Şimdi Ara

Sacred 3'ün Tasarımcısı Oyunculardan Özür Diledi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Oyun dünyasında yaratıcı yapımlar görmek istiyorsak hiç kuşkusuz geliştirici ekibin özgürce hareket etme imkanına sahip olması gerekir. Yine de bu özgürlük büyük bütçeli yapımlarda kısıtlanabiliyor.
     
        Sacred 3'ün geliştiricisi Keen Games'ten bölüm tasarımcısı Sascha Wagentrotz, Sacred serisinin hayranlarından özür diledi. Vagentrotz oyuncuların beklentilerinin karşılanmaması konusundaki açıklaması dikkat çekici:

        "Deep Silver'ın pazarlama departmanı serinin gidişatını değiştirebilecek tek yetkili güçtü." 

        Bazı oyunculara Steam key göndererek özür dileyen Vagentrotz; oyunun senaryosu ve sıradan hikayesinin stüdyo dışı kaynaklar tarafından yazıldığını, bu gibi şeylere müdahale edemediklerini de vurguluyor.
     








  • Risen 3, Sacred 3..... umut vaadettiler ama fos ciktilar yazik oldu
  • Oyunu başka bir isimde çıkartsalardı daha iyi olurdu. Oyunun tarzı değişmekle birlikte oyun aşırı basit olmuştu. Bedava bile oynanacak halde değil. İstenenler belli başlı zaten.

    - Büyük harita.
    - Bir sürü görev
    - İtem
    - Yetenekleri şekillendirmek

    Blizzard özgürce hareket edip diablo da rift gibi şeyler buluyor. Oturup bulacaklar ve artık devir single oyundan çok oyunu online olarak nasıl oynatıp sürekli halde elimde tutarım oyuna almaları için teşvik ederim de geçiyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.