Şimdi Ara

Dark Souls 2'nin Xbox 360 Sürümünün FPS Oranı Daha Yüksek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Frıom Software, Dark Souls 2'de yepyeni bir oyun motoru kullanarak frame-rate (saniye/kare oranı) oranını daha iyi seviyeye getirmeyi amaçladığını açıklamıştı. Ortaya çıkan karşılaştırma videolarına göre oyunun Xbox 360 sürümü PS3 sürümünden daha iyi FPS oranına sahip.
     
        Aşağıdaki videoda da görebileceğiniz gibi Xbox 360 sürümü genel olarak PS3 sürümünden daha iyi bir performans sergiliyor.  From Software anlaşılan optimizasyon konusunda Xbox 360'ta daha az zorlanmış.
     








  • Arada bayağı fark var, şaşırdım gerçekten.
  • Xbox 360'da optimizasyon işi çok kolaydı o yüzden multiplatform oyunlar sorunsuz çalıştı fakat durum şimdi tersine döndü Ps4 lehine, dark souls 2'yi pek takan olacağını sanmıyorum artık, devir xbox one ps4 devri.
  • Ölüm oranlarının PS3 te neden fazla olduğunu anladınızmı.. Zaten Fps hiç önemli değil. :P

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • bayağı fark var gerçekten
  • zaten ps3'te ne varsa exc oyunlarda var multi platform oyunlarda dökülüyor mübarek
  • Çoğu oyun Xbox 360 portu olduğunu biliyorum ben. O yüzden Xbox 360 daha şanslı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Xbox 360'da optimizasyon işi çok kolaydı o yüzden multiplatform oyunlar sorunsuz çalıştı fakat durum şimdi tersine döndü Ps4 lehine, dark souls 2'yi pek takan olacağını sanmıyorum artık, devir xbox one ps4 devri.


    Konuyu optimizasyon diyerek geçiştiremezsin, Xbox 360 Ati grafik çipinin nvidia PS3 çipinden daha iyi olduğunu kabullenemeyen fanatikler dışında herkes biliyor. Yeni nesilde de durum PS4 lehine dönmüş değil, PS3 gibi 600 dolara piyasaya çıkan konsol tabanlı bir sistemden 400 dolara satılan PC tabanlı ucuz bir sisteme geçiş yapıldı ve fiyatta daha düşürülecek. DirectX'i hazırlayan Microsoft kendi konsoluna DirectX 12 desteği verecekken PS4 DirectX 11'de kalacak. Oyun bölümüne 1 milyar dolar yatırım yapan Microsoft bir yanda diğer yanda ise on yıllarda hatırı sayılır zararlar ederek bazı bölümlerini kapatan ve en son dizüstü bilgisayar markası Vaio'yu satan Sony ve milyonlarca hayranı olan Nintendo var. Rekabet çetin geçecek.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.