keyif konusu bir kenara itilmiş. Otu .ku değiştireceğine her güncellemeye yeni eşyalar ekle. Yok ama bir azalt bir yükselt daha kolay.
  • 10bin'lerce denemeden 10 shards iken 1 tane SoJ alamadım, şimdi 50 shards olunca yüzüğe harcamaya hiç değmez sanırım. Kadala müdahalesi çok tepki çekecek kesin, hele leg oranı söyledikleri gibi artış göstermezse tepkiler büyür. 1 ay sonra yine değiştirirler bence.
    Materyalin Kadala'dan toplanmasına takmamışlar aslında notlara yazdıklarına göre, sürekli kadala ile bs arasında git-gel-salvage yap olayına takılmışlar, bizi düşünmüşler sözde git-gel yapmayın diye. Yoksa T6 rift'i 3 dakkada yapanlar artık yıldız görmeyince arkasına bile bakmıyor, materyal sıkıntısı anca yenilik getiren büyük patch başlarında oluyor, sonrasında yine rutine bağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 24 Eylül 2014; 10:32:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaçak Mazot

    kadala çok kötü olmuş

    Neden kötü olmuş ki 500 Bs ile 10 kere Kadala - Forge arası gidip gelmek güzelmi. Ya da her riftten sonra 20 tane alacağıma amele gibi 4-5 tane alırım çok daha yüksek şans ile.
  • Kadala olayini hepimiz eksik anladik, gerci notlar net degil zaten; ama asil degisiklik soyle:
    Fiyatlar 5 katina cikti; ama Kadala'nin da legendary verme ihtimali 5 katina cikti, yetmedi %33 daha artti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    Kadala olayini hepimiz eksik anladik, gerci notlar net degil zaten; ama asil degisiklik soyle:
    Fiyatlar 5 katina cikti; ama Kadala'nin da legendary verme ihtimali 5 katina cikti, yetmedi %33 daha artti.

    the wtichin hour belt için bugün sabahlarım artık bu şans oranı ile, 5 katı + %33 şans ile de vermezse, kadala'yı boss olarak karşımıza çıkarsınlar seve seve keselim diye topic açacağım blizz forumlarına
  • sabah 2000 bs harcadım hiç leg atmadı, 2H weapon basıyorum bu ara 6 tane anca veriyo 500 bs ye ve hepsi sarı sizce güzel mi, insan sinirlenmez mi hiç öyle leg artması falan yok, kaldı kı artasa da mesela furnace verene kadar 500 rift yamak gerekir bundan sonra bir de craft materyali sıkıntısı da doğacak gibi
  • skykhan67 S kullanıcısına yanıt
    Önceden her 5-6 denemede bir legendary alıodun yani?
  • Altın saçan gemi de nerflemişler. Helaal olsun.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.