Şimdi Ara

Türk Oyun Sektörünün Yeni Göz Bebeği: Reclaim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  

        Tam olarak dört kişilik ekip ile hazırlanan Reclaim, iOS platformlarındaki yerini aldı. İşgalci robotlara karşı hayatta kalmak için mücadele verdiğimiz bu oyunda, son zamanların en iddialı grafikleri ile karşımıza çıkıyor.
     
         Bilim kurgunun, aksiyon ile birleştiği Reclaim'de, Aurus adlı bir dünyada çeşitli donanım ve silahlarla, yüksek hızlı bir tankı kontrol ediyorsunuz. Sonsuz bir şekilde tankımızın ilerlediği yollarda, bizi engellemeye çalışan robotları yok edip, Aurus'u kurtararak, oradaki insanlığın hayatta kalması için kritik değerde olan kaynakları toplayacaksınız.

     


     


         Şu an iOS için ücretsiz olarak kullanıma sunulan oyun, 6.0 ve üst sürümlerini destekleyen Reclaim, iPhone, iPad ve iPod Touch ile uyumlu. Toplamda 54.1 MB büyüklüğüne sahip olan Reclaid'in iOS mağazasına buradan ulaşarak oyunu ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz.



        Ayrıca oyunun önümüzdeki aylarda hem Android, hem de Windows Phone için çıkış yapması bekleniyor. Bunun yanı sıra Reclaid, yakında tüm ülke pazarlarına açılacak.

     

         Oyunun oynanış videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.









  • Çok güzel bir mobil oyununa benziyor. Türk oyun sektörünün gelişmesi beni ve tüm Türk oyuncuları yürekten sevindiren bir haberdir. İnşallah teknolojinin de gelişmesiyle Reclaim gibi başarılı oyunları oyun sektörüne kazandıracağız.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • grafikler ahım şahım değil oyun'da ilerleme tabanlı sağ sol vs hareketleri ile oynanabiliyor yani çok büyük bir atılım göremedim

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Adamlar oynamasi bedava oyun yapmis, koymuslar gayet yeterli görsellik ve oynanisa sahip. HepIniz yapimci, tasarimci, muhedis olmussunuz. Gani gani oyunlar yapuyorsunuz ya sizin ki anca laf.
  • şu beğenmeyen arkadaş bi zahmet sen daha iyisini o zaman destek olmak yerine köstek olmayın

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • telefon ıpad için oldukça iyi olmuş tebrik ederim tabi ama şahsen bana telefonda veya ıpad de oyun oynamam için ücret vermeleri gerekir :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaleyDeskop

    grafikler ahım şahım değil oyun'da ilerleme tabanlı sağ sol vs hareketleri ile oynanabiliyor yani çok büyük bir atılım göremedim


    Destiny gibi birşey bekliyorsun heralde sen.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Şu oyunu eleştirenlere sırf + alsın diye yok siz çok tasarımcısınız,yapımcısınız diyen arkadaşlara diyorum, oyuna lafım yok.Bizde bi aralar oyun yapım işlerine girmiştik hemde ue3 (udk) ile bu motoru ülkemizde kaç kişi kullanabiliyor belki bir avuç insanı geçmez..Ama ne oldu biz destek alamadık yok animasyonlar hatalı yok grafikleri kötü..Bakın hiç bir şekilde yapımcıları kötülemiyorum yanlış anlaşılmasın, bu oyuna destek oluyorsunuz başka oyunlara destek olmuyorsunuz.Kimse kusura bakmasın ne bu oyun bu sektörün ve Türkiye'nin göz bebeği olur nede çok büyüttüğünüz monachroma.Evet ben bir tasarımcıyım ve bunları söylüyorum eminim ki bi kaç kişi bu söylediklerime karşı çıkar fakat gerçeği kabul etmenin de vakti geldi.Eminim ki oyunumuzun son görüntülerini bsc editörleri ile paylaşsak daha farklı şeyler olacak fakat inanın bıktırdınız.Bu sektör gelişmez boşuna hayal kurmayın.Ben burdaki insanlar yüzünden oyun yapımını bırakıp webmasterlığa yöneldim ki çocukluk hayalimdi oyun yapımcılığı.Herneyse yapımcılara başarılar diliyorum kesinlikle beni yanlış anlamasınlar ben bscdeki üyelere yorum yapıyorum.




  • Biraz Subway Surfers gibi olmuş. Onun biraz daha aksiyonlu hali. Neyse android için gelsin bakarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi White Death -- 20 Ağustos 2014; 11:22:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fena durmuyor ama türk oyun yapımcılarının en büyük problemi çok az kişiyle oyun üretmek zorunda kalıyor olmaları en basit yapım için bile 4 kişi çok az normal bir oyunun üretilmesi için en az 50-60 kişiye ihtiyaç var... ee tabii doğal olarak bütçe darlığından gerçekleşiyor eğer oyun üretimi teknoloji segmentinde ele alınıpta teşvik verilirse mükemmel olur oyun normalde teknolojik segmentte yer alıyor ama sadece oyun yapacağım diye teşvik uygulaması olmayabilir o açıdan...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.