Şimdi Ara

Unity 3D yardım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet sorum şu mesela elimde 2 script var birisi "A" birisi ise "B" olsun ben "A" daki bir boolean değerini "B" deki bir duruma göre değiştirmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim

    şimdiden teşekkürler



  • B script'in şöyle olduğunu varsayıyorum;

    BScript.js
     
    public var Durum : boolean = false;

    function Update(){
    if('baziDurumlar' == 'baziDurumlar')
    Durum = true;
    }


    İkiside aynı gameObject'de ekliyse şöyle;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = gameObject.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    // burda 2 değerde booleansa kontrol etmene gerek yok direk ADurum = B.Durum yapabilirsin. ama tipleri farklıysa böyle kontrol etmelisin diye bu şekilde yazdım
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }


    İkiside farklı gameObject'lerde ekliyse şöyle yapabilirsin;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;
    public var BObjesi : gameObject;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = BObjesi.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    // burda 2 değerde booleansa kontrol etmene gerek yok direk ADurum = B.Durum yapabilirsin. ama tipleri farklıysa böyle kontrol etmelisin diye bu şekilde yazdım
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jebi -- 28 Haziran 2014; 10:12:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jebi

    B script'in şöyle olduğunu varsayıyorum;

    BScript.js
     
    public var Durum : boolean = false;

    function Update(){
    if('baziDurumlar' == 'baziDurumlar')
    Durum = true;
    }


    İkiside aynı gameObject'de ekliyse şöyle;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = gameObject.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }


    İkiside farklı gameObject'lerde ekliyse şöyle yapabilirsin;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;
    public var BObjesi : gameObject;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = BObjesi.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }


    hocam eline sağlık ne diyim vallahi kaç gündür arıyorum sonunda acizlikten konu açtim çok yardımın oldu inan çoook teşekkür ederim bir isteğin olursa mesaj at ne zaman olursa olsun elimden geldiği kadar yardım edicem sana




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.