Şimdi Ara

Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
37
Favori
28.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
384 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Metro Exodus ya da ona benzer oyunlarda gördüğümüz post apokaliptik dünyada geçen, oynanabilir bir bölüm tasarımı üzerinde çalışıyorum, piyasaya sürülecek bir oyun şeklinde değil başlıktan belki öyle anlaşılabilir, bir 3A oyun standardında Harita tasarımı oluşturmaktayım, içini zengin gözükecek bir şekilde dolduracağım ve bir karakter ile harita gezilebilir olacak. Daha önceki tamamlamış olduğum benzer projelere şuradan bakarak anlayabilirsiniz:
    https://www.artstation.com/evren01

    Tasarımın kapsadığı oynanabilir alanlar İstanbu'daki Boğaz Köprüsünün üstü ve Boğazın tabanı olacak. Bu iki geniş alan oynanabilir yakın alan, ardında kalan alanlarda gidilemez arka plan bölgeleri olacak. Artık ne çeşit bir felaket yaşanmışsa, Boğaz Köprüsünün bir kısmı yıkılmış, boğazın suyuda çekilmiş olacak. İnsanlar suyu çekilmiş olan boğaz tabanında büyük bir gemi enkazının etrafında kamplaşmış olacaklar. DAYS GONE oynayanlar bilirler, sivil kamplar ve askeri alanlar gibi bölgeler vardı oyunda. Buna benzer olacak işte kamplaşma şekli.

    Bu projeye bir buçuk ay kadar önce başladım şu ana kadar tamamladığım bir sürü şey oldu ancak hala en az bir bu kadar daha iş var bitirilmesi gereken. Biraz şu ana kadar bitmiş kısımlarının Unreal Engine 4 içerisinden aldığım Test renderları ile paylaşımını yapıp üzerinde konuştuktan sonra, daha aşğılarda bölümün genel konsepti ile alakalı resimler paylaşacağım. Kıyamet sonrası bir İstanbul olacağından ve yıkılmış boğaz köprüsünün sağlam bölgeleri de oynanabilir alan olacağından işe ilk olarak köprünün gerçek ölçülerinde bir konseptini oluşturup, üzerine kirlenmiş bazı araçlar modelleyerek başladım.

    Araç model varlıklarını tamamladım, boğaz tabanındaki kamplaşma bölgelerinde ise hem bataklık, hem de yeşillik alanlar olacak. O bölge için gereken bitki örtüsünün de bir kısmını tamamladım. İlk olarak bitki örtüsünün Unreal Engine 4 ile test renderlarını aldığım görsellerini ve merak edenler için yapımına dair detaylarını payşalıyorum, projenin bitmiş halinde de grafiksel açıdan buradaki Testteki gibi görünecekler.

    Bu görsellerdeki mekanı sadece Test ortamı için hazırladım, yani bitmiş projede böyle bir mekan olmayacak:



    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    ======================================
    ======================================
    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]


    ======================================
    Bu kısımda da araçları paylaşıyorum, bu araçlar boğaz köprüsünün üzerinde görünecekler. Polis arabaları, ambulanslar ve TOMA gibi araçlara önem verdim çünkü felaketler yaşanırken önce köprünün üzerinde de bir kargaşa çıkmış gibi göstermek istiyorum. Araçlar hep kirden pislikten tanınmayacak hale gelmişler çünkü olayların üzerinden yıllar geçmiş gibi görünmeleri lazım.

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]


    =======================================
    Şimdi gelelim bölümün tamamı nasıl görünecek. Şu anda köprü ve boğaz tabanı gibi bitmemiş kısımlar üzerinde çalışıyorum. Köprünün konseptini modelledim, yıkılmış uç kısmının da detaylarını modelledim. Köprünün üzerinde görünecek olan araçlar haricinde farklı objelerde olacak uyarı levhaları gibi, onlar üzerinde de hala çalışıyorum.

    Köprünün uzunluk ve yerden yüksekliğini gerçek hayattaki ölçülerine uygun yaptım, boğazın derinliği derinliği de azami 110 metre, ortalaması ise 65 metreymiş. Ben ortalamayı baz aldım oynanabilir alan için, gemi enkazının bulunduğu tabana kadar olan derinliği 65 metre olarak modelledim şu an. Boğaz tabanında oynanabilir yakınlığa inince bu ölçeklere uygun bir manzara görünecek.

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]


    Bölüm yukarıdaki konseptte olduğu gibi gözükecek, yukardan bakıldığında gemi enkazının olduğu alan merkezî oyun alanı olacak. Yani hayatta kalanların kamplaştığı bölge. Sanatsal açıdan uzaklara yoğun sisli bir ışık çalışması yapacağım, en yukarıdaki bitki örtüsü renderlarımın videosunu izlediyseniz, oradakine benzer sisli bir atmosfer olacak, ancak seviyesi o videodakinden daha az olacak.

    Çünkü köprünün üzerinden aşağı baktığımız zaman enkaz ve kamp manzarasını görebileceğiz, aynı şekilde kamp alanından yukarı bakınca da yıkılmış köprüyü bir arka plan manzarası şeklinde net olarak görebileceğiz. Daha geride kalan kısımlara ise Uçak enkazı, bol miktarda çöp, başka gemi enkazları ve sisli atmosfer gibi olayı sanatsal açıdan sinematikleştiren gerek 3D gerekse Işıklandırma ile alakalı varlıklar göreceğiz. Şu aşağıdaki objeler de hala üzerinde çalıştığım detaylar, bu tip objeler ise çoğunlukla kamp alanını dolduracaklar:

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]

    Kıyamet Sonrası İstanbul (Bölüm Tasarımı) - [Yapım Sürecinde-Oyun İçi Test Renderlar]


    ====================================
    Bence Metro Exodus ayarında ya da Days Gone ayarında post apokaliptik bir 3A oyun tamamen İstanbul'da geçse, çok harika malzemeler muhteşem arka plan manzaraları ortaya çıkardı, maalesef böyle bir oyun yok ve muhtemelen de hiç olmayacak. Bu düşünceden yola çıkarak böyle bir şeye başladım, aklınıza gelen fikirleri belirtebilirsiniz ayrıca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 26 Ağustos 2019; 12:44:32 >







  • Türevlenebilen Fonksiyon, önce şaşırdım neresinin ters olması lazım diye sonra gerçeğine baktım önündeki ambulans yazısı cam'a doğruymuş meğer. Güzel detay yakalamışsın.

    Yorum yapan tüm arkadaşlar, araçlarla ilgili mutlaka hasar düzenlemesine gideceğim. Cam çatlakları ya da kırıklar ve göçükler ekleyeceğim. Arabaların yapısal estetiğini bozmak istemedim çok fazla yaparken gözüme hoş göründüğünden olsa gerek. Uçak enkazını darma dağın ettim sadece, normalde temiz tek parça bir uçaktı.

    BlooDWinD, evet çok uğraştırıyor maalesef, 2. ay'ı devirmek üzereyim hala yarısı civarı bitmiş durumda. Bir ekip ile çalışmayı düşünmedim, zaten ekip bulmam pek mümkün değil çoğunlukla küçük mobil oyunlar yapmakla ilgileniyor insanlar. Benimse hiç tarzım değildir ve hiç sevmem, gözüm 3A standartlarındaki işlerde hep. Bu amaçla 3A bir oyun şirketine gitmek üzere yurt dışına çıkmak istiyorum, haliyle bu yaptıklarımın birinci amacı Artstation profilimi güçlendirmek. O yüzden istesem de istemesem de bireysel çalışmak zorundayım, yaptığım her şey %100 bana ait olmalı yoksa oradaki uzmanları etkileyemem.

    https://www.artstation.com/evren01

    general4242, freelance işler ile uğraşıyorum hocam, ancak bu konuda yukarıda yazmış olduğum gibi büyük bir hedefim var.
    Yorum, tavsiye ve dualarınız için sağolun arkadaşlar, tasarıma ilişkin söylediklerinizi not ediyorum ayrıca.

    Myhres7, kursa gitmeni HİÇ tavsiye etmiyorum, biraz eli boş dönersin bizdeki eğitim veren yerlerin bu konuda yeterli olduğunu düşünmüyorum. İnternet en iyi kurstur, ben de eğitim görmedim tamamen yıllar içerisinde internetten yabancı eğitim setleri indirip onlara çalışıyorum. Youtube'da bile bir dünya ders bulabilirsin, uzmanlık seviyesindeki dersler hep yabancı oluyor Türkçe kaynakları belli bir düzeyden sonra hiç tavsiye etmiyorum.

    sybercomp, yukarıdaki cevapta da söylediğim gibi, herhangi bir eğitim kurumunda eğitim görmedim. İnternet üzerindeki eğitim setleri ile kendi kendimi geliştirdim, sektördeki oyun yapımcılarının hazırlamış olduğu detaylı binlerce ders mevcut.

    Alanım ise Sanat bölümünün alt dallarını kapsıyor. Oyunlara yönelik 3D Modelleme, kaplama - ışık ve shader programlama, görsel efektler, sinematik intro türevindeki animasyonlara kadar görselliğe ilişkin her alt dal benim alanım. Bunların gerektirdiği ölçüde programlama bilgim var, bunun dışındaki alanlara yönelik programlama uzmanlığım yoktur. İşitsel sanatlar da benim alanım değil.

    Kullanmış olduğum teknikler seviyesi ise net cevabı olan bir şey değil, bu işi yapmayı öğrenip bir kaç yıllık tecrübeyi üzerine katınca insan kendi tekniğini kendisi geliştiriyor zaten. Yani bir şeyi oluşturmanın belli bir yolu yoktur, araç gereçler ve programlar hep ucu açıktır, açık kaynaktır ve senin onu geliştirmene bakar. Bunun yanı sıra kalıplaşmış tekdüze tekniklerde var aynı zamanda. Kendi doğaçlamanı yapıyorsun yani bir şeyler oluştururken, önemli olan genel bilgi düzeyi ve edinilen tecrübedir.

    Bu yüzden zaten bu tarz bir sektörde her zaman öğrenilecek yeni şeyler olur. 15 yıldır oyun geliştirmekte olan bir baş tasarımcı bile yeni bir projeye adım attığında çevresindekilerden yeni şeyler görüp öğrenir. Ben bu işi %100 biliyorum ve tam profesyonelim diyen birisi bu alanda kendini geliştiremez o yüzden.

    muzi_ko, Tabii ki yeşillik düzeyi minimum olacak, test renderında gördüğünüz sahneler bitkilerin son halinin temsili bir görüntüsü. Yerleşim şekli ve popülasyon sıklığı burada gördüğünüzden çok farklı olacak. İlk mesajım baya uzundu, orada bahsettim gözden kaçmış olabilir. Kamp alanı kuracağım için insanların yetiştiricilik yaptığı mesajını veren tarla bağ bahçe benzeri insan eli ile oluşturulmuş bir alan olacak etrafı çevrili bir arazi gibi. Geri kalan yerlerin bir çoğu bataklık, enkaz ve çöplerden oluşuyor olacak.

    Canlı bir örnek olarak, şu aşağıdaki resimdeki objeyi bataklık olan yerlerin üzerine koymak için yaptım. Yürünmesi zor veya batma riski olan yerlere insanlar bu tip el yapımı yollar yerleştirmiş olacaklar örneğin.

    Selamlar,

    Çalışmalarınızı takip ediyorum ve kariyer hedeflerinize yönelik azimli mücadeleniz için sizi tebrik ediyorum. Ancak kendi tecrübelerimin ışığında size bir kaç noktada yapıcı bazı eleştirilerim olacak. Öncelikle bir çok kişinin dile getirdiği gibi oluşturmayı hedeflediğiniz post apokaliptik sahneyi gerçekçi kılabilmek için konuya kurgulardan uzaklaşarak pozitif bilimi kullanarak bakmanız faydalı olacaktır. Demek istediğim deformasyonu iki ana eksene ayırıp, bunlardan birinin yapay yani spesifik müdahalelerle oluşan, diğerinin ise doğal yani ortam ve çevre etkisinin tesiriyle oluşan olaylar olduğunu ele almalısınız. Mesela terk edilmişlik hissi vermek istiyorsanız, sahnenizde doğal deformasyon etkisini gerçekçi görünümlerle izleyiciye vermeniz gerekir. Doğal deformasyon etkisinde çoğu malzeme özüne dönme eğiliminde hareket eder. Örneğin cam parçaları zamanla ufalarak ve kimyasal bozunmaya uğrayarak silis kumuna benzer, plastik bozunarak petro kimyasal bir katran kıvamına bürünür, metal yüzeyi pas tutarak zaman geçtikçe bünyesinde demir ihtiva eden kaya parçasına benzer... Yapay deformasyonda ise, bir müdahale sonucu çoğunlukla fiziksel bir değişim gözlemlenir. Bu konuya dair bir perspektif sorunu içerisinde olduğunuzu düşünmüyorum ancak hem yapay hem de doğal yolla oluşan deformasyonlarla ilgili perspektif kazanmanızın yararınıza olacağına eminim.

    Diğer bir konu ise boğaz köprüsünün fizik kurallarına uygun olmayan bir kurgu ile yıkılmış görünümü üzerine. Boğaz köprüsü asma köprü statüsündedir ve asma köprülerde yol platformu, askı kolları ve kablolar ile ana taşıyıcı ayaklar üzerine yük aktarılarak askıda tutulurlar. Dolayısıyla askı kollarının koptuğu, kabloların kesildiği bir senaryoda yol platformu sizin sahnenizde olduğu gibi haddinden fazla uzun, konsol etkisini taşımasının muhtemel olmadığı bir görünümde ayakta duramazlar. Yani köprüde kopan halat parçalarının olduğu yöne doğru yer alan yol platformunun halen ayakta duran kısmı çok daha kısa, bir kaç noktada enine çatlak ve parçalanmalarla aşağı sarkan hatta temas eden vaziyette yer almalıdır. Ya da askı kablolarının büyük bölümünün halen sağlam, kopmamış olduğu bir görünüm kazandırmanız gerekmektedir. Aşağıya örnek birkaç görsel ekliyorum.





    Köprü davranışları konusunu kenara bırakırsak, marmara denizi yatağının kurgusunda da gözden kaçan benzer etkiler söz konusu. Marmara denizinin yatağı yani rezervuar alanı yapay bir havuz gibi görünmemelidir. Doğal şartlarla oluşan bu yapıyı topoğrafik koşulları yani yer yüzeyinin gerçekçi görünümü ile sahnelendirmeniz gerekmektedir. Sizin sahnenizde düzgün bir çökelti ile sanki yapay etkilerle kazılarak oluşturulmuş bir depo sahası görünümü mevcut. Bu görünüm yüzey şekilleri açısından istenen gerçekçi etkiyi vermemektedir. Ani bir çökelim yerine gerçeğine benzer bir yer yüzeyi oluşturmanız çok daha iyi olacaktır. Ayrıca bu yüzeyde, bölgenin iklim koşullarını göz önüne alarak doğal bir etki ile deforme edilmiş hissi uyandırmak istiyorsanız bunu tüm bölgeye tesir ettirmelisiniz. Yani çöl etkisi ile bezenmiş bir görünüm verip kuraklık ve bozunmuş bir yüzey varsa bu tüm çevreye yayılmalıdır. Yoksa çevrede bitki örtüsü ile bezenmiş, ancak denizin kapladığı rezervuar alanının yüzeyinin çöl görünümünde bir sahne kurgusu malesef çelişki ve gerçek dışı bir izlenim verecektir.

    Temelde pozitif bilim ve fizik konularında kendinizi geliştirmeye çalışırsanız bence profesyonel saha için hiçbir eksiğiniz kalmayacaktır. Umarım hedeflerinize emin adımlarla ilerlemeyi sürdürürsünüz. Uzun bir eleştiri olduysa kusura bakmayın, saygılarla.
  • Hocam öncelikle kolay gelsin. Araçlara hasarlar ekleyebilirsiniz. Sadece kirlenmiş gibi duruyorlar. Vuruk göçük ezilme vs. Kolay gelsin iyi çalışmalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yap bir oyun da parası neyse verip destek olup oynayalım. Bakarsın daha büyük işlere imza atarsın. Helal olsun bu kadarına bile. Yolun açık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kirlenmiş araçlar biraz yapay duruyor,vuruk göçük gibi fiziksel deforme de ekleyebilrsen çok daha güzel gözükür.
  • başarılarınızın devamını dilerim
    araçlara biraz daha hasar katarsanız güzel olur
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Istanbul kiyamet vakti isimli oyundan fikir edinebilirsin aslinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helal sana..iyi iş çıkarmışsın
  • Tek başına çok zahmetli olmaz mı acaba, pek bilgim yok ancak her oyun sonunda satırlarca isim yazıyor, hiç çalışma arkadaşı edinmeyi düşündünüz mü?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belli bir seviyeye gelmissiniz neden para kazandiracak işlere yonelmiyorsunuz ? Veya öyle bir işiniz var mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam AMBULANS yazısı ters olacak

    bir de araçlara mesela daha fazla hasar almalı. Bin sür gibi çok sağlamlar
  • Çok güzel olmuş.
  • dhde çok açıldı böyle oyun yapıyorum konuları hiç biride tamamlanmadı. bununda tamamlancağını zannetmiyorum.
  • İstanbul vakti geldiğinde bu hale gelecek zaten oyuna ne gerek var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türevlenebilen Fonksiyon, önce şaşırdım neresinin ters olması lazım diye sonra gerçeğine baktım önündeki ambulans yazısı cam'a doğruymuş meğer. Güzel detay yakalamışsın.

    Yorum yapan tüm arkadaşlar, araçlarla ilgili mutlaka hasar düzenlemesine gideceğim. Cam çatlakları ya da kırıklar ve göçükler ekleyeceğim. Arabaların yapısal estetiğini bozmak istemedim çok fazla yaparken gözüme hoş göründüğünden olsa gerek. Uçak enkazını darma dağın ettim sadece, normalde temiz tek parça bir uçaktı.

    BlooDWinD, evet çok uğraştırıyor maalesef, 2. ay'ı devirmek üzereyim hala yarısı civarı bitmiş durumda. Bir ekip ile çalışmayı düşünmedim, zaten ekip bulmam pek mümkün değil çoğunlukla küçük mobil oyunlar yapmakla ilgileniyor insanlar. Benimse hiç tarzım değildir ve hiç sevmem, gözüm 3A standartlarındaki işlerde hep. Bu amaçla 3A bir oyun şirketine gitmek üzere yurt dışına çıkmak istiyorum, haliyle bu yaptıklarımın birinci amacı Artstation profilimi güçlendirmek. O yüzden istesem de istemesem de bireysel çalışmak zorundayım, yaptığım her şey %100 bana ait olmalı yoksa oradaki uzmanları etkileyemem.

    https://www.artstation.com/evren01

    general4242, freelance işler ile uğraşıyorum hocam, ancak bu konuda yukarıda yazmış olduğum gibi büyük bir hedefim var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 3 Temmuz 2019; 18:54:28 >




  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Ya tek başınıza bunları yapıyorsunuz yurt dışından su an bile sizi almalari gerekmiyor mu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Türevlenebilen Fonksiyon, önce şaşırdım neresinin ters olması lazım diye sonra gerçeğine baktım önündeki ambulans yazısı cam'a doğruymuş meğer. Güzel detay yakalamışsın.

    Yorum yapan tüm arkadaşlar, araçlarla ilgili mutlaka hasar düzenlemesine gideceğim. Cam çatlakları ya da kırıklar ve göçükler ekleyeceğim. Arabaların yapısal estetiğini bozmak istemedim çok fazla yaparken gözüme hoş göründüğünden olsa gerek. Uçak enkazını darma dağın ettim sadece, normalde temiz tek parça bir uçaktı.

    BlooDWinD, evet çok uğraştırıyor maalesef, 2. ay'ı devirmek üzereyim hala yarısı civarı bitmiş durumda. Bir ekip ile çalışmayı düşünmedim, zaten ekip bulmam pek mümkün değil çoğunlukla küçük mobil oyunlar yapmakla ilgileniyor insanlar. Benimse hiç tarzım değildir ve hiç sevmem, gözüm 3A standartlarındaki işlerde hep. Bu amaçla 3A bir oyun şirketine gitmek üzere yurt dışına çıkmak istiyorum, haliyle bu yaptıklarımın birinci amacı Artstation profilimi güçlendirmek. O yüzden istesem de istemesem de bireysel çalışmak zorundayım, yaptığım her şey %100 bana ait olmalı yoksa oradaki uzmanları etkileyemem.

    https://www.artstation.com/evren01

    general4242, freelance işler ile uğraşıyorum hocam, ancak bu konuda yukarıda yazmış olduğum gibi büyük bir hedefim var.
    Polise ve ambulansa göçük eklemeyin hocam, basiniz agrimasin sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FPS Controller ile çekersen daha rahat anlaşılabilir kalitesi eline sağlık.

    Birde çalışmalarını UE4 Store'da satıyor musun yoksa kendini denemek için mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 3 Temmuz 2019; 19:4:28 >
  • Adam tek başına oyun yapmış resmen. Helal olsun hocam. Çıkar da satın alıp oynayalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kolay gelsin inşallah tamamına erer.
    Bitkiler için bir şey eklemek isterim, farklı açılardan renderlenmiş aynı bitkileri, karışık düzende sahneye eklemenizi öneririm. Zira gorseldeki ve videodaki bitkler bariz şekilde düzenli, sıralı ve aynı duruyor,doğa ana o kadar düzenli çalışmıyor maalesef
  • Araç tasarımları hoşuma gitti.🙂 Beklemedeyim hocam kolay gelsin.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.