Şimdi Ara

Genel tartışma ve yardımlaşma konusu! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
2
Favori
577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaNexxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ShaNexxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Genelde yonetici lafi gectiginde gereksiz gorulur. Ancak projeyi yoneten birisi koordine eden birisi cok onemlidir. Buyuk resme sahip yani oyunu hayalinde canlandirmis ve parcalara bolmus birisi yazilimcilari daha iyi koordine edebilir. Yazilimcilar da bu bolunmus parcalar uzerinde daha iyi yazilim yapabilir. Ancak tabiiki iyi bir mimari hazirlamis olmasi gerekir. Adamin bu islerde tecrubesi yoksa uzak durun derim ancak 3 5 oyun projesini yurutmus yazilimi konusunda bilgi sahibi bir insan ise degil 25% hisse vermek, gozunuz kapali 50% sini verebilirsiniz.

    Proje yoneticiligi ve testerlik ve mimarlik hic hafife alinmayacak seyler

    Küçük projelerden bahsediyoruz hocam. Ekstra 1 kişi kar düşüklüğü yaşatır

    Olmayacak isin 100% hissesine sahip olacagima olacak isin 10% sine sahip olmayi tercih ederim.

    İs hayatinda da bu boyledir. Bir yola cikarsiniz isiniz rast gider allah yuru ya kulum der ve siz biryerlere gelirsiniz. Lakin isinizin rast gitmesi ve allahin yuru ya kulum demesi icin sizin bir yola cikmis olmaniz veya bir isi tamamlamaniz gerekir.

    Sonrasi nasiptir demek de aslinda farazi birsey. Pek cok harika oyun satis basarisizligindan pazarlama hatalarindan piyasaya cikamiyor ciksa da indirilmiyor. Bilinmiyor ve bilinmezlik icinde kayboluyor.

    Yani bu gun evinizde dunyanin en iyi oyununu yapsaniz bile bunun reklamini tanitimini yapmak icin paraniz yok ise veyahutta birilerine bunun dunyanin en iyi oyunu olduguna inandiramiyorsaniz yaptiginiz oyunun getirisi 5 para olmaz. Daha once de soyledim mark zukenberk facebook icin kapimi calsa kapidan kovardim. Ama yaptigi sey tuttu ve devrim oldu.

    Bu gun neredeyse kobi cirolari ile rekabet eden hacim olarak holdin hacmine ulasmis sirketimizin zamaninda temellerini atarken yola ciktigimiz insanlarla sunu konustuk:
    Bu ise girelim kazanirsak ortaya koyariz beraber yer iceriz dusuncesi ile ayda bir yemege cikicak para kazanacagimizi dusunurken dunyanin is hacmini aldik. Hayatimizda gormedigimiz paralar elimizden gelir gecer oldu. Hala da beraber yiyip iciyoruz :)

    İse girerken senin hissen niye fazla ben daha cok hisse isterim muhabbetleri yapiyor olsa idik ortada ne is olurdu ne para. Eminim hala bunun kavgasini yapiyor olurduk. İse baslayali 3 sene oldu.

    Merak edenler icin sektorumuz denizcilik sektoru. Lakin gerekli yazilimlari ben yapiyorum. Diger 2 arkadas kaptan.

    Tabiiki bizim bu muhabbetleri yaptigimiz arkadaslar benim samimi arkadaslarimdi yoksa birisine 3 kurus fazla gitmis 5 kurus az gelmis hesabini yapmayacagim insanlar.

    Demem o ki siz bir ise girisin baslayin yapin edin emin olun ki aslinda yazilimin modelin hikaye oldugu oyunu pazarlamanin ve satmanin onemli oldugunu anlayacaksiniz.

    Yoksa angry birds ne ki 4 5 kus imaji bir sapan algoritmasi bir de yercekimi hesabi. Cok kasmayin kendinizi. Ekrana gunes ay gemi deniz koyun denize basinca deniz desin aya basinca ay desin gunese basinca gunes desin. Benim 3 gun sonra cocugum olacak veririm eline biseyler ogrenir. Bu gun battlefield 4 ayarinda oyun yapsaniz niye alayim oyununuzu bf4 u alir oynarim. Ok?

    Fikirlerim düşüncelerim ve önyargılarımı değiştirdiniz



    @ShaNexxx
    İnşallah perşembe bitecek. O akşam developer üyelikleri alınacak ve onaylanmaya göndereceğim. Cuma günü de bi mac pc geçerim iOS için de yapar onu da yollarım. Baktım win8 pc buldum Windows Phone 8 store a da atarım perşembe bitiyor(Allah ın izniyle) sonrası onaylanma süreci. Allah kerim.

    Oraya yüklemeden önce bana at. İlk ben denemek isterim.

    Hocam xpresa music değil miydi seninki?

    Arkadaşta s3 var.

    Tamamdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni proje geliyor gencler;

    Su an 1 aylik calisma sonunda ilk prototip bitti, ocak 2014'de yayinlanicak oyun. Unity3D tabanli physic temali platformer. Modeller, Grafikleme, Kodlama hep bana ait. :) Yaklasik 5 dilde cikacak oyun hep Google Play hem App Store icin.

    Takip icin;
    Resmi Developer Sayfasi:https://www.facebook.com/pages/Lazy-Legends-Studios/609260155784405
    Blog:http://moribitotechx.blogspot.co.uk/
    Group:https://www.facebook.com/groups/MoribitoTechAndroid/

     Genel tartışma ve yardımlaşma konusu!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moribito

    Yeni proje geliyor gencler;

    Su an 1 aylik calisma sonunda ilk prototip bitti, ocak 2014'de yayinlanicak oyun. Unity3D tabanli physic temali platformer. Modeller, Grafikleme, Kodlama hep bana ait. :) Yaklasik 5 dilde cikacak oyun hep Google Play hem App Store icin.

    Takip icin;
    Resmi Developer Sayfasi:https://www.facebook.com/pages/Lazy-Legends-Studios/609260155784405
    Blog:http://moribitotechx.blogspot.co.uk/
    Group:https://www.facebook.com/groups/MoribitoTechAndroid/

     Genel tartışma ve yardımlaşma konusu!

    Başarılar hocam çok güzel gözüküyor oyunda amaç nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jetpack Joyride tainda bir oyun, sonsuz platformer.
  • Beyler şöyle bir sorunum var:
    Oyun 2d. Mari0yu düşünün. Portal mouse nereye bakarsa orada açılıyordu. Silah da ona göre dönüyordu(bilmeyenler için yapmak istediğim: mesela adam ekranın neresine dokunursa silahı ona göre yönelsin ve ateş etsin)

    Bana bu lazım. Kaynak bilen veya hafifçe bahsedebilecek var mı? Aklıma hipotenüs vs geldi de uğraştırır o tüe şeyler performans düşüklüğü yapar. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi

    Beyler şöyle bir sorunum var:
    Oyun 2d. Mari0yu düşünün. Portal mouse nereye bakarsa orada açılıyordu. Silah da ona göre dönüyordu(bilmeyenler için yapmak istediğim: mesela adam ekranın neresine dokunursa silahı ona göre yönelsin ve ateş etsin)

    Bana bu lazım. Kaynak bilen veya hafifçe bahsedebilecek var mı? Aklıma hipotenüs vs geldi de uğraştırır o tüe şeyler performans düşüklüğü yapar. Şimdiden teşekkürler

    Mouse pozisyonu - silah pozisyonu'nun eğimi ile silahı çizdirebilirsin. Ateş etme için de yine eğimi kullanabilirsin. Ne kullandığını bilmiyorum ama iki boyutlu bir sınıf (Vector, Point vs.) ile;
    Silahı çizdirme ile ilgili kod çok değişkenlik gösterebileceği için dilden dile veya kütüphaneden kütüphaneye, onunla ilgili kod yazamıyorum. Ama bir kurşunun hızının ayarlanması şöyle yapılabilir;
    Point p = mousePozisyon - silahPozisyon;
    float length = Math.Sqrt(p.X*p.X + p.Y*p.Y);
    Point normalizedVector = new Point(p.X/length, p.Y/length);
    Point bulletSpeedVector = new Point(normalizedVector.X * hizSabiti,normalizedVector.Y * hizSabiti );//Hız sabitini de kafana göre ayarlarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi welrocken -- 17 Aralık 2013; 2:46:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: welrocken

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi

    Beyler şöyle bir sorunum var:
    Oyun 2d. Mari0yu düşünün. Portal mouse nereye bakarsa orada açılıyordu. Silah da ona göre dönüyordu(bilmeyenler için yapmak istediğim: mesela adam ekranın neresine dokunursa silahı ona göre yönelsin ve ateş etsin)

    Bana bu lazım. Kaynak bilen veya hafifçe bahsedebilecek var mı? Aklıma hipotenüs vs geldi de uğraştırır o tüe şeyler performans düşüklüğü yapar. Şimdiden teşekkürler

    Mouse pozisyonu - silah pozisyonu'nun eğimi ile silahı çizdirebilirsin. Ateş etme için de yine eğimi kullanabilirsin. Ne kullandığını bilmiyorum ama iki boyutlu bir sınıf (Vector, Point vs.) ile;
    Silahı çizdirme ile ilgili kod çok değişkenlik gösterebileceği için dilden dile veya kütüphaneden kütüphaneye, onunla ilgili kod yazamıyorum. Ama bir kurşunun hızının ayarlanması şöyle yapılabilir;
    Point p = mousePozisyon - silahPozisyon;
    float length = Math.Sqrt(p.X*p.X + p.Y*p.Y);
    Point normalizedVector = new Point(p.X/length, p.Y/length);
    Point bulletSpeedVector = new Point(normalizedVector.X * hizSabiti,normalizedVector.Y * hizSabiti );//Hız sabitini de kafana göre ayarlarsın


    Saolun yardımınız içim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi


    quote:

    Orijinalden alıntı: welrocken

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi

    Beyler şöyle bir sorunum var:
    Oyun 2d. Mari0yu düşünün. Portal mouse nereye bakarsa orada açılıyordu. Silah da ona göre dönüyordu(bilmeyenler için yapmak istediğim: mesela adam ekranın neresine dokunursa silahı ona göre yönelsin ve ateş etsin)

    Bana bu lazım. Kaynak bilen veya hafifçe bahsedebilecek var mı? Aklıma hipotenüs vs geldi de uğraştırır o tüe şeyler performans düşüklüğü yapar. Şimdiden teşekkürler

    Mouse pozisyonu - silah pozisyonu'nun eğimi ile silahı çizdirebilirsin. Ateş etme için de yine eğimi kullanabilirsin. Ne kullandığını bilmiyorum ama iki boyutlu bir sınıf (Vector, Point vs.) ile;
    Silahı çizdirme ile ilgili kod çok değişkenlik gösterebileceği için dilden dile veya kütüphaneden kütüphaneye, onunla ilgili kod yazamıyorum. Ama bir kurşunun hızının ayarlanması şöyle yapılabilir;
    Point p = mousePozisyon - silahPozisyon;
    float length = Math.Sqrt(p.X*p.X + p.Y*p.Y);
    Point normalizedVector = new Point(p.X/length, p.Y/length);
    Point bulletSpeedVector = new Point(normalizedVector.X * hizSabiti,normalizedVector.Y * hizSabiti );//Hız sabitini de kafana göre ayarlarsın


    Saolun yardımınız içim

    Hocam sen dedim ama sorum olcaksa siz de diyebilirim. Ben "sen" dedim simdi sen "siz"li konusunca bi garip hissettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: welrocken


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi


    quote:

    Orijinalden alıntı: welrocken

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vasvasi

    Beyler şöyle bir sorunum var:
    Oyun 2d. Mari0yu düşünün. Portal mouse nereye bakarsa orada açılıyordu. Silah da ona göre dönüyordu(bilmeyenler için yapmak istediğim: mesela adam ekranın neresine dokunursa silahı ona göre yönelsin ve ateş etsin)

    Bana bu lazım. Kaynak bilen veya hafifçe bahsedebilecek var mı? Aklıma hipotenüs vs geldi de uğraştırır o tüe şeyler performans düşüklüğü yapar. Şimdiden teşekkürler

    Mouse pozisyonu - silah pozisyonu'nun eğimi ile silahı çizdirebilirsin. Ateş etme için de yine eğimi kullanabilirsin. Ne kullandığını bilmiyorum ama iki boyutlu bir sınıf (Vector, Point vs.) ile;
    Silahı çizdirme ile ilgili kod çok değişkenlik gösterebileceği için dilden dile veya kütüphaneden kütüphaneye, onunla ilgili kod yazamıyorum. Ama bir kurşunun hızının ayarlanması şöyle yapılabilir;
    Point p = mousePozisyon - silahPozisyon;
    float length = Math.Sqrt(p.X*p.X + p.Y*p.Y);
    Point normalizedVector = new Point(p.X/length, p.Y/length);
    Point bulletSpeedVector = new Point(normalizedVector.X * hizSabiti,normalizedVector.Y * hizSabiti );//Hız sabitini de kafana göre ayarlarsın


    Saolun yardımınız içim

    Hocam sen dedim ama sorum olcaksa siz de diyebilirim. Ben "sen" dedim simdi sen "siz"li konusunca bi garip hissettim.

    Yok hocam alakası yok (sen)i tercih ederim :)

    Ben genelde öyle söylerim sanal da olsa herkese saygı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xpenaion -- 17 Aralık 2013; 15:50:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.