Şimdi Ara

3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
25
Favori
6.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Killzone oyunlarındaki askerlerin - robotların kasklarına benzer olarak yaptığım bir çalışma.

    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.

    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.

    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.

    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.

    3A Oyun Karakter Çalışması [Cyborg Kafa] + Teknik Bilgiler.


    +360 VIDEO:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 14 Ocak 2021; 3:57:51 >







  • Evet güzel emek var daha önceki konularından da biliyorum bu arkadaşı. Yazının başlarında killzone shadow fall oyunundan esinlendim demiş, oyundaki karakterlere tekrar baktım baya benziyor zaten oyundakilere. Bence bu modeli alıp oyuna koysan hiçte sırıtmaz konsepte çok uygun ayarlamış çünkü her şeyi. Resimde ortadaki değilde sağdaki ve soldaki robotlara gayet güzel bir alternatif olurmuş. Bu tarz görüntüler tamamen zevklerinize hitap etmeyebilir o ayrı mesele tabi, ama tasarım bazında problem yok bence.

  • Çok güzel hocam sen iyi para kırarsın.
  • ballandıra ballandıra anlatmışsın da çok kötü olmuş bu kafa modeli bir oyunda ki 10larca robottan birisi olsa bu en dandiği falan olurdu sanırım
  • Hocam güzel anlatmışsın başarılar
  • para kazanıyon mu bu işten
  • Valla güzel bir şeyler yazayım dedim hocam ama bu kadar bilgi yanında ne desem boş. Umarım işine yarayan birileri vardır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uplayayım bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şimdi gelelim 1 milyonluk soruya: Sen bunları nerden öğrendin?
    Nerde öğretiyorlar hacı bunları?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suzuya.Juuzou

    ballandıra ballandıra anlatmışsın da çok kötü olmuş bu kafa modeli bir oyunda ki 10larca robottan birisi olsa bu en dandiği falan olurdu sanırım
    Dedi liseli.
  • Bocha Boston kullanıcısına yanıt
    Bu işin merkezi ABD hocam, Türkiye'de bunu derinlemesine öğreten bir kaynak veya kurum bulamazsın. Grafik tasarım, animasyon gibi kurslar veya üni. bölümleri var bizde ama dijital sanatlara oyun geliştirme düzeyinde ağırlık vermiş eğitim kurumumuz yok. Zaten donanımlı teknoloji stüdyolarımız da yok bunlarla alakalı. Bende ne öğrendiysem internet üzerinden takip ettiğim adamlardan öğrendim, bir çoğu Amerika'da bu işi yapan insanlar.

    Oyun yapımcılarının canlı yayınlarını takip ettim Epic Games olsun diğerleri olsun. 3A projelerde çalışmış tecrübeli Görsel efekt ve 3D sanatçıların eğitim setleri oluyor bazıları parayla bazıları ücretsiz onları izledim. Binlercesini izlemişimdir yıllardır her türlü makale ve eğitim videosunu takip ederim, hala da ediyorum. Yani işi kaynağından öğrendim, internetle kaynağına ulaşıyorsun uzaktan uzağa da olsa. Sabırla çok vakit ayırıp konsantre olmak yetiyor. İyi veya uzman seviyeye gelmek için yıllar boyunca çalışıp egzersiz yapmak gerekiyor sadece. Yani tam manasıyla öğrenmek istiyorsan bunu meslek edinmeyi kafaya koyacaksın. Aksi halde fazla uzağa gidilebilecek bir şey değil.




  • Müthiş olmuş,şu forumda ne insanlar var.
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Desene bizim iş yaş!

    Polonya mıydı CD Project RED'in merkezi. İşte orda devlet şirkete maddi destek veriyormuş. Yetmezmiş gibi personel ihtiyaçları için Üniversitelerde yeni bölümler açmışlar, öğrenci yetiştiriyorlar senin gibi. Dahası öğrencileri buralara girmeleri için teşvik ediyorlarmış.

    Biz hala: Öğretmen olayımda devlete kapağı atarım, yazın da boşum ohh ne güzel...
  • Banada öğretir misin istanbuldaysan

    Edit : Adana imiş:(

    Forumda böyle birininn bu denli çalışmalarını görünce mutlu oluyorum çok güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Steppa -- 22 Mayıs 2018; 3:54:24 >
  • Hocam ne bölümü mezunusunuz? Ayrıca kendinizi nasıl geliştirdiniz?



    Metinde yazıyorsa affola zamanım yok çoğunu okuyamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok emek harcanmış. Tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suzuya.Juuzou

    ballandıra ballandıra anlatmışsın da çok kötü olmuş bu kafa modeli bir oyunda ki 10larca robottan birisi olsa bu en dandiği falan olurdu sanırım
    Sen git sevgili, instagram konularına yaz. Bilmediğin konularda yorum yapma.





    Çok başarılı olmuş hocam, eline emeğine sağlık. Bilgiler için de teşekkürler ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acayip imrendim la
  • Merhaba,
    bu mesajı uzaklardan yazıyorum ben Konami'den Hideo Kojima,
    yeni geliştireceğimiz Metal Gear Solid oyununda bu kafayı kullanmak istiyoruz.
    teklifinizi pm geçebilirsiniz.
  • Gayet güzel, profesyonel çalışmalar hocam.

    Bu alanda türkçe kaynak yetersizliğinden bahsetmişsiniz, gerçekten de bu alanda yazılmış en kapsamlı türkçe kaynak olabilir bu. Teşekkürler.



    Sen de 3dsmax kullanıyorsun. Ben blender 3D ile 2,3 senedir uğraşıyorum. Blender için çok profesyonel kaynak hiç yok denecek kadar az. Çok zamanım da yok. Elimden geldiğince amatör takılıyorum.



    Güzel bir artacağını sayfası yakışır hocam size, çalışmalarınızı daha düzenli görürüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler kardesim, mutlaka ingilizceyi su gibi gelistir gelismis oyun firmalarinda is bulabilirsin yurt disina gidip. Turkiye bu konuda cok tirt Bukreste bile Ubisoft EA Sports firmalari subeleri var Turkiyede oyun satin alacak dogru duzgun yer bile yok birakin oyun firmasini.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.