Şimdi Ara

Horizon Zero Dawn Complete Edition (2020) [PC ANA KONU] (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.065
Cevap
18
Favori
59.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Oyun bende akıyor daha önce size video paylaşmıştım oradakileri yaptıktan sonra oyun bu şekilde oldu video bana aittir.

    bu da yaptıklarım.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moonquad -- 31 Ağustos 2020; 17:37:31 >




  • Charles Bartowski kullanıcısına yanıt
    Sen ki Rainbow'da bütün spawn kill deneyenlere headshot çakıyorsun, üstüne SS alıp ifşalıyorsun

    "Hadi abi paketleyin yarın salıyoruz"


    Bu arada yine mi 1.5 MB güncelleme Hay o güncelleme yapan parmaklarınızı diyesi geliyor insanın..
  • 4k full ayarlarda 30 fps rahat alınıyor. Oyun çok iyi Ps4 de bitirmiştim bilgisayarda da altyazıyı bekliyordum denemek için girdim sıkıntı yok gözüküyor şimdilik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Sheppard

    Sen ki Rainbow'da bütün spawn kill deneyenlere headshot çakıyorsun, üstüne SS alıp ifşalıyorsun

    "Hadi abi paketleyin yarın salıyoruz"


    Bu arada yine mi 1.5 MB güncelleme Hay o güncelleme yapan parmaklarınızı diyesi geliyor insanın..
    spawnpeek ile derdimiz yok ss attığım gibi karşı koyması mümkün bundaki CoD oyunlarından tanıdığımız spawnkill direkt düşmanın önüne doğuyoruz.




  • Gençler ilerde Aloy die birisi olur mu bilmem ama 2020 yılında coronanın baş göstermesi ve iklim problemleri zero dawnın başlangıç alameti olabilir 😷😷

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel oyun

  • 1.03 güncellemesi gelmiş droplar hatalar buglar ne durumda oyunun stabil olmasını bekliyorum yama çıkana kadar oynanacak kıvama geldi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayko RGB S kullanıcısına yanıt
    Bende gamepadle oynamayı tercih ediyorum ama oyunda aim asist yok gibi birşey. Zaman zaman k/m ye mi geçsem diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaiTrQ

    1.03 güncellemesi gelmiş droplar hatalar buglar ne durumda oyunun stabil olmasını bekliyorum yama çıkana kadar oynanacak kıvama geldi mi
    1.02 patch ile girdim oyuna öncesinde. Önceki halinden eser yok gibi. Yağ gibi akıyor oyun. Çökme sorunu vardı önceki update'de. Ben oynarken rahatsızlık hissetmedim fakat ultra ayarlarda bile PS4 PRO grafiği gibi gelmedi bana oyun. Grafiksel düşüş var gibi. Bana da öyle geliyor olabilir. Bu konu hakkında net bilgi veremiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaiTrQ

    1.03 güncellemesi gelmiş droplar hatalar buglar ne durumda oyunun stabil olmasını bekliyorum yama çıkana kadar oynanacak kıvama geldi mi
    Farklı sistemlerde ne sonuç verir bilmiyorum ama yukarıdaki arkadaşın dediği gibi yama oyunu yağ gibi akıtıyor. Beklenen sürüm 1.03.
  • Oyunda ben bir sıkıntı göremedim. 2k, ultimate ayarlarda sorun çıkmadı. ilk sürümleri sıkıntılıydı sanırım.
    Horizon Zero Dawn Complete Edition (2020) [PC ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imfatalty

    Oyunda ben bir sıkıntı göremedim. 2k, ultimate ayarlarda sorun çıkmadı. ilk sürümleri sıkıntılıydı sanırım.
    bende 5600xt var 2k da oynuyorum fpslerimiz aynı.
  • extagon kullanıcısına yanıt
    Benchmark atar mısınız?
  • oyun un optimize si çok iyi geldi bana bahsedilen sorunlardan hiç yaşamadım 1070ti ve 4770k ile high ayarlar 1080p de 70-75 frame aşağısına pek düşmüyor ve stutter gibi şeylerde olmuyor benzerlerine göre özellik assasin creed serisine bakarsak öyle işlemciyide sömürmüyor ani droplar yok

    dün 1.03 yamasınıda yaptım ama zaten 45 mb lık bişey optimizeye pek bir katkısı veya farkı oduğu nu görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 5 Eylül 2020; 13:19:14 >
  • Malum ortamlara 1.03 de düştü boşuna uğraşmayın zerre etkisi yok.
  • Son güncellemeden sonra daha fazla crash alan var mı? Yoksa bende mi sıkıntı var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC - Patch 1.04 is now available (1,8MB Steam)

    Known Issues

    - Some players are experiencing an out of memory error during the game optimization process.
    - Some players are experiencing graphical settings issues, such as Anisotropic Filtering or HDR not working correctly.
    - Some players are experiencing performance issues on specific GPUs or hardware combinations.
    - Some players are experiencing issues with Aloy’s hair when the game is running above 30 FPS.
    - We're aware of and continue to investigate issues that are not yet solved on both the player-compiled lists by u/EvilMonkeySlayer and u/Rampage572 – thank you!


    Patch Notes

    Crash Fixes:
    - Fixed a crash that could occur when users would create a new game and their save game slots were full
    - Fixed a startup crash related to temp folder
    - Fixed an AI crash that could occur during combat
    - Fixed an AI crash in the EventMessageHandler
    - Fixed a crash related to WorldData sampling (the callstack would end in WorldMapData::SampleAtPixel)
    - Fixed a crash when users would instantly back out when changing sliders in the Settings menu
    - Fixed a crash that would occur when having the “Greetings” option open in photo mode and then exiting
    - Potential fix for memory corruption in AI routines which could lead to crashes
    - Potential fix for a GPU hang caused by a threading issue
    - Fixed a mismatch that would occur on Shader Model 6.0 and 6.1 hardware which could lead to a crash


    Performance improvements:
    - General improvement to CPU performance (depending on CPU/GPU speeds, this can result in a 1-10% performance improvement)
    - Improved performance of camera cuts in cinematics and conversations


    Other Improvements:
    - HDR – Fixed colour banding issues in HDR mode
    - Mouse Controls – Fixed an issue where mouse sensitivity was incorrect when framerate wasn’t constant
    - Aiming – Fixed an issue where Aloy was unable to shoot while being able to do a critical attack near a machine
    - Cutscenes – Fixed an issue where geometry and textures would pop in after camera cuts
    - Adaptive Performance – Fixed an issue where lighting glitches would occur when turning on Adaptive Performance
    - Volumetrics – Fixed an issue which could cause blinking artifacts in volumetric effects, like fog
    - Reverb – Fixed several issues where excessive reverb was noticeable in specific quests
    - Visibility – Fixed an issue which could sometimes cause geometry to briefly disappear after streaming
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • XanthiN kullanıcısına yanıt
    Bu sefer gelişme var, 1.8 MB
  • Bir değişim yok, AA-AF hala rezalet.
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.