Şimdi Ara

Unity hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Unexpected symbol `void' in class, struct, or interface member declaration adlı bir hata alıyorum. yazdığım kod ise


    using UnityEngine;
    using System.Collections;

    public class patika : MonoBehaviour {

    public temasVarmi

    // Use this for initialization
    void Start () {

    temasVarmi = false;

    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

    if (temasVarmi)
    {

    IleriAta()
    temasVarmi = false;
    }

    }

    void IleriAta()

    {


    }
    }



    anlayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Değişken türü tanımlanmamış.
    public bool temasVarmi;

    Noktalı virgül unutulmuş.
    IleriAta();



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qdvaL -- 4 Temmuz 2016; 5:35:44 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.