Şimdi Ara

Call of Duty Black Ops Cold War PS5 vs Xbox Series X|S Kare Hızı Karşılaştırması (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
2.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • waleur5 kullanıcısına yanıt

    Paşam zaten son cümle o, hepsini okumuşsun işte. Ayrıca cihazın mis gibi mühendislik harikası olduğu şu sonuçlardan belli değil mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PS5'te Warzone 120 fps oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OldReview

    Yeni oyunlar çıktıkça u arkadaşların içine düşecekleri hüzün ve dram akıl almaz bir boyuta ulaşacak. Bir ara resmen 4k vs 2k, 60 fps vs 30 fps muhabbeti yapıyorlardı. Durumu anlatmaya çalıştıkça SSD muhabbeti yapıp kendilerince dalga geçiyorlar, sonuç ortada...


    bende alabılırsem ps5 almak ısterım ama bu oyun ps4 de ve pro da 60 fps olarak calısıyor yeni nesil grafiklerde 120 lerı zor bulur 30 fps ile 60 arasında kalır grafiğe göre. Ayrıca haber acıklamasında 120 fps ıcın dinamik çözünürlük kullanıyor ve en yüksek 2560x1440 ve en düşük 1280x1200. yani ortalama 2k cıvarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi encuni -- 17 Kasım 2020; 0:16:33 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Konu,donanımdan haberi olmayan bazı insanlar tarafından katledilmiş. Gelen iddialara bakın: Xbox RDNA2 değilmiş,yüksek saat hızları ve Infinity Cache yokmuş,RAM’ler bölünmüş olduğundan yapımcılar verimli kullanamıyormuş. Tam bir komedi kisvesi.

    1) MS,Series konsollarının tek gerçek RDNA2 mimarisine sahip konsollar olduğunu bağıra bağıra duyurdu ama Sony den tek bir karşı argüman bile gelmedi. Eğer bu doğru olmasaydı Sony,kesinlikle bir cevap verirdi. Infinity Cache dediğiniz olay bırakın Series konsollarını,Xbox One da bile mevcut bknz.32mb ESRAM. GPU’nun o mimariyi taşıması için saat hızlarının 2ghz olma zorunluluğunu ilk defa duydum ve bi yaşıma daha girdim. Artı olarak Infinite Cache PS5 de kesinlikle mevcut değil. Açın Road to PS5 videosunu,Cerny’nin sunumunu izleyin. Richard Bletter’ın Cerny ile yaptığı görüşmede,PS5’in VRS ve Mesh Shader destekleyip desteklemeyeceğini soruyor ama Cerny’den çıt çıkmıyor.
    2)Bölünmüş RAM havuzu aptalca değil tam tersi çok zekice bi olay. Öncelikli Render alınması gereken varlıklar ki bunlar genelde VRAM’i ilgilendiren varlıklar,yüksek ve hızlı bant genişliği olan havuza aktarılırken önemsiz olanlar daha yavaş havuza alınıyor. Buda hem maliyeti hemde enerji tüketimini pozitif yönde sınırlandırıyor.
    3)PS5’in ortak RAM havuzunun,Series konsolları karşısında hiç bir artısı yok. Ortak havuz kullanıyor diye 16gb’ın kalkıp 14’ünü VRAM için kullanamaz. Bu konsolda da OS ve CPU için kullanımı için bu 16gb içinde atanmış bir miktar var. Yani PS5 de de VRAM için kalan maximum değer yine taş çatlasın 10gb.

    Profesyonel kişilerden gelen geri bildirimlere bakıldığında şu an ki performans düşüklüğü durumunun donanımla alakası olmadığını,henüz olgunlaşmamış geliştirme araçlarından kaynaklandığını söylüyorlar.




  • Video izlemeden önce dedim heralde xsx 60-70 fpsye düşüyor.

    Videoyu izledim ps5’in 110 fps oldugu yerde xsx 100 fpsde.

    Xsx’in daha güçlü olduğu çok bariz. Zamanla düzgün optimize edilmiş oyunlar görürüz. Bırak xsx’i xss’de bile gears 5 multide 120 fps çalışıyor.

    Güç isteyen ps5 alırsa ileride üzülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheNewAtilla

    Video izlemeden önce dedim heralde xsx 60-70 fpsye düşüyor.

    Videoyu izledim ps5’in 110 fps oldugu yerde xsx 100 fpsde.

    Xsx’in daha güçlü olduğu çok bariz. Zamanla düzgün optimize edilmiş oyunlar görürüz. Bırak xsx’i xss’de bile gears 5 multide 120 fps çalışıyor.

    Güç isteyen ps5 alırsa ileride üzülür


    Neyine üzülecek, 200-300p daha düşük oynar altı üstü..Hiç farkına bile varacağını zannetmiyorum...
  • Açıkcası 9 sayfayalık boş beleş fanboy muhabbetlerinin arasında 1 2 tane doğru yorum gördüm. Merak ediyorum bu markalar için kurşun atıp kurşun yiyecek arkadaşlara şirketler tarafından herhangi bir şey gönderiliyor mu?
    Forumun çocukların eline geçmesi dedikleri durum bu olsa gerek.
    Sorsan her konsolun çıkış dönemini bilirler ancak her yeni nesilde de aynı muhabbeti yaparlar.
    Üzülmüyorum artık ben bu insanlara. Bu fiyatlar, bu kullanıcı sömürme politikaları müstehak böyle topluluklara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Konu,donanımdan haberi olmayan bazı insanlar tarafından katledilmiş. Gelen iddialara bakın: Xbox RDNA2 değilmiş,yüksek saat hızları ve Infinity Cache yokmuş,RAM’ler bölünmüş olduğundan yapımcılar verimli kullanamıyormuş. Tam bir komedi kisvesi.

    1) MS,Series konsollarının tek gerçek RDNA2 mimarisine sahip konsollar olduğunu bağıra bağıra duyurdu ama Sony den tek bir karşı argüman bile gelmedi. Eğer bu doğru olmasaydı Sony,kesinlikle bir cevap verirdi. Infinity Cache dediğiniz olay bırakın Series konsollarını,Xbox One da bile mevcut bknz.32mb ESRAM. GPU’nun o mimariyi taşıması için saat hızlarının 2ghz olma zorunluluğunu ilk defa duydum ve bi yaşıma daha girdim. Artı olarak Infinite Cache PS5 de kesinlikle mevcut değil. Açın Road to PS5 videosunu,Cerny’nin sunumunu izleyin. Richard Bletter’ın Cerny ile yaptığı görüşmede,PS5’in VRS ve Mesh Shader destekleyip desteklemeyeceğini soruyor ama Cerny’den çıt çıkmıyor.
    2)Bölünmüş RAM havuzu aptalca değil tam tersi çok zekice bi olay. Öncelikli Render alınması gereken varlıklar ki bunlar genelde VRAM’i ilgilendiren varlıklar,yüksek ve hızlı bant genişliği olan havuza aktarılırken önemsiz olanlar daha yavaş havuza alınıyor. Buda hem maliyeti hemde enerji tüketimini pozitif yönde sınırlandırıyor.
    3)PS5’in ortak RAM havuzunun,Series konsolları karşısında hiç bir artısı yok. Ortak havuz kullanıyor diye 16gb’ın kalkıp 14’ünü VRAM için kullanamaz. Bu konsolda da OS ve CPU için kullanımı için bu 16gb içinde atanmış bir miktar var. Yani PS5 de de VRAM için kalan maximum değer yine taş çatlasın 10gb.

    Profesyonel kişilerden gelen geri bildirimlere bakıldığında şu an ki performans düşüklüğü durumunun donanımla alakası olmadığını,henüz olgunlaşmamış geliştirme araçlarından kaynaklandığını söylüyorlar.

    Koca koca yapımcı firmalar bu RAM konfigurasyonundan şikayet edecek, kendi adıyla yazmaya korkan şahıs aksini iddia edecek. Yahu siz ne yiyor, ne içiyorsunuz? Sabah akşam mantar yiyip, üstüne kafa yapan içecekler mi alıyorsunuz?


    https://gamingbolt.com/xbox-series-s-ram-is-a-major-issue-several-devs-speak-out-about-memory-bottleneck


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Konu,donanımdan haberi olmayan bazı insanlar tarafından katledilmiş. Gelen iddialara bakın: Xbox RDNA2 değilmiş,yüksek saat hızları ve Infinity Cache yokmuş,RAM’ler bölünmüş olduğundan yapımcılar verimli kullanamıyormuş. Tam bir komedi kisvesi.

    1) MS,Series konsollarının tek gerçek RDNA2 mimarisine sahip konsollar olduğunu bağıra bağıra duyurdu ama Sony den tek bir karşı argüman bile gelmedi. Eğer bu doğru olmasaydı Sony,kesinlikle bir cevap verirdi. Infinity Cache dediğiniz olay bırakın Series konsollarını,Xbox One da bile mevcut bknz.32mb ESRAM. GPU’nun o mimariyi taşıması için saat hızlarının 2ghz olma zorunluluğunu ilk defa duydum ve bi yaşıma daha girdim. Artı olarak Infinite Cache PS5 de kesinlikle mevcut değil. Açın Road to PS5 videosunu,Cerny’nin sunumunu izleyin. Richard Bletter’ın Cerny ile yaptığı görüşmede,PS5’in VRS ve Mesh Shader destekleyip desteklemeyeceğini soruyor ama Cerny’den çıt çıkmıyor.
    2)Bölünmüş RAM havuzu aptalca değil tam tersi çok zekice bi olay. Öncelikli Render alınması gereken varlıklar ki bunlar genelde VRAM’i ilgilendiren varlıklar,yüksek ve hızlı bant genişliği olan havuza aktarılırken önemsiz olanlar daha yavaş havuza alınıyor. Buda hem maliyeti hemde enerji tüketimini pozitif yönde sınırlandırıyor.
    3)PS5’in ortak RAM havuzunun,Series konsolları karşısında hiç bir artısı yok. Ortak havuz kullanıyor diye 16gb’ın kalkıp 14’ünü VRAM için kullanamaz. Bu konsolda da OS ve CPU için kullanımı için bu 16gb içinde atanmış bir miktar var. Yani PS5 de de VRAM için kalan maximum değer yine taş çatlasın 10gb.

    Profesyonel kişilerden gelen geri bildirimlere bakıldığında şu an ki performans düşüklüğü durumunun donanımla alakası olmadığını,henüz olgunlaşmamış geliştirme araçlarından kaynaklandığını söylüyorlar.

    Günah ya. Xbox Series X'de oyunların kullanabildiği RAM miktarı 10gb olduğu için PS5 içinde oyunlarda kullanılacak RAM Miktarını taş patlasa 10gb'dir diyor  


    Dostum, PS5'in sistem için kullandığı RAM miktarını bir insider 1.5gb olarak açıkladı minimum 14gb RAM oyunlar için kullanılacak, senin için üzücü ama gerçek   Ki herkes PS deki işletim sisteminin daha hafif ve daha az kaynak tükettiğini bilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SOLID SNAKE -- 17 Kasım 2020; 17:12:45 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.