Bildirim
KİLLZONE SHADOW FALL (PS4 ANA KONU) DEDİCATED SERVER (7. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten. -
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten.
yanlış anlaşılamsın ben konsol oyuncusuyum grafiksel anlamda texture(doku) kalitesine baktığımızda uzak ara bf3 alır fakat 8 gb ram yüklenmişler killzone shadow fall da oyuzden dokudan kısıp devasa kocaman şehir inşa etmişler mesela ilk insanlar çıktığında karşımıza yüzerline vucutlarına bakın birde bf 3 tartışmam dahi yani.. -
Sipahi kardeş, sana zahmet başlıktaki "İ"'i I yapsan. -
-
quote:
Orijinalden alıntı: Nontheist
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten.
yanlış anlaşılamsın ben konsol oyuncusuyum grafiksel anlamda texture(doku) kalitesine baktığımızda uzak ara bf3 alır fakat 8 gb ram yüklenmişler killzone shadow fall da oyuzden dokudan kısıp devasa kocaman şehir inşa etmişler mesela ilk insanlar çıktığında karşımıza yüzerline vucutlarına bakın birde bf 3 tartışmam dahi yani..
Dalga mı geçiyorsunuz ben anlamadım ki? Killzone videosunda gördüğümüz şeyleri, şuana kadar hiç bir konsol ve pc oyununda adam gibi görmedik. Bir tek BF3'de dandik bir bokeh efekti kullanılıyor, bir Crysis 3 var işte. Şu gördüğün videoda bugüne kadar görülmemiş kalitede volümetrik efektin ortasında koca bir çatışma dönüyor. Adamlar gezegen modellemişler, gerçek zamanlı yansımalar, dof gibi özellikler kullanmışlar. Patlama esnasında sonic boom yayılıyor, hangi oyunda var sonic boom?! Patlama dalgası ile etraf deforme oluyor. Yayılan partiküller; evet o kimsenin dönüpte bakmadığı maloz yığını 3d ve bildiğin hayvani derecede modellenmişler. Ve sen hala BF3'deki kaplamalardan bahsediyorsun!
BF3'deki kaplama bu yahu, şaka gibi yorumlar atıyorsunuz.
http://i1098.photobucket.com/albums/g377/shujin23/bf32013-02-2123-47-18-57_zps55a182fd.jpg
http://i1098.photobucket.com/albums/g377/shujin23/bf32013-02-2123-44-54-52_zps942da602.jpg
Ayrıca Killzone'da gözüken karakterlerin tamamı npc'dir. Ana karakter olarak kimseyi görmedik. Dikkatli izlerseniz gözüken tüm karakterler, birbirinin aynısı; ISA askerleri tamamen kopyala yapıştır. Ki buna rağmen bu npc'lerde bile bugünkü oyunlardaki ana karakter kadar poligon var.
Al buyur, BF3'den npc! Hem sivile hem askere bak! Bir de Killzone'daki npc'ye bak! KZ'deki npc'deki poligon, BF3'deki tüm bölüm kadar belki de!
Yani şunla, şu bir tutuluyor şaka gibi!
-
quote:
Orijinalden alıntı: Nontheist
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten.
yanlış anlaşılamsın ben konsol oyuncusuyum grafiksel anlamda texture(doku) kalitesine baktığımızda uzak ara bf3 alır fakat 8 gb ram yüklenmişler killzone shadow fall da oyuzden dokudan kısıp devasa kocaman şehir inşa etmişler mesela ilk insanlar çıktığında karşımıza yüzerline vucutlarına bakın birde bf 3 tartışmam dahi yani..
Konsol oyuncusu olduğun için anlamıyorsun zaten.Full hd, ultra ayarlarda bitirdim ben bf3'ü.Ne doku kalitesi,ne ışıklandırma,ne kullanılan teknolojilerde yanına dahi yaklaşamaz kz'nin yanına.
Doku kalitesi demişsin.Şu paraçalanmış beton parçasına iyi bak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: Nontheist
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten.
yanlış anlaşılamsın ben konsol oyuncusuyum grafiksel anlamda texture(doku) kalitesine baktığımızda uzak ara bf3 alır fakat 8 gb ram yüklenmişler killzone shadow fall da oyuzden dokudan kısıp devasa kocaman şehir inşa etmişler mesela ilk insanlar çıktığında karşımıza yüzerline vucutlarına bakın birde bf 3 tartışmam dahi yani..
Konsol oyuncusu olduğun için anlamıyorsun zaten.Full hd, ultra ayarlarda bitirdim ben bf3'ü.Ne doku kalitesi,ne ışıklandırma,ne kullanılan teknolojilerde yanına dahi yaklaşamaz kz'nin yanına.
Doku kalitesi demişsin.Şu paraçalanmış beton parçasına iyi bak.
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
quote:
Orijinalden alıntı: Nontheist
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten.
yanlış anlaşılamsın ben konsol oyuncusuyum grafiksel anlamda texture(doku) kalitesine baktığımızda uzak ara bf3 alır fakat 8 gb ram yüklenmişler killzone shadow fall da oyuzden dokudan kısıp devasa kocaman şehir inşa etmişler mesela ilk insanlar çıktığında karşımıza yüzerline vucutlarına bakın birde bf 3 tartışmam dahi yani..
Dalga mı geçiyorsunuz ben anlamadım ki? Killzone videosunda gördüğümüz şeyleri, şuana kadar hiç bir konsol ve pc oyununda adam gibi görmedik. Bir tek BF3'de dandik bir bokeh efekti kullanılıyor, bir Crysis 3 var işte. Şu gördüğün videoda bugüne kadar görülmemiş kalitede volümetrik efektin ortasında koca bir çatışma dönüyor. Adamlar gezegen modellemişler, gerçek zamanlı yansımalar, dof gibi özellikler kullanmışlar. Patlama esnasında sonic boom yayılıyor, hangi oyunda var sonic boom?! Patlama dalgası ile etraf deforme oluyor. Yayılan partiküller; evet o kimsenin dönüpte bakmadığı maloz yığını 3d ve bildiğin hayvani derecede modellenmişler. Ve sen hala BF3'deki kaplamalardan bahsediyorsun!
BF3'deki kaplama bu yahu, şaka gibi yorumlar atıyorsunuz.
http://i1098.photobucket.com/albums/g377/shujin23/bf32013-02-2123-47-18-57_zps55a182fd.jpg
http://i1098.photobucket.com/albums/g377/shujin23/bf32013-02-2123-44-54-52_zps942da602.jpg
Ayrıca Killzone'da gözüken karakterlerin tamamı npc'dir. Ana karakter olarak kimseyi görmedik. Dikkatli izlerseniz gözüken tüm karakterler, birbirinin aynısı; ISA askerleri tamamen kopyala yapıştır. Ki buna rağmen bu npc'lerde bile bugünkü oyunlardaki ana karakter kadar poligon var.
Al buyur, BF3'den npc! Hem sivile hem askere bak! Bir de Killzone'daki npc'ye bak! KZ'deki npc'deki poligon, BF3'deki tüm bölüm kadar belki de!
Yani şunla, şu bir tutuluyor şaka gibi!
Yalnız karşılıklı seviyeleri bozmayalım benim objektif fikrim bf 3 teki dokuların çok daha kaliteli olduğua işaret ediyor ben senin ve senin gibi düşünenlerin fikirlerine saygı duyarım fakat Goldpunchda ultra max grafiklerde oynadı oda hem fikir benimle sakin olun bende japonları severim fakat bf 3 ışıklandırma doku kalitesi texture çok daha iyi insan modellemeleride daha gerçekçi durum budur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillerSoldier -- 22 Şubat 2013; 0:25:27 >
-
Ben sana işin teknik kısmını söylüyorum ama sen gördüğün yorumluyorsun. BF3, sana ve başkasına göre iyi olabilir ama teknik anlamda hiç bir konuda Killzoen'dan iyi değil. Killzone ile şu aşamada aynı siklette bile değiller. Gerçek bu. Kaldı ki zaten iyi dediğin modellemeleri ve kaplamalar yukarıda, bir şey yazmaya da gerek yok. Kabak gibi gözüküyorlar ve ayrıca hala karakter modellemelerinden bahsediyorsun. Killzone'da gördüklerin npc, ana karakter değiller. O yüzden değerlendirme dahilinde de değil ama BF3'deki npc ile Killzone'daki npc arasında nasıl fark olduğu da ortada. Muhtemelen Killzone'daki ana karakterin poligon sayısı, BF3'deki bir kaç bölümdeki poligon sayısı kadardır. -
Görüşelere tabi ki saygılıyız ama bilinen bir gerçeği de değiştiremezsin.Söylediklerin hep lafta kalır.Eğer iddanda haklı isen bir kaç resim veya video bulup, şu şuralar daha iyi, şu açıdan daha da iyi gibi bir şeyler söyleyebilirsin.Arkadaşım kusura bakma ama söylediklerin havaya kurusıkı sıkmaktan başka bir şey değil. -
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
Ben sana işin teknik kısmını söylüyorum ama sen gördüğün yorumluyorsun. BF3, sana ve başkasına göre iyi olabilir ama teknik anlamda hiç bir konuda Killzoen'dan iyi değil. Killzone ile şu aşamada aynı siklette bile değiller. Gerçek bu. Kaldı ki zaten iyi dediğin modellemeleri ve kaplamalar yukarıda, bir şey yazmaya da gerek yok. Kabak gibi gözüküyorlar ve ayrıca hala karakter modellemelerinden bahsediyorsun. Killzone'da gördüklerin npc, ana karakter değiller. O yüzden değerlendirme dahilinde de değil ama BF3'deki npc ile Killzone'daki npc arasında nasıl fark olduğu da ortada. Muhtemelen Killzone'daki ana karakterin poligon sayısı, BF3'deki bir kaç bölümdeki poligon sayısı kadardır.
Yalnız karşında İngilterede Yazılım müh okuyan biri var o konuda merak etme teknik yanlarını çok iyi şekilde görüp analiz ediyom ve diyorum ki bf 3 ayrıca 2-3 foto koymuşsun onlarda trajikomik olmuş videodan herşey belli zaten .
-
Ne yazılımı, oyun motoru yazılımı mı? -
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
Ne yazılımı, oyun motoru yazılımı mı?
software engineering şimdi asıl konu benim akademik kariyerim değil oyunlar ben coder eğitimi alıyorum kodlamak (c++ c vs)yazılım dilleri internet güvenliğinden database java dilleri vs. oyun modelleme programlarına kadar geniş yelpaze var draw distance gerçekten iyi killzone fakat insan modelleri ve dokular için bunları diyemiycem aynı zamanda renk paletleride pastel tonlu o tarzda gitmemiş oda şahsi fikrim bf 3 diyerek son mesajımı atıorum -
Muazzam bir trailer. Beklemedeyiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
quote:
Orijinalden alıntı: Nontheist
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23
BF3'ü ultra ayarlarda oynamamış olsam yedireceksin hakikaten.
yanlış anlaşılamsın ben konsol oyuncusuyum grafiksel anlamda texture(doku) kalitesine baktığımızda uzak ara bf3 alır fakat 8 gb ram yüklenmişler killzone shadow fall da oyuzden dokudan kısıp devasa kocaman şehir inşa etmişler mesela ilk insanlar çıktığında karşımıza yüzerline vucutlarına bakın birde bf 3 tartışmam dahi yani..
Dalga mı geçiyorsunuz ben anlamadım ki? Killzone videosunda gördüğümüz şeyleri, şuana kadar hiç bir konsol ve pc oyununda adam gibi görmedik. Bir tek BF3'de dandik bir bokeh efekti kullanılıyor, bir Crysis 3 var işte. Şu gördüğün videoda bugüne kadar görülmemiş kalitede volümetrik efektin ortasında koca bir çatışma dönüyor. Adamlar gezegen modellemişler, gerçek zamanlı yansımalar, dof gibi özellikler kullanmışlar. Patlama esnasında sonic boom yayılıyor, hangi oyunda var sonic boom?! Patlama dalgası ile etraf deforme oluyor. Yayılan partiküller; evet o kimsenin dönüpte bakmadığı maloz yığını 3d ve bildiğin hayvani derecede modellenmişler. Ve sen hala BF3'deki kaplamalardan bahsediyorsun!
BF3'deki kaplama bu yahu, şaka gibi yorumlar atıyorsunuz.
http://i1098.photobucket.com/albums/g377/shujin23/bf32013-02-2123-47-18-57_zps55a182fd.jpg
http://i1098.photobucket.com/albums/g377/shujin23/bf32013-02-2123-44-54-52_zps942da602.jpg
Ayrıca Killzone'da gözüken karakterlerin tamamı npc'dir. Ana karakter olarak kimseyi görmedik. Dikkatli izlerseniz gözüken tüm karakterler, birbirinin aynısı; ISA askerleri tamamen kopyala yapıştır. Ki buna rağmen bu npc'lerde bile bugünkü oyunlardaki ana karakter kadar poligon var.
Al buyur, BF3'den npc! Hem sivile hem askere bak! Bir de Killzone'daki npc'ye bak! KZ'deki npc'deki poligon, BF3'deki tüm bölüm kadar belki de!
Yani şunla, şu bir tutuluyor şaka gibi!
Kesinlikle katılıyorum arkadaşlar gerçekten şaşırdı artık gözleri göremiyor şaşkınlıktan bence :)) Killzone mükemmel duruyor ;) Ki bunlar daha çıkış oyunları ileride bu arkadaşları sakinleştirmek için bi şeyler düşünmemiz lazım :)))
-
Bf 3 daha iyi diyorlar ya.Sony oyunu olunca illa karşılaştırcak ,çamur atacak bir şey bulurlar.Komiksiniz yemin ediyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: GoldPunch
Guerilla yüksek kaliteli 1080p oyuniçi videoyu da upload etmiş! Neogaf'da millet çıldırmış, çok güzel diyorlar.
http://www.youtube.com/watch?v=lUjQ4DJXLzw
Valla şu videoyu full hd izledikten sonra bir kez daha mest oldum.Kusur aradım bulamadım.Doku kalitesi olsun,kaplamalar olsun(yav bir tane bile köşeli obje çizimi yok, objelerin kenar köşeleri yumuşatılmış, bu bile ilktir yani) uzak çizim mesafesi olsun,patlama efektleri olsun muazzam görünüyor.Artık kim ne demiş umrumda değil.İsterse mario daha iyi desin, zerre uımrumda deği.Ben gördüğümü bilirim.Gördüğüm şeyde mükemmel gözüküyor ki bunlar daha ilk oyunlar.Daha neler göreceğiz neler..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_55 -- 22 Şubat 2013; 1:27:32 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: GoldPunch
Guerilla yüksek kaliteli 1080p oyuniçi videoyu da upload etmiş! Neogaf'da millet çıldırmış, çok güzel diyorlar.
http://www.youtube.com/watch?v=lUjQ4DJXLzw
Valla şu videoyu full hd izledikten sonra bir kez daha mest oldum.Kusur aradım bulamadım.Doku kalitesi olsun,kaplamalar olsun(yav bir tane bile köşeli obje çizimi yok, objelerin kenar köşeleri yumuşatılmış, bu bile ilktir yani) uzak çizim mesafesi olsun,patlama efektleri olsun muazzam görünüyor.Artık kim ne demiş umrumda değil.İsterse mario daha iyi desin, zerre uımrumda deği.Ben gördüğümü bilirim.Gördüğüm şeyde mükemmel gözüküyor ki bunlar daha ilk oyunlar.Daha neler göreceğiz neler..
Kesinlikle katılıyorum ben de izledim kaç kez daha iyi bi şey bekliyorduk diyenlere bi çare düşünüyorum şimdi :))
Bu arada HOŞGELDİN NEXTGEN, HOŞGELDİN PS4 :))
-
Battlefield 3 en sevdiğim fpslerden ama killzone çok daha iyi duruyor bence.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X