Şimdi Ara

CryEngine 3'ten Gerçekçi Araç Fizikleri (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iyi güzel olmuşta biraz fazla parçalanmıyormu sizcede oyun hamuru gibi =)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prequel

    Taklalarda bazı yerlerde askıyla çekiliyor gibi davranıyor. Tepkiler dengesiz. Ayrıca objelerin iç içe geçmesi var. Bunların sonuçlarını Crysis'te görüyoruz zaten hoplayıp zıplama döngüsüne girmiş objeler... Bu tarz gariplikler düzelmedikçe hiçbir değeri yok gözümde çünkü buglardan geçilmiyor böyle şeyler olunca. CryEngine'de asla tatmin edici fizik tepkilerini göreceğimizi düşünmüyorum, fizik bu motorda hep bir şekilde garip oluyor.


    objeler iç içe geçiyor ne bekliyodun odun gibi durmalarını mı ?

    http://www.youtube.com/
    watch?v=BxnYTQ2chz4&feature=fvwrel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halogonga -- 30 Mayıs 2012; 22:14:29 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • dynamics 9
    deformation 7
    destruction 3

    bunlar verdiğim puanlar
    henüz yapım aşamasında olan bir fizik motoru için çok başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akasha_Ether -- 31 Mayıs 2012; 0:31:46 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • cryengine 3 e nasıl farklı araçlar ekleyebilirim . illa kendimmi yazmam gerekiyor. yazıcaksamda kodlarını bulurumda scripti arabaya eklemeyi bilmiyorum. veya indirebileceğim bir site varmı.
  • OYUNDA ARAC SECMEK İÇİN HANGİ TUŞA BASACAĞIZ ACİL YARDIM....
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.