Şimdi Ara

3.10 Yama Notları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
2.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaynak:http://beta.tr.leagueoflegends.com/node/3759

    3.10 Yama Notları
    “Yama Önizlemesi teknik sorunlar nedeniyle yarın yayımlanacak! Sabrınız için teşekkür ederiz, Sihirdarlar - bunu bir Yama (ön)İzlemesi olarak kabul edin.”


    Şampiyonlar
    Ashe
    Özet: Ashe’in pasifini netleştirirken, nedensiz Odak yükü birikmesine yol açan bir hata keşfettik. Bu hatayı nükleer bir saldırıyla yok edip, telafi amacıyla Odak’ı biraz güçlendirdik.

    Odak
    Saniye başına Odak yükü 3/4/5/6/7’den 4/5/6/7/8’e çıkarıldı
    Belli durumlarda Odak’ın bekleme süresindeyken yük vermesine yol açan bir hata giderildi

    Elise
    Özet: Yavru Örümceklerin genel anlamda tank özelliği, özellikle zırh delme yapılandırmasına giden şampiyonlara karşı azaltıldı. Yavru Örümcekler ayrıca Örümcek İnişi’nde Elise’in peşinden gelecek; yani Elise kuleye karşı Örümcek İnişi gerçekleştiriyorsa ve yanında dost minyon yoksa, indiğinde ilk hedef kendisi olacak (kuleler önceden ilk inen Örümcek Yavrularını hedef alırdı). Örümcek İnişi artık Elise’in belirtilen menzilin dışına ilerlemesine izin vermiyor.

    Açıklama: Elise, yetenek setinin genel gücü nedeniyle bir süredir müsabaka ortamında rağbet görüyordu. Bazı yeteneklerinin hasarını azaltmayı düşündük, ama önce daha can sıkıcı yönleriyle ilgilenmemiz gerektiğini hissettik. Elise’in örümcek yavrularının tanklığını ve hasar emme işlevini azaltmak istedik. Bu değişiklikler sayesinde, Elise’in rakipleri bir miktar karşı hamle fırsatı bulacaklar; yani Elise oyuncuları, Örümcek Sürüsü pasifini kullanırken daha dikkatli düşünmek zorunda kalacaklar.

    Hedeflediğimiz diğer yetenek ise, aldatıcı derecede uzun menzilli olan Örümcek İnişi’ydi. Elise’in Örümcek İnişi’ni başlangıçta belirtilen menzilin ötesinde bir miktar fazladan ilerleme fırsatı verecek şekilde tasarlamıştık; ama geriye bakınca bunun, yeteneği inanılmaz derecede can sıkıcı kıldığını gördük. Bu değişiklikler sayesinde, dairesel belirteç Elise’in üzerine inebileceği kişiyi daha doğru göstermesini sağlayacak.

    Örümcek Yavruları
    Can değeri 125-550’den 90-260’a düşürüldü
    Zırh değeri 30’dan (Örümcek Hali kademesine göre) 30/50/70/90’a çıkarıldı
    Büyü Direnci değeri 50’den (Örümcek Hali kademesine göre) 50/70/90/110’a çıkarıldı
    Çok hedefli hasar indirgeme %10/20/30/40’tan %25’e getirildi
    Örümcek Yavruları artık Elise İnsan Hali’ne döndüğünde kaybolmadan önce hamle yapmaya devam etmiyor
    Örümcek Yavruları artık hareket ederken bir araya geliyorlar

    İntihar Örümceği
    Hareket Hızı azaltıldı
    Örümcek İnişi
    Elise artık belirtilen alanın dışına inemiyor
    Elise’in büyü yapmaya başlayabilmesine ve hâlâ hedef alınamaz haldeyken inmeye başlar başlamaz saldırabilmesine yol açan bir hata giderildi
    Örümcek Yavruları artık Örümcek İnişi’nde Elise’le aynı anda değil, Elise’ten biraz sonra inecek

    Fiddlesticks
    Karga Sürüsü
    Artık Baron Nashor'un, Ejderha’nın veya Zehir Çene’nin Büyü Direnci değerini azaltmıyor

    Fizz
    Oyunbaz/Düzenbaz
    Hızlı gerçekleştirilen büyülerin arada sırada hasar vermemesine yol açan bir hata düzeltildi

    Karthus
    Hortlak Mayın
    Ölüm Tanımaz sırasında azami menzilin ötesine hedeflendiğinde artık azami menzile atılıyor
    Çürüt
    Yetenek Gücü oranı 0.25’ten 0.2’ye düşürüldü
    Bekleme Süresinde Azalma sayesinde Çürüt’ün hızla açılıp kapanmasına ve verdiği hasarı yükseltmesine yol açan bir hata giderildi

    Malzahar
    Hiçliğin Çağrısı
    Atışın savaş sisinden ve çalıdan görünürlüğü, diğer atışlarla dengeli
    Hiçlik Haşeresi Çağır
    Birden fazla birim Lanetli Kehanet etkisindeyken, Hiçlik Haşereleri artık tekrar tekrar hedef değiştirmiyor

    Master Yi (düzenleme)
    Özet: Master Yi düzenlenerek yeni bir modele kavuştu ve yetenek setinde değişiklikler yapıldı. Wuju Üstadı’nda yapılan değişikliklerin tamamı için, tıklayın. .

    Genel
    Seviye başına Can 86’dan 92’ye çıkarıldı
    Taban Mana değeri 199’dan 180’e düşürüldü
    Seviye başına Mana değeri 36’dan 42’ye çıkarıldı
    Taban Zırh değeri 16,3’ten 15’e düşürüldü
    Seviye başına Zırh değeri 3,7’den 3’e düşürüldü
    Seviye başına Saldırı Hızı değeri %2,98’den % 2.75’e düşürüldü
    Çift Saldırı
    Master Yi art arda yaptığı her 4. normal saldırıda iki kez saldırarak, ikinci vuruşta %50 hasar verecek
    Alfa Vuruşu
    Master Yi hedef alınamaz hale gelerek 4 adede kadar hedefe doğru atılıp 25/60/95/130/165 (+1,0 toplam Saldırı Gücü) fiziksel hasar ve minyonlara 75/100/125/150/175 ilave hasar verir. Alfa Vuruşu kritik vuruş yaparak Master Yi’nin toplam Saldırı Gücü değerinin %60’ı kadar hasar verebilir.
    Master Yi’nin her normal saldırısı, Alfa Saldırısı’nın bekleme süresini 1 saniye azaltır
    Mana Bedeli: 70/80/90/100/110
    Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
    Meditasyon
    Master Yi 4 saniyeliğine odaklanarak %40/45/50/55/60 hasar indirgeme ve saniye başına 30/50/70/90/110 (+0,3 Yetenek Gücü) iyileşme elde eder. Bu iyileşme, Master Yi’nin her eksik %1 Can değeri için %1 artar. Hasar indirgeme, kulelere karşı yarıya iner
    Mana Bedeli: 50/65/80/95/110
    Bekleme Süresi: 35
    Wuju Stili
    Pasif: Master Yi %7/9/11/13/15 Saldırı Gücü kazanır
    Aktif: Master Yi 5 saniyeliğine isabet halinde 10/15/20/25/30 (+0,1/0,125/0,15/0,175/0,2 toplam Saldırı Gücü) gerçek hasar verir. Yetenek bekleme süresindeyken Wuju Stili’nin pasif bonusu kaybolur
    Mana Bedeli: 0
    Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14
    Gözükara
    Pasif: Master Yi bir şampiyon katlettiğinde, temel yeteneklerinin bekleme süreleri 18 saniye azalır (asistler için bu süre yarıya iner)
    Aktif: Master Yi’ye 10 saniyeliğine %30/55/80 Saldırı Hızı ve %25/35/45 Hareket Hızı verir. Gözükara etkin haldeyken Master Yi skor veya asist alırsa, Gözükara’nın süresi 4 saniye uzar.
    Mana Bedeli: 100
    Bekleme Süresi: 75

    Nami
    Suya Hapis
    Sersemletme etkisinin bazen istenenden daha uzun sürmesine yol açan bir hata giderildi

    Poppy
    Destansı Hücum Charge
    Poppy’nin hücum ettikten sonra daha önceki ilerleme veya saldırı emrini korumasına yol açan bir hata düzeltildi
    Poppy’nin hücum ettikten sonra kısa süre sendelemesine yol açan bir hata giderildi

    Ryze
    Özet: Ryze’ın büyülerinin menzilleri bu yamayla azaltılıyor; ancak bunu telafi etmek için taban hareket hızı ve Can Havli’nin hareket hızı güçlendirmesi değerleri arttırıldı.

    Açıklama: Büyü menzili ve oyun sonundaki yüksek hasar değeriyle, Ryze uzaktan geri saflardaki kof hedefleri haklarken “tank gibi” oynayabiliyor (tabii bu şekilde yapılandırılırsa). Ryze’ın orta koridor büyücüsü kimliğine tekrar odaklanarak, konumunu ve rakip takıma yakınlığını eskisinden daha önemli kılmak ve hız artışı sayesinde öncelikli hedeflere yaklaşıp, onları darmadağın etmesini sağlamak istedik.

    Aşırı Yük
    Gerçekleştirme menzili 650’den 600’e düşürüldü
    Rune Rün Hapsi
    Gerçekleştirme menzili 625’ten 600’e düşürüldü
    Mana bedeli 80/90/100/110/120’den 60/70/80/90/100’e düşürüldü
    Büyü Akışı
    Gerçekleştirme menzili 675’ten 600’e düşürüldü
    Can Havli
    Hareket Hızı 35/45/55’ten 60/70/80’e getirildi
    Thresh
    Özet: Thresh'in azaltılmış taban can ve zırh değerleri, ilk seviyelerde daha savunmasız olmasına yol açıyor; ama toplanan ruhlar artık giderek azalmanın söz konusu olmadığı yalın bir bonus veriyor.

    Açıklama: Ölüm Cezası ve Derisini Yüz yetenekleri sayesinde yüksek düzeyde kitle kontrolüne sahip olan Thresh için koridordaki çatışmaların biraz daha riskli olmasını istedik. Ek olarak; ruh toplamak oyunun ilk dakikalarında önemli bir etkenken, azalan getirisi nedeniyle oyun sonunda ihmal edilebilir bir hale geliyordu. Ruhlara yalın bir bonus vermek, Thresh'in pasifinin oyun boyunca önemini kaybetmemesini sağlayacak.

    Genel
    Taban Can değeri 541’den 500’e düşürüldü
    Taban Zırh değeri 18’den 12’ye düşürüldü
    Felaket
    Ruhlar artık 1,0’da başlamak ve toplanan ruh başına azalmak yerine daima 0,75 Zırh ve Yetenek Gücü veriyor

    Twisted Fate
    Özet: Hileli Zar artık tüm takıma ilave altın vermiyor; onun yerine Twisted Fate’e katletme başına 1-6 altın veriyor. Bir Kart Seç de değiştirilerek, TF oyuncularına kartı kilitledikten sonra fırlatacak bir pencere verecek hale getirildi.

    Açıklama: Hileli Zar, Twisted Fate’e ve takımına bireysel olarak etkili görünmeden büyük miktarda gizli güç veriyordu. Değişiklik, TF’nin yetenek setine tematik olarak daha çok yakışıyor ve TF’ye karşılaşma boyunca ortalamada daha çok altın vererek pasifini daha da fark edilir kılıyor.

    Bir Kart Seç üzerinde yapılan değişiklikler, yeteneğe daha çok karşı hamle verme amacını taşıyor; pek çok oyuncu, kartları karıştırıldığı bir iki saniye içinde kilitliyor, sonra da sürenin geri kalanı boyunca kilitlenmiş kartta kalarak rakiplerin gözünü korkutuyordu. Bu değişiklikler TF oyuncularına Bir Kart Seç’i kullanmak için daha çok zaman verirken, kartı kilitledikten sonra daha kısa sürede harekete geçmek zorunda kalmalarına yol açacak.

    Hileli Zar (Yenilendi)
    Twisted Fate bir birim katlettiğinde zarını atarak 1 ila 6 ilave altın kazanır. Doğal olarak, Twisted Fate’in büyük bir bonus kazanma ihtimali daha fazla
    Bir Kart Seç
    Artık kartı kilitleyip fırlatmak için 10 saniye yerine kartı kilitlemek için 8, fırlatmak için 4 saniyesi var

    Udyr
    Ruh Bekçisi Udyr’in yeni ölüm animasyonları var

    Vayne
    Kazıkatar
    Gerçekleştirme menzilinin istenenden daha uzun (550 yerine 650) olmasına yol açan bir hata giderildi
    Son Hazırlık
    Bekleme Süresi 70 saniyeden 100/85/70 saniyeye çıkarıldı

    Warwick
    Sonsuz Şiddet
    Hasarın şampiyonlar tarafından engellenmesinden sonra da devam etmesine yol açan bir hata giderildi

    Zac
    Elastik Sapan
    Hasar 80/130/180/230/280’den 80/120/160/200/240’a düşürüldü

    Genel Şampiyon Değişiklikleri
    Atılma özelliği olan şampiyonlar artık kışkırtılmışken bu özelliği kullanamayacaklar (Jax'in Sıçrama Saldırısı, Katarina'nın Shunpo’su ve Shen'in Gölge Fırlayışı)
    Normal saldırıları veya yetenekleri, hasar iptal eden veya soğuran kalkanlarda boşa harcanan ve kalkanı yok edemeyen şampiyonlar (Kayle'ın Müdahalesi, Poppy'nin Diplomatik Dokunulmazlık’ı, Morgana'nın Kara Kalkan’ı, Bariyer vb.) rakibin uygun zaman diliminde katledilmesi halinde doğru şekilde asist alacak
    Eşyalar
    Büyü Direnci Eşyaları
    Özet: Ruh Gömleği ve Banshee’nin Duvağı’na geliştirilebilen, yeni bir orta seviye büyü direnci eşyası oyuna eklendi.

    Açıklama: üyü Direnci’ni hare bazlı yerine kişisel bir istatistik olarak konumlandırmak istedik (aşağıdaki Rünlü Kalkan değişikliklerine bakın). Bu değişikliklerle, oyunun ortalarında uzun vadeli büyü hasarı veren şampiyonlara karşı daha fazla eşya seçeneği yaratmak ve oyun sonunda tanklar için dürtme ağırlıklı takımlara karşı daha fazla olanak sunmak istedik.

    Yeni Eşya: Hayalet Pelerini
    Tarif: Yakut Kristal + Negatron Pelerini + 205 Altın= 1400 toplam Altın
    +200 Can
    +45 Büyü Direnci
    ÖZEL Pasif: Bir rakip şampiyondan hasar aldıktan sonraki 10 saniyeye kadar olmak üzere 5 saniyede bir +15 Can Yenilenmesi verir
    Ruh Gömleği
    Tarif Değişikliği: Hayalet Pelerini + Alazcevher + 375 Altın = 2625 toplam Altın, eski bedeli 2200
    Can değeri 200’den 400’e çıkarıldı
    Büyü Direnci 45’ten 55’e çıkarıldı
    Artık her 5 saniyede bir ilave +20 Can Yenilenmesi veriyor
    Banshee'nin Duvağı
    Tarif Değişikliği: Hayalet Pelerini + Yakut Kristal + 875 Altın = 2750 toplam Altın, eski bedeli 2520
    Can değeri 400’den 450’ye çıkarıldı
    Büyü Direnci 45’ten 55’e çıkarıldı
    Mana değeri 300’den 0’a düşürüldü
    İlave ÖZEL Pasif: Bir rakip şampiyondan hasar aldıktan veya kalkan kırıldıktan sonraki 10 saniyeye kadar olmak üzere 5 saniyede bir +45 Can Yenilenmesi verir
    Koruyucu Melek
    Tarif Değişikliği: Negatron Pelerini + Zincir Yelek + 1310 Altın = 2750 toplam Altın, eski bedeli 2600
    Büyü Direnci 30’dan 40’a çıkarıldı
    Rünlü Kalkan ve Demir Solari Broşu
    Özet: Rünlü Kalkan oyundan çıkarıldı. Ordu Kalkanı artık Demir Solari Broşu’na yapılandırılabiliyor.

    Açıklama: Her oyunda Ordu Kalkanı/Rünlü Kalkan almanın getirdiği yükü hafifletmek istedik. Ordu Kalkanı ile Broşu birleştirerek, takım savaşı alan etkili hasar azaltan eşyalar arasındaki yerini daha da belirginleştirdik.

    Ordu Kalkanı
    Birleştirme bedeli 625 Altından 375 Altına düşürüldü (toplam bedel 2150 Altından 1900’e düşürüldü)
    Can değeri 250’den 200’e düşürüldü
    Artık sadece-kendine Büyü Direnci vermiyor
    ÖZEL Hare – Ordu
    Artık Zırh vermiyor
    Büyü Direnci 15’ten 20’ye çıkarıldı
    Artık minyonlara ilave bonus vermiyor
    Runlü Kalkan
    Oyundan çıkarıldı
    Demir Solari Broşu
    Yeni dizilim: Ordu Kalkanı + 600 Altın = 2500 Altın
    +300 Can
    +20 Zırh
    Bekleme Süresinde %10 Azalma
    ÖZEL Aktif değiştirilmedi
    Artık ÖZEL Hare – Ordu veriyor
    Mahvolmuş Kralın Kılıcı
    Aktif Hızlandırma/Yavaşlatma süresi 4 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü
    Başgardiyanın Zırhı
    Pasif Yavaşlatma süresi 1,5 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü
    Bedeli 1100’den 1000’e düşürüldü
    Randuin'in Alameti
    Pasif Yavaşlatma süresi 1,5 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü
    Bedeli 3100’den 3000’e düşürüldü (birleştirme bedeli değişmedi)
    Donmuş Yürek
    Bedeli 3000’den 2900’e düşürüldü (birleştirme bedeli değişmedi)
    Yeni Simgeler
    Aşağıdaki eşyalara yeni simgeler geldi
    Cehennem Asası
    Koruyucu Katalizör
    Ölümateşi Pençesi
    Buzul Örtü
    Lanetli Maske
    Hextech Altıpatlar
    Çivili Zırh
    Vampirî Asa
    Haritalar
    Sihirdar Vadisi
    Orman Yaratıkları
    Özet: Güçlendirme kampları dışındaki tüm kamplar artık daha sonra ortaya çıkacak. Bir miktar deneyim Antik Golem ve Büyük Kertenkele’den alınıp, Küçük Kertenkelelere verilerek; ormancıların 2. Seviyeye ulaşmak için sadece güçlendirme veren yaratığı öldürmeleri değil, kampı tamamen temizlemeleri gerektiği anlamına geliyor.

    Açıklama: 3.8’de yaptığımız ilk orman değişiklikleri, istediğimiz etkileri yaratmakta yetersiz kaldı; biz de ortaya çıkma zamanlarını daha da ileri ittik ve istenmeyen yan etkileri giderdik.

    Ormanlar – özellikle oyunun başlarında - güçlendirme veren yaratığı Çarp ile haklayıp kaçarak veya rakibi katlederek, tam anlamıyla karşı karşıya gelmeden karşı takımın ormancısını çok kötü durumda bırakabiliyordu. Oyun başlarındaki saldırgan istilaların öneminin farkındayız; ama bunun için sağlıklı miktarda risk alınması gerektiğini düşünüyoruz.

    İfritler
    Ortaya çıkma zamanı 1:55’ten 2:05’e alındı
    Kurtlar
    Ortaya çıkma zamanı 1:55’ten 2:05’e alındı
    Dev Kurt
    Taban deneyim puanı 153’ten 170’e çıkarıldı
    Golemler
    Ortaya çıkma zamanı 1:55’ten 2:05’e alındı
    Büyük Golem
    Taban deneyim puanı 137’den 160’a çıkarıldı
    Antik Golem
    Taban deneyim puanı 340’tan 260’a düşürüldü
    Taban Can değeri 1500’den 1400’e düşürüldü
    Büyük Kertenkele
    Taban deneyim puanı 340’tan 260’a düşürüldü
    Taban Can değeri 1500’den 1400’e düşürüldü
    Küçük Kertenkele
    Taban deneyim puanı 10’dan 50’ye çıkarıldı
    Taban Can değeri 300’den 400’e çıkarıldı
    Baron Nashor
    Özet: Baron Nashor artık Doyumsuz Bozunma’dan (Baron Nashor’un kendisini tanklayan şampiyona verdiği tek hedefli zayıflatma) etkilenmiş hedeflerin Saldırı Gücü değerini doğrudan azaltmak yerine onlardan daha az fiziksel hasar ve büyü hasarı alıyor.

    Açıklama: Belli birkaç şampiyon için Baron’u sürekli büyü hasarıyla tanklamak çok kolaydı. Bu değişiklik, her şeyi daha tutarlı hale getiriyor. Bunun belirgin yan etkilerinden biri, Baron’la savaşa başlayan takımların rakip takımın müdahalesi karşısında daha az dezavantajlı duruma düşecek olmaları; çünkü Doyumsuz Bozunma artık toplam saldırı gücünü değiştirmek yerine sadece Baron Nashor’a yönelen hasarı azaltıyor. Bu durumu izlemeye devam edeceğiz ve önemli bir sorun oluşturup oluşturmadığına bakacağız.
    Doyumsuz Bozunma
    Artık hedefin Saldırı Gücü değerini %50 azaltmıyor
    Artık hedefin Nashor’a verdiği fiziksel hasarı ve büyü hasarını %50 azaltıyor
    Kuleler
    Özet: Kuleler artık oyunun ilk safhalarında daha güç zorlanıyor. Ayrıca mor tarafın iç kulelerinin istenenden biraz daha fazla zırha sahip olmasına yol açan bir hatayı giderdik.

    Açıklama: Harita görevlerinin yüksek genel değeri ve belli kompozisyonlarla oyunun başlarında kulelerin yıkılma kolaylığı nedeniyle, oyuncular –özellikle müsabakalarda- koridor safhasını tümüyle atlıyordu. Bu stratejiyi tamamen devre dışı bırakmak istemedik; ancak bu durumun baskınlığı, koridor safhasında yüksek potansiyel sahibi pek çok şampiyonu değersiz hale getiriyordu. Bu değişiklikler oyun başındaki agresif ve hedef odaklı stratejileri daha riskli hale getirirken, bu stratejilerin geçerliliğini tam anlamıyla ortadan kaldırmıyor.

    Ek olarak, sayılar yüksek görünse de (özellikle Mor Tarafın İç Kulelerinin zırh değerinin istenenden 10 puan fazla olması) Kuleler şampiyonlara kıyasla oyuna çok daha yüksek zırhla başlıyorlar; o nedenle bu değişiklikler göründükleri kadar büyük değil.

    Dış kuleler artık oyunun başında 60 ilave Zırhla başlıyorlar; bu değer, 4 dakika geçtikten sonra erimeye başlıyor ve 4 dakika sonra erime duruyor
    Dış kule taban Zırh değeri 54’ten 60’a çıkarıldı
    Dış kuleler artık oyunun ilk 8 dakikası boyunca Zırh kazanmıyor
    Mor tarafın iç kulelerinin istenenden 10 fazla Zırh sahibi olmasına yol açan bir hata giderildi
    Uğursuz Koruluk ve Kristal Kayalık
    Genel Değişiklikler
    Özet: Aşırı Büyük Sopa ve Ölümateşi Pençesi bu harita modlarından kaldırıldı. Liandry’nin Eziyeti, Maceracının Pazubendi ve Aytaşı Kılıç gibi orta seviye YG eşyalar eklendi. Siyahalev Meşalesi artık Ölümateşi Pençesi ile aynı aktif özelliğe sahip.

    Açıklama: Bu küçük ölçekli YG düzenlemesinin amacı, Uğursuz Koruluk ile Kristal Kayalık’ta YG hayatta kalınabilirliğini ve geçerliliğini sağlamak. Aşırı Büyük Sopa (ve bir dereceye kadar Ölümateşi Pençesi), bu haritalarda satın alınmaları mantıksız ölçüde zor olduğundan kaldırıldı. Aytaşı Kılıç ve Maceracının Pazubendi eşyalarının eklenmesi, oyun başı-ortalarında hayatta kalmaya yardımcı olacaktır.

    Aşırı Büyük Sopa kaldırıldı
    Ölümateşi Pençesi kaldırıldı
    Liandry'nin Eziyeti devreye sokuldu
    Maceracının Pazubendi devreye sokuldu
    EŞYANIN DÖNÜŞÜ: Aytaşı Kılıç (Sadece Menzilli)
    Tarif: Maceracının Pazubendi + Negatron Pelerini + 420 Altın = 2300 Toplam Altın
    +50 Yetenek Gücü
    +50 Zırh
    +50 Büyü Direnci
    ÖZEL Pasif - Sıvışma: Sersemletme, yavaşlatma, kışkırtma, korkutma, susturma, kör etme ve felç etme etkilerinin süresini %35 azaltır
    Siyahalev Meşalesi
    Düzenlendi: İnfilak Değneği + Şeytani Külliyat + 720 Altın = 2400 Toplam Altın
    +80 Yetenek Gücü
    Bekleme Süresinde %10 Azalma
    Hedef şampiyonun azami Can değerinin % 20’si kadarını 6 saniyede büyü hasarı olarak verir ve ardından hedef tarafından alınan tüm büyü hasarını %20 arttırır (60 saniye bekleme süresi)
    Wooglet'in Cadı Şapkası
    Yeni Dizilim: Maceracının Pazubendi + İnfilak Değneği + Kuvvet Kitabı + 1045 Altın = 3500 Toplam Altın
    Zırh 40’tan 45’e çıkarıldı
    Onarılan Hatalar
    Zehirçene artık yakın dövüşen şampiyonlar için yakın dövüş hedefini 100 menzilden uzakta doğru şekilde seçebiliyor
    Zehirçene oyuncular inini terk ettiğinde artık sendelemiyor
    Küçük İfrit Can değeri artık zamanla doğru şekilde artıyor
    Genel
    Şampiyon Arama Etiketleri
    Özet: Şampiyon arama etiketleri artık her şampiyonun takımdaki rolünü daha iyi gösterecek ve belli bir şampiyon için önerilen oyun tarzını yeni oyunculara daha iyi açıklayacak. Bu etiketleri ve PvP.net’teki görünümlerini, gelecek yamalarda düzenlemeye devam edeceğiz. Değişiklikler konusunda daha fazla bilgi için, burayı okuyun .

    Şampiyonlar artık aşağıdakilerden tek ve birincil bir rolle etiketlenecek:
    Suikastçı, Dövüşçü, Büyücü, Nişancı, Destek, Tank
    Tüm değişiklikleri PvP.net’te göreceksiniz
    Sıra Kontrolü
    Özet: Oyuncuları oyuna daha hızlı sokmak adına, eşleştirmeli oyunları kabul etmekte başarısız olmayı alışkanlık haline getirmiş oyuncular sıradan geçici olarak çıkarılacak. Bu, sıra sürelerini kısaltacağı gibi sıranın kötüye kullanıldığı bazı olayları da ortadan kaldıracak.

    Sıra Kontrolünde sık sık başarısız olan oyuncular bir süre sıradan uzaklaştırılarak, diğer oyuncuların sırada bekledikleri süreyi uzatmaları önlenecek
    Normal koşullar (örneğin arada sırada Sıra Kontrolünü kaçırmak) bu cezayı tetiklemeyecek
    Sohbet
    /mute (/sustur) komutunun çalışmasını önleyen bir hata düzeltildi
    Hedef arkadaş listenizde değilse /mute @ŞampiyonAdı komutunu kullanmanızı önleyen bir hata giderildi







  • Of babam of
  • Yama çarşamba gecesi gelir ve haftaya salı günüde yeni hero gelir
  • Oyş.
  • Saol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elise'i harcamışlar..
  • GG Ryze ,Elise nerf gelmiş ama öyle aşırı bir düşüş olacağını sanmıyorum.

    Edit:Düşünmeye başladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LejyonArthur -- 31 Temmuz 2013; 1:11:38 >
  • Biri özet çıkarsın okuyalım forumcana
  • Sezon 4 mü bu ne bu?

    Not:Sitem kokan mesajlar bunlar...
  • Vayne şimdi daha bi late game şampiyonu ama e skilli menzil olayı olmasaymış neyse farketmez oyuncu kitlesi azalır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    elise'i harcamışlar..

    İyi Olmuş.
  • Çok önemli bir şey görmedim.Ryze range yemiş ama diğer aldığı itemler gayet yükselmiş sorun değil.
    Vayne'de earlyde ulti nerfi yemiş normal ulti atıp laneden gidip dönünce nerdeyse geliyordu tekrar ultisi.
    Yeni spirit visage baya iyi.
    Master Yi'de baya güzel olcak AD Yi zevkli olur Q kritle hele.
    G.A mresi artmış bu da iyi.
    Earlyde artık kule almayı zorlaştırmışlar bu da turnuvadaki metayla alakalı direk kulelere abandıkları için farklı yola gitmeleri istenmiş.
    Jungle'a el atmışlar yine heralde gankleri düşürmek istemişler earlyde.
    Thresh'e de el atmışlar ama çok sorun değil Thresh'in olayı skillseti ve earlyde adc gibi vurması.
    Yeni itemde early lane için güzel gibi özellikle melee şampiyonlar için.
    Banshee mana kalkmış.
    Botrk/randuin/Warden'ın yavaşlatmaları düşürmüşler.
    Queue'de decline çok yapanlarda ceza yicekmiş.(5 dk falandır)
    Elise'de spiderların tanklamasını zayıflatmışlar.Kötü olmuş ama hala doğal bir tank eritici ve güçlü combosu var.

    Benim için özet bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi illfeel -- 31 Temmuz 2013; 1:23:10 >




  • karthus nerf hoşuma gitmedi tek :)
    bide jungle da artık smiteless olayı filan biter sanırım 2,05 e kdr kimse beklemez :)
  • Elise kötü olmuş teh
  • Elisenin e sinin yuvarlak disina gidebilmesi cok barizdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşırı büyük sopa güle güle.
  • ne zaman gelicek kota gidicek yazlıktayım
  • İnsan dusunuyor suanda bu kadar buyuk bir yama geliyorsa sezon 4 de nasil bir yama gelicek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    ne zaman gelicek kota gidicek yazlıktayım

    3.10 güncellemesi, Türkiye saatiyle 31 Temmuz 2013 tarihinde saat 04:00'de sunuculara yüklenmeye başlayacak. Tüm sunucular 6 saat boyunca erişime kapalı olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İBÖ Peace

    HAYIRRRRRRRRRRRRR
    FIZZ IN E SI INANAMAYIYORUM BEN ONLA BÜTÜN ULTILERDEN KAÇIYODUM

    Ne saçmalıyorsun o özellik hala var sadece bir hata düzeltildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.