Şimdi Ara

Mass Effect 3 Video İnceleme (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
21.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler me 2 deki gezegenlerde kaynak arama sistemini sıkıcı bulan varmı ?
    cünkü ben oyunda en cok orda zevk almıştım 30 saat oynadıysam 5 saati ordandır.
  • Gerçekten sesler hele ki o müzikler harika ,bence hak ettiği puanı vermişsiniz,helal olsun.
  • İncelemenin başında çalan müzik Mass effect 3 soundtrack'tan sanıyorum adı ne bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: badboy_eses

    İncelemenin başında çalan müzik Mass effect 3 soundtrack'tan sanıyorum adı ne bilen varmı?


    Ben Soundtracklerin İçinde Bulamadım .
    Bilen Varsa İsmini Alabilir Miyiz ?
  • arkadaşlar serinin devamı gelcek mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pscosocial

    arkadaşlar serinin devamı gelcek mi ?


    Bence Neden Olmasın.Oyun 3 Farklı Sonla Bitiyodu Sanırım.
  • Ben oyunu PC de oynadım ve bana muhteşem bir deneyim sundu. Oyunun PC versiyonu gerçektende Xbox 360 sürümü gibi değil ne böyle bir kamera açısı ne de iç içe geçmeler gördüm, oynanabilirlikte gayet hoştu (PS3 sürümü hakkında birşey bilmiyorum). Fakat bende sizin gibi oyunun 3 dala ayrılmasına üzüldüm. Yeni oyuncu kazanacağım diye kendi oyuncularını üzüyorlar bari diyalog sisteminiz geniş bir yelpazede olsaydı. Ama olsun kim ne derse desin Bioware bu üçleme ile yaptı yapacağını...
  • Böyle muhteşem bir seri daha yok.
  • En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:)

    Kötü noktalarına değinmek gerekirse:
    Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi.

    Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz:

    1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı.
    2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar.

    Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti.

    Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi.

    Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak).

    Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. ME'nin oyun dinamikler yakın dövüşe uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wayward Son -- 22 Mart 2012; 9:18:55 >




  • Oyunun bu kadar eleştirilmesi elbette (sonu dışında) özellikle genel hikayesinin değerini düşürmüyor. Aksine filmler dahil bu kadar gaz bir hikaye az bulunur. 2. oyunda en sevdiğim karakterlerden üçünün müthiş fedakarlık yapıp kendilerini feda ettiklerini görmek cidden gözlerimi yaşarttı. Ne Mordin'i, ne Thane'i ne de Legion'ı ayırırım. Muhteşem sahnelerdi

    Londra sahneleri müthişti. Bitmek bilmeyen Reaper sesleri, o mahşeri atmosfer inanılmadı. Oyun boyunca verilen o yalnızlık hissini beğendim. Karanlık, umutsuz hava güzeldi. Shepard'ın rüyaları keşke daha detaylı olsa, psikolojisine inilseydi. Buna da şükür güzeldi yine de.

    Diğer ırklarla olan ilişkiler, politik dengeler güzel işlenmiş. Özellikle her ırkın gezegenlerinde onlara özgü mimari çok güzel yansıtılmış. Övgülerim genel anlamda her ne kadar eksikleri, yanlışları olsa da hikaye ve senaryo üzerine olacak. Öyle ya da böyle oyun alemi Shepard'ın da hikayesinin sonuna tanıklık etmiş oldu.

    Shooter yapmışlar dedik neyse ki bu kısmı iyi kotarmışlar. Dodge olayı gelmiş. Silah çeşitliliği tatmin edici seviyede. Aynı şekilde silahlara taktığımız geliştirici aparatlar da oldukça yeterli sayıda ve de etkilerini çok rahat görebiliyoruz. Zırh sayısını da beğendim. Yapılabilecek kombinasyon sayısı da iyi.

    Bioware'in son dönemde çok fazla bölündüğünü düşünüyorum. C&C, Old Republic ve muhtemelen DA 3 derken arada ME3 yaptılar. RPG özellikleri serpiştirilmiş bir shooter yaratmışlar. Bioware'in güzel olan şeyleri aynen bırakıp oyunları değiştirmesine anlam veremiyorum. Dragon Age örneği var önümüzde aynı şekilde. Her ne olursa olsun güzel bir 39 saat yaşattı bana. Shepard'ı özleyeceğim.

    Not: Perfect Ending olayını şimdi tecrübe ettim. Shepard'ın yaşadığını görmek güzel. Eğer açmadıysanız onu da görmenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wayward Son -- 22 Mart 2012; 1:04:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:)

    Kötü noktalarına değinmek gerekirse:
    Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi.

    Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz:

    1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı.
    2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar.

    Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti.

    Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi.

    Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak).

    Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. Zaten ME'nin oyun dinamikleri bu denli shooter'a çevirmeye uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.

    Spoiler içerir

    Holywood stili bir mutlu son olmamasına o kadar mutluyum ki. Shepard sıradan bir insandı, bu yüzden binlerce kez dönmüş olan döngüyü kıramazdı. Shepard'ı özel yapan şey neydi de herkesi kurtarması bekleniyordu? Protheanlar da savaştılar, onlardan öncekiler de onlardan da öncekiler de.

    'We are your salvation through destruction.' Reaperların birinci oyundan beri defalarca söylediği bir sözdü. Organik yaşamın kendi kendisini yok etmemesi için gerekliler. Bu arada o söylediğin yeni karakterler sadece 1 tane var, James o da.Ekipteki diğerleri zaten birinci oyundan beri olan karakterler. Asıl ikinci oyun gibi hikaye olarak kıt bir oyunun üzerine ilaç gibi geldi bu oyun. Etrafta zaten yeterince dünyayı kurtarma hikayesi var, birazcık orjinal birşeyler olsun elimizde. Tek şikayetim oyunun sonunda hikayede açıklar oluşması, ancak verilmek istenen mesaj üzerinde durursak her şey yeterince iyi, hatta yeterli olduğundan bile fazla iyi.

    Şu birinci oyundaki videoyu izlerseniz söylenenlerin oyunun sonu ile son derece bağlı olduğunu görebilirsiniz. Çok eskiden, çoğu kişinin oynamaya zahmet etmediği birinci oyundan. Çoğu kişi birinci oyunu es geçince, oyunun geçtiği evren hakkında yeterli bilgiye sahip olamıyor diye düşünüyorum.




    Organik yaşam kendisini geliştirerek, en sonunda bütün yaşamı yok edecek hale geliyor. Sadece medeniyet demiyorum, bütün yaşam. Reaperların yaptığı şey ise medeniyeti silerek gelişmemiş yaşamların devamını sağlamak. Sildikleri medeniyetleri ise genetik materyallerini kullanarak kendileri gibi yeni bir Reaper oluşturmak için kullanıyorlar. O Reaper bir nevi evrimin son basamağı oluyor ve önceden yaşamış olan ırkı ölümsüz bir makine bedende temsil ediyor. Reaperlar'ı ilk yapanların ise bütün bu olacak olan şeylerin farkına varmış olan bir organik ırk olması muhtemel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Annihilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:)

    Kötü noktalarına değinmek gerekirse:
    Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi.

    Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz:

    1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı.
    2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar.

    Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti.

    Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi.

    Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak).

    Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. Zaten ME'nin oyun dinamikleri bu denli shooter'a çevirmeye uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.

    Spoiler içerir

    Holywood stili bir mutlu son olmamasına o kadar mutluyum ki. Shepard sıradan bir insandı, bu yüzden binlerce kez dönmüş olan döngüyü kıramazdı. Shepard'ı özel yapan şey neydi de herkesi kurtarması bekleniyordu? Protheanlar da savaştılar, onlardan öncekiler de onlardan da öncekiler de.

    'We are your salvation through destruction.' Reaperların birinci oyundan beri defalarca söylediği bir sözdü. Organik yaşamın kendi kendisini yok etmemesi için gerekliler. Bu arada o söylediğin yeni karakterler sadece 1 tane var, James o da.Ekipteki diğerleri zaten birinci oyundan beri olan karakterler. Asıl ikinci oyun gibi hikaye olarak kıt bir oyunun üzerine ilaç gibi geldi bu oyun. Etrafta zaten yeterince dünyayı kurtarma hikayesi var, birazcık orjinal birşeyler olsun elimizde. Tek şikayetim oyunun sonunda hikayede açıklar oluşması, ancak verilmek istenen mesaj üzerinde durursak her şey yeterince iyi, hatta yeterli olduğundan bile fazla iyi.

    Şu birinci oyundaki videoyu izlerseniz söylenenlerin oyunun sonu ile son derece bağlı olduğunu görebilirsiniz. Çok eskiden, çoğu kişinin oynamaya zahmet etmediği birinci oyundan. Çoğu kişi birinci oyunu es geçince, oyunun geçtiği evren hakkında yeterli bilgiye sahip olamıyor diye düşünüyorum.




    Organik yaşam kendisini geliştirerek, en sonunda bütün yaşamı yok edecek hale geliyor. Sadece medeniyet demiyorum, bütün yaşam. Reaperların yaptığı şey ise medeniyeti silerek gelişmemiş yaşamların devamını sağlamak. Sildikleri medeniyetleri ise genetik materyallerini kullanarak kendileri gibi yeni bir Reaper oluşturmak için kullanıyorlar. O Reaper bir nevi evrimin son basamağı oluyor ve önceden yaşamış olan ırkı ölümsüz bir makine bedende temsil ediyor. Reaperlar'ı ilk yapanların ise bütün bu olacak olan şeylerin farkına varmış olan bir organik ırk olması muhtemel.


    Öncelikle yeni karakterler kısmına değilenim. Javik'ten de bahsettim orda. Sence Prothean gibi önemli bir ırkın mensubu bu kadar tırt olmalı mıydı? DLC olarak geliyor sözde. Çok silik kalmış diğerlerinin yanında.

    Sonunun mutlu son olmamasına katılırım ama Shepard ölmeden de karanlık bir son yapılabilirdi. Ayrıca nasıl Hollywood filmleri gibi değil? Matrix'ten ne farkı var Synthesis sonunun? Kendini kaynağa bırakıyor Neo gibi.

    Sonunu genel anlamda beğenebilrisin ama Normandy neden kaçıyor, gittikleri yer neresi ve ennn önemlisi o kadar ordu topluyoruz, bilmemkaç tane ırk bir araya geliyor onlara ne olduğuyla alakalı hiç bir detay yok. Savaşla alakalı en ufak bir sahneleri yok. Sadece görevin başında gözüküyorlar. Evet sonlar çok açık olmaz, her şeyi göstermez ama onca verilen emekten sonra insan bazı şeyleri de görsel olarak karşısında istiyor, hayal etmek değil. Ve sonda gösterilen sadece Liara, Anderson ve Joker var.

    Son elbette ki tutarlı olacak. En baştan beri Reaper'lar kurtuluşunuz diye etrafta geziniyorlar. Zaten onun üzerine kurulmuş bir son ama iyi bağlayamadıklarını düşünüyorum. Sonradan DLC yaparız açıklarız derlerse de ayıp derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    quote:

    Orijinalden alıntı: Annihilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:)

    Kötü noktalarına değinmek gerekirse:
    Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi.

    Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz:

    1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı.
    2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar.

    Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti.

    Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi.

    Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak).

    Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. Zaten ME'nin oyun dinamikleri bu denli shooter'a çevirmeye uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.

    Spoiler içerir

    Holywood stili bir mutlu son olmamasına o kadar mutluyum ki. Shepard sıradan bir insandı, bu yüzden binlerce kez dönmüş olan döngüyü kıramazdı. Shepard'ı özel yapan şey neydi de herkesi kurtarması bekleniyordu? Protheanlar da savaştılar, onlardan öncekiler de onlardan da öncekiler de.

    'We are your salvation through destruction.' Reaperların birinci oyundan beri defalarca söylediği bir sözdü. Organik yaşamın kendi kendisini yok etmemesi için gerekliler. Bu arada o söylediğin yeni karakterler sadece 1 tane var, James o da.Ekipteki diğerleri zaten birinci oyundan beri olan karakterler. Asıl ikinci oyun gibi hikaye olarak kıt bir oyunun üzerine ilaç gibi geldi bu oyun. Etrafta zaten yeterince dünyayı kurtarma hikayesi var, birazcık orjinal birşeyler olsun elimizde. Tek şikayetim oyunun sonunda hikayede açıklar oluşması, ancak verilmek istenen mesaj üzerinde durursak her şey yeterince iyi, hatta yeterli olduğundan bile fazla iyi.

    Şu birinci oyundaki videoyu izlerseniz söylenenlerin oyunun sonu ile son derece bağlı olduğunu görebilirsiniz. Çok eskiden, çoğu kişinin oynamaya zahmet etmediği birinci oyundan. Çoğu kişi birinci oyunu es geçince, oyunun geçtiği evren hakkında yeterli bilgiye sahip olamıyor diye düşünüyorum.




    Organik yaşam kendisini geliştirerek, en sonunda bütün yaşamı yok edecek hale geliyor. Sadece medeniyet demiyorum, bütün yaşam. Reaperların yaptığı şey ise medeniyeti silerek gelişmemiş yaşamların devamını sağlamak. Sildikleri medeniyetleri ise genetik materyallerini kullanarak kendileri gibi yeni bir Reaper oluşturmak için kullanıyorlar. O Reaper bir nevi evrimin son basamağı oluyor ve önceden yaşamış olan ırkı ölümsüz bir makine bedende temsil ediyor. Reaperlar'ı ilk yapanların ise bütün bu olacak olan şeylerin farkına varmış olan bir organik ırk olması muhtemel.


    Öncelikle yeni karakterler kısmına değilenim. Javik'ten de bahsettim orda. Sence Prothean gibi önemli bir ırkın mensubu bu kadar tırt olmalı mıydı? DLC olarak geliyor sözde. Çok silik kalmış diğerlerinin yanında.

    Sonunun mutlu son olmamasına katılırım ama Shepard ölmeden de karanlık bir son yapılabilirdi. Ayrıca nasıl Hollywood filmleri gibi değil? Matrix'ten ne farkı var Synthesis sonunun? Kendini kaynağa bırakıyor Neo gibi.

    Sonunu genel anlamda beğenebilrisin ama Normandy neden kaçıyor, gittikleri yer neresi ve ennn önemlisi o kadar ordu topluyoruz, bilmemkaç tane ırk bir araya geliyor onlara ne olduğuyla alakalı hiç bir detay yok. Savaşla alakalı en ufak bir sahneleri yok. Sadece görevin başında gözüküyorlar. Evet sonlar çok açık olmaz, her şeyi göstermez ama onca verilen emekten sonra insan bazı şeyleri de görsel olarak karşısında istiyor, hayal etmek değil. Ve sonda gösterilen sadece Liara, Anderson ve Joker var.

    Son elbette ki tutarlı olacak. En baştan beri Reaper'lar kurtuluşunuz diye etrafta geziniyorlar. Zaten onun üzerine kurulmuş bir son ama iyi bağlayamadıklarını düşünüyorum. Sonradan DLC yaparız açıklarız derlerse de ayıp derim.

    Zaten o Joker'ın kaçışına anlam veremedim ben de. Sanırım bizimkiler hala yaşıyor gibisinden bir şeyler koymak için koymuşlar ama hiç olmasa çok daha iyiymiş. Ve de o seçimler sona daha büyük etki etse daha iyi olurmuş. Ancak sonu beğenilmese bile oyunda kaydadeğer çok an yaşanıyor, iyice ezilmesine karşıyım oyunun. Kingdoms of Amalur çıktı yeni daha, bu oyunun yanından dahi geçemez ama ne hikmetse daha iyi yorumlar alıyor. İnternetteki insanların biraz sürü psikolojisi ile davrandığını düşünüyorum bu konu hakkında.




  • ya bu serinin bi finalide güzel bitmez mi ya?

    inceleme çok geç değil mi ya. Yoksa torrentten hızlı mı çektik biz millet 2 kere bitirdi ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Entropi Canavarı -- 22 Mart 2012; 1:41:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Annihilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    quote:

    Orijinalden alıntı: Annihilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:)

    Kötü noktalarına değinmek gerekirse:
    Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi.

    Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz:

    1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı.
    2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar.

    Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti.

    Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi.

    Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak).

    Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. Zaten ME'nin oyun dinamikleri bu denli shooter'a çevirmeye uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.

    Spoiler içerir

    Holywood stili bir mutlu son olmamasına o kadar mutluyum ki. Shepard sıradan bir insandı, bu yüzden binlerce kez dönmüş olan döngüyü kıramazdı. Shepard'ı özel yapan şey neydi de herkesi kurtarması bekleniyordu? Protheanlar da savaştılar, onlardan öncekiler de onlardan da öncekiler de.

    'We are your salvation through destruction.' Reaperların birinci oyundan beri defalarca söylediği bir sözdü. Organik yaşamın kendi kendisini yok etmemesi için gerekliler. Bu arada o söylediğin yeni karakterler sadece 1 tane var, James o da.Ekipteki diğerleri zaten birinci oyundan beri olan karakterler. Asıl ikinci oyun gibi hikaye olarak kıt bir oyunun üzerine ilaç gibi geldi bu oyun. Etrafta zaten yeterince dünyayı kurtarma hikayesi var, birazcık orjinal birşeyler olsun elimizde. Tek şikayetim oyunun sonunda hikayede açıklar oluşması, ancak verilmek istenen mesaj üzerinde durursak her şey yeterince iyi, hatta yeterli olduğundan bile fazla iyi.

    Şu birinci oyundaki videoyu izlerseniz söylenenlerin oyunun sonu ile son derece bağlı olduğunu görebilirsiniz. Çok eskiden, çoğu kişinin oynamaya zahmet etmediği birinci oyundan. Çoğu kişi birinci oyunu es geçince, oyunun geçtiği evren hakkında yeterli bilgiye sahip olamıyor diye düşünüyorum.




    Organik yaşam kendisini geliştirerek, en sonunda bütün yaşamı yok edecek hale geliyor. Sadece medeniyet demiyorum, bütün yaşam. Reaperların yaptığı şey ise medeniyeti silerek gelişmemiş yaşamların devamını sağlamak. Sildikleri medeniyetleri ise genetik materyallerini kullanarak kendileri gibi yeni bir Reaper oluşturmak için kullanıyorlar. O Reaper bir nevi evrimin son basamağı oluyor ve önceden yaşamış olan ırkı ölümsüz bir makine bedende temsil ediyor. Reaperlar'ı ilk yapanların ise bütün bu olacak olan şeylerin farkına varmış olan bir organik ırk olması muhtemel.


    Öncelikle yeni karakterler kısmına değilenim. Javik'ten de bahsettim orda. Sence Prothean gibi önemli bir ırkın mensubu bu kadar tırt olmalı mıydı? DLC olarak geliyor sözde. Çok silik kalmış diğerlerinin yanında.

    Sonunun mutlu son olmamasına katılırım ama Shepard ölmeden de karanlık bir son yapılabilirdi. Ayrıca nasıl Hollywood filmleri gibi değil? Matrix'ten ne farkı var Synthesis sonunun? Kendini kaynağa bırakıyor Neo gibi.

    Sonunu genel anlamda beğenebilrisin ama Normandy neden kaçıyor, gittikleri yer neresi ve ennn önemlisi o kadar ordu topluyoruz, bilmemkaç tane ırk bir araya geliyor onlara ne olduğuyla alakalı hiç bir detay yok. Savaşla alakalı en ufak bir sahneleri yok. Sadece görevin başında gözüküyorlar. Evet sonlar çok açık olmaz, her şeyi göstermez ama onca verilen emekten sonra insan bazı şeyleri de görsel olarak karşısında istiyor, hayal etmek değil. Ve sonda gösterilen sadece Liara, Anderson ve Joker var.

    Son elbette ki tutarlı olacak. En baştan beri Reaper'lar kurtuluşunuz diye etrafta geziniyorlar. Zaten onun üzerine kurulmuş bir son ama iyi bağlayamadıklarını düşünüyorum. Sonradan DLC yaparız açıklarız derlerse de ayıp derim.

    Zaten o Joker'ın kaçışına anlam veremedim ben de. Sanırım bizimkiler hala yaşıyor gibisinden bir şeyler koymak için koymuşlar ama hiç olmasa çok daha iyiymiş. Ve de o seçimler sona daha büyük etki etse daha iyi olurmuş. Ancak sonu beğenilmese bile oyunda kaydadeğer çok an yaşanıyor, iyice ezilmesine karşıyım oyunun. Kingdoms of Amalur çıktı yeni daha, bu oyunun yanından dahi geçemez ama ne hikmetse daha iyi yorumlar alıyor. İnternetteki insanların biraz sürü psikolojisi ile davrandığını düşünüyorum bu konu hakkında.

    Bizimki ezme değil aslında. Sonuçta ilk oyundan beri delirerek oynuyorum. Eleştirdiğim kısımların zaten sadece sonla alakalı kısmı hikayenin içeriğiyle ilgili. Geri kalanı hikayenin içeriği değil, işlenişi ya da oynanabilirlikle alakalı eksiklikler. Bu halilyle bile piyasada benim diyen bir çok oyunun önünde ME3. Adı yeter, hikayesi yeter. Amalur'la karşılaştırmam bile. Bir kere türleri farklı.

    Mesela şu an aklıma gelen bir şey. İlk iki oyunda savaşa girmeden de Shepard dışındaki karakterlerimizin skill'lerini değiştirebiliyorduk. Citadel'e girerken vs. Burda onu kaldırmışlar çok saçma olmuş. Skill reset yaptım, ama illa savaşa girmem lazım o karakterle ki ne yaptığımı görebileyim :) Düzeltmeleri gerek kesinlikle. Bir de Shooting Range neden sadece Citadel'de var onu anlamadım. Aslında çok önemli bir şey. Çünkü yeni silah aldığında illa Citadel'e gitmek yerine Normandy içinde de kotarabilirdin bunu düşünüyorum. Yer var. Önemli bir özellik çünkü neye para yatıracağını görmek istiyorsun.




  • Sonunda ! Çatlattınız beklemekten :D
  • grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tizar

    grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.

    Bir kere o konsollar gerizekali kulustur degil. Ama bende grafiklere kotu diyenleri anlamiyorum. Oyunu oyun yapan grafik midir? Hayir kesinlikle hayir. Bu kadar elestirmeye degmez grafik
    Ben ps3'te oynuyorum ve grafikleri tatmin edici buluyorum.
    Bizim o gerizekali kulustur konsollarimiz unch3 inf2 gow3 mgs4 acarken sizlerin o kadar performansli pclerinde oynayamiyorsunuz. Ekstra olarak unch. 3'un grafiklerine bak derim. Malum cogu yerden en iyi grafik odulunu o aldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hotel California


    quote:

    Orijinalden alıntı: tizar

    grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.

    Bir kere o konsollar gerizekali kulustur degil. Ama bende grafiklere kotu diyenleri anlamiyorum. Oyunu oyun yapan grafik midir? Hayir kesinlikle hayir. Bu kadar elestirmeye degmez grafik
    Ben ps3'te oynuyorum ve grafikleri tatmin edici buluyorum.
    Bizim o gerizekali kulustur konsollarimiz unch3 inf2 gow3 mgs4 acarken sizlerin o kadar performansli pclerinde oynayamiyorsunuz. Ekstra olarak unch. 3'un grafiklerine bak derim. Malum cogu yerden en iyi grafik odulunu o aldi.

    birinizde unc3 demeyin be dişimi kıracam. a firması ps3 e özel oyun yapıp pc ye yapmayınca pcnin o oyunun grafiklerini veremeyeceği anlamına mı geliyor? performanslı pclerimizde oynayamıyoruz tüh tüh. demek ki bizim pcler performanlı değiller bizi kandırdılar kandurukçular ehi. pc oyunculuğu zaten sizin sığ beyniniz ile gördüklerinizin çok ilerisinde hiç anlayamayacaksınız. valla o beyniniz nasıl çalışıyor bir anlayabilsem yorumlarınızı okudukça insanın dünyada yaşama hevesi kaçıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tizar

    grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.

    Grafikler kötü değil ki. Tamam yer yer baya kötü kaplamalar vardı. Ama millet bunu shooter olarak algıladığı için Crysis grafiği bekliyor. Crysis 40-50 saat oynanışa, bu kadar metin derinliğine, içeriğe sahip olsa o grafiği zor görürdük. Skyrim çıktığında da '' bu grafikler ne oynanmaz'' diyen bir sürü garip adam türedi. Tabi hayatlarında TES serisi oynamamışlar, grafik modlarını görünce adamların dünyası kaydı:)




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.