Şimdi Ara

Need for Speed™ Heat | ANA KONU | Türkçe Rehber | June Update! | PC, XSX, PS5, PS4, XB1 | (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.782
Cevap
19
Favori
256.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yuzi_35 kullanıcısına yanıt
    İnat etmiyorlar. Frostbite ile ellerinden bu kadarı geliyor.
  • Yeni fizikleri merakla bekliyoruz.
  • Sorun Frostbite'da değil ki şu motoru tam gücünde sadece DICE kullanabiliyor yani Battlefield oyunlarında. Onun dışında ki bu motoru kullanan diğer çoğu EA sütudyoları yarım yamalak kullanıyorlar bilemiyorum motor ile ilgili pek fazla support alamadıkları için oluyor herhalde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • FatihTSFC kullanıcısına yanıt
    Hocam Frostbite‘ın her defasında çok zor ve karmaşık olduğunu belirtiyor stüdyolar.Ve EA’nin gerekli desteği her stüdyoya vermediğini falan duymuştum çok saçma bi olay bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frostbite'in zamanında sadece grafiğe önem verilerek yapıldığını dusunuyorum. Özellikle bu motorun ilk yıllarında (bence şu anda da değişen bir şey yok) yapay zekası berbat onlarca oyun çıktı. Yarış oyunları desen doğru duzgun bu motorla yapılmış yarış oyunu yok.
    FIFA'larda da frostbite'e geçildiği andan itibaren her yıl kendini tekrar eden futbol oyunları çıktı. FPS oyunlarında da battlefield, battlefront oyunları online dışında tutmadı bile.
    Yani bence EA'in bu motora bu kadar ısrar etmesi saçmalık. Demek ki iyi para gömdüler bu motora, asla vazgeçemiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgennyk -- 5 Eylül 2019; 23:59:34 >
  • ysn61 kullanıcısına yanıt
    Evet, Frostbite'ın eğitim dokümanları bile iğrenç yazılmış. Yeni nesilde oyun motoru oturacaktır, bu kadar güçlü bir oyun motorunu teknik sorunlardan dolayı EA çöpe atmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgennyk kullanıcısına yanıt
    Frostbite 1-2 zamanının gerisinde grafikler ortaya çıkarıyordu. 3'ü sadece grafik odaklı yaptılar, grafikler bir anda sıçradı fakat yanında bir sürü sıkıntı getirdi.

    Frostbite artık numaralandırılmayacak fakat Battlefield V ile Frostbite 4 dönemi başladı.(bkz:reddit.com/r/Battlefield) Bundan sonra gelen oyunlardan Anthem hariç hepsi 4. nesil Frostbite'ı kullanıyor. Anthem 2012'den beri yapım sürecinde olduğu için mecburen 3'te kaldılar. 4. Nesil Frostbite'ta da grafik dışında sıçrama yok fakat Frostbite 5 için (PS5 ve Yeni Xbox'la gelecek olan motor) genel olarak yapay zeka, animasyonlar üzerinde çalışıyorlar. Ek olarak Frostbite dokümanları tekrar elden geçirilecek, deneyimli çalışan sayısı arttırılacak vs. O zaman oturmuş bir Frostbite göreceğiz muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F8RGE Demo için son kez açıklama yaptı.

    - Demo hakkında son kez açıklama yapmak istiyoruz. Oynadığınız demo çok eski bir sürüm ve ek olarak GELİŞTİRİCİ sürümü. Neden ana oyun değil derseniz, geliştirici sürümünde örneğin garajı ya da karakteri kaldırdığımızda oyunu oynayabiliyoruz fakat ana sürüm geliştirici sürümü gibi yap-boz şeklinde değil. Bir şey çıkartıldığı an oyun asla çalışmayacak hale gelir. Geliştirici sürümünde görmüş olduğunuz, şehir araçlarının önünüzde doğması ve yeni doğduğu için içinden geçilmesi, suya düştüğünüzde oyun sizi tekrar yola koyduğunda polislerin içinizden geçebilmesi gibi hatalar yok. Bu hatalar aylar önce düzeltildi.

    Ghost ile kalın, yarın fizikler hakkında konuşacağız.
    Sonra görüşürüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EA’in altındaki stüdyolar Frostbite’in kaynak kodlarını kullanarak yalnızca kendilerinin kullanabileceği grafik motorları geliştirmeliler. İşte EA faktörü var ki, oyun geliştirme dışında grafik motoruyla uğraşmalarını istemiyormuş. Eğer bu şekilde devam ederse de, EA’in altındaki stüdyolar çok zorlanacak ve çıkan oyunlar teknik olarak facia olacak. Bir tek DICE Frostbite’i etkili kullanabiliyor, onun da sebebi malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yani anlamıyorum 2005 yılında yapılan bir oyunda arcade bir araba yarışı için olabilecek belki de en güzel fizik motorunu yapmışsın ama 14 yıl sonra söz çok çalıştık yapıcaz diyorsun ama yine olmuyor.kardeşim yapılmışı var örnek duruyor frostbite denen lanete uygulanamıyor mu bu?
    2005 te oyunu eğlenceli yapanlar neydi. arabanın yönlendirmesi çok hızlıydı ön teker fıldır fıldır dönüyordu sağa sola, tekerlerin sürtünmesi düşüktü araba virajlarda aniden dönersen kayma yapıyordu ama tadında arcade bir oyun tadında, arabanın ağırlığı normalden yüksekti ortalama arabalar 1,2 t gibi dersek sanki 2 ton vardı.bunu en net carbonda hissetmiştim.canyon yarışlarında rakibi uçurumdan atmaya çalışınca sanki duvara tosluyorduk most wantedda o yükselti farkı olan yollarda kolay kolay savrulmuyordu mesela. başka bir şey, araba sallanıyordu yan yatıyordu hafif.arabanın amortisör yayları çalışıyordu kaldırıma çıksa bir teker hemen anlıyordun. Bu yazdıklarımın hepsi tadında idi bir arcade oyunda olması gerektiği kadar zaten gerçekçi olsa oynanmaz. fizik dışında şu yoldaki refüj ve banket için çizilmiş çapraz sarı şeritler bir illüzyon yaratıyordu.
    peki ea ve ghost bize ne yaptı şoförümüze artık kırmızı ya da sarı şort giydirebiliyoruz.




  • Kesinlikle söylediklerine katılıyorum. Eğer bu bir araba yarışı olacaksa en önemli etken araç fizikleri.

    Daha yeni Wreckfest oynadım şu "Flatout" oyunlarının yapımcısının yeni oyunu EA'nın yanında çok ufak bir firma ama bu oyunun dahi araç sürüşünü hissettiren güzel fizikleri var. EA'nın artık çıkarttığı hiç bir oyuna inancım kalmadı, tek amaçları oyuncuları söğüşlemek artık.
  • Kaputun Altında: Yeni Fizikler, yakın zamanda yayınlanacak.
  • FatihTSFC kullanıcısına yanıt
    Acun'u geçtiler valla.. açıklayacaklarsa açıklasınlar artık
  • Ne zaman aciklama. Saati felan yokmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • Need for Speed™ Heat | ANA KONU | Türkçe Rehber | June Update! | PC, XSX, PS5, PS4, XB1 |
  • sakulta8585 kullanıcısına yanıt
    Maalesef yok.
  • Kaputun Altında: Yeni Fizikler Yayınlandı. Herhangi bir video yok, çevirip paylaşacağım.
  • Sözlü olarakmi yayinlandi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakulta8585 kullanıcısına yanıt
    Evet, 30 paragrafa yakın bir yazı var. Çeviriyorum. 12 paragraf kaldı.
  • ciddi ciddi yazıyla şöyle yaptık, böyle oldu, şöyle olucak yazmışlar. ingilizce olan varsa şurdan okuyabilir olmayan fatihi beklesin.
    https://www.ea.com/games/need-for-speed/need-for-speed-heat/news/under-the-hood-the-handling-model?isLocalized=true
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.