Şimdi Ara

Lords of the Fallen Senaryo Odaklı Bir RPG Değil

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Bir RPG oyununun en önemli yanı genel olarak senaryosu gösterilir. Zaten önemli RPG oyunlarının büyük bir bölümünün oldukça kaliteli bir senaryoya sahip olduğunu görürüz. Demon's Souls ve Dark Souls gibi aksiyon-rpg oyunlarında ise senaryo'dan çok oynanabilirlik önplana çıkmıştı.
     
         The Witcher serisinden tanıdığımız Tomasz Gop'un yeni oyunu Lords of Fallen'da da senaryo değil, oynanabilirlik önplanda olacakmış. Zaten geliştiriciler Dark Souls'tan çok etkilendiklerini daha önce açıklamışlardı.
     
         Gop'un açıklamalarına göre oyunda LORDS olarak anılan karakterlerin derin bir öyküsü var, ama hikayedeki seçimler veya diyalogların oyunun dünyasına çok büyük etkisinin olması beklenmemeli. Senaryo tarafından sürüklenen bir karakteri yöneteceğimizi söyleyebiliriz.
     








  • Oynanabilirlik senaryodan daima daha önemlidir.. aksi durumda oyunlar filmleşmeye başlar. oyunu oyun yapan oyuncuya kendini oynattırabilmesidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Oynanabilirlik senaryodan daima daha önemlidir.. aksi durumda oyunlar filmleşmeye başlar. oyunu oyun yapan oyuncuya kendini oynattırabilmesidir


    Haklısın ama senaryonun önemide inkar edilemez.The Witcher serisinde oynanabilirlik güzeldi ama senaryo tam anlamıyla müthişti.İnsan oynarken bile kendini karakterin yerine koymak istiyordu.Bu yüzden her ne kadar Dark Soulsu sevsemde benim için The Witcher serisinin yerini tutmaz
  • Dark Souls ve Demons Souls'u örnek almışlarsa zaten kötü bir oyun olmaz.Bencede oynanabilirlik herşeyden önemli..
  • Oyunla ilgili beklentim büyük, ama boşa çıkacakmış gibi hissediyorum beklentilerim.
  • RPG Değilse Çöp

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Oynanabilirlik senaryodan daima daha önemlidir.. aksi durumda oyunlar filmleşmeye başlar. oyunu oyun yapan oyuncuya kendini oynattırabilmesidir


    Eksi vermek için giriş yaptım. Hikaye olmazsa içi boş bir ÇÖP oynarsın. "Anlam" her alanda her daim ilk sırada gelir. Anlam olmazsa "neden" olmaz, "amaç" olmaz. Film gibi bir oyun oynamayı, çöp gibi bir oyun oynamaya her zaman tercih ederim. Siz ona ister filmleşmek deyin, ister film deyin. Daha anlamlı olan şey nasıl daha kötü olabilir? Olamaz. Ama o anlamı kavrayabilmek lazım bir de.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.