Şimdi Ara

Aonuma: Son Dönemlerdeki Zelda Oyunları Çizgiseldi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      The Legend of Zelda serisinin yönetmeni olan Eiji Aonuma serinin gidişatı ile ilgili bazı açıklamalarda bulundu. 3DS için çıkan A Link Between Worlds'ün beklediğinden daha çizgisel bir yapıya sahip olduğunu söyleyen yetkili oyuncuların yönelimlerinin de çizgisel oyunlara doğru kaydığını belirtiyor.
     
        Aonuma şimdiki oyuncuların ilk Zelda oyunlarında gibi haritada kaybolmak, ne yapacağını ve nereye gideceğini bilememek konusunda uzunca düşünmeyi istemedikleri fikrindeymiş. Tabi bu durum onu bir yandan da rahatsız ediyor.
     
        Kim bilir Wii U için hazırlanacak olan The Legend of Zelda oyununda tıpkı ilk Zelda oyunlarındaki gibi bir yaklaşım benimsenir.









  • zaten bir çok kişi zeldayı elinde rehberle oynuyor

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Geçilmiyor abi rehbersiz. :/ Boşa vakit geçiyor böyle olması daha güzel.
  • arayı bulmak şart

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Yolu bulana kadar geçtiğimiz yerlerden tekrar tekrar geçip aynı canavarlarla defalarca karşılaşmak sıkıyor tabi bir süre sonra. Çizgisel olsun daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xLordRealx -- 15 Mart 2014; 15:25:43 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bence alakası yok zeldanın en büyük farklarından biri yardımsız bulmacalar olması haritada özgürce dolasıp kaybolmak zindandaki bulmacalar için kafa yormak.Bence kesinlikle özünden birşey kaybetmemeli.Yenilik yapılıcaksa dövüş sistemi ve daha çok canavar ile karşılaşma gibi özellikler eklenmeli.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.