Şimdi Ara

LG - DOA Değişimi Hakk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
3
Favori
19.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    LG L70 Cihazım ayıplı çıktı, 5' den fazla ölü pixel vardı, 3 günlük cihazımı LG Servisine verdim ve cihaz için bugün doa değişimi - beklemede diye uyarı veriyor, teknik servis sitesinde.

    BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR

    LG' yi aradığımda, henüz değişim servisimizden onaylanmadı, değişim departmanı onay verecek vs dedi, bu işlemler de sorun olur mu?

    Ne zaman sonuçlanır sizce?

    Teşekkürler.



  • DOA Değişimi yapan yok mudur arkadaşlar :)
  • Cihazı değiştirecekler 0 i ile.
    Yani servis değişim karari vermiş.

    Prosedür. Departmanin onaylaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    Cihazı değiştirecekler 0 i ile.
    Yani servis değişim karari vermiş.

    Prosedür. Departmanin onaylaması.

    Hocam sana tekrar teşekkür ederim :) Umarım bu prosedürleri çok uzun sürmez, cihazsız kaldım ve bir an önce gelse iyi olur diye kastırıyorum,

    Cihaz da bu arada teknik servisin dediğine göre ölü pixel sayısı 5' i geçmiş bu sebepten direkt değişime almışlar..

    Umarım en kısa zamanda elime ulaşır cihaz, teşekkür ederim.
  • bazen13 kullanıcısına yanıt
    1 haftada belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acura07

    1 haftada belli olur.

    Teşekkürler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bazen13

    DOA Değişimi yapan yok mudur arkadaşlar :)

    benim cihazda 23 ağıstosta tamire vermiştim yedek parça gelmediğinden 17 eylülde benimde talebimle doa değişime aldılar. sizin süreç nasıl işledi? neler yapmalıyım? cihazınız l70 ilemi değişti yada değiştimi? değişmişse değişimden sonra gelen cihazda da turkcell uygulamaları varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bazen13

    Arkadaşlar merhaba,

    LG L70 Cihazım ayıplı çıktı, 5' den fazla ölü pixel vardı, 3 günlük cihazımı LG Servisine verdim ve cihaz için bugün doa değişimi - beklemede diye uyarı veriyor, teknik servis sitesinde.

    BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR

    LG' yi aradığımda, henüz değişim servisimizden onaylanmadı, değişim departmanı onay verecek vs dedi, bu işlemler de sorun olur mu?

    Ne zaman sonuçlanır sizce?

    Teşekkürler.

    hangi servise verdiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    quote:

    Orijinalden alıntı: bazen13

    Arkadaşlar merhaba,

    LG L70 Cihazım ayıplı çıktı, 5' den fazla ölü pixel vardı, 3 günlük cihazımı LG Servisine verdim ve cihaz için bugün doa değişimi - beklemede diye uyarı veriyor, teknik servis sitesinde.

    BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR

    LG' yi aradığımda, henüz değişim servisimizden onaylanmadı, değişim departmanı onay verecek vs dedi, bu işlemler de sorun olur mu?

    Ne zaman sonuçlanır sizce?

    Teşekkürler.

    hangi servise verdiniz

    vintek elektronik mecidiyeköy servise verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türk doğan -- 18 Eylül 2014; 15:45:40 >
  • forumda acemi sayılırımda. yıllardır okuyorumda yeni yazmaya başladım. o yüzden mesajları hatalı göndrebiliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türk doğan -- 18 Eylül 2014; 15:49:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türk doğan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bazen13

    DOA Değişimi yapan yok mudur arkadaşlar :)

    benim cihazda 23 ağıstosta tamire vermiştim yedek parça gelmediğinden 17 eylülde benimde talebimle doa değişime aldılar. sizin süreç nasıl işledi? neler yapmalıyım? cihazınız l70 ilemi değişti yada değiştimi? değişmişse değişimden sonra gelen cihazda da turkcell uygulamaları varmı?

    Ben LG L70 cihazı ile değişim yaptım, çünkü muadili bir ürün yok, L90 ise artık Türkiye de satılmıyormuş, bugün öğrendim. Turkcell uygulamaları 3 cihazda da yoktu.

    Son değiştirdiğim cihaz Ağustos üretimiydi.
  • peki süreç nasıl işliyor benim cihaz vintek elektronikte. bilgilerde aşağıdaki gibi.
    İşemri No
    :
    xxxxxx
    Kayıt Tarihi
    :
    23.08.2014 10:32:00
    Cihazın Durumu
    :
    BEKLEMEDE - DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR
    Marka / Model
    :
    LG LGD320TR
    Garanti Durumu
    :
    GARANTİ DAHİLİ
    Ucret
    :

    Aciklama
    :


    23.08.2014 10:32:23
    İşemri Açıldı

    27.08.2014 17:05:46
    xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx IMEI No.lu cihaz LG Teknik servise ulasmistir.Cihaz takibini 02122726543veyahttp://lg.tech-im.com adresinden yapabilirsiniz.

    27.08.2014 17:07:04
    Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR79064601, ANAKART

    27.08.2014 17:07:10
    YEDEK PARÇA BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    27.08.2014 17:07:10
    xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx Seri numarali cihazinizin tamiri icin YEDEKPARCA beklenmektedir.

    17.09.2014 13:08:51
    Cihaz beklemeden çıkartıldı

    17.09.2014 13:09:06
    DOA DEĞİŞİM BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.

    17.09.2014 13:09:06
    xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx Seri numarali cihaziniz YENI CIHAZ beklemektedir. Detayli bilgi icin 0 212 272 6 543(LGE)
    bu bilgilere bakarak cihaz tahminen ne zaman elimde olur? lg yi arıyorum ser veriyorlar sır vermiyorlar halbuki ben bu işten sıkıldım artık. biriki gün içinde yapabiliriz deselerdi ben değişim falan istemiyordum aslında ama merkez parça gümrükte gelmesi yakındır onay bekliyor diyor, servis parça stoklarda görünmüyor diyor. baktım oyalayacaklar çelişkili ifadeler var değişim istedim. aslında keşke onarsalardıda bir ödemeyle iki cihaz almış olmasaydım vijdanen çokta rahat değilim açıkçası ama lg firmasının tercihi böyle yapacak birşey yok parçayı 20 gündür getiremeyen kendileri sonuçta. cihazda yurt dışından geliyorsa yandık. birde yukarıdaki bilgilere göre cihaz direk kargoyamı verilir? servis direk kargolanır diyor, müşteri hizmetleri onay gerekecek diyor kimin ne dediği çokta belli değil.




  • türk doğan T kullanıcısına yanıt
    bu gün 34'üncü gün ve değişim içinde tam 10 gün oldu. hala bekliyorum. bu gün bir gelişme oldu oldu, olmadı ben pazartesi günü ilçe hakem heyyetindeyim. lg den ürün alacaklara bizim yaşadıklarımızda ibret olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türk doğan

    bu gün 34'üncü gün ve değişim içinde tam 10 gün oldu. hala bekliyorum. bu gün bir gelişme oldu oldu, olmadı ben pazartesi günü ilçe hakem heyyetindeyim. lg den ürün alacaklara bizim yaşadıklarımızda ibret olsun.

    Var mi gelisme ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bazen13


    quote:

    Orijinalden alıntı: türk doğan

    bu gün 34'üncü gün ve değişim içinde tam 10 gün oldu. hala bekliyorum. bu gün bir gelişme oldu oldu, olmadı ben pazartesi günü ilçe hakem heyyetindeyim. lg den ürün alacaklara bizim yaşadıklarımızda ibret olsun.

    Var mi gelisme ?

    lg den yana gelişme yok. 23.08.2014 tarihinden beridir cihaz serviste ve 17.09.2014 tarihinden beridir değişim bekliyor. ben bu gün ilçe hakem heyetine gittim. oradakiler sağolsunlar eksikleri tamamlatıp aldılar başvuruyu. hakem heyetini 1 yıl bile beklerim ama lg yi 1 tek gün beklemem artık. ücret iyadesi istedim üzerine ekleyip t50 falan alırım. müşteri hizmetleri çok yalan söylüyor. haftaiçi, haftasonu arayın beyfendi diyorlar; haftasonu, mesayi dışındayız haftaiçi arayın diyorlar. döneceğiz diyorlar dönmüyorlar. sikayetvar.com dada yazdım buralarada yazıyorum. araştırma yaparken belki okuyup dikkate alan olurda insanlar daha fazla madur edilemezler diye...




  • Bugün aradım. G3 telefonum için de yenisi bekleniyor yazıyor. Yetkili servisi arayıp bunun ne kadar sürebileceğini sordum. Maksimum 1 ay demesiyle dumur oldum. Cihaz onaylanacakmış da İstanbul'dan gelecekmiş de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-X

    Bugün aradım. G3 telefonum için de yenisi bekleniyor yazıyor. Yetkili servisi arayıp bunun ne kadar sürebileceğini sordum. Maksimum 1 ay demesiyle dumur oldum. Cihaz onaylanacakmış da İstanbul'dan gelecekmiş de...

    Merhaba hocam sen nereden yolladın ki telefonu benimde değişim olacak ta bir hafta falan oldu.
  • yunusemre_oz Y kullanıcısına yanıt
    Ankara Kızılay'daki Fırat Elektroniğe verdim hocam. 3 gün oldu. Kendim de Ankara'dayım. Yalnız yeni telefon merkezden işlemleri hallolduktan sonra Ankara'ya kargoyla geliyor imiş ve merkez İstanbul.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre-X -- 30 Eylül 2014; 21:45:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre-X

    Ankara Kızılay'daki Fırat Elektroniğe verdim hocam. 3 gün oldu. Kendim de Ankara'dayım. Yalnız yeni telefon merkezden işlemleri hallolduktan sonra Ankara'ya kargoyla geliyor imiş ve merkez İstanbul.

    Bir ayı bulmaz hocam bende bursadayım istanbula gönderdim maksimum 10 de temin edip yolluyoruz dediler.
  • 5 Eylül'de G2 telefonumu Mecidiyeköy'deki Vintek elektroniğe teslim ettim. Telefondaki bazı sorunlar ekranda sararma, aniden pil deşarj, sim kart görmeme, ses iletim kalitesizliği vb.

    Önce tamir edeceklerini söylediler, sadece ekran ve arka kapak parçası beklediler. 20 iş günü doldu tamir edemediler ve ben de Garanti Belgesi Yönetmeliği uyarınca değişim değil ücret iadesi hakkımı kullanmak istediğimi belirttim. Film burada kopuyor işte. Adamlar alenen yasaları hiçe sayıyor ve diyorlar ki değişim ya da para iadesine yasalar değil biz karar veririz, size değişim onayı verilecek, isterseniz mahkemeye gidin. Mahkemeye gidersem daha fazla masraf çıkacak bunları da ödemeniz gerekecek, umrumuzda değil diyorlar.

    Onların umrunda olmayan benim umrumda hiç olmaz, nasıl olsa mahkeme lehime karar verecek ama ben ömrümde bu kadar lakait, çözüm üretmekten yoksun firma çalışanları görmedim. TTNET müşteri hizmetleri bile bunlardan iyi hizmet veriyor.

    Bir daha LG mi, asla!




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.