Şimdi Ara

Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
7
Favori
8.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
145 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu oyun motorlarında kullanılabilmesi için hazırladığım bir silah modeli. Bunu ücretsiz olarak verdiğim için hakkında teknik bilgiler vereceğim hem ilgi alanına girenler bir şeyler öğrenir hem de kullanmak isteyenlerin işi kolaylaşır. Önce birkaç resim paylaşayım.

    Başlıkta 150 dolarlık Asset yazma sebebim aynı prensiple hazırlanmış Game Ready Assets sınıfındaki silahların ortalama fiyatının bu olması. Şu linkten bir örneğini görebilirsiniz aynı ayarda ve niteliklerde bir tabanca 150 dolar:


    https://www.turbosquid.com/3d-models/3d-gun-glock-17-gen/1092747

    ================================================

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]


    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]

    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]


    ================================================
    ================================================

    Silahın kendisi ve ekipmanlarının gerçeklerine ait bir referans resim. Tabanca haricinde modifiye ekipmanları olarak Gemtech 9MM susturucu, Vortex Venom Red Dot ve Crimson Trace taktiksel fener bulunuyor.


    Özel Modifiyeli Springfield Tabanca - [150 dolarlık Asset'i Ücretsiz Veriyorum]


    ================================================
    ================================================

    Bu kısımda ilgilenenler için birkaç bilgi vereceğim. Oyun geliştirmede 4 adet ana Asset tipi vardır. Bunlara Hero Assets, Vista Assets, Probs ve Modular Assets deniyor. Call of Duty ve benzeri oyunlarda silahlar Hero Assets sınıfına girer. Bu tip oyun varlıkları kameranın önünde durdukları için hem mümkün olduğunca detaylı hazırlanır hem de ona göre iyi optimize edilmesi gerekir. Ayrıca çeşitli parçaları hareketli olacağından animasyon için Riglenmiş olurlar, dolayısıyla hareketlenmesi gereken parçalar bağımsız dururlar ve modelin Topolojik yapısı temiz olmak zorundadır. Büyük efor ve teknik yeterlilik isteyen önemli bir Asset tipidir.

    Bu silah modelini de kullanım amacı olarak Hero Assets sınıfına göre dizayn ettim. Eğer projenizin ihtiyacında bu tipteki asset sınıfında bir silaha gereksinim varsa indirip kullanabilirsiniz ücretsiz olarak veriyorum. Silahın kendisi 13.558 poligon, ekipmanlar ile birlikte toplamı 22.633 poligon. Kaplamaları 4K veriyorum, siz daha da iyi bir texture optimizasyonu için Photoshop'un örnekleme filtresini kullanarak 2K'ya çekebilirsiniz, bu sayede Downsample etmiş olursunuz kaplamalar keskinliğini korumaya çalışır.

    Oyun içi Render için Physcally Based Rendering shader modeline göre dizayn edildi. PBR - Metallic/Roughness tipi ile çalıştım. (Oyun motorunuz Specular/Glossiness shader ile çalışıyorsa Roughness Map'i bütünü ile invert etmeyi unutmayın) İndirip kullanacak olan olursa Baked AO/Roughness/Metallic kanallarını tek bir Texture Set halinde paketlenmiş olarak çıkardım, bu şekilde paketledim ki Shader optimizasyonunu artırsın. RGB kanallarına gömülü şekilde duruyorlar. R kanalında AO, G kanalında Roughness ve B kanalında Metallic map gömülü şekilde duruyor, kullandığınız oyun motorundaki Materyal'e kaplamaları gösterirken bu kanallar üzerinden gösterin.

    İsterseniz Photoshop'tan bu kanalları ayırıp ayrı birer Texture Map şeklinde kaydedebilirsiniz. Yani işi ne şekilde çözeceğiniz size kalmış, ben endüstride kullanılan en optimize yöntem ile veriyorum size varsayılan olarak. Siz düzenleme yapmak isterseniz yaparsınız. Ek olarak Normal Map metodu DirectX ile uyumludur, kullandığınız motor Normal Map için OpenGL tabanlıysa Normal Texture'un "Y - (Green)" kanalını flipleyerek OpenGL'e çevirirsiniz.Son olarak silahın kendisi ve ekipmanların bütününe ait olmak üzere toplamda 2 adet UV Atlas bulunuyor. İndirme linki:


    https://www.artstation.com/evren01/store/KVjJ/custom-modified-springfield-handgun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 25 Mart 2020; 17:48:9 >



  • Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

    quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetNY

    Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

    MehmetNY, Sağolasın kardeşim. Yahu daha iyi bir fikrim var, turuncu saçlı göğüs dekolte bi karakter modellemektense senin bulunduğun yere geleyim, o civardan düzgün bir ailenin kızını bulalım istemeye gidelim, seni evlendirmek lazım artık. Hem de hayırlı bir işe imza atmış olurum.

    Delifisek.Tux, Teşekkürler, bunu Artstation store'da paylaştım normalde kaynağı orası, yerli ya da yabancı 3D bir oyun projesinde ihtiyacı olan olursa kullansın istedim. DH'de takılan geliştiricilerin projelerini hedeflemedim özel olarak, yine de içimizden daha geniş çaplı bir iş yapan kişi ya da kişiler olursa, bu tip bir silaha da ihtiyaçları olursa kullanabilsinler diye link verdim.

    Normalde PS3 neslindeki Call of Duty oyunlarından bir tabanca modelini incelersen - bazı yerlerde oyundan alınıp paylaşılmış silah modellerini bulmak mümkün, poly sayıları 10 - 15 bin arasında değişiyor. Şu anki PS4 neslinde ise modifiyesiz tabanca modelleri ortama 18 - 22 bin poly aralığında bir sayıya sahip, ben geçtiğimiz neslin bu tip silahlarındaki ortalama sayı olan 10 - 15 bin poly arasını hedefleyerek modelledim, ham hali şu an 13.558 poligon silahın. PS3 nesline kadar geriye dönülerek rahatça kullanılabilir yani. Kaplamalar açısından ise proje ihtiyacına göre küçültülebileceğinden bir problem teşkil etmez. Örneğin 256 x 256 pixel'e kadar küçültüp istenilen formatlarda Decompress etmek basit bir Photoshop işlemine bakıyor.

    Mobil ortamda ise ne kadar kaynak tüketeceği bu platformda ne hedeflendiğine bağlı açıkçası. CoD: Mobile ya da Modern Combat 5 gibi bir oyun için pekte sorun değil. Optimizasyonu sağlamak biraz geliştiricinin yeteneklerine de bağlı. Bir oyunun geçeceği ortam, kullanılacak aydınlatma kaynaklarının sayıları, ortamda ne kadar şey Pre-bake edilecek, ne kadar şey gerçek zamanlı çalışacak gibi daha bir sürü uygulanabilir yöntem var, yani bir objenin yüzde kaç kaynak tüketeceği, projenin dişine ve hedeflediği alana bağlı bir durum. Ben teknik detayları aşırı minimize eden mobil odaklı projeleri hedeflemiyorum açıkçası. Zaten öyle bir durumda kaplama paketleri vermezdim, her şey tek bir kanala bake edilmiş olurdu ve silahın yumuşak hatlarındaki segmentleri tamamen silip keskin - köşeli bir model elde ederdim 4 - 5 bin poly arası bir şey olurdu.

    Özetle olası ihtiyaç duyacak bir kişi, eğer ki projesinin dişine uygunsa kullanabilir bu modeli. Bizden pek çıkacağını sanmıyorum ancak yabancılardan çokça çıkıyor.

    Unity ya da UE store'da parayla satışa koymak istemedim, işin doğrusunu söylemek gerekirse çoğunlukla yabancı ülkelerdeki bağımsız geliştiricilerden freelance olarak Asset, görsel efekt veya video compositleme işleri alıyorum yeterli sayıda. Onlardan elde ettiğim gelir benim gibi pek israf ayarında gezme tozma ya da kızlarla israf seviyesinde para yeme hevesi olmayan biri için fazla bile. O yüzden bu modelden bir gelir elde etmesem problem değil diyerekten koydum gitti.
  • Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

  • Tesekkurler hem paylasip hem bilgilendirdiginiz icin
  • Sıcak fırsat.
  • Eyvallah, eline sağlık. Malzeme güzel, lakin sıkıntı şu.

    Burada bunu kim kullanacak ?. Forumda en kabadayısı mobile oyun yazıyor. Velev ki 3d oyun yazdı, Sanırım bu asset kendi başına en iyi şartlarda %50 kapasiteyi yer.

    Neden unity veya unreal stora $5 usd olarak koymuyorsun ?.

    Springfield kısmınıda, Falanyum LTD yaparsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MehmetNY

    Yorum yazılmamasını şuna bağlıyorum: bu kadar kalifiye birinin bu kadar güzel bir konusuna hakettiği övgüyü nasıl yazacağımızı bilemiyoruz.

    ne desem boş hocam. Bu güzel konu için teşekkürler hocam.


    ek olarak; hocam DH ailesine özel olarak turuncu saçlı 3D bir hatun tasarlama sözünüz var unutmadık!

    MehmetNY, Sağolasın kardeşim. Yahu daha iyi bir fikrim var, turuncu saçlı göğüs dekolte bi karakter modellemektense senin bulunduğun yere geleyim, o civardan düzgün bir ailenin kızını bulalım istemeye gidelim, seni evlendirmek lazım artık. Hem de hayırlı bir işe imza atmış olurum.

    Delifisek.Tux, Teşekkürler, bunu Artstation store'da paylaştım normalde kaynağı orası, yerli ya da yabancı 3D bir oyun projesinde ihtiyacı olan olursa kullansın istedim. DH'de takılan geliştiricilerin projelerini hedeflemedim özel olarak, yine de içimizden daha geniş çaplı bir iş yapan kişi ya da kişiler olursa, bu tip bir silaha da ihtiyaçları olursa kullanabilsinler diye link verdim.

    Normalde PS3 neslindeki Call of Duty oyunlarından bir tabanca modelini incelersen - bazı yerlerde oyundan alınıp paylaşılmış silah modellerini bulmak mümkün, poly sayıları 10 - 15 bin arasında değişiyor. Şu anki PS4 neslinde ise modifiyesiz tabanca modelleri ortama 18 - 22 bin poly aralığında bir sayıya sahip, ben geçtiğimiz neslin bu tip silahlarındaki ortalama sayı olan 10 - 15 bin poly arasını hedefleyerek modelledim, ham hali şu an 13.558 poligon silahın. PS3 nesline kadar geriye dönülerek rahatça kullanılabilir yani. Kaplamalar açısından ise proje ihtiyacına göre küçültülebileceğinden bir problem teşkil etmez. Örneğin 256 x 256 pixel'e kadar küçültüp istenilen formatlarda Decompress etmek basit bir Photoshop işlemine bakıyor.

    Mobil ortamda ise ne kadar kaynak tüketeceği bu platformda ne hedeflendiğine bağlı açıkçası. CoD: Mobile ya da Modern Combat 5 gibi bir oyun için pekte sorun değil. Optimizasyonu sağlamak biraz geliştiricinin yeteneklerine de bağlı. Bir oyunun geçeceği ortam, kullanılacak aydınlatma kaynaklarının sayıları, ortamda ne kadar şey Pre-bake edilecek, ne kadar şey gerçek zamanlı çalışacak gibi daha bir sürü uygulanabilir yöntem var, yani bir objenin yüzde kaç kaynak tüketeceği, projenin dişine ve hedeflediği alana bağlı bir durum. Ben teknik detayları aşırı minimize eden mobil odaklı projeleri hedeflemiyorum açıkçası. Zaten öyle bir durumda kaplama paketleri vermezdim, her şey tek bir kanala bake edilmiş olurdu ve silahın yumuşak hatlarındaki segmentleri tamamen silip keskin - köşeli bir model elde ederdim 4 - 5 bin poly arası bir şey olurdu.

    Özetle olası ihtiyaç duyacak bir kişi, eğer ki projesinin dişine uygunsa kullanabilir bu modeli. Bizden pek çıkacağını sanmıyorum ancak yabancılardan çokça çıkıyor.

    Unity ya da UE store'da parayla satışa koymak istemedim, işin doğrusunu söylemek gerekirse çoğunlukla yabancı ülkelerdeki bağımsız geliştiricilerden freelance olarak Asset, görsel efekt veya video compositleme işleri alıyorum yeterli sayıda. Onlardan elde ettiğim gelir benim gibi pek israf ayarında gezme tozma ya da kızlarla israf seviyesinde para yeme hevesi olmayan biri için fazla bile. O yüzden bu modelden bir gelir elde etmesem problem değil diyerekten koydum gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 25 Mart 2020; 17:41:43 >
  • Valla harika. Bu serüvene başlayacak kişiler için önerileriniz varsa forumca memnun oluruz.
  • Çekilişe katılmak istiyorum.
  • hocam bu projede mesela kullandığınız tüm programları yazar mısınız ?
  • Gerçeği kendisine daha az benziyor
  • kaç saatini aldı bu
  • Tebrik ederim, çok güzel geliştirmişsin kendini, Enes batur izleyen bu veletler cevap yazamıyor diye takma.
  • Hocam forumun kaliteli içeriklerinin temsilcisi gibisiniz. 3d olayına giriş basit içerik nasıl üretilir bununla alakalı kapsamlı bir konuda yaparsanız güzel olur gibime geliyor
  • Sizin konuları görünce içim açılıyor. Tebrikler. Hocam eğitim vs ayarlayın bizim gençlere ilham olun. Okulda öğrencilerimizden belki birileri faydalanır, genç yaşta başlarlarsa süper olur
  • [:'E(]



    Emeğe saygı.
  • Tek kelime ile; Muhteşem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Penanggalan

    hocam bu projede mesela kullandığınız tüm programları yazar mısınız ?
    Herkese: arkadaşlar görüşleriniz için teşekkürler.

    @Penanggalan, bunun için 3DSMax, Zbrush, Substance Painter, Photoshop, After Effects ve Marmoset Toolbag kullandım. Oyun motorları açısından verimliliğini görmek için Unreal Engine 4 kullandım.

    @Erkka, önerim yukarıdaki satırda Penanggalan nickli arkadaşa vermiş olduğum programların yanına şunları da ekleyerek öğrenilmeye başlanması olur: Marvelous Designer, Substance Designer, speedTree, oyun motoru olarakta CryEngine, Unity ya da Unreal Engine 4 öğrenebilirsiniz bir miktar. Oyun motorunda uzman olmanız şart değil, iş akışına hakim olacak kadar öğrenmeniz gerekiyor sadece çünkü yapacağınız Assetler ya da yapacağınız Görsel Efektler oyun motorları hedeflenilerek yapılacağı için bir motor kullanabiliyor olmanız lazım. Belli bir miktar programlama bilgisi de çok destekleyici olur, yine uzmanlık seviyesinde programlama şart değil. Ek olarak bazı projelerin yöneticileri Scanned Materyal kütüphaneleri ile çalışmak isterler, bunun için Quixel'i biraz araştırın ve scan edilmiş obje veya materyaller hakkında bilgi sahibi olun.

    Bunların hepsini nereden öğreneceğiz? / sen nasıl öğrendin? diye sorarsan, bu sektörde bu dal için kullanılan programlar bunlar, sadece isimlerini yazıp sonuna beginner tutorial yazarsanız tonla eğitim seti gelir. Örneğin: "ZBrush Beginner tutorial." gibi. Uzmanlaştıkça beginner seviyesinden çıkıp intermediate ya da professional setler şeklinde aramalara devam edersiniz. Bir noktadan sonra oyun geliştiricilerinin hazırladığı setleri bulmaya başlıyorsunuz, siz aradıkça karşınıza geliyor, onların dersleri çok iyi oluyor adamlar sektörde çalıştıkları için.

    @TITAN, yaklaşık 15 - 20 saat civarıdır. Çok aralıklı çalıştığım için tam tahmin edemiyorum yinede.
  • Kardeş bir tır oyunu yap ets2 ye bağlı kaldı millet.
  • meslek olarak bu işi mi yapıyorsunuz? iş bulma konusunda zorluk yaşanır mı?
  • Gerçekten güzel bir çalışma, bende bu işin içindeyim bunca emeği bedava vereceğimi sanmıyorum. Saati xx dolardan çalışıyorum. Kim bilir bu çalışma kaç saat alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccguven -- 26 Mart 2020; 13:2:3 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.