Şimdi Ara

Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU] (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.268
Cevap
101
Favori
330.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • broodofqueen kullanıcısına yanıt

    Bloodborne'da Cthulhu mitosundan esinlenilmiş..


    Berserk serisi Cthulhu mitosunu kopyala yapıştır şeklinde almıştır. Yani Bloodborne dediğiniz oyun Cthulhu'yu kaynağından da almış olabilir veya yine Berserk mangasindan da almış olabilir.


    Not: Bu arada sohbetin kalitesi gerçekten üst düzey. Dayanamayıp yazdım o nedenle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 12 Haziran 2021; 13:32:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler, kalite kitle ile alakalı hocam. Sizin sayenizde.

  • Temel soulslike mekaniklerin açık dünyaya uyarlanması ve açık dünyada en önemli sorun olan yan görev çeşitliliği nasıl olacak? Bunu konuşalım. Mesela taşınabilir bonefire-kamp. Bence olmazsa olmaz. Açık dünyanın anlamı serbest gezinmek, kurarım kampımı dalarım ortama. Öbür türlü ebenin nikahına kadar geri dönmek, tüm mobların dirileceğini düşündüğümüzde çok tatsız olabilir. Kombat nasıl olacak? Ağır mı, Bloodborne daki gibi dodge temelli mi, Sekiro'daki gibi deflect temelli mi? Hepsinin karşımı mı? Hepsi karışırsa çorba olmaz mı? Bineklerimizin kombata etkisi ne olacak? Gece gündüz döngüsü niye var? Şekil olarak mı var, veya çevreye etkisi var mı? Sadece gece çıkan canavarlar olacak mı? Bazı özelliklerimiz gece zayıflayıp gündüz güçlenecek mi? Veya tam tersi..


    Bunları konuşalım, çünkü şekil olarak, yani sanat tasarımı olarak bizi yine büyüleyecek FormSoft, gram kuşkum yok. Atmosfere aşık olacağız, garantisi benim da! Bunu dokuyan çocuğun gözleri kör oldu kör!

  • melkor23 kullanıcısına yanıt

    üstad, arkadaşların dediği gibi, sizin seriye kattıklarınızdan dolayı size sevgimiz üst seviye.


    Oyun çıktığında bize vereceği toplam hazzı tartmak lazım diye düşünüyorum. Hikayesi, karakterleri, açık dünya dinamikleri, silah ve karakter gelişimleri. Oyunun lore nu anlamak için kaynakların takibi, npc görevleri...


    Kombatta farklı dinamikler denemişler. karakterimiz zıplıyor, atla dövüşebiliyor. Belki sekiroda ki kılıç çınlamaları kadar olmayacak ama ortaya farklı ve güzel bir combat çıkabilir.


    Önce bir görelim, deneyelim. sizin fikriniz her zaman önemli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veteran_gamer -- 12 Haziran 2021; 14:10:14 >
  • Grafiklerin yer yer MGS 3: Snake Eater seviyesine inmesinin nedeni, ilk defa açık dünya yapıyor olmaları büyük ihtimalle, yoksa gizli bir Kojima hayranlıkları olduğunu sanmıyorum.

    Rockstar Games oyunu değil ki bu her şeyi dört dörtlük olsun, diyenler olabilir; FromSoftware de dünkü çocuk değil, 30 yıldır oyun geliştiren ve öncesinde Bloodborne, Sekiro gibi işlere imza atmış bir firmadan söz ediyoruz. Elden Ring fragmanındaki seviye günümüz grafiklerine yakışmıyor ve eleştiriyi hak ediyor. Hayır, en azından Demon's Souls Remake sonrası biraz elden geçirseydiniz. Başkaları bizim oyunumuzu bizden daha iyi yapıyor, bu konuda bir şeyler yapsak mı acaba, diye de mi sormuyorsunuz birbirinize?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vay, müthiş yahu. Bloodborne 2 gibi duruyor. Yalnız 3 dakikalık fragmanda bütün oyunu açık ettiler neredeyse. İzlememenizi tavsiye ederim. Doğum günümde çıkması da ayrı güzel oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evo_4 -- 12 Haziran 2021; 14:43:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • broodofqueen kullanıcısına yanıt

     


    Bu kadar soruya kimse cevap veremez bence. Oyun çıkana kadar ya da belki yarınki sunumda biraz daha bilgi sahibi olabiliriz. Bizim ham gameplay videolarına ihtiyacımız var. Açık dünya yapısıyla klasik bonefire anlayışının olmayacağına eminim. Belki de bazı şeyleri lootlayarak oluşturacağızdır belki de satıcılardan kamp ateşi satın alacağızdır bilemiyorum. Her istediğimiz anda bonefire oluşturup nimetlerinden faydalanabileceğimizi düşünmüyorum. Fromsoftware bunu çok iyi yapıyor bir yandan ödül verirken(dinlenip, tazelenmek ve farm yapabilmek) diğer yanda da cezalandırıyor(sabit olan bonefire noktalarını bulmak, bulduğunuz bonefire'ı etkinleştiremezseniz öldüğünüzde onca yolu tekrar gelmek gibi. ) Ancak bu durum OW oyunlarda sıkıntı yaratır zira alan çok büyük insanlar onca yolu tekrardan gitmek istemeyebilir fakat oyuna bir de binek eklemişler acaba kaybettiğimiz zamanı binek ile mi telafi ettirecekler kafada deli sorular.


    İki tane soru da ben ekleyeyim.


    1- Level atladığımız zaman souls vari mi olacak yoksa sekiro'daki gibi mi olacak?

    2- Öldüğümüz de yere ruhumuzu vs bırakacak mıyız yoksa sekiro'daki gibi belli bir oranını direkt kaybedecek miyiz?

  • DS1 de fast travel acilana kadar, az yol kat etmezdik. Acik dünyada bonfire az olsa da, o yollar tekrar tekrar gecilir. Zorluk derecesinin dozunu iyi tutturmalarına bakar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veteran_gamer -- 12 Haziran 2021; 19:38:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veteran_gamer kullanıcısına yanıt

    Ustalaşana kadar sıkıntı çıkartıyor doğru. Oyuna alıştıktan sonra hızlıca gidip alınabiliyor. Tabii asıl önemli olan o noktaya gelebilecek kadar kendinizi oyuna adapte edebilmekte.


    Açık dünya oyunlarında hızlı seyahat olmazsa olmazlardan zaten. Ancak oyunun hangi noktasında elde edebileceğiz ve elde etmesinin önünde bir takım şartlar var mı hikayenin ilerlemesi gibi vs onu merak ediyorum.


    Şimdi yazarken bile heyecan yaptım umarım yarın daha fazla şey görürüz.

  • teknik deteylarını bende çok merak ediyorum. FS, ser verip sır vermez. yakın zamanda birşey duymayı kendi adıma beklemiyorum.


    heyecan konusunda hem fikirim  

  • Bütün yorumları okudum bende bir yorum yapayım :)


    Öncelikle en çok tartışılan grafik konusuna değineyim.Grafikleri bende pek iç açıcı bulmadım fakat Fromsoftware in hangi oyunu yılına göre iyi bir grafik sunmuş ki.

    Bloodborne demeyin aynı yıl çıkan Witcher 3 ve Fallout 4 grafiklerine bakın

    Dark Souls 3 demeyin aynı yıl çıkan Uncharted 4 e bakın

    Sekiro hiç demeyin aynı yıl çıkan Metro Exodus, Death Starnding , RE2 Remake gibi oyunlara bakın.Eğri oturalım doğru konuşalım kısacası.Bu oyunda 2022 yılında grafiksel anlamda God of War veya çıkarsa Starfield gibi oyunların yanında sönük kalacak çünkü hep kaldı.(Umrumdamı değil tabiki,hiç grafik beklentimiz olmadı ki fromsoftware dan,bu beklenti nereden geldi onu merak ettim sadece).

    Demon's Soulstan beri veya Dark Souls 1 den beri Her çıkan Fromsoftware oyununu ilk günden oynayıp defalarca bitiren, üzerine platinini kasan, yabancı forumlarda deli dehşet teori tartışan insanların(Bende bunlardan biriyim)bu eleştiriyi pek yapacağını düşünmemiştim.


    Forumda biz Dark Souls 1 oynarken daha youtube ta doğru dürüst videosu olmayan oyunda kendi bilgileriyle insanlara yardımcı olan,firmanın büyük hayranı olduğunu da çok iyi bildiğim üstad Melkor23'ün de 2 fotoğraf 1 kale üzerinden yaptığı eleştirisini de doğru bulmamaktayım.Eminim kendisi de oyunu birkaç kez tecrübe ettikten sonra firmanın neler üzerinde kendini geliştirdiğini görecektir.Bu oyunları izleyerek ve oynayarak yapılan yorumun arasındaki uçurumu kendisi benden daha iyi bilecektir.


    Berserk referansı konusuna gelirsek,ben bu durumun bir özentilik değilde bir saygı olduğunu düşünüyorum,sonuçta adamın hayranlığı belli.Hatta fazlasıyla memnunum Berserk referanslı 5 tane daha oyun yapsa keşke.


    Oyun çıkana kadar oyunla ilgili başka bir video veya başka bir yazı okumayacağım.Oyunu birkaç kez bitirdikten sonra bakarım ancak videolara incelemelere puanlara ve forumdaki sohbetlere(tabi çok allak bullak olursam değişir, daha olmadık ^^) Dark Souls 1 hariç sonraki tüm oyunlarını tabiri caizse "Blind Run" oynadım, herkese tavsiyemdir gerçekten tadı böyle çıkıyor.


    Alıntı ve mesaj bildirimleri açık, tüm Souls severlere hayırlısı olsun Fragman :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BEKOKOBE35

    Bütün yorumları okudum bende bir yorum yapayım :)


    Öncelikle en çok tartışılan grafik konusuna değineyim.Grafikleri bende pek iç açıcı bulmadım fakat Fromsoftware in hangi oyunu yılına göre iyi bir grafik sunmuş ki.

    Bloodborne demeyin aynı yıl çıkan Witcher 3 ve Fallout 4 grafiklerine bakın

    Dark Souls 3 demeyin aynı yıl çıkan Uncharted 4 e bakın

    Sekiro hiç demeyin aynı yıl çıkan Metro Exodus, Death Starnding , RE2 Remake gibi oyunlara bakın.Eğri oturalım doğru konuşalım kısacası.Bu oyunda 2022 yılında grafiksel anlamda God of War veya çıkarsa Starfield gibi oyunların yanında sönük kalacak çünkü hep kaldı.(Umrumdamı değil tabiki,hiç grafik beklentimiz olmadı ki fromsoftware dan,bu beklenti nereden geldi onu merak ettim sadece).

    Demon's Soulstan beri veya Dark Souls 1 den beri Her çıkan Fromsoftware oyununu ilk günden oynayıp defalarca bitiren, üzerine platinini kasan, yabancı forumlarda deli dehşet teori tartışan insanların(Bende bunlardan biriyim)bu eleştiriyi pek yapacağını düşünmemiştim.


    Forumda biz Dark Souls 1 oynarken daha youtube ta doğru dürüst videosu olmayan oyunda kendi bilgileriyle insanlara yardımcı olan,firmanın büyük hayranı olduğunu da çok iyi bildiğim üstad Melkor23'ün de 2 fotoğraf 1 kale üzerinden yaptığı eleştirisini de doğru bulmamaktayım.Eminim kendisi de oyunu birkaç kez tecrübe ettikten sonra firmanın neler üzerinde kendini geliştirdiğini görecektir.Bu oyunları izleyerek ve oynayarak yapılan yorumun arasındaki uçurumu kendisi benden daha iyi bilecektir.


    Berserk referansı konusuna gelirsek,ben bu durumun bir özentilik değilde bir saygı olduğunu düşünüyorum,sonuçta adamın hayranlığı belli.Hatta fazlasıyla memnunum Berserk referanslı 5 tane daha oyun yapsa keşke.


    Oyun çıkana kadar oyunla ilgili başka bir video veya başka bir yazı okumayacağım.Oyunu birkaç kez bitirdikten sonra bakarım ancak videolara incelemelere puanlara ve forumdaki sohbetlere(tabi çok allak bullak olursam değişir, daha olmadık ^^) Dark Souls 1 hariç sonraki tüm oyunlarını tabiri caizse "Blind Run" oynadım, herkese tavsiyemdir gerçekten tadı böyle çıkıyor.


    Alıntı ve mesaj bildirimleri açık, tüm Souls severlere hayırlısı olsun Fragman :)

    Berserk tamamen cult bir seri oldugu icin japon eglence sektorunde herkes alinti yapiyor.


    Miyazaki hardcore berserk fani zaten . Kaliteli Berserk oyunu cikmasi imkansiza yakin oldugu icin elimizde sadece Miyazaki nin oyunlari var.



    Umarim bir gun Miyazaki, Berserk in uzerinde calisma sansi bulur. Artorias dan tutan Gael e hepsi birebir Guts.

    Hatirliyorum Gael ile savasirken oyunun sesini kapatip youtube dan Guts in muzigi acmistim







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onvious -- 13 Haziran 2021; 10:33:40 >
  • Koyduğum görseller bana ait değil, reddit'den alınma; ekleme amacım yanlış anlaşıldığı için ekstra bir açıklamaya girip sakız gibi uzatmak istemedim. Ancak temelinde yatan şey, önemsiz bulabilirsiniz ama insanlar bu konuları konuşuyor, eleştiriyor idi...


    FS oyunu diye bazı kriterleri es geçtik zaten uzun yıllardır, ama FS bu süre zarfında kendisine de bir şey katamadı. Kimse zaten LoU2, RDR2 teknolojisi beklemiyor ama bir gelişme görsek kimsenin hayır diyeceğini de sanmıyorum. Dün de belirttim, olay temel oynanış mekaniği ise FS o mekaniği 2D olarak da bize sunabilir, biz nasılsa grafik için oynamıyoruz denilebilecek mi mesela?


    Kendimden bir örnek vereyim; ben de grafik için oynamıyorum ve mekaniğini çok seviyorum ama asıl oynama nedenlerimden biri de Dark Fantasy ruhunun buram buram mevcut olmasından kaynaklı. Lovecraft hayranı biriyim, tüm eserlerini defalarca okuyan, yarattığı Dark, Gothic, Weird olarak nitelendirilen evrene tam anlamıyla taparım. İş, Miyazaki ve Souls oyunlarına gelene kadar müthiş bir halka var arka planda. Miyazaki, Miura'nın Berserk'ini çok seviyor, Miura ise Berserk'i yaratırken Robert Howard'ın Conan hikayelerinden çok fazla esinlenmiş biri, Howard ise Lovecraft'ın arkadaşlarından, bu ikilinin arkadaşlığı yazıştığı mektuplardan biliniyor, Howard ise Lovecraft'dan izin istiyor ve bu izin ile Cthulhu mitolojisinin önceki çağına ait dönemde Conan the Barbarian, Kull the Conqueror gibi hikayeler yazıyor. Tatmin edici, müthiş bir bütünlük söz konusu ve bu esinlenmeler ortaya şahane öyküler çıkmasını sağlıyor. Ancak yine belirtiyorum, FS bu hikayeleri bana 2D bir oyun olarak da sunabilir.


    Görsellik için oynamıyoruz evet ama bunun gelişmesini de istemeliyiz, oyun sektöründeki teknik kısım böylesine bir gelişme içindeyken yok saymak doğru değil diye düşünüyorum, olay bundan ibaret.


    Bu arada daha önce FS oyunu oynamamış ama sırf hikayenin içinde Martin var diye de oynayacak bir kesim de dahil olacak ve o kesim, "tamam hikaye iyi hoş da şu dönemde teknik olarak çağ dışı kalmış oyun." diyecektir ve o insana anlatamazsın görsellik için oynanmadığını.

  • melkor23 kullanıcısına yanıt

    Çoğunlukla aynı şeyler için oynuyormuşuz oyunu. Bende Lovecraft hayranı tüm eserlerini okumuş,Dark,Gothic temalı herşeyi tüketmeye,içinde olmaya çalışırım.Bahsettiğin mektuplarıda biliyorum katılmakla beraber(Bazı tatsız şeylerde okumuştuk o mektuplarda bilirsin ^^)


    Ben FS yi hiçbir zaman, şuan insanların gördüğü gözle göremedim. Yani benim için FS büyük bir firma değil.Respawn ne ise, Obsidian veya Remedy ne ise FS de benim için o ölçekte bir firma yani.O yüzden açık dünyaya geçip AT koyup,zıplama ekleyip insanları keşife yollaması bile benim için kendi açımdan bir gelişme sayılır.O yüzden görüntüyü de çok takmadım.


    Ama insanlarda şuan GTA6 çıkacakmış ama grafikleri olmamış gibi bir beklenti oluştu,onu da abartı buluyorum.


    Senin aradığın o gelişim tam anlamıyla birsonraki oyunlarında olacak sanırım. Çünkü UE5 kullanacaklarmış yeni nesilde diye okudum reditten.


    Bu arada 2D olarak sunsa bende oynarım,çünkü son 3 yılda oynadığım oyunlar arasında en sevdiğim oyun BLASPHEMOUS oldu, tavsiye ederim.

  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2E0F8F55 -- 21 Şubat 2022; 5:46:8 >
  • müsait olduğunda, sunumun linkini atar mısınız? teşekkürler.

  • veteran_gamer kullanıcısına yanıt

    .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2E0F8F55 -- 21 Şubat 2022; 5:46:10 >
  • Hedysseus kullanıcısına yanıt

    Rockstar'ın olayı sadece tecrübe değil, ekip ve zaman. Yani PARA! Diğer taraftan R* hem yapımcı hem dağıtımcı, burada Bandai Namco asla "Miyazaki baba, zaman senin, raat ol, geniş geniş çıkart" demez hocam. Kıyaslamak yanlış olur. Ama R*'da sanat tasarımı FromSoft'un yakınından geçemez. Stüdyoların yaklaşımları farklı.

  • Açıkçası grafik konusunda bende rahatsızım. Sanatsal grafik, iç içe harita tasarımı falan çok etkileyici işler tabi ki. Hepimizin Souls oyunlarına böyle bağlanmamıza sebep olan ana elementler. Ben seriye geç başladım. En son Demon's Souls un remake ini oynadım. Seriyi komple tamamlamış oldum. Atmosfer konusunda kuşkum yok. Binek kullanımı, zıplama, gibi ekstra mekaniklerin, Soulslara has dövüş mekaniklerine olumlu etkisi de olacaktır. Stealth de yeni buildler ve oynanış çeşitliliği katacak. Yine de artık eskisi gibi düşük bütçeli bir firma olmayan FS'nin teknik manada daha güzel görseller sunmasını beklerdim. Özellikle Demon's Souls Remake çıtayı baya yükseltti malesef.

  • Elden Ring Trailer Breakdown - With Help From Creator Hidetaka Miyazaki


  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.