Şimdi Ara

KODAMANLAR TOPLULUĞU(PS4 PS5);BATTLEFIELD 2042 (829. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21.730
Cevap
80
Favori
567.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 827828829830831
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bol bol gelin, bize oyle oyun tarzi lazim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: twitter kullanan insan

    Ben ksk mangasındanım. Oyun tarzımız bu genel olarak
    Oldukça başarılısınız tebrik ediyorum gençler

    Bu arada assaulta gelen silah supporta gelmesi gerekmezmiydi? (Şimdi oyunda gördümde ayaklı bir silah bu ondan dedim)
    Conquest core kalkmış bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastwarriors -- 18 Aralık 2018; 15:27:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baktım adam vuramıyoruz patlatıcı işine girdik kendi çapımızda

  • dramkow kullanıcısına yanıt
    Bence de isteyen yüksek istemeyen düşük ttk da devam etsin ama onların amacı oyuncuları ayırmak değil birleştirmek.
    Milleti memnun etmek biraz zor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AlicanCLK kullanıcısına yanıt
    iyi de ben ayrılacağım o zaman oyundan o nasıl olacak. onların amacı mümkün olan en yüksek sayıda insanın oynamaya devam etmesi, bir ayrılık söz konusu değil o bakımdan.
  • Ribeyroller 1918 i açmak için görev menüsüne nerden giriyorduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buyukbaba kullanıcısına yanıt
    Dicenin derdi eski ve yeni oyuncuları bir arada tutmak. Düşük ttk burda oynasın yüksek burda oynasın gibi böldüler biraz. Veteranların yıllardır alıştıkları bir sistem var. Hem onların gönlünü hoş edip hemde yeni oyunculara uymak istemesi biraz zor. Zaten son güncellemede yeni oyunculara önem verdikleri için eski haline döndürdüler. Adamlar redditte adam vuramamaktan dert yanıyolar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oyunu oynayan oldu mu ? bugün
    var mı gelişme
  • Gençler hemen ölünmesi TTK'den değil netcode dan kaynaklanıyor. Yeni TTK ile mermi sayımızı arttırsalardı belki bu kadar tepki çekmezlerdi. Yayıncıların hepsine bakarsanız eski TTK'i istiyorlardı, bu yeni gelen TTK'in bi hata olduğunu söyledi hepsi.

    32vs32 olan bi oyunda TTK'in zaten hızlı olması mantıklı çünkü karşınıza 1 veya 2 kişi çıkmıyor eski TTK ile oynarken bile mermi sıkıntısı hep yaşanıyordu yeni gelen TTK ile ise sık babam sık ölmüyor adam. Böyle olunca da aslında fark etmemiş olabilirsiniz ama mermi sıkıntı olacağı için daha fazla ölmeler yaşanıyor. Çünkü düşmana karşılık veremiyorsun.

    Tekrar ediyorum hemen ölme yani sanki tek mermi headshottan ölme hala yaşanıyor bu TTK'den değil netcode hatasından dolayı yaşanıyor. DICE'ın TTK ile oynayacağına netcode u düzeltmesi lazım. Zaten oyuna yeni yeni alışabiliyoruz onla da sürekli ayarlarla oynayarak mahvetmelerini istemiyorum.

    Bana göre oyunda düzeltmeleri gerekenler,
    1- Düşman görünebilirliğini arttırmak
    2- Mini map hiçbir işe yaramıyor, işlevini arttırmak
    3- Spot sistemini getirtmek
    4- Netcode düzeltilmesi
    5- Medic sınıfına iyileştirmeler bufflanması
    6- Büyük maplerin oynayabilirliğinin arttırılması çok fazla içe girilen bina var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamda aklımdan geçenleri yazdın seçkin saygılar...
  • Sorun netcode evet ama ister ttk kısa olsun ister uzun tek mermi ile ölme durumları zaten oluyor. Yeni serverlarda da oluyordu. Ama eski ttk'da daha büyük sıkıntı var. Netcode ile birleşince çekilmez hal alıyor. Zaten 1 az mermi ile ölüyorsun yani oyunun sistemi bütün gücüyle aleyhine çalışıyor. Doğru sistem eski ttk yeni uzun ttd veya yeni ttk düzelmiş netcode olabilir sadece.

    Daha bir sürü eksik var oyunda. Mesela kol penetrasyonu yok. Adamın yan taraftan göğüs hizasına ateş ettiğinde, kolun hitboxı yüzünden göğüs damagei yerine kol damage i veriyorsun, bu da yeni ttk da sorun gibi görünüyor, verdiğin damage azalıyor, mermi sayısı artıyor.

    Yerde yatan adamın tam karşısından başına doğru ateş ettiğinde, sana nişan almış vaziyetteyse, silahın hitboxı headshot almanı imkansız hale getiriyor. 1 veya 2 mermilik iş 4-5 mermiye çıkıyor.

    Yani mesele aslında ttk dan ziyade oyundaki fonksiyonel eksiklikler. Aslında bu oyun için yeni ttk daha uygun ama ancak netcode ve yukarıdakilere benzer sorunlar çözüldüğünde tam sağlıklı çalışır.




  • KODAMANLAR TOPLULUĞU(PS4 PS5);BATTLEFIELD 2042

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaintWOHOOOO

    Gençler hemen ölünmesi TTK'den değil netcode dan kaynaklanıyor. Yeni TTK ile mermi sayımızı arttırsalardı belki bu kadar tepki çekmezlerdi. Yayıncıların hepsine bakarsanız eski TTK'i istiyorlardı, bu yeni gelen TTK'in bi hata olduğunu söyledi hepsi.

    32vs32 olan bi oyunda TTK'in zaten hızlı olması mantıklı çünkü karşınıza 1 veya 2 kişi çıkmıyor eski TTK ile oynarken bile mermi sıkıntısı hep yaşanıyordu yeni gelen TTK ile ise sık babam sık ölmüyor adam. Böyle olunca da aslında fark etmemiş olabilirsiniz ama mermi sıkıntı olacağı için daha fazla ölmeler yaşanıyor. Çünkü düşmana karşılık veremiyorsun.

    Tekrar ediyorum hemen ölme yani sanki tek mermi headshottan ölme hala yaşanıyor bu TTK'den değil netcode hatasından dolayı yaşanıyor. DICE'ın TTK ile oynayacağına netcode u düzeltmesi lazım. Zaten oyuna yeni yeni alışabiliyoruz onla da sürekli ayarlarla oynayarak mahvetmelerini istemiyorum.

    Bana göre oyunda düzeltmeleri gerekenler,
    1- Düşman görünebilirliğini arttırmak
    2- Mini map hiçbir işe yaramıyor, işlevini arttırmak
    3- Spot sistemini getirtmek
    4- Netcode düzeltilmesi
    5- Medic sınıfına iyileştirmeler bufflanması
    6- Büyük maplerin oynayabilirliğinin arttırılması çok fazla içe girilen bina var
    aynen katılıyorum. jackfrags, levelcap, matimi0, westie, stodeh vb. yayıncılar reddit, bf forum, twitterdan da bi dünya oyuncu bu yeni sisteme karşı çıktı. çünkü daha oyunun ilk açıklandığı gün oyunun bf1 gibi değil bf3-bf4 gibi düşük ttklı olacağı söylendi. ayrıca premium olayını topluluğu bölmemek adına kaldırıyoruz dendi. bunlar yeni oyuncular mı derseniz ben bunların bir kısmını bf3ten beri takip ediyorum, ki öncesi de vardır eminim. ayrıca bu oyun yapısı itibarıyla yüksek ttk uygun değil, çünkü herkes en az 1 adet medpack taşıyor. mesela yüksek ttklı serverda şu soruna çok sık rasladım, uzaktaki düşmana şarjörün yarısını boşalttım adam son anda saklanıp medpacki ile canını yükselttip tekrar karşılık vermeye başladı. üstüne bi yarım şarjör daha boşaltmak gerekiyor. mesela flank yapıp çokça sayıda düşman arkaladığımızda da benzer sorun yaşanabiliyor. seçkinin de söylediği asıl problem netcode problemi, ki yapılan düzenleme maalesef sorunu maskelemeye yetmedi. sorunu maskelemek yerine sorunun kaynağı çözülmedikçe ttd sorununun düzelme ihtimali yok. maalesef bu sorunu kısa vadede çözebileceklerini de düşünmüyorum. yanlış hatırlamıyosam bf4te bu sorunu çözmeleri yaklaşık 1 seneyi bulmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpererez -- 18 Aralık 2018; 17:2:36 >




  • Baya bilimsel yazılar var çekirdek alayım dicem de daha TTK ne olduğunu bilmiyorum. Bilgili arkadaşlar var aralarında paslaşıyorlar çabuk ölmeyelim yeter o bana hangisi TTK fsk stk anlamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpererez kullanıcısına yanıt
    Bu code alakali gecmis oyunlarda olan ayni problemi aciklayan dice kadrosundan birinin isine son verdiler sonra adama attigi Twitte sildirdiler bu hatayi cozmek yeniden oyunu yapmak demisti eleman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: compasst

    Bu code alakali gecmis oyunlarda olan ayni problemi aciklayan dice kadrosundan birinin isine son verdiler sonra adama attigi Twitte sildirdiler bu hatayi cozmek yeniden oyunu yapmak demisti eleman.
    dediğin gibi sıkıntı büyük aslında abi. hatta ragdolların tüm hareket hesaplamalarını clientten alıp server side a vericez, bu sayede yere düşen askerleri istediğimiz bölgeye çekip revive edebileceğiz dediler. yeni bf çıkana kadar göremeyiz büyük ihtimal bunu
  • Patlangac1903 kullanıcısına yanıt
    ttk time to kill demek, yani oldurme suresi demek. ttk yuksekse gec oldurursun ama karsidaki de seni gec oldurur, mesela 1 mermi fazla vurarak. ttk dusukse, ki oyunun ilk halinde dusuktu, tekrar ona donduruyorlar, erken oldurursun ama baskasi da seni erken oldurur, mesela 5 mermi yerine 4 mermi dokunursa dusersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpererez

    dediğin gibi sıkıntı büyük aslında abi. hatta ragdolların tüm hareket hesaplamalarını clientten alıp server side a vericez, bu sayede yere düşen askerleri istediğimiz bölgeye çekip revive edebileceğiz dediler. yeni bf çıkana kadar göremeyiz büyük ihtimal bunu

    Alıntıları Göster
    Bence kafalari daha fazla karistirmayalim millet kod yazmaya basliyacak yakinda.Lazer guc unitelerinde de sikinti olabilir.Wallaha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi compasst -- 18 Aralık 2018; 17:27:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepinizin huzurunda ke7 ye yeniden hosgeldin diyorum, eski ttk nin bizlere en guzel hediyesi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buyukbaba

    Hepinizin huzurunda ke7 ye yeniden hosgeldin diyorum, eski ttk nin bizlere en guzel hediyesi :)
    yapmaa
  • 
Sayfa: önceki 827828829830831
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.