Şimdi Ara

ohaaa!!! 96 kbayt oyun (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
1.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben oynuyorumda hatamı var makinedemi problem var baya ilerde merdivenden sonra 2-3 kapı daha geçiyoz orda kapıda kilitlenip kalıyoruzgeri hareketler var ileri o kapıdan yok makine kilitlenmiyo yani o kapıyı geçemiyoruz oyundamı var sistemdemi çözemedim sistem imzamdakidir
  • ureal tournemant 2004 oynuyorum 6gb yer istedi
    cıgır actiii yakin çag kapandi
    almanyada bu iş cıgır asti far cry dan sonra almanya oyun endüstrsinin odagi olacak
  • ekran kartımın 256mb sapphire olmasının yarrını bu oyunda gördüğüm gibi ilerdede göreceğim azda olsa[arindr]

    bu sıkıştırma olayları daha fazla yaygın olabilir mesela 2.5gblık cmr4ü ben 150mblık ziplenmiş halde indirdim ve kurdum hiç bir fark yok. sadece videolar yok. oda olsun o kadar
  • Bunu yapan adamların zaten daha önceden çııkardığı bir sürüde technology demoları var 32klık.32k çalışırken arkada 1,5gb yakın açılım yapıyor.30000-1 sıkıştırma falan kullanmışlar.

    Adreslerihttp://www.farb-rausch.com

    Burada birsürü güzel demo var.İşin güzel yanı çokda küçük dosyalar.
  • [clps]
  • böyle oyunları toptan diskete koysan satsan acaip para eder. tabi milletin böyle bir şeyin gerçek olabileceğine inanması lazım ve iyi bir bilgisayarı olması lazım. ben ilk baştaki yerden biraz ilerledim 5-6 tane yaratık öldürdüm nerden gitcem diye bakarken bilgisayar kilitlendi
  • ham kodlarla yapılmış bir program bu sanırım
    oynarken aynı anda mekanı render ediyor
    o yüzden böyle güçlü sisteme ihtiyaç duyuyor
    minimum 1.5 ghz cpu, 512 ram, pixel shader'lı ekran kartı falan
  • Bu oyun yaratılırken dataların yaratılmasının yanı sıra ayrıca dataları bir bitmape döküp onları hi-redundancy jpeg gibi dizilim bitmapını 8*8 baytlık kümelere alıp karmaşıklığına göre belli oranda sıkıştırmasından da faydalanılmış [KK Technology].. Ayrıca UPX packer ile PE modunda exe sıkıştırması yapılmış. En azından bu sayede shader kodlarının ve opengl altsistemi ve kodların oturtulması hedeflenmiş. Exe,shader kaydını bulup içeriği renderlayıp RAMde caching yapmaya başlayınca işin büyüğü RAMlere ve CPUya düşüyor.. ve kodlarla devamlı oynandığından ve değişken parametreleri ola içerikler yaratmak sequence üzerinden izleyen bir demo yapmaktan çok daha zor olduğundan bu kadar sürede kodların hala beta olmasını kabullenmek lazım...

    Bir de bu oyunu yapanlar 6 kişi kadar.... (Farb-Rausch Alman Scene Gatheringi ne de olsa..asli bir grup değil..)
    Aynı KK-runchy teknolojisini ilk denedikleri introları olan fr08 dahi 6 ayda ancak bitmiş engine farklı implementleri eklenmiş olan fr010 011 014 019 022 027 029 030 ve 034 te de hepsi 3 er ay emek sarfedilerek hazırlanmıştı..

    Aynı zamanda bu teknolojiyi kullanan diğer gruplar coderları rYg nin adını da kullanmak suretiyle bundan faydalanmışlardır (Faraza Stockholm Syndrome/Point Blank gibi)

    Benzeri teknolojileri ve demolarının taklitlerini de Macar scenerlardan oluşan ve çoğunluğunu Digital Dynamite ve brain control üyelerinin oluşturduğu "Conspiracy" denen gathering de kendileri oluşturmaktadır. (örn:ProjectGenesis adlı Conspiracy introsu)
    (bunların da b-clopd 3d denen gayet ayrıntılı biraz kanlı ama çocuk oyunu gibi duran oyunları var.Denemeye değer)

    Aklıma gelen bilgiler şu an için bu kadar..




  • o ne bea 96kb
    oha falan oldum yane [jwdwn]
    celeron2000 ve 128mb ram ile açılmadı acaba bi 128 daha koysam açılırmı
    çünkü 512 ram istiyomuş
  • ya işlemci kurtarıyo da ne o 512ram, yetmez gibi ti ekran kartı
  • ben oynayamadım deli oluyorum ne biçim bir oyundur anlamıyorum...

    neresine sığdırmış grafikleri...

    bende 393 ram var yine çalıştırmadı ama işlemcim pIII 733 belki ondanda çalıştırmayabilir!!!!!
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Acharad</i>
    <br />Bu oyun yaratılırken dataların yaratılmasının yanı sıra ayrıca dataları bir bitmape döküp onları hi-redundancy jpeg gibi dizilim bitmapını 8*8 baytlık kümelere alıp karmaşıklığına göre belli oranda sıkıştırmasından da faydalanılmış [KK Technology].. Ayrıca UPX packer ile PE modunda exe sıkıştırması yapılmış. En azından bu sayede shader kodlarının ve opengl altsistemi ve kodların oturtulması hedeflenmiş. Exe,shader kaydını bulup içeriği renderlayıp RAMde caching yapmaya başlayınca işin büyüğü RAMlere ve CPUya düşüyor.. ve kodlarla devamlı oynandığından ve değişken parametreleri ola içerikler yaratmak sequence üzerinden izleyen bir demo yapmaktan çok daha zor olduğundan bu kadar sürede kodların hala beta olmasını kabullenmek lazım...

    Bir de bu oyunu yapanlar 6 kişi kadar.... (Farb-Rausch Alman Scene Gatheringi ne de olsa..asli bir grup değil..)
    Aynı KK-runchy teknolojisini ilk denedikleri introları olan fr08 dahi 6 ayda ancak bitmiş engine farklı implementleri eklenmiş olan fr010 011 014 019 022 027 029 030 ve 034 te de hepsi 3 er ay emek sarfedilerek hazırlanmıştı..

    Aynı zamanda bu teknolojiyi kullanan diğer gruplar coderları rYg nin adını da kullanmak suretiyle bundan faydalanmışlardır (Faraza Stockholm Syndrome/Point Blank gibi)

    Benzeri teknolojileri ve demolarının taklitlerini de Macar scenerlardan oluşan ve çoğunluğunu Digital Dynamite ve brain control üyelerinin oluşturduğu "Conspiracy" denen gathering de kendileri oluşturmaktadır. (örn:ProjectGenesis adlı Conspiracy introsu)
    (bunların da b-clopd 3d denen gayet ayrıntılı biraz kanlı ama çocuk oyunu gibi duran oyunları var.Denemeye değer)

    Aklıma gelen bilgiler şu an için bu kadar..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    [pray][pray][pray][pray][pray][pray]




  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Acharad</i>
    <br />Bu oyun yaratılırken dataların yaratılmasının yanı sıra ayrıca dataları bir bitmape döküp onları hi-redundancy jpeg gibi dizilim bitmapını 8*8 baytlık kümelere alıp karmaşıklığına göre belli oranda sıkıştırmasından da faydalanılmış [KK Technology].. Ayrıca UPX packer ile PE modunda exe sıkıştırması yapılmış. En azından bu sayede shader kodlarının ve opengl altsistemi ve kodların oturtulması hedeflenmiş. Exe,shader kaydını bulup içeriği renderlayıp RAMde caching yapmaya başlayınca işin büyüğü RAMlere ve CPUya düşüyor.. ve kodlarla devamlı oynandığından ve değişken parametreleri ola içerikler yaratmak sequence üzerinden izleyen bir demo yapmaktan çok daha zor olduğundan bu kadar sürede kodların hala beta olmasını kabullenmek lazım...

    Bir de bu oyunu yapanlar 6 kişi kadar.... (Farb-Rausch Alman Scene Gatheringi ne de olsa..asli bir grup değil..)
    Aynı KK-runchy teknolojisini ilk denedikleri introları olan fr08 dahi 6 ayda ancak bitmiş engine farklı implementleri eklenmiş olan fr010 011 014 019 022 027 029 030 ve 034 te de hepsi 3 er ay emek sarfedilerek hazırlanmıştı..

    Aynı zamanda bu teknolojiyi kullanan diğer gruplar coderları rYg nin adını da kullanmak suretiyle bundan faydalanmışlardır (Faraza Stockholm Syndrome/Point Blank gibi)

    Benzeri teknolojileri ve demolarının taklitlerini de Macar scenerlardan oluşan ve çoğunluğunu Digital Dynamite ve brain control üyelerinin oluşturduğu "Conspiracy" denen gathering de kendileri oluşturmaktadır. (örn:ProjectGenesis adlı Conspiracy introsu)
    (bunların da b-clopd 3d denen gayet ayrıntılı biraz kanlı ama çocuk oyunu gibi duran oyunları var.Denemeye değer)

    Aklıma gelen bilgiler şu an için bu kadar..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'> Copy Pate mi Kendin Mi Yazdın [oo][oo][oo]




  • allah allah
  • allah allah
  • cut paste yaptı.[pray][pray][pray][pray][pray]
    bu baya tuttum ya ihehhhheee
  • belki oyunu kendi içinde "bin" kere ziplemişlerdir ehehe [evlol][evlol]
  • BEN YİNEDE SEVDİM. GERÇİ MAX PAYNE DE SAG TUSA BASILI OYNAMIS GIBI BIRAZ MATRIXWARE OLDU AMA OLSUN. 2. PC DE DENEMEDIM BILE
  • copy paste değil abi... Maalesef kendim yazdım..
  • helal derim[frndsp][simage]http://www.instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/sz/4moredead.gif [/simage]
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.