Şimdi Ara

Rapor: Project Morpheus'un Ekranında LCD Kullanılıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Game Developers Conference'ın heyecan verici duyurularından Project Morpheus, PlayStation 4'ün resmi sanal gerçeklik cihazı olacak. Henüz çıkış tarihi veya fiyatı açıklanmayan cihaz için yeni haberler gelmeye devam ediyor
     
        Oyun dünyasındaki teknik analizleriyle popülerleşen Digital Foundry, Oculus Rift ile Project Morpheus arasında mini bir karşılaştırma yaptı. GDC'den gelen teknik karşılaştırmaya göre Project Morpheus'un ekranında Sony, LCD ekran kullanıyor. Buna karşılık Oculus Rift'te AMOLED ekran kullanılıyor. Bunun haricinde Project Morpheus'ta 90 derecelik görüş açısına sahip olabilirken, Oculus Rift'te FOV değerimiz 110'a çıkıyor. Son olarak çözünürlük konusunda ise her iki cihaz da eşit değerlere sahip. Project Morpheus da, Oculus Rift de her göz için 960x1080'lik çözünürlük değerlerine sahip.
     
        Tabii ki her iki cihaz da şu an için prototip evrelerinde ve önümüzdeki dönemde değişikliklerle yenilenecektir. Ancak şimdilik Project Morpheus ile Oculus Rift arasındaki görüntü açısından teknik karşılaştırmalar bu şekilde.
     








  • Morpheus da neden oled kullanmamışlarki :(

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Görüş açısı 90 gerçeklikten uzak. Bir insanın görüş açısı 120 derecedir.

    Bkzhttp://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=5&soru_id=2865

    ve bu cihazlar çıktıktan sonra en alt tarafta ufak puntolu yazılarla muhtemelen şu yazıcaktır.
    1 saatten fazla kullanılması sakıncalıdır vs... Üzerinde durulması gerek göz sağlığımıza ne kadar etki ediceği.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Görüş açısı 90 gerçeklikten uzak. Bir insanın görüş açısı 120 derecedir. Bkz <a data-test="test" rel="nofollow" style="word-wrap: break-word; text-decoration: underline;" target="_blank" onclick="return dhExternalLinkRedirect(this)" href="/ExternalLinkRedirect?module=pgdcode&messageId=89548086&url=http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=5&soru_id=2865" data-href="http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=5&soru_id=2865">http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=5&soru_id=2865</a> ve bu cihazlar çıktıktan sonra en alt tarafta ufak puntolu yazılarla muhtemelen şu yazıcaktır.<br>1 saatten fazla kullanılması sakıncalıdır vs... Üzerinde durulması gerek göz sağlığımıza ne kadar etki ediceği.


    Benim bu yazıda anlamadığım bir şey var. Buradaki 120 derece binokular olarak hesaplanmış(Normalde 180 ama küme mantığıyla 120 oluyor). Ama burada belirtilen ise field of view açısı. Simülasyonlar gördüğüm kadarıyla çift ekran kullanılıyor. Oradan da mı binokular görüş açısı alınıp fov değeri elde ediliyor? Hatam varsa mazur görün. Merak ettiğim ve anlamadığım bir konu.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Microsoft Oculus Riftle anlaşıp Xbox One'a getirse yada kendi yapsa keşke
  • Microsoft da bişiler yapıyor diye biliyorum.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.