Şimdi Ara

NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.901
Cevap
63
Favori
388.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler hocam. Fark ettim bazıları bilerek yapıyor 1050Ti pert diyor. Benim arkadaşım 750Ti kullanıyor kaç yıldır tık yok kasmada yaşamıyor. Ne kadar sağlam kart xx50Ti olan kartlar F/P gercekten.



    PS5 çıkana kadar 1050Ti ile devam ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimine göre götürür kimine göre götürmez beklentinle alakalı bi durum 1050 ti günümüz için 1080p cozunurlukte medium ayarlarda 40-60 fps arasında gidip gelen bi kart onumuzde ki cıkıcak oyunlarda 60 fps barajınında altında kalacak büyük ihtimal oyun için giriş seviyesi konumundadır yavaş yavaş bi ayağı çukurda diyebiliriz;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    i5 2500 k kaç senelik işlemci darboğaz dediler bilmemne dediler 1070 ile çatır çatır 100+ fps alıyordum gta5'de fullhd ama monitör onu destekliyordu belki 2 k olsa daha da artardı fps evet işlemci düşüktü ama %90 kullanıyordu. 8 gb ram vardı 50 fps'yi'yi geçmez diyorlardı. Çok garip bu sistem işi gerçekten. Bazen doğru bilinenler baskalarının yalanları aslında. en yeni nesil sistem ile belki fps artacaktır 8700k falan ama bu uçurum olmayacaktır belki 5-10 fps değiştirir diye düşünüyorum.

    MSSA'yı arttırınca 20 30 fps düşüyordu bir tek. 60 fps aldığımı görünce mssa yı off yaptıydım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KURSAD. -- 19 Ağustos 2018; 19:25:16 >
  • O değilde 8700K fiyatını gördükten sonra elimdekinin değerini daha iyi anladım



    http://www.vatanbilgisayar.com/intel-core-i7-8700k-soket-1151-3-2ghz-12mb-onbellek-14nm-islemci.html

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu canlandırayım mı?

    şu resimin ray tracing uygulanmış witcher 3 olduğu söyleniyor.

    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti

    geçmişe yönelikte mi uygulanacak yoksa

    Kaynak

    Bu da başka bir haber rtx 2070 tıpkı bir 1080ti olacak demiş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hands0meJack -- 19 Ağustos 2018; 19:33:37 >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    İlk çıktığında 1750 ye almıştım. Şükrediyorum şimdi bu fiyatları gördükçe.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En azindan bircok belli basli oyunlar icin nvidia'nin oyun yapimcilarin bir tur yama cikaracagini dusunuyorum. Dx api'da zaten coktan bu sdk bulunuyor.

    Bilinen bir sey ama tekrar yazayim ray tracing eski bir teknoloji ama oyunlarda uygulanabirligi turing oncesi mumkun gorunmuyordu.



    Sadece bundan sonra cikacak oyunlarla sinirli olcaksa bu kadar reklam nicin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkeironnWH

    Bu mesaj silindi.
    Kardeş, neyi yetersiz bana açıklar mısın? ben 1080p oynamak için aldım benim amacım 2K 4K 8K oynamak değil ki? orta ayar-yüksek ayarda rahatlıkla her oyunu açıyor bu zamana kadar low'a hiç bir oyunu almadım bile.

    ayrıca çamur demişsin. 1080p ne ara çamur oldu yahu? siz kafayı yemişsiniz. Boş muhabbet peşindesiniz, kapitalist sistem sağlam gömmüş size.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bu tip insan sayısı forumda çok fazla. Bunları umursayıp cevap bile yazmamanı öneririm. Onların derdi 2060 2070 falan almak değil, milletin sahip olduğu üst seviye kartların değer kaybetmesi ve alan kişilerin maddi açıdan zarara uğradıklarını görmek onlara zevk veriyor. Teknoloji tutkunu falan da değiller. Yeni gelişmeler de onları heyecanlandırmıyor. Teknolojinin gittiği yer ise hiç umutlarında bile değil. Dediğim gibi Tüm olay bu. Almanlar bu işi tek kelime ile açıklıyorlar. Schadenfreude.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pascalın üstüne resmen toprak attı adamlar daha 1000 serisi kart alınmaz artık resmen eski teknoloji oldu rtx açamıcaksın açarsan sürünecek falan bb pascal.

    SSD gibi donanımsal hediye vermesinden anlamıştım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 19 Ağustos 2018; 20:23:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Aynen hocam. Bir soru sordum saçma sapan cevaplar aldım.



    Yok kart pert yok çamur alla alla bu millet harbi kafayı yemiş.



    Neyse en azından sorularıma güzel cevaplar veren güzel insanları görmek güzel. Konu dağılmasın hayırlı akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furky!

    Bu tip insan sayısı forumda çok fazla. Bunları umursayıp cevap bile yazmamanı öneririm. Onların derdi 2060 2070 falan almak değil, milletin sahip olduğu üst seviye kartların değer kaybetmesi ve alan kişilerin maddi açıdan zarara uğradıklarını görmek onlara zevk veriyor. Teknoloji tutkunu falan da değiller. Yeni gelişmeler de onları heyecanlandırmıyor. Teknolojinin gittiği yer ise hiç umutlarında bile değil. Dediğim gibi Tüm olay bu. Almanlar bu işi tek kelime ile açıklıyorlar. Schadenfreude.

    Alıntıları Göster
    Konsol + PC oyunculuğunun yanı sıra görsel efekt ve 3A oyun standartlarında asset tasarımcısıyım. Genellikle arkadaşların çöp olarak nitelediği sistemlerden öteye bir sistem kullanmıyorum ama her şeyi tasarlamama yetiyor buna rağmen. Biliyorsunuz, film ya da oyun ortamlarındaki efektleri, 3D objeleri hazırlamak, oynarkenki optimize edilmiş halinden daha fazla yük bindirir siteme yapım aşamasında. Buna rağmen hiç uçuk kaçık sistemler kullanmadım, ama kötü sistemlerde kullanamam tabi. Yine de şimdi sistemimi yazsam eminim pek çok insan çöp diyecektir.

    Bence bilgisayar teknolojilerinin eğlenceli tarafı onu optimize ederek kullanmaya çalışmak. Ciddi projelerde böyle maceralara yer yok tabi ama aslında sistemi idareli kullanabilir insan. Örneğin oyunlar için ultra detaylar ile 120hz'in altına inmemek gibi gereksiz fantezileriniz varsa sistem yetmez tabii, üstelik her sistem o performansa çöp kalacaktır. Görsel şöleni bozmadan ayarları optimize ederek daha uzun süre para harcamadan bilgisayarlar randıman sağlayabilir.

    Aşağıdaki görseller şu an üzerinde çalıştığım, henüz texture setlerini hazırlamadığım rendersız ham model. Özel modifiyeli bir AK47 üzerinde çalışıyorum, modelin kendisi bitti ve bu sahnede ortalama 15 milyon poligon bulunuyor yüksek poly hali bu. Normalde sistemleri yorucu bir seviye, buna rağmen fx9590 gibi verimsiz ve çağ dışı bir işlemci + hiç yakışmayan, amd sisteme pekte yakışmayan gtx1070 kart ile daha nicelerini tasarlamak mümkün oluyor, şu anki paylaştığım basit ve tek bir örnek. Aslında bakarsan sistem çöp, ramlar zaten DDR3 - 1600. Çöp sıfatında bayrağı çeker yani.

    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    Gel gör ki kullanmasını bildiğin zaman çok iyi işlerin yanı sıra güncel oyunları da neredeyse kayıpsız oynayabiliyorsun. Çağımız fantazi çağı olduğundan her sistem insanlara çöp geliyor, biraz gerçekçi olunduğunda aslında mevcut teknolojilerimizi uzun süre kullanabilir, israftan kaçınabiliriz bence. Bu telefon sektörü içinde geçerli. Telefonumda çok eski bir modeldir, benim kullandığım teknolojileri gören hiç bu adam shader programlıyor demez yani.

    Ancak tüm bunların yanı sıra, sürekli en iyi ve en güncel sistemlere sahip olabilmenin de zevki farklıdır. Hiç bir şeyi kafaya takmadan uçuk performanslar da ayrı bir keyif ama fantezilere de gerek yok diyorum. Ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var daima, uzun süre kullanılabilecek şeyleri çöpe atmamak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 19 Ağustos 2018; 20:51:19 >
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Ultra detaya gereksiz fantezi demişsiniz peki madem öyle siz çizimlerinizi bu kadar detaylı yapmanıza gerek yok ozaman cs 1.5 deki gibi bir ak47 çizip geçin hocam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 19 Ağustos 2018; 20:51:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Beni anlamamışsın hocam, bir kez daha tarafsız gözle sadece o paragrafı okumanı rica ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Beni anlamamışsın hocam, bir kez daha tarafsız gözle sadece o paragrafı okumanı rica ediyorum.
    Çok iyi anladım hocam merak etmeyin :) demek istediğim şey ultra detay oyun oynamak bir fantezi değil olması gereken birşeydir imkanınız yoksa bile YouTube dan izleyin very low - ultra kıyaslamasını fantezimi ihtiyaç mı olduğunu anlarsınız. Yapmış olduğunuz uzun süreler emek verdiğiniz çizimlerini görmemiz gereken şekilde görmek bizim hakkımız o yüzden ultra detaya fantezi demek bence yanlış bir terim. Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 19 Ağustos 2018; 20:57:12 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Beni anlamamışsın hocam, bir kez daha tarafsız gözle sadece o paragrafı okumanı rica ediyorum.
    Ya dostum tnbt64 ile catia da neler tasarlanabiliyor..olay oyun oynamaya gelince gtx 1050ti fhd bile birçok detayı kısmadan akıcı oynatamıyor..bizim lügattaki yeri de çöp, pert....arkadas medium ayarda sunda bunda memnun kalıyormuş e bize ne..güle güle kullansın..

    bize sordu, görüşlerimizi belirttik. hoşuna gitmedi o ve tayfası ergen muhabbeti başlattı...ayranı çok içince böyle oluyor demekki.
  • "ultra detay + 120 hz gibi bir değer" dedim hocam. Yani mesela ben eğer en yüksek grafik istiyorum ama aynı zamanda da 120 hz monitör ile en az bu performans değerinde oynamak istiyorum dediğim zaman bence fantaziye giriyor. Gene ultra oynayıp 60 fps, ya da sistem ona da yetmiyorsa 30 - 40 arasında aynı sistem ile harcama yapmadan idare edilebilir, yanlış mı?

    Detaylar yine ultra olabilir yani. Sınırlar koymak fantazi sadece, para harcatır insana eğri oturup doğru konuşursak. Bir de bence herşey ultra iken, örneğin gölgeyi high yapmak normal hızında akan bir oyun için görsel şölende kayıp oluşturmuyor mesela. Özellikle kafaya takıp mercek altına alırsa insan rahatsız olur sadece. Yani demek istediğim, her şey en iyi halde iken, bir gölgenin ultra değilde high olması insanı üzmemeli, üzüyorsa fantazidir artık. Ya da her şey en yüksek değerde iken, fps 120'nin altına düşmesin dememeli. Bunun gibi şeyler işte.

    Yoksa bende isterim ki yapılan her tasarımı aşağıdaki gibi en iyi halleri ile görüntülesin herkes. Şu anda da ultra bile yapsanız, aslında olandan kötü görünüyor zaten render metotlarından ötürü. Bu aşağıdakiler mesela daha önceki yapmış olduğum bir kaç 3D tasarımından, şu an nVidia'nın getirdiği RayTrace teknolojisi ile render almıştım bu sahneler için, henüz oyunlarda kullanamıyoruz raytrace'i, ama artık kullanılacak. Bu teknoloji yıllardır vardı, gerçek zamanlı render edemiyorduk sadece. En fazla voxel cone metodları ile render edebiliyorduk. Bende diyordum zaten kendi kendime, ben bunu böyle render edip anca kendim görüyorum, oyun motoruna atılınca kullanıcı daha kötü görüyor diye söyleniyordum zaten. Konu paylaşımımla sapıyor biraz biliyorum ama muhabbeti bunun üzerinden açınca paylaşmakta istedim aynı zamanda.

    Bahsettiğim RayTrace ile elde ettiğim görseller:

    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    Ama gerekirse kullanıcı oyun motorunun sunduğu görseli 120 değilde 60 kare olarak görsün, ya da gölgesini 2 daha tırtıklı görsün parası cebine kalsın sistemini idare etsin. Düşünce tarzım bu yönde. Zira oyundan oyuna değişiyor performans bazen. Şunu da eklemek isterim, şu an yeni gpu sisteminde RayTrace metodları yerleşecek, ancak bu tüm render işlemini kapsamadığı için biz hala CGI görselleri pek yakalayamacağız gerçek zamanlı olarak. Oyun yapımcıları tüm objeleri aslında çok detaylı tasarlar, gerekli optimizasyon için sonradan sınır çizilir. CSGO silahlarının da birinci parti tasarım halini görseniz onlarda çok detaylıdırlar esasen.

    @theVATANSEVER, hocam senin sözlerinle alakalı değildir söylediklerim. Global bir düşünce tarzını hedef alıyorum, yani yılda bir telefon değiştirme olayı gibi, amaaynı zamanda saygı duyuyorum. Aksi halde zenginin malı fakirin çenesini yorar misaline döner zaten.
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Hocam çizimler Harika ikimizde demek istenileni iyi anladık sorun yok :)



    Şimdi asıl sorum şu 2080 ile 2080TI aynı anda mı çıkacak yoksa 10xx serisinde olduğu gibi neredeyse 1 sene sonra mı çıkar TI serisi ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    "ultra detay + 120 hz gibi bir değer" dedim hocam. Yani mesela ben eğer en yüksek grafik istiyorum ama aynı zamanda da 120 hz monitör ile en az bu performans değerinde oynamak istiyorum dediğim zaman bence fantaziye giriyor. Gene ultra oynayıp 60 fps, ya da sistem ona da yetmiyorsa 30 - 40 arasında aynı sistem ile harcama yapmadan idare edilebilir, yanlış mı?

    Detaylar yine ultra olabilir yani. Sınırlar koymak fantazi sadece, para harcatır insana eğri oturup doğru konuşursak. Bir de bence herşey ultra iken, örneğin gölgeyi high yapmak normal hızında akan bir oyun için görsel şölende kayıp oluşturmuyor mesela. Özellikle kafaya takıp mercek altına alırsa insan rahatsız olur sadece. Yani demek istediğim, her şey en iyi halde iken, bir gölgenin ultra değilde high olması insanı üzmemeli, üzüyorsa fantazidir artık. Ya da her şey en yüksek değerde iken, fps 120'nin altına düşmesin dememeli. Bunun gibi şeyler işte.

    Yoksa bende isterim ki yapılan her tasarımı aşağıdaki gibi en iyi halleri ile görüntülesin herkes. Şu anda da ultra bile yapsanız, aslında olandan kötü görünüyor zaten render metotlarından ötürü. Bu aşağıdakiler mesela daha önceki yapmış olduğum bir kaç 3D tasarımından, şu an nVidia'nın getirdiği RayTrace teknolojisi ile render almıştım bu sahneler için, henüz oyunlarda kullanamıyoruz raytrace'i, ama artık kullanılacak. Bu teknoloji yıllardır vardı, gerçek zamanlı render edemiyorduk sadece. En fazla voxel cone metodları ile render edebiliyorduk. Bende diyordum zaten kendi kendime, ben bunu böyle render edip anca kendim görüyorum, oyun motoruna atılınca kullanıcı daha kötü görüyor diye söyleniyordum zaten. Konu paylaşımımla sapıyor biraz biliyorum ama muhabbeti bunun üzerinden açınca paylaşmakta istedim aynı zamanda.

    Bahsettiğim RayTrace ile elde ettiğim görseller:















    Ama gerekirse kullanıcı oyun motorunun sunduğu görseli 120 değilde 60 kare olarak görsün, ya da gölgesini 2 daha tırtıklı görsün parası cebine kalsın sistemini idare etsin. Düşünce tarzım bu yönde. Zira oyundan oyuna değişiyor performans bazen. Şunu da eklemek isterim, şu an yeni gpu sisteminde RayTrace metodları yerleşecek, ancak bu tüm render işlemini kapsamadığı için biz hala CGI görselleri pek yakalayamacağız gerçek zamanlı olarak. Oyun yapımcıları tüm objeleri aslında çok detaylı tasarlar, gerekli optimizasyon için sonradan sınır çizilir. CSGO silahlarının da birinci parti tasarım halini görseniz onlarda çok detaylıdırlar esasen.

    @theVATANSEVER, hocam senin sözlerinle alakalı değildir söylediklerim. Global bir düşünce tarzını hedef alıyorum, yani yılda bir telefon değiştirme olayı gibi, amaaynı zamanda saygı duyuyorum. Aksi halde zenginin malı fakirin çenesini yorar misaline döner zaten.
    hocam tasarımlar çok iyi tebrikler valla...bunların ray trace dalgası olmadan ya da dediğin gibi oyuna attığındaki halleri nasıl oluyor gösterme şansın var mı? ray trace ile ne alıyoruz görmek isteriz. çok iyi olur.teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hands0meJack

    konuyu canlandırayım mı?

    şu resimin ray tracing uygulanmış witcher 3 olduğu söyleniyor.



    geçmişe yönelikte mi uygulanacak yoksa

    Kaynak

    Bu da başka bir haber rtx 2070 tıpkı bir 1080ti olacak demiş

    Ne alaka yav.Oyuna mod yüklemişler sadece
  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.