Şimdi Ara

Project Cars'da Araba Modelleri Altmış Bin Poligondan Oluşuyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  
         Slightly Mad Studios'un geliştirdiği yeni nesil yarış oyunu Project Cars, pek çok oyuncunun merakla beklediği yapımlar arasında.Oyunun sanat yönetmeni Jan Frischkorn, Gamescom festivalinde verdiği bir röportajla oyun hakkında bazı teknik bilgiler verdi. 

         Frischkorn'un dediklerine göre daha önce iki yeni nesil konsolda da 60 FPS olacağı söylenen oyun gelişim aşamasının şu anki halinde PlayStation 4'de 60 FPS'de çalışabiliyor. Oyunun Xbox One sürümü ise bu rakamı yakalayabilmiş. Yapımcı oyunculara gösterilen oyunun hep PlayStation 4 sürümünden olmasının sebebinin de bu olduğunu söylüyor.
     
          Bunun yanında yapımcı oyunun iki konsolda da arabaların 60,000 polygondan oluştuğunu belirtti. Bu rakam PC sürümünün Ultra ayarlarında 200,000-300,000 arası değişiyor.
     








  • 60 000 ile 200 000 - 300 000 arası pek bir fark olmaz sanırım. Bu arada xone yada ps4'üm hala daha yok.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Geliştiricilerde iyice bu işin reklamını yapmaya başladılar.Ustaca kullanılmadıktan sonra istersen 1 milyar polygon kullan bişey farketmez.1 milyar poligondna oluşan bir küp yapabilirsiniz mesela :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcey

    60 000 ile 200 000 - 300 000 arası pek bir fark olmaz sanırım. Bu arada xone yada ps4'üm hala daha yok.

    ortalama olarak 250.000 poligondan 60.000 poligonu çıkarırsak 190.000 poligon kalır buda pek fark yaratmaz (!). 4 katı fazla poligon içermesi birebir aynı görüntüyü sunar (!)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcey

    60 000 ile 200 000 - 300 000 arası pek bir fark olmaz sanırım. Bu arada xone yada ps4'üm hala daha yok.

    60.000 nfs kalitesi,300.000 ise gt5 kalitesi.aradaki farkı sen belirle.
  • Oyunun konsol surumleri bayagi bir tirpanlanmis olarak gelecek demekki. Anlasilan bu oyunu da bilgisayarimiz da oynayacagiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna alışın artık konsol oyuncuları her oyunda bu fark böyle uzayıp gidecek. PC her zaman ultra ayarda öndedir konsol sürümleri ise ancak PC'nin high ayarlarında çalıştırabilecek Watch Dogs, The Wicther 3 vs. de böyle, ah bide sağlam bir PC'de 4K gibi çözünürlük ve AA ile çok daha cam gibi pürüzsüz bir görüntüde bu fark dahada açılır. PC'nin avantajları bitmez konsolun ise avantajı exclusive oyunlara sahip olması onlarda PC'de yok.
  • O kadarda şişirdiler ... Oysa ki videolarından o cansızlığı belli oluyordu.

    Bu oyunu önemli yapan tek nokta PC'de şu direksiyon setlerimizi artık kullanabilecek adam akıllı bir YARIŞ Simülasyon oyununda kullanabilecek olmamız.

    3-5 mb'lık kötelek oyunlarda direksiyon kullanmaktan bıktık artık.

    Hiç kimse yadırgamasın , bu oyunun bir Forza yada Gran Turismo, Driveclub kadar görsel kalite sunamayacağını biliyoruz.

    4-5 kat poligon farkı nedir öyle. Biri Gran Turismo 3 öteki 5 ... Fark ciddi.



    Oyunu NFS Shift'in yapımcıları yapıyor la :S Ne çabuk unuttunuz ?

    Üstelik bağımsız stüdyo şeklinde oldukça kısıtlı bir ekiple. Birde üstüne oyunu duyurmadıkları platform kalmadı. 4-5 farklı platforma çıkacak. Bu kadar yoğun bir iş gücü ihtiyacının bu kadar kısıtlı ve küçük çapta bir stüdyo olarak altına girmeleri dahi bir şeyleri akla getiriyordur.

    Araç fizikleri , oynanış ve kontroller iyi olsun da gerisi problem değil.




  • PS4 %50 daha güçlü değilmiydi neden daha yüksek polygon olmuyo.Fanboylukla alakası yok merak ettiğimden soruyom.
  • PC sürümüne gereken önemi verdikleri güzel olmuş, PC'de iyi satacaktır. İşin içinde çok oyunculu mod da olacak sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    PC sürümüne gereken önemi verdikleri güzel olmuş, PC'de iyi satacaktır. İşin içinde çok oyunculu mod da olacak sonuçta.


    Yapımcılar oyunu konsol grafikleri arasında öyle bariz farkalr olmasını istemezler. Çünkü kötü reklam olur satışları grafiği düşük olan platformda düşürür. Hatta oyunu grafiklerine güveniyorlarsa gerekirse ps4 deki grafiği geri çekerler ama xone la ps4 arasında ciddi bir grafik farkı olmasına izin vermezler. O grafik farkı anca ex oyunlarda kendini gösterir.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • GT5'te 200 bin poligonlu araçlar vardı.Menüde 500 bine kadar çıkıyordu.Gt7 çıktığı zaman büyük ihtimal milyon poligonlu araçlar olacak.O zaman oratada ne project cars kalacak, ne de başka oyun.Pc fanboycukları hemen gaza gelmeden önce, bu ihtimali akıllarından çıkarmasınlar.Zaten driveclub grafik olarak project cars'ın fersah fersah üzerinde.
  • forza motorsport 4 te arabalar 800.00polygin dan oluşuyordu. Resmi sitesinde yazıyor. Forza 5 i siz hesap edin

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Onu bunu bilmem forza 5 ile karşılaştırma videosu var. Forza 5 yanında eski nesil gibi kalıyor.
    Adamlar fotorealistik kaliteyi yakalamışlar siz daha ne konuşuyorsunuz.Alın buda videosu.
    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Project_Carsin_Gamescom_Videosu_Yayinlandi-67241.htm

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • aradaki fark isterse , 500bin poligon olsun yarış oyunlarının zevki konsolda çıkar. (not: cfli pc kullanıcısıym , ayriyeten konsol oyuncusuyum) ama fps oyunlarını kalkıp bf gibi oyunları konsolda oynarsan bi gram zevk almazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Buna alışın artık konsol oyuncuları her oyunda bu fark böyle uzayıp gidecek. PC her zaman ultra ayarda öndedir konsol sürümleri ise ancak PC'nin high ayarlarında çalıştırabilecek Watch Dogs, The Wicther 3 vs. de böyle, ah bide sağlam bir PC'de 4K gibi çözünürlük ve AA ile çok daha cam gibi pürüzsüz bir görüntüde bu fark dahada açılır. PC'nin avantajları bitmez konsolun ise avantajı exclusive oyunlara sahip olması onlarda PC'de yok.


    Konsolun verdiği hissi de/tadı da Hiper Mega Ultra Maximum ayarında bile PC veremez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    GT5'te 200 bin poligonlu araçlar vardı.Menüde 500 bine kadar çıkıyordu.Gt7 çıktığı zaman büyük ihtimal milyon poligonlu araçlar olacak.O zaman oratada ne project cars kalacak, ne de başka oyun.Pc fanboycukları hemen gaza gelmeden önce, bu ihtimali akıllarından çıkarmasınlar.Zaten driveclub grafik olarak project cars'ın fersah fersah üzerinde.


    Driveclub ile Project Cars'ı karşılaştırmak yanlış. İkisi birbirinden farklı türler, Driveclub Arcade ve Simülasyon arasında, yani Codemasters Grid serisine benzer, diğeri ise Gran Turismo serisi ve Assetto Corsa'ya yakın, simülasyon türüne giriyor. Driveclub o kadar büyütülecek bir oyun değil, simülasyon olarak düşünmemek gerek.
  • Level dergisinde okurken aklımda kaldığı kadarıyla Gran Turismo 4'te arabalar 6bin , Gran Turismo 2'de ise 600 poligondan oluşuıyordu.Şimdi rakamlar 300bini bulmuş.Bu güzel birşey.Ama bildiğim birşey de var ki bu yeni çıkan oyunlar bana Gran Turismo 2 zamanında aldığım zevki veremeyecek.Hem yaşımız ilerliyor ,hem de oyunlar eskisi gibi eğlence odaklı yapılmıyor.Olay tamamen güç gösterisine döndü.Çözünürlük ve fpsden başka birşey konuşulmaz oldu.Ben de son senelerde bu modaya uyup neredeyse oyunların sadece grafiklerine bakar oldum.Yeni çıkan bir oyunu alıp en fazla bir iki saat oynayıp bakıyorum.Bitirmeye tenezzül etmiyorum.Bana o isteği veren oyun sayısı çok az.Bir tek Gta her dönemde beni eğlendirmeyi başarmıştır.Bundan sonra da böyle devam etmesini dilerim.Yoksa keyifle oynayacağım başka bir oyun-seri kalmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi

    Level dergisinde okurken aklımda kaldığı kadarıyla Gran Turismo 4'te arabalar 6bin , Gran Turismo 2'de ise 600 poligondan oluşuıyordu.Şimdi rakamlar 300bini bulmuş.Bu güzel birşey.Ama bildiğim birşey de var ki bu yeni çıkan oyunlar bana Gran Turismo 2 zamanında aldığım zevki veremeyecek.Hem yaşımız ilerliyor ,hem de oyunlar eskisi gibi eğlence odaklı yapılmıyor.Olay tamamen güç gösterisine döndü.Çözünürlük ve fpsden başka birşey konuşulmaz oldu.Ben de son senelerde bu modaya uyup neredeyse oyunların sadece grafiklerine bakar oldum.Yeni çıkan bir oyunu alıp en fazla bir iki saat oynayıp bakıyorum.Bitirmeye tenezzül etmiyorum.Bana o isteği veren oyun sayısı çok az.Bir tek Gta her dönemde beni eğlendirmeyi başarmıştır.Bundan sonra da böyle devam etmesini dilerim.Yoksa keyifle oynayacağım başka bir oyun-seri kalmayacak.


    Sana kesinlikle katılıyorum gövde gösterisi olmuş oyunların eğlence odaklı olması gerekirken millet oyunu daha nasıl gerçekçi grafiklerle sunabiliriz derdindeler halbuki içeriğe odaklansalar ne kadar müthiş işler ortaya çıkar

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • aterikasedi arkadaşımız oyunların gidişatını ve özetini çok güzel tanımlamış. Maalesef durum böyle: artık oyun piyasaya çıkmadan önce, en çok internet aracılığıyla tüm reklamlar ve talepler, grafik ve oynanış üzerine olmuştur. Aslında eskiden bu kadar çok oyun yapımcısı yoktu. Bu nedenle hemen çıkıyordu. Şimdiki durum mantıklı: eğer seviliyorsa çıkacak, beklenen ilgi gelmezse iptal olacak. Aslında herhangi bir oyundan haberimiz olmadan önce böyle bir oyuna ihtiyacımız yoktu. Sadece oyunu duyurup bizi etkilemeye çalışıyorlar. Tek amaçları talep oluşturmak... Bu yüzden adı çok satılan oyunların sonunun gelmeyeceğini inanıyorum. Bu yüzden farklı adlarla karşılaştığımda değişik bir heyecan duyarım. Ama hep aynı adlarla çıkan oyunların bazıları para makinesine dönüştüğü için hayal kırıklığı kuşkusu yaratıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.