Şimdi Ara

Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.270
Cevap
102
Favori
331.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Gölgeler Diyarı. Erdtree tarafından gizlenmiş bir yer.

    Tanrıça Marika'nın ilk ayak bastığı yer.


    Bilinmeyen bir savaşta temizlenmiş bir toprak.

    Messmer'ın ateşiyle alevlendi.


    Miquella bu topraklara doğru yola çıktı.

    Kendini etinden, gücünden, soyundan arındırarak.

    Altın olan her şeyden.


    Ve şimdi Miquella vaat edilen efendisinin dönüşünü bekliyor.


    Miyazaki'nin Famitsu röportajından birkaç ipucu;

    Miquella DLC’nin merkez karakteri,
    Ana oyunda “grace” leri takip ediyorduk DLC’de Miquella’nın ayak izlerini takip edeceğiz,
    Diğer önemli hikâye arkı Marika’ya ait,
    DLC ana oyun ile aynı zamanda fakat farklı mekânda geçiyor,
    Marika’nın hikayesi ana oyundaki gibi anlatılacak (geçmişin izlerini takip edip öğreneceğiz),
    Messmer'in oturduğu taht ana oyunda Omen Kralı Margott ile dövüşte gösterilenlerle aynı ve Godrick, Malenia, Radahn, Rykard gibi karakterlerle aynı seviyede ve Marika'nın çocuğu olarak anılıyor,
    DLC, DS3 ve Bloodborne’dan daha büyük (fiyatından da belli zaten),
    Mohg, Lord of Blood ile savaştığımız alanında bulunan koza veya ondan sarkan kol ile iletişime geçerek yeni bölgeye ışınlanacağız,
    DLC'ye erişmek için Mohg ve Radahn'ı yenmiş olmanız gerekecek,
    DLC ana hikâyenin sonunu etkilemeyecek,
    8 yeni silah türü (silah değil “silah türü”); büyük Japon katanaları, ters el kılıçları gibi tuhaf ve yeni silah çeşitleri, düello kalkanları, fırlatılabilir hançerler vb.
    Gölge topraklar Marika'nın tanrı olduğu ve Erdtree'nin doğduğu yer. Tabii ki orada Erdtree'den önce bir kültür vardı ve aslan dansı bu kültürden geliyor. (Aslan dansı Çin’lilerin 2-3 kişi aynı kostümün içine girip yaptıkları gösteri),
    Başka DLC planları yok ama Elden Ring hikayesi sonlanmadı,

    Playstation Store Link(India)






    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]


    Elden Ring ile ilgili çıkan ilk söylenti. Haberler böyle başladı...

    Kaynak;
    GamesRadar+

    quote:

    quote:

    Hangi iki otör yaratıcının iki parmağı ve ölüme takıntısı vardır? Tabii ki, Game of Thrones’un yazarı olan George R. Martin ve FromSoftware başkanı Hidetaka Miyazaki, Dark Souls, Bloodborne ve Sekiro'nun arkasındaki adam.

    Öyleyse, bu ikilininin E3 2019'da görkemli bir şekilde ortaya çıkacak yeni bir RPG video oyunu için bir araya gelmesi şaşırtıcı olmaz.

    Spawn Wave ve Liam Robertson tarafından yayınlanan bir rapora göre, FromSoftware ve George R.R. Martin, Bandai Namco tarafından yayınlanacak, hikayesinin büyük kısmı yazılmış olan gizemli yeni bir ortaçağ açık dünya IP’si üzerinde işbirliği yapıyor.

    Robertson'a göre,oyunda ana karakterinizin açık dünyadaki çeşitli krallıkları istila edeceği ve ardından bu krallıkların her birinin kendine özgü güçlerini kazanacağını iddia ediyor.

    Spawn Wave ve Robertson'un bu bilgiyi kimlerden elde ettiği ve iddianın herhangi bir temeli olup olmadığı net değil, ancak bu ikili sızıntılar konusunda oldukça güvenilir bir kaynak olarak biliniyor.

    FromSoftware'in Sekiro'dan sonra geliştirilmekte olduğu iki oyunu daha olduğunu biliyoruz ve birçoğumuz Bloodborne 2 ya da bir Demon’s Souls remaster'ı için umutlanıyoruz, lakin stüdyonun tamamen yeni bir şey üzerinde çalışıyor olma ihtimali de var. Bu söylenti ayrıca, Martin'in Buz ve Ateş’in Şarkısı kitap dizisindeki altıncı bölüm olan “The Winds of Winter”ı neden bitiremediğini de açıklar, çünkü bir video oyunu için tamamen farklı temada, yeni bir “lore” üzerinde çaılışıyor..

    Her durumda, E3 2019 bize bu potansiyel yeni IP için kesin cevapları verebilir, ancak FromSoft şimdilik bir şey söylemiyor. Belki birileri konuşkan Bay Martin'e yorum için bir yüzük bırakmalı ...




    Güncelleme;George R.R. Martin, GoT finali sonrası yayınladığı kendi blogunda bir video oyunu için danışmanlık yaptığını resmen açıkladı.

    quote:

    ........
    And me? I’m still here, and I’m still busy. As a producer, I’ve got five shows in development at HBO (some having nothing whatsoever to do with the world of Westeros), two at Hulu, one on the History Channel. I’m involved with a number of feature projects, some based upon my own stories and books, some on material created by others. There are these short films I am hoping to make, adaptations of classic stories by one of the most brilliant, quirky, and original writers our genre has ever produced. I’ve consulted on a video game out of Japan. And then there’s Meow Wolf…
    .........



    quote:

    I doubt you could even imagine it.
    That which commanded the stars, giving life its fullest brilliance, the elden ring.
    Oh, elden ring, shattered by someone or something.
    Do not tell me yo do not see it. Look up the sky, it burns.


    quote:

    Bunu hayal bile edebileceğinden şüpheliyim.
    "Elden Ring", yıldızlara hükmeden, hayata tüm parlaklığını veren..
    Ah, Elden Ring, birileri veya bir şey tarafından parçalanmış.
    Sakın bana onu görmediğini söyleme.
    Gökyüzüne bak, yanıyor.


    Elden Ring & Shadow of the Erdtree (21.06.2024) [PS ANA KONU]

    Miyazaki ile yapılan söyleşi;

    Bugünün en etkili fantastik dünya yaratıcılarından ikisinin zihninden doğan Elden Ring , sizi yeni ve tamamen baştan tasarlanmış bir mitolojik evrene götürüyor. Bu iddialı yeni IP’nin ayrıntılı karakterlerini, hikayelerini ve mitolojilerini oluşturmak için; eleştirmenlerin beğenisini kazanmış Dark Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki ile New York Times'ın en çok satan fantezi serisi “Buzun ve Ateşin Şarkısı”(Game of Thrones)’un dünyaca ünlü yazarı George RR Martin işbirliği yaparak benzersiz yeteneklerini birleştirdiler. Sizleri Elden Ring'in keşfedilmemiş dünyasına hazırlamak ve bizleri bekleyen deneyim hakkında özel bilgiler edinmek için Miyazaki-san'la konuştuk.

    Sam Wilkinson, Bandai Namco: Öncelikle, lütfen bize Elden Ring'in geliştirilmesinin ne zaman ve nasıl başladığını söylermisin?
    Hidetaka Miyazaki, Oyun Direktörü: Elden Ring’i geliştirmeye , Dark Souls 3 DLC’sinin hemen bitiminde başladık. O zamanlar, Elden Ring , henüz planlanan ya da zaten gelişimin erken aşamalarında olan diğer yapımlara kıyasla daha klasik bir fantezi olarak planlanıyordu.
    Dark Souls dizisinde yapamadığımız şeylerle dolu yeni bir karanlık fantezi aksiyon RPG yaratmak istedik.

    Wilkinson: Elden Ring , Sekiro ile aynı zamanda geliştirilmiş gibi görünüyor. Geliştirmeye asıl başladınız?
    Miyazaki : Genel geliştirme süreci Sekiro ile aynı oldu.
    Her iki projeye yardımcı yönetmenler atadık, aynı anda iki oyunun da çeşitli tasarım, sanat ve müzikal bölümlerini yönlendiriyordum.

    Projelerimizde, var olan kısıtlı süremizi en iyi şekilde kullanmak için tepe-geliştirme sürecine alan yaratma eğilimindeyiz, ancak, bu tarz bir geliştirme yönteminin mümkün olabilmesi, yardımcı yönetmenlerimizin ve geliştirme ekibinin de bizim vizyonumuzu paylaştığına dair güvene dayalı bir ilişki kurmamız sayesinde sağlanabilir. Tüm ekibe ve sıkı çalışmalarına inanılmaz minnettarım.
    Tabii ki, bu proje için yapılacak daha bir sürü iş var. (kahkahalar).

    Wilkinson: Elden Ring'in hangi tür bir oyun olacak?
    Miyazaki : Üçüncü şahıs aksiyon RPG.
    Aksiyona yoğun bir şekilde odaklanan Sekiro'nun aksine, Elden Ring RPG unsurlarına daha fazla odaklanıyor.
    Tabii ki, tepkisel yakın dövüş temelli combat zevkinden vazgeçmiyoruz, bu unsurlar da mevcut olacak.
    (Yine osurtacağız merak etmeyin diyor)

    Wilkinson: Bu oyunun da From-like(artiz, sende herkes gibi souls-like desene) benzeri zorlu bir oyun olacağına inanıyor musunuz?
    Miyazaki : Evet, inanıyorum.(Hah, tamam, yine s**tık)
    Oyuncunun zorlukların üstesinden gelmek için yaşadığı hazza verdiğimiz önem, diğer oyunlarımızdaki gibi olacaktır. Çok tatmin edici bir deneyim olacağına inanıyorum.
    Daha önce, bu oyunun (Elden Ring) RPG öğelerine daha fazla odaklandığını söylemiştim. Bu oyunda, çok çeşitli silahlar, sihir ve düşmanları meşgul edecek diğer yöntemler bulunacak ve bu da kullanıcılara kendilerine uygun bir oyun tarzı ve strateji yaratmayı mümkün kılacak.
    Bu oyunun Dark Souls’a kıyasla bile, oyuncuların zorlukların üstesinden gelme ve düşmanlarla karşı karşıya kaldıklarında taktiklerini düzenlemelerinde daha fazla çeşitlilik sağlayacağına inanıyorum.

    Wilkinson: Elden Ring , Dark Souls'da olduğu gibi karakter özelleştirme unsurları içerecek mi, yoksa Sekiro'ya benzer şekilde oyuncunun kontrol ettiği sabit bir kahraman mı olacak?
    Miyazaki : Evet, karakter özelleştirme unsurları içerecek.
    Dark Souls serisine benzer şekilde, Elden Ring oyuncuların kendi benzersiz karakterlerini tasarlamalarını ve kontrol etmelerini sağlayacak. Daha önce de söylediğim gibi, bu oyun RPG öğelerine yoğun bir şekilde odaklanıyor ve bu yaklaşımın bu odağa en uygun seçenek olacağını düşündük.

    Wilkinson: George RR Martin ile işbirliğine ilişkin olarak, bu işbirliğinin nasıl ortaya çıktığını ve proje boyunca hangi rolü oynadığını açıklayabilir misiniz?
    Miyazaki : Sanırım bu işbirliğinin ana fikri, şahsen GRR Martin'in çalışmalarının büyük bir hayranı olduğum gerçeğinden geldi.

    “Buz ve Ateş’in Şarkısı” ve “Tuf Voyaging” serilerini sevmiştim, ama favorimi soracak olursanız “Fevre Dream” derdim.

    Şahsen “Fevre Dream” ı vampir fantezisinin bir şaheseri olarak görüyorum ve daha önce tüm yeni çalışanlara tavsiye etmiştim.

    Martin’in bu kadar tanınmış bir hayranı olmam, işletme müdürümüz Eiichi Nakajima’nın geri çevrilmeme ümidi ile GRR Martin ile irtibata geçmesine sebep oldu.

    Ancak, GRR Martin ile birebir konuşma fırsatı bulabildik, inanılmaz eğlenceli ve teşvik edici bir deneyimdi. O anda GRR Martin ile çalışmak istediğimi hissettim.

    Teklifimizi kabul ettiği için GRR Martin’e halen ne kadar minnettar olduğumu anlatamam.

    GRR Martin ile asıl işbirliğimiz, oyun ile ilgili benim öngördüğüm temaların ve fikirlerin yanı sıra oyun ile ilgili özellikleri onaylaması ile çok nazik bir şekilde başladı.

    Bu başlangıç bize, GRR Martin’in daha sonraları oyunun dünyasının mitolojilerini yazmak için temel aldığı, oyunla ilgili birçok özgür ve yaratıcı sohbet yapmamızı sağladı.

    Bu mitlerin, mistik ve gizemli unsurların bolluğuyla birlikte ilginç karakterler ve dramlarla dolu olduğu kanıtlandı. Bu da benim ve geliştirme ekibim için harika bir teşvik kaynağı oldu.

    Elden Ring’in dünyası bu mitler ve teşvik temel alarak inşa edildi. Ben bile, zaman zaman heyecanımı saklamakta zorlanıyorum. Umarız herkes yarattığımız bu dünyayı dört gözle bekliyordur.

    Wilkinson: Önceki oyunlarınızla karşılaştırıldığında ne gibi farklılıklar var (özellikle Dark Souls )?

    Miyazaki : GRR Martin ile yaptığımız işbirliği neticesin ortaya çıkan teşvik edici yenilikler ile dolu dünyayı bir kenara koyacak olursak, en büyük fark bu oyunun bir açık dünya oyunu olması.

    Bu nedenle, oyun dünyasının ölçeği ve anlatısı, keşif derinliği ve keşif özgürlüğü çarpıcı biçimde arttı.

    Kuşkusuz bu oyun en büyük oyunumuz olacak, tabii ki hacim olarak büyüklükten bahsediyorum.

    “Açık dünya” terimi için birçok tanım var ve doğru bir şekilde ifade etmiyor olabilirim, ancak geniş, açık bir alana sahip olan bir oyuna kendi yaklaşımımızı getirdik.

    Tehlike ve tehditlerle dolu bir dünya, keşfedilecek birçok alan var.

    Bu alanlar arasında, ayrıca karmaşık tasarlanmış, çok katmanlı kaleler vb. bulabileceksiniz.

    Wilkinson: Oyunun adının anlamı nedir?

    Miyazaki : Elden Ring , oyun evrenini tanımlayan gizemli bir konsepte verilen addır.
    E3 fragmanında da söylendiği gibi, “Elden Ring” paramparça oldu. Bu olay(parçalanma) oyunun önemli temalarından biri olacak.

    Şimdilik söyleyebileceğim tek şey bu. (Kahkahalar)

    Wilkinson: Elden Ring , hepimizin sevdiği ve From Software’dan görmeye alışkın olduğumuz, cesur, yoğun boss dövüşlerini içeriyor mu?
    Miyazaki : Evet, elbette. Boss dövüşleri yapmaktan zevk aldığımız bir şey ve bu oyunun da belirleyici özelliklerinden birisi olacak. Oyuncuların sabırsızlıkla beklediği çok çeşitli benzersiz ve korkunç bossların olduğunu düşünüyoruz.(burada altıma bıraktım, yine lets play izleyeceğiz anlaşılan)

    Wilkinson: Bize yayınlanan konsept çiziminde gösterilen karakter hakkında ne söyleyebilirsin?
    Miyazaki: Bu karakteri, eksantrik yönlerinin yanı sıra, dünyanın ve hikayenin sahip olduğu karanlığı canlandırması nedeniyle seçtik.

    Elden Ring klasik bir kara fantezi oyunu gibi dursa da, aslında daha da fazlası.

    Bu karakter aynı zamanda daha önce belirtilen eksantrikliğe ek olarak bir temayı daha temsil ediyor.

    Bu tema, insanlığın iradesi ya da hırsıdır.

    Bu işbirliğini nihayet dünya ile paylaştığımız için çok heyecanlıyız. Gelecekte sizinle paylaşacağımız çok daha fazla şey var. @ELDENRING'i Twitter, Instagram ve Facebook'ta takip ettiğinizden emin olun, bu sayede George RR Martin, Hidetaka Miyazaki ve Bandai Namco Entertainment arasındaki bu heyecan verici işbirliğine dair yeni bilgileri ilk siz öğrenebilirsiniz.

    quote:

    Kaynak : Gamespot

    Bu hafta E3'te, Dark Souls geliştiricisi From Software bir sonraki büyük oyunu Elden Ring için “Buz ve Ateş’in Şarkısı” Yazarı George R.R. Martin ile birlikte çalıştıklarını resmen açıkladı. Ama Martin, oyunun yaratılmasında ne kadar yer aldı?

    IGN'e konuşan yönetmen Hidetaka Miyazaki, Elden Ring'in ana hikayesini kendisinin yazdığını, Martin'in daha çok oyunun “lore”unun ve mitolojisinin genişlemesine katkıda bulunduğunu söyledi. Miyazaki, Martin'in oyunun hikayesine katkıda bulunmadığını, çünkü video oyunlarının, format olarak Martin'in iddialı hikaye anlatım yöntemleri için çok sınırlayıcı olacağını hissettiğini söyledi.

    Miyazaki, "Martin’in “lore”u sayesinde, Elden Ring’in dünyası ve karakterleri doğal olarak çok daha fazla derinliğe ve kişiliğe sahip oldu." dedi.

    Miyazaki, Martin’in Elden Ring’e yaptığı katkıların bir romanını yayınlamayacağını söyledi ve devam etti, çünkü bunu yapmak oyunumuzun sahip olduğu tüm sır ve gizemleri açığa çıkarmak anlamına gelir.

    Martin, Elden Ring için her zaman sadece destek rolünde olduğunu belirtmişti. Bunu destekler şekilde, oyunun duyurulmasından önce, yazar kendi bloğundan bazı oyunlara "danışmanlık" yaptığını açıklamıştı.

    YArıca, "Elden Ring", Microsoft'un E3 2019 brifingi sırasında açıklandı fakat oyun PlayStation 4 ve PC'ye de gelecek.

    Elden Ring, devasa açık dünyası içerisinde seyahat ederek, her biri güçlü bir “varlık” tarafından yönetilen birçok krallığı keşfetmenizi sağlıyor. Söylenene göre bu “varlık”ları yenmek size onların sahip olduğu güçleri bahşedecek. E3'te gösterilen fragman çok fazla bir şey anlatmadı, sadece From Software oyunlarından aşina olduğumuz kasvetli ve gizemli tonunu pekiştirdi.


    PC GAMER(01.11.2019) - Elden Ring: Everything we know about FromSoftware's next game

    1 Kasım'da PC Gamer'da çıkan yazı, bilmediğimiz birşey yok, ama özet niyetine paylaşalım.



    • Oyun Dark Souls III’ün son DLC’sinden beri yani 2017’den beri geliştiriyor fakat bir gerçeği unutmamak lazım, bu oyun Sekiro’nun gölgesinde geliştirilmeye devam etti. O sebeple yakın zamanda oynanabilir bir demo çıkmasını beklemiyoruz. Asıl hedef 30 Haziran 2020, çok da mantıksız değil. Umalım da G.R.R. Martin’in son kitabının çıkmasını engelleyen lanet bu oyunu da etkilemez.

    • Elden Ring hikayesinin nerede geçtiğine dair net bir açıklama yok, E3’te de bu konuda bir bilgi verilmedi malum. Gerçi ciddi İskandinav esintileri var görebiliyoruz, ayrıca Westeros kukla efendisinin oyunun hikayesine ciddi katkı sağlayacağını dile getirdiler, bu da bizim oyunda grimdark viking etkisinin oldukça etkili olacağına dair fikrimizi destekler nitelikte.

    • Miyazaki, Elden Ring dünyasının "keşif için uygun", oynamak için geniş bir açık alanı olacağını defalarca dile getirdi. ALakin, açık dünya olmasına rağmen, Elden Ring hala FromSoftware tarzı bir oyun(soulsborne). The Witcher 3 gibi oyunlardan bildiğimiz, NPC'lerle dolup taşan köylerden ziyade, Elden Ring, daha çok yalnızlığın ön plana çıktığı acımasız bir dünya sunacak bizlere. Miyazaki, IGN'e “Yeni bir oyun türü oluşturmak bizim için yeterince büyük bir zorluk, bir de üstüne oyuna şehirler eklersek, biraz fazla olacaktı, bu yüzden en iyi olduğumuz şeye odaklanan açık bir dünya tarzı oyun yaratmaya karar verdik” demişti.

    • Miyakazi, Elden Ring'in büyük açık dünyasında bulabileceğimiz bazı ortamların ipuçlarını da veriyor. "Bu alanlar arasında, karmaşık tasarlanmış, çok katmanlı kaleler ve benzeri zindanları da bulacaksınız." Miyazaki IGN röportajında, oyuncuların FromSoftware'in geçmiş oyunlarından aşina oldukları mekan ve ortamları bulabileceklerini söylüyor.

    • Henüz Elden Ring oynanışı ile ilgili bir şey görmedik, ancak FromSoftware’ın ve Miyazaki'nin Twitter hesabı oyunun türünün bir Action RPG olduğunu söylüyor. Miyakazi bir röportajında Elden Ring'in RPG unsurlarına daha fazla yoğunlaşacağını, RPG öğelerinin Dark Souls benzeri olacağını, Sekiro'da gördüğümüz yarım yamalak RPG elementlerinden uzaklaştığını söylüyor.

    • Bandai Namco röportajında Miyazaki, “boss fight”ların From Software’ın imzası niteliğinde olduğunu, bu oyunda da karşımıza çıkacağını söylüyor. “boss fight’lar, yapmaktan çok hoşlandığımız bir şey ve tabii ki bu oyunun da önemli unsurlarından birisi. Oyuncuların sabırsızlıkla beklediği çok çeşitli, benzersiz ve korkunç boss’lar oyunun içerisinde yeterince olacak.”

    • Elden Ring’in karakter yaratma ekranı Sekiro'dan daha çok Dark Souls’un geleneksel RPG tarzına geri dönecek.

    • FromSoftware’dan sızan bilgiler oyun içinde bir “zehirli bataklık” olacağını gösteriyor. Bu bilginin doğrulanmamış olsa da biz Miyazaki’nin İskandinav mitolojisininden aldığı ilhamı Souls serisinin bu yeni ve büyük evrenine nasıl aktaracağını tahmin etmeye çalışıyoruz.

    • G.R.R.M'nin bu yeni dünyaya ne şekilde ve ne kadar katkı sağlayacağı hakkında pek bir şey bilmemekle birlikte, Miyazaki'nin bu konuda çok heyecanlı olduğunu biliyoruz. Kendisinin Martin'in çalışmalarının büyük bir hayranı olduğunu ve Martin'in bazı kitaplarını çalışanlara önerdiği bilinmektedir. Miyazaki, “GRR Martin ile asıl işbirliğimiz, oyun ile ilgili benim öngördüğüm temaların ve fikirlerin yanı sıra oyun ile ilgili özellikleri çok nazik bir şekilde onaylaması ile başladı.” dedi. “Ben bile, zaman zaman heyecanımı saklamakta zorlanıyorum. Umarız herkes yarattığımız bu dünyayı dört gözle bekliyordur.”

    • Teknik olarak, Elden Ring hakkında bilmediğimiz bir sürü şey, biz de en az sizin kadar bilgiye açız. Elden Ring subreddit'inde Polygon’un fark ettiği “Redditor”ler, oyunun duyurulmasından bu yana yeni bilgileri beklemekten ziyade kendileri üreterek yeni bilgiler ekliyor.















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 29 Şubat 2024; 15:57:47 >







  • Büyük dayak yiyeceğimi bilerek yazacam bunları.


    Souls oyunlarının oyun piyasasındaki ayrıcalığı nedir acaba düşünmüyor değilim.

    Gerçektende 100 üzerinden 97 almayı hak ediyormu bu oyun.

    Gaza geldim steam üzerinden oyunu edindim.

    Sonra gün boyu canlı oynanış videolarını izledim.İlk souls deneyimim olacağı için biraz öğrenme maksadı ile.

    Yahu oyun başlıyor,konu yok ortada. İnanın bana oynayan kişilerinde umrunda değil. İlerliyor ama neden bilmiyor.

    Animasyon desen ortanın bir tık altı.

    Düşman yapay zekası yok zaten. Öyle bişey yok.

    Sanki zar sistemiyle çalışan aşırı kuvvetli boss'lar. Bakın bu yapay zeka değil. Yani hiçbir boss veya düşman sana göre şekil almıyor. Önceden kodlanmış zar sistemi ile çalışan hareketleri yapıyor.

    Oyun dünyası dolu dolu deniyor ya. Ben onuda aradım bulamadım iyimi. Ortalarda embesil embesil gezen düşmanlar, bir iki keçi... Yaşayan bir dünya veya benzeri hiçbir emare yok...

    Grafik desek yahu daha yeni Horizon çıktı. Onun üzerine şuna iyi demek için nasıl bir fanatik olmak gerekiyor acaba bilmiyorum.


    Bütün bunların üzerine oyun 97 almış iyimi. Tamam Souls oyunlarından anlamam ama en azından izliyoruz be abi. Yukarda saydığım hataların yarısının yarısı başka oyunlarda olsa piyasada itin dütüne sokulur o oyun. Ama souls oyunu oldumu bunlar hiç görülmez.

    Sorsan bu eksiklikleri cevapta hep aynıdır. " Souls oyunlarında bunlar aranmaz"

    Ha birde bu souls oyunlarının elitist'leri var dimi.

    Belkide bu seriye bulaşmamamın en büyük sebebleri.




    SONUÇ : Oyun iade edildi....

    Bu oyunun Dark Souls'un açık dünya versiyonu olduğu, görsel ve animasyon anlamında eski durduğu zaten çok net, bu kabullenilen bir şey.


    Ancak Elden Ring, oyun tarihinin gelmiş geçmiş en iyi keşfedilebilir üç boyutlu dünyasına sahip. Bu zamana kadar hiçbir oyun böylesi bir keşif imkanı sunamadı, böylesi bir derinlik sağlayamadı.


    Açıkçası 60-70 saatlik sürelerde tüketilebilir bir oyun değil bu, doğru bir analiz, inceleme için yeterli bir süre de değil. Amaç bitirmekse 25 dakikada da bitiriliyor ama oyunun dünyasının içine girmek çok başka bir şey. 230 saate yaklaşan oyun süreme rağmen daha dün aradığım bir silahı bulmaya çalışırken girmediğim catacomb'a denk geldim. Ki ben bu seriyi inanılmaz ince eleyip sık dokuyarak oynayan biriyimdir, benim gibi oynayan kişi sayısı bir elin parmağını geçmez.


    Elden Ring, başka hiçbir oyunun yapamadığı şeyi yapıyor, ilerledikçe oyunun büyüklüğü altında eziliyorsunuz, bitmeyecek hissiyatı başlıyor, yoruyor. RDR2'nin yaptığı gibi bir ağacın altında üç saat ağaçkakan avlatarak yormuyor, keşfettirerek yoruyor. Rockstar bile yapamadı bunu, Elden Ring bu yüzden çok özel ve unutulmayacak bir oyun. Benim gözümde açık dünya türünde yeni bir çağ başlattı.

    Mini bir şekilde bilgi vermek gerekirse;


    Farmlayabileceğiniz pek bir şey yok. Bazı askerlerden Smithing Stone (SS) düşebiliyor ama bölgenin her yerine çok sayıda ve mevcut ihtiyaç seviyesine göre koydukları için uğraşmaya gerek kalmıyor. Özellikle mağara, tünel ve kalelerde bolca bulunuyor. Köşe bucak gezip, her yeri temizlemeniz lazım.


    Craft sistemi, oyunun başında Church of Elleh'de noel baba görünümlü npc'den crafting kit alarak başlıyor. Sonra da cookbook denilen kitapları elde ederek, ki 45 adet var epey fazlalar, bu sayede craft yapılacak ürünleri öğrenmeye başlıyorsunuz. Cookbook'lar haritanın birçok noktasında bulunabiliyor, düşmanlardan, boss'lardan düşebiliyor, satıcılardan alınabiliyor. Tabii ürünleri yapabilmek için de toplanabilir ıvır zıvırlar var, (çiçek, böcek, et, yaprak, vs) onları her daim topluyor olmak gerekiyor.


    Oyun bizi başlangıçta kuzeye yönlendiriyor, yani Stormveil kalesine. Ne zaman gitmek istediğiniz tamamen oynayana kalıyor. Limgrave üç bölgeden oluşmakta, her bölgenin zorluk seviyesi farklı. Biz 1. bölgeden başlıyoruz, orayı temizledikten sonra güneye 2. bölgeye geçiyor sonra da 3. bölge. En doğudaki kırmız bölge çok sonranın yeri, orayla alakamız yok. Bu üç bölge arasında ne kadar keşif yapmak, gelişmek vs. tamamen tercih.


    Limgrave'in içerisinde haritanın diğer tüm bölgelerinde de olduğu gibi çok sayıda mağara, dungeon, boss, mini boss, silahlar gibi elde edilebilecek çok fazla şey var. Nereden neleri alabileceğinizi söylemek çok uzun bir liste. Mesela oyuna Samuray olarak başlamadınız ama Katana kullanmak istiyorsunuz, Limgrave'in en kuzeyinde Deathtouched Catacombs'dan Uchigatana'yı alabilirsiniz. Yine kuzeyde Summon water Village'de Stamina yenilemeyi hızlandıran Green Turtle Talisman'ı bulabilirsiniz. Vagon'lardan iyi silahlar düşüyor, başlangıç için iyi bir Greatsword'u bu şekilde elde edebilirsiniz.


    Ashes of War'lar önemli, bu sayede silahınızın stat bonusunu geliştirebilir ve düşmana göre değiştirebilirsiniz. Mesela iskeletleri normal saldırı ile öldüremezsiniz, dirilirler ama Sacred kategorisindeki Ashes of War'lardan biri ile kalıcı olarak ortadan kaldırabilirsiniz ya da düşmanların zayıflıklarına göre tercih yapabilirsiniz.


    Sacred Tear ve Golden Seed çok önemli iki item. Sacred Tear, kliselerde bulunuyor, Flask'ınızın verdiği HP seviyesini yükseltiyor. Golden Seed, haritanın belli başlı yerlerinde ErdTree gibi sapsarı parlayan, bir fidan dibinde yer alıyor. Bunları Grace (Bonfire) noktalarında kullanarak Flask'ınızı geliştiriyorsunuz.



    ELDEN RİNG İLERLEME ROTASI

    1. West Limgrave
    2. East Limgrave & Mistwood
    3. Weeping Peninsula
    4. Roundtable Hold
    5. Stormveil Castle
    6. Liurnia of the Lakes South
    7. Raya Lucaria Academy
    8. Liurnia of the Lakes East
    9. Ainsel River (Underground)
    10. Liurnia of the Lakes West
    11. Siofra River (Underground)
    12. Caelid South
    13. Nokron, Eternal City & Siofra Aqueducts
    14. Deeproth Depths
    15. Lake of RotNokstella & Liurnia West Special
    16. Altus Plateau
    17. Mt Gelmir
    18. Leyndell, Royal Capital
    19. Forbidden Lands
    20. Mountaintops of the Giants
    21. Consecrated Snowfield
    22. Mohgwyn Castle
    23. Miquella's Halligtree
    24. Crumbling Farum Azula
    25. City of Ash
    26. Sewers
    27. Endings


    Oyuncuların hedefleri kaçırmamalarına yardımcı olabilecek önerilen bir ilerleme yolunu kapsar


    Oyunun ilerleme şekli bu şekildeymiş oyunda takılan olursa bu şekilde ilerleyebilir

    Kaynak:fextralife wiki

    Elden Ring hikaye.



    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Spoiler mesajınızı gönderdiğinizde gizlenecektir: E Ohh, Elden Ring! İsminin aksine fiziksel olarak takılabilen bir yüzük değil. Oyunun önceki tanıtımlarında aslında bunu kısmen öğrenmiştik ama yine de oynamadan bilmek mümkün değildi. Elden Ring, özel güçlere sahip Great Rune'lerin bir bütün olduğu haline verilen isim. Neden önemli, çünkü Lands Between'i yöneten düzenin altında yatan kavram aynı zamanda, tüm fiziksel yaşamın, başlangıç ve sonucuna kadar ki her anında Elden Ring var ama bir tanrı değil, sadece bir araç ve bu araç bir başka varlık tarafından gönderiliyor, Greater Will.
    Greater Will, hakkında çok şeyler bildiğimiz bir varlık değil. Oyun bu konuda bir hayli ketum, nedir, necidir, neye benziyor onları da bilmiyoruz. Hatta fiziksel olarak var mı o da meçhul. Betimlemek zor olsa da, Greater Will'i, konumu itibari ile H.P. Lovecraft'ın Azathoth'una ya da Berserk evrenindeki Idea of Evil'a benzetebiliriz temel olarak. Bu varlık bir zaman geliyor ve Lands Between'e Elden Beast'i gönderiyor, Elden Beast ise aslında Elden Ring'in fiziksel biçim almış hali. Ancak iletişim kurmak için Elden Beast'i kullanmıyor, bunun için birçok Two Fingers gönderiyor. Oyundaki npc'lerden Hyetta'nın görevini yaptığınızda, bu parmakların aslında "Bir" olduğunu öğreniyoruz. Yani Greater Will'in parçalarından. Two Fingers'lar Finger Maiden olarak tanıdığımız kişilerce bize Greater Will'in isteklerini iletiyorlar. Oyun boyunca el falımıza bakan teyzeler, aslında birer Finger Maiden. Örneğin Hyetta da, görevinin sonunda Finger Maiden oluyor.
    Elden Ring, bir başka biçimin daha var olmasını sağlıyor, ErdTree. Bu ağaç temelde yaşamı temsil ediyor, ki zaten ruhlardan beslenmekte. Yaydığı enerjiden mahrum kalanlar sürgün ediliyor topraklardan ve Tarnished ismini alıyorlar. Ancak ErdTree'nin asıl yaptığı şey aldığı ruhu geri verip tekrar hayat sağlamak. Tarnished olarak, ölüp ölüp diriliyor olmamızın sebebi de bu.
    Oyunun kozmik tarafından Aşk'ı Memnu tarafına geçelim şimdi.
    Lands Between'de Empyrean olarak adlandırılan tanrısal bir ırk var. Empyrean kelimesinin altını doldurmuyor oyun, belki zamanla bazı detaylar çıkabilir ama söylenen tek şey bu ırkın, Elden Ring için bir kanal görevi görüyor olması, bu yüzden önemliler ve bu sebeple Marika, Lands Between'in ilk hükümdarı oluyor. O da kendisine bir eş seçiyor yani İlk Elden Lord olan Godfrey. Sırtında aslan taşıyan iri kıyım abimiz... Diğer ismi de Hoarah Loux. Bu evlilikten üç çocukları ya da diğer bir değişle üç yarı tanrı (demigod) doğuyor. Godwyn the Golden Morgott, Omen King Mohg, Lord of Blood
    Kraliçe Marika, eşi Godfrey'i dış toprakları ele geçirmesi için gönderiyor ve Godfrey de bunu başarıyor hem de son düşmanına kadar. Ancak o noktadan sonra Godfrey'in savaşma arzusu mücadeleye değecek kimse kalmadığı için kayboluyor. Marika ise eşini sürgün ediyor ve böylece Godfrey, ilk Tarnished oluyor. Hoarah Loux ismini de bu zamandan sonra kullanmaya başlıyor. Tabii parçalanmadan sonra tekrar geri dönüyor, sonlara doğru bize engel olmaya çalışıyor.
    Kraliçe Marika, ki tam olarak sebebini bilmediğim ama muhtemelen Greater Will'e daha iyi hizmet edebilmek için, toprakları genişletmeyi sürdürüyor. Asil Carian (Carian Royal) ailesi ile savaş başlatıyor ve liderleri olan Rennala, the Queen of the Full Moon ile çarpışıyorlar. Bu savaşta Marika'nın ordusuna kızıl saçlı Radagon of the Golden Order eşlik ediyor. Ancak bu savaş bir aşkın başlangıcı da oluyor ve Radagon ile Rennala evleniyorlar. Bu evlilikten de üç yarı tanrı doğuyor. General Radahn Praetor Rykard Lunar Princess Ranni (Ranni the Witch ya da Renna)
    Tüm bu doğumlardan sonra Radagon, aniden Marika ile evlenmek için Rennala'dan ayrılıyor. Bu durum Rennala'yı oldukça kederli bir yapıya sürüklüyor ve Marika'ya büyük bir nefret beslemeye başlıyor. Bunun etkisini de oyunda görüyoruz bu arada, Royal Carian'da Rennala boss'una giderken fark ettiyseniz State of Marika bulunmuyor ve her ölüm sonrası oldukça uzaktaki bir Grace'den başlanıyor. State of Marika'lar ölen kişi için Marika'yı onurlandırmak üzere yapılmış heykelcikler ve kişiye yeniden doğması için bir şans veriyor. Rennala, bu ayrılık sonucu Royal Carian'da State of Marika'yı kaldırıyor, bu yüzden her seferinde Grace'den başlıyoruz.
    Radagon ve Marika'nın ise ikizleri oluyor. Malenia the Severed Miquella
    Ancak hem Malenia hem de Miquella hastalıklı doğuyorlar. Malenia'nin Scarlet Rot denilen hastalık yüzünden tüm vücudu iltihap kapıyor ve sağ kolu ile sol bacağını kaybediyor.Miquella'nın laneti ise çocuk kalmaktı. Yaşamını hem kız kardeşinin hem de kendisinin lanetini kaldırmak için uğraşsa da başaramıyor. Mohg, Lord of Blood bu durumdan yararlanmak isteyerek, Miquella'yı kullanıp tanrı olmaya çalışıyor ama o da başarılı olamıyor.
    Bu noktada aslında annesinin Marika olduğunu söyleyen ama hiçbir şekilde öğrenemediğimiz bir çocuk daha var, Melina. Kendisi baştan sona bize yardım eden biri ama asıl amacını, kim olduğunu tam olarak bilemiyoruz zira söylemiyor. Ranni ile olan göz lekelerindeki benzerlik ve amaçlarının ölümlü bir dünya yaratmak olmasından ötürü, aynı kişi oldukları yönünde teoriler oluştu ancak bunu kanıtlayan bir şey sunmuyor oyun.
    Zurnanın zırt dediği yere gelebiliriz artık...
    Tüm bu oluşan geniş aileler içerisinde birisi nefret dolu planlar yapıyor. Bunun için özel hazırlıklara girişiyor, ölümsüzleri öldürecek bıçaklar ortaya çıkarıyor, Rune of Death'i çalıyor, suikastçiler tutuyor. Kendisi Ranni the Witch.
    Two Fingers, Ranni'yi bir Empyrean ve Marika'dan sonra tahta oturacak kişi olarak ilan ediyor. Ranni, Two Fingers'ı, Marika'yı tanımıyor ve Empyrean olmayı elinin tersi ile itiyor. Bu nefret motivasyonunun kaynağını Radagon'un Rennala'yı bırakıp Marika'ya gitmesine bağlayabiliriz belki... Hatta belki Marika'nın Radagon'u cilveleriyle kandırdığını da düşünebiliriz... Ranni de belki bu sebeple coştukça coşuyor. Ranni, bu kozmik güçten ayrı olarak kendi planlarını devreye sokabilmesi için bedeninden kurtulması gerektiğine karar veriyor.
    Öldürmek için neden Godwyn the Golden'ı tercih etti şahsen bilmiyorum, ancak çalmış olduğu Rune of Death'i tuttuğu suikastçilere vererek, bir demigod'un öldürülmesini sağladı. Ranni, kendisini bedeni ölecek şekilde öldürttü ve ruhunu bir oyuncak bebeğe mühürledi. Godwyn ise ruhen öldürüldü ve öldüğü gece Night of the Black Knives olarak kulaklara kazındı.
    Kraliçe Marika, Godwyn'in ölümü ile garip bir şekilde çıldırıyor ve Elden Ring'i parçalıyor, ardından da kayıplara karışıyor. Parçalanmadan sonra Elden Ring'in dağılan Rune'lerini tüm Demigod'lar sahiplenme niyetine girişiyor, çünkü bu güçlerine güç katmak anlamına geliyordu ve bu durum yarı tanrılar arasında büyük bir savaşın patlak vermesine sebep oldu. Fakat birbirleri ile yaptıkları savaşlar sadece kaos yaratıyor, hiçliğe sebep oluyordu. Bir noktada bazı demigod'lar geri çekildi. Onlardan biri Godrick the Grafted, Limgrave'deki savaşta Malenia, Godrick'i küçük düşürücü şekilde alt ediyor ve ona diz çöktürüyor. En güçlüler olarak geriye sadece Malenia ve Radahn kalıyor. Ancak karşılaştıklarında yenişemiyorlar. Radahn, aslında en güçlü demigod. Kendisi Kraliçe Marika'nın ilk eşi Godfrey'e hayran ve idolü olarak onun izinden gidiyor. Zırhındaki aslan kabartmaları hep bu yüzden. Radahn, çocukken sürekli bindiği atına büyüdükçe binemez hale geldiği için Sellia büyücülük akademisinde yer çekimini kontrol etmeyi öğreniyor. Böylece kendisinin havada süzülmesini sağlayarak atına zarar vermeden binebilir hale geliyor. Ancak atı için girdiği bu yolda öyle ustalaşıyor ki, yıldızlara meydan okumaya başlıyor ve onları kendi çekimine alarak kontrol etmeye başlıyor. Bu durum onu zamanla en güçlü yarı tanrı haline getiriyor. İkilinin mücadelesinde Malenia'nın Scarlet Rot hastalığı Radahn'a bulaşıyor ve onu içten içe yiyip tükenmesine, delirmesine ve yoldaşlarını dahi çiğ çiğ yemesine sebep oluyor. Aralarındaki bu savaş tüm Caelid bölgesinin bile çürümesine yol açıyor. Caelid'deki hayalet npc'lerden biri size ilk tomurcuğun yerini gösteriyor, Caelid tam o noktadan çürümeye bailıyor. Malenia ise öyle bitkin düşüyor ki, adamları tarafından kurtarılıyor ve Haligtree ağacına getirilerek, derin mi derin bir uykuya dalıyor. Kardeşinin Mohg tarafından öldürülmesi ise onun bu uykusu esnasında gerçekleşiyor.
    Tüm bu yaşananlardan bir çağ sonra, hiçbir Demigod hala Elden Lord olma gibi bir arzuya sahip değildi. Hepsi Elden Ring'den arda kalan Great Rune'lerden birini almış, savaşmış ama sonra köşesine çekilmişti. Greater Will, sürgün edilenleri çağırdı, Tarnished'ler geldi Lands Between diyarına ve içlerinden birinin, Shardbearer'ları bulup, Great Rune'leri onlardan alarak Elden Ring'i tekrar bir bütün haline getirmesi, sonrasında da Elden Lord olarak düzeni sürdürmesi istenildi. Aslında Tarnished'ler bu ünvana uygun değildi ama başka seçenek de yoktu. Bu serüvende bizim gibi çok fazla Tarnished görüyor, konuşuyor ve beraber mücadele ediyoruz. Roundtable'da gördüğünüz herkes bir Tarnished mesela... Ama bazıları pes ediyor, bazıları amacından sapıyor, bazıları ölüyor.
    Bir yere kadar Elden Lord olma yolunda ilerlerken bazıları farklı seçenekler de sunuyor. O, Tarnished'lardan biri olan biz, öyle bir noktaya geliyoruz ki, şaşkınlıktan ne yapacağımızı bilemez halde, doğru ve yanlışı karıştırmaya başlıyoruz.
    Fia, ölenlerin ilki olan Godwyn ile sevişip, ondan çocuk doğurmak için Cursemark of Death kullanarak Death Prince olmamızı istiyor.
    Bir tür lanet ile yaşamak zorunda kalan Dung Eater, bunu herkes çeksin diye tüm Lands Between'i lanete bürümemizi istiyor.
    Erdtree'nin vazgeçilmez olduğunu, o yüzden düzenin devam etmesi gerektiğini dile getiren Brother Corhyn ise bizim Goldmask'ın izinden gitmemizi istiyor.
    Tüm o yol gösterici, Golden Order inancının temeli olan Two Fingers'lardan ayrı bir başkası daha var derinlerde... O, farklı ve Greater Will gibi olan bir başka kozmik varlığa hizmet ediyor. Three Fingers ya da Lord of Frenzied Flame. Melina, onun gerçek bir Lord olmadığını söylese de, o bizi Çıldırmış Ateşin lordu yapıyor ve Greater Will'in gönderdiği her şeyi yok ediyor. Ve hatta bu topraklardaki mavi büyülere Two Fingers, kırmızı büyülere de Three Fingers'ın sebep olduğu söylenmekte...
    Ranni the Witch ise bırak ölüm de var olsun, herkes kaderini yaşasın diyor. Kendisi için yaptığı oyuncak bebek bedeni ile huzura kavuşmak istiyor.
    Seçimler kafaları kurcalarken asıl şaşkınlığı Brother Corhyn'nin görevi esnasında öğreniyoruz. Kraliçe Marika ve Radagon.
    Bu ikili aslında farklı birey değiller, ortada çift cinsiyetli tek bir varlık var. Radagon'un Rennala ile evlenme sebebi onun büyü gücünün Marika'yı zapt edebilme ihtimaliydi ancak bu başarılı olamadı ve Marika ağır basarak, Radagon tarafı geri çekildi. Malenia ve Miquella'nın hastalıklı doğması da bu varlığın kendi kendine üremesinin sonucuydu. Godwyn'in öldüğü gece, bu varlığın Marika tarafı bir sebeple çıldırdı. Marika'nın nihai amacı ölümsüzlük olduğu için, Godwyn öldükten sonra bu sebeple kafayı kırıyor olabilir bunun sonucunda Elden Ring'i parçalamaya başladı. Radagon tarafı ise onu durdurmaya uğraşsa da başaramadı.
     Parçalanmanın ardından Marika, Elden Beast tarafından ErdTree'ye hapsediliyor. Ancak bu gerçekleşmeden önce bir daha hiçbir yarı tanrı ölmesin diye Rune of Death'i Farum Azula'da yaşamını sürdüren gölgesi (sağ kolu gibi bir şey) Maliketh'e emanet ediyor. Aslında Rune of Death'in Maliketh'e ikinci emanet edilişi, zira Maliketh ile karşılaştığımızda ikinci kez çalamayacaksınız diyor, böylece Ranni'nin de Maliketh'den çaldığını öğrenmiş oluyoruz ve nihayetinde Elden Beast ile karşı karşıya geliyoruz.
    Crumbling Farum Azula, bolca soru işareti içeren bir bölge. Gökyüzünde yüzdüğü söylenen kadim tapınaklardan biri, Lands Between'de etrafta yarım yamalak yıkıntıların olmasının sebebi ondan düşen parçalar olduğu sanılıyor. ErdTree'den önce aynı Dark Souls'da olduğu gibi dünyayı kadim ejderhaların yönettiği ve onların lordu olan Dragonlord Placidusax'un da Farum Azula'da yaşadığını ilerleyen süreçte öğreniyoruz. Remembrance'ın da yazdığına göre, ErdTree çağından önce Elden Lord'muş, bu farklı bir Elden Lord biçimi de olabilir gerçi net bir anlatım yok ve kaçan tanrısını bekliyormuş. Burada ilginç bir hikaye yatıyor bu arada, çünkü Greater Will'den önce başka kozmik bir varlık iletişim kurmuş olabilir bu dünya ile. Oyun boyunca çok sayıda Two Fingers görüyoruz ama sadece tek bir tane Three Fingers var. O da sessiz sedasız, derinlerde saklanıyor ve ilginç bir şekilde ErdTree'yi yok etmek istiyor. Three Fingers'ın bağlantılı olduğu o kozmik varlık, Dragonlord'un kaçtı dediği tanrı olabilir bir ihtimal... Ki zaten Greater Will iletişime geçince ErdTree çağı başlıyor.
    Puanlar şişirme olmuş isteyen istediği tarafından anlayabilir, bu oyun 97'lik ne yapmış ki sorunlarından da kimse bahsetmemiş? Ps3 grafiklerinde oyun çıkarıyorsun, optimizasyonu bile beceremiyorsun, Forbidden West'e mekanikleri aynı diyenler, Dark Souls 3 + açık dünya
    = Elden Ring'e laf edemiyor nedense, sektördekiler fanlar tarafından linç yemekten korkuyor herhalde.

    Bu oyun 97 alıyorsa, sorunları görmezden geliniyorsa ve tepki konulmuyorsa oyunculuk can çekişme aşamasında demektir.

    NG+ da bitti, 246 saat oynamışım oyunu. Gram sıkılmadım, çıktığı vakit işten bahane uydururak birkaç gün izin almıştım, daha sonra sabah işe gitmeden biraz, akşam işten gelince uykudan feragat ettim derken, son birkaç hafta tam bir işsiz gibi Elden Ring oynadım. Doyumsuz bir tat bıraktı bende, hatta hala oynama isteğim var, NG++ 'ya da ucundan girdim; ancak yapacak hiçbir şey kalmadı. İlk oynayışta, sonradan düzeltilen Diallos ve Jar Bairn'in görevini yapmamıştım, onları da tamamlayarak eksik olan bir görev de kalmadı.


    Bir kaynakta toplam 226 tane boss saydıklarını okudum ve hepsinin de yerini işaretlemişler. Bir kısmı tekrar eden boss'lar tabii, yine de merak edip tek tek baktım. Tekrar edenlerin bazılarını es geçtiğim halde 205 boss kesmişim.


    Dört farklı build denedim, en keyif aldığım Pure Faith build oldu, belki op değildi ama mevcut büyülerin tamamı göze çok hitap ediyorlardı, yapması, izlemesi her anı müthiş keyifliydi. NG+ 'yı ise baştan sona Pure Int ile oynadım, biraz bitirme odaklı ilerledim. Comet Azur gibi bir büyü, oyunu gerçekten NG+ 'da bile kırıyor. İlk boss'dan son boss'a kadar herkesi birkaç saniye içerisinde indiriyor. Bilmeyenler için spoiler olmasın isim vermeyeyim, son iki boss'u öldürmem yaklaşık 20 sn sürdü. O yüzden Pure Int biraz keyifsiz geldi bana.


    En unutamadığım an ise Siofra River yeraltı şehrine ilk inişimdi. 1 dakikadan fazla bir süre aşağıya inmek şaşkınlık yaratmıştı, nereye iniyoruz böyle demiştim, unutamıyorum hakikaten o şaşkınlığımı.


    Oyun çıkmadan önce çok eleştirdim, görselleri bu nesle yakışmıyor, animasyonlar çok eski, evet maalesef bunlar hala büyük eksiler. Ancak benim gözümde FS'nin oyunları içerisinde Demon's Souls'dan sonra ki en iyi oyun oldu Elden Ring. Aslında Demon's Souls'dan da iyi ama benim DeS'e karşı büyük bir gönül bağım var, o yüzden yeri ayrı. Ancak şu gerçeği iliştirmek isterim, Demon's Souls ile başlayan Souls türü oyunlar nasıl bir çağ açtıysa oyun dünyasında, Elden Ring de açık dünya oyun yapısında yepyeni bir çağ açtı benim gözümde.

  • Eger gercek ise ruhumu o oyuna teslim etmeye hazirim
  • Elimden geldiğince çevirmeye çalıştım.

    quote:

    Hangi iki otör yaratıcının iki parmağı ve ölüme takıntısı vardır? Tabii ki, Game of Thrones’un yazarı olan George R. Martin ve FromSoftware başkanı Hidetaka Miyazaki, Dark Souls, Bloodborne ve Sekiro'nun arkasındaki adam.

    Öyleyse, bu ikilininin E3 2019'da görkemli bir şekilde ortaya çıkacak yeni bir RPG video oyunu için bir araya gelmesi şaşırtıcı olmaz.

    Spawn Wave ve Liam Robertson tarafından yayınlanan bir rapora göre, FromSoftware ve George R.R. Martin, Bandai Namco tarafından yayınlanacak, hikayesinin büyük kısmı yazılmış olan gizemli yeni bir ortaçağ açık dünya IP’si üzerinde işbirliği yapıyor.

    Robertson'a göre,oyunda ana karakterinizin açık dünyadaki çeşitli krallıkları istila edeceği ve ardından bu krallıkların her birinin kendine özgü güçlerini kazanacağını iddia ediyor.

    Spawn Wave ve Robertson'un bu bilgiyi kimlerden elde ettiği ve iddianın herhangi bir temeli olup olmadığı net değil, ancak bu ikili sızıntılar konusunda oldukça güvenilir bir kaynak olarak biliniyor.

    FromSoftware'in Sekiro'dan sonra geliştirilmekte olduğu iki oyunu daha olduğunu biliyoruz ve birçoğumuz Bloodborne 2 ya da bir Demon’s Souls remaster'ı için umutlanıyoruz, lakin stüdyonun tamamen yeni bir şey üzerinde çalışıyor olma ihtimali de var. Bu söylenti ayrıca, Martin'in Buz ve Ateş’in Şarkısı kitap dizisindeki altıncı bölüm olan “The Winds of Winter”ı neden bitiremediğini de açıklar, çünkü bir video oyunu için tamamen farklı temada, yeni bir “lore” üzerinde çaılışıyor..

    Her durumda, E3 2019 bize bu potansiyel yeni IP için kesin cevapları verebilir, ancak FromSoft şimdilik bir şey söylemiyor. Belki birileri konuşkan Bay Martin'e yorum için bir yüzük bırakmalı ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 29 Mart 2019; 14:28:40 >




  • Alüü..
    Game of Thrones + Soulsborne diyorum..
    Sekiro oynamaktan bilinç kaybı mı yaşıyorsunuz gençler?
    Bu konuda kimsenin diyecek bir şeyi yok mu olm!
    Ben buralar yıkılyor diyordum, ama bakıyorum kimsenin s*kinde değil.
    Size haber getirende kabahat.
    Küstüm lan ben gidiyorum.
  • Kitaba ne zaman sıra gelecek acaba?Böyle bir oyun olursa oynamaya kıyılmaz o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Miyazaki nin yapacağı her oyunu tereddütsüz oynarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CheKD kullanıcısına yanıt
    Enfes haber,
    de ben From Software oyunlarına ancak uzaktan bakabiliyorum.
    Sekiro kolay yapacaklar dedik daha zor çıktı.
    "git gud" için de zamanım yok.
    Napacuk?
  • Miyazaki yapıyor , George r.r martin de yazıyorsa benim gibi GoT hastaları şimdiden çıldırmaya başlamıştır . İnşallah doğrudur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hoid -- 10 Haziran 2019; 20:12:54 >
  • Dark Souls 4 gelir mi acaba. Ateş çağı sona erdi sonuçta. Yeni bir üçlemeye başlayabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: broodofqueen

    Alüü..
    Game of Thrones + Soulsborne diyorum..
    Sekiro oynamaktan bilinç kaybı mı yaşıyorsunuz gençler?
    Bu konuda kimsenin diyecek bir şeyi yok mu olm!
    Ben buralar yıkılyor diyordum, ama bakıyorum kimsenin s*kinde değil.
    Size haber getirende kabahat.
    Küstüm lan ben gidiyorum.
    Niye bunu görmemişim ya 2 ay olmuş

    Dizinin bozulan imajını belki bu proje toparlayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E3'ü beklememin tek sebebi resmen <3
  • Oyunun ismi Great Rune olacak ve Norse mitolojisini konu alacak diyorlar. Asoiaf evreni ile alakalı olmayacak deniyor.

    https://www.gamesradar.com/george-r-r-martin-fromsoftware-game-e3-norse-great-rune/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 21 Mayıs 2019; 17:2:5 >
  • Geçen gün twitter da da birbirleriyle etkileşimde bulundu got ve dark souls hesapları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geldi.
  • yine bayağı bekleriz oyun ile ilgili bir kaç şey görmek için.
  • Oyun Celtic mitolojisini konu alıyormuş, umarım yakın zamanda haberler gelir. DS3 ve DLC'leri tamamlandıktan sonra başlamışlar geliştirmeye. Miyazaki hem Sekiro ile hem de bu oyun ile ilgilenmiş, deyimlerine göre firmanın en büyük oyunu bu olacak. GRRM etkisi de insanı merak ettiriyor, hikaye sunumunda ciddi değişikliler göreceğiz diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 10 Haziran 2019; 13:17:19 >
  • Sunumdan merak uyandıran tek oyundu benim için, güzel bir şeyler çıkar umarım
  • adamlar alttan alttan oyunculara siz kolsuzsunuz ds tamam bloodborne tamam ama bu oyunda yemez demeye getiriyorlar

    DS3 sonrasını konu alacak gibi geliyor bu oyun bana nedense. Tamamen bağımsız olacaktır ondan şüphe yok ama arka plandaki ipuçlarından aynı evrende olduğunu anlayacağız bence.

    Bkz bloodborne'un aslında ds'deki bir tablodan ibaret olması gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En sevdiğim tema dark fantasy, bir de büyük bir açık dünya olacak diyorlar gel de heyecanlanma.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.