Şimdi Ara

PS4'ün Dark Sorcerer Demosundan Teknik Detaylar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     Sony'nin E3 konferansında karşımıza çıkan Quantic Dream imzalı The Dark Sorcerer, oyuncularda oldukça ilginç bir izlenim bırakmıştı. Bir oyun mu yoksa teknoloji demosu mu anlayamadığımız The Dark Sorcerer'ın teknoloji videosundan teknik detaylar paylaşıldı.
     
       Quantic Dream'den Gavin Niebel'in yaptığı açıklamalara göre firma, The Dark Sorcerer'ın demosunu 30 ve 90 FPS değerleri arasında çalıştırmış. Henüz FPS değerini sabit bir şekilde optimize etmeyen Quantic Dream, bu değerleri 1080p çözünürlüğünde yakalamış.
     
       Şu an için PlayStation 4'ü hakim bir şekilde kullanamadıklarını belirten Niebel'in söylediklerine göre firma, The Dark Sorcerer demosunda Beyond: Two Souls bazı araçlarını kullanmış. Yapılan açıklamalara göre Quantic Dream, yayınlanan teknoloji videosundaki film setinin yapımında bir milyon poligon kullanmış. Videoda karşımıza çıkan Goblin karakteri ise kendi başına 700 bin poligondan oluşuyor.
     
       İşin en hayret verici kısmı ise şimdi geliyor; The Dark Sorcerer'ın aşağıdan izleyebileceğiniz teknoloji videosu, PS4'ün sahip olduğu 8 GB'lık GDDR5 belleğin sadece 4 GB'ını kullanmış.
     








  • Şu an için PlayStation 4'ü hakim bir şekilde kullanamadıklarını belirten Niebel'in söylediklerine göre

    eğer quantic dream tam kullanmadıysa ve durum böyle ise 9. nesil konsollara gerek yok. bu nesil tatmin eder arkadaş ben mesut abinin dediği gibi ufak bir atlama olacağını sanmıyorum ağzımızın suyu akacak 3 yıl gerçi daha 8. nesilin başında konsolu sömürdük demesi saçma olurdu.

    bakalım cevat abimiz ne diyecek crysis 4'te
  • Zaten şu anda bütün ps4 oyunlarında 4 GB ram kullanılıyor. Sony ilk geliştirici kitlerini o şekilde yollamış. Full son sürüm geliştirici kitlerini yolladığında neler yaparlar artık bekleyip görecez. Killzone shadow fall 4 gb kullanıyor.
  • 4 gb ramle bunu yaptılar ise geri kalan 4 gb ram ile aya gider geri gelir bu ekip.
  • vg247 sitesinde David Cage in bir roportajini okudum soyle diyordu

    "PS4 gercekden de ruya gibi bir konsol.Ilk basta dedigim gibi artik sinirlarimiz hayal gucumuz cunku donanim bizi oraya itiyor.PS4 ile ufak ufak CGI kalitede oyunlara giris yapacagiz"

    Bu adamlar hic bir Zaman sallamadi.Hep dediklerinin arkasinda durdular.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Of işte bu yüzden PS4 4Gb ram le bunlar oluyorsa 8 GB ramle artık 150 FPS falan görürüz :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 4gb ile Film kalitesi yapmışlar helal olsun. Bu ramın vram olduğunu da unutmayalım. PC de hiçbir oyun bu kadar vram kullanamıyor. Piyasadaki en iyi grafik, rakibi yok.
  • Bazı arkadaşlar RAM'in kas gücü gibi bir şey olduğunu düşünüp yorumlamış. RAM saf kas gücü anlamına gelmez, RAM artsa illa fps artacak diye bir şey oluşturmaz size. Ayrıca firma bunca senedir PS3'e çalışırken tamamen farklı bir yapıyı kullanıyordu ve şimdi bilgisayar mimarisine yakın bir sistem olunca tabi bazı noktalarda sıkıntıları olacaktır. Daha iyilerini ortaya koyabileceklerdir de ama sınırları çok daha fazla olacak. 8GB RAM'in tamamını kullansalar yine fps çok uçuk olmayacaktır zaten. Sadece sahneye eklenebilecek nesne sayısı ya da sahne genişliği artabilir, poligon artabilir, kaplama kalitesi artabilir ama bunlar göz önünde olduğu vakitlerde ekran kartının işlem gücü ile sınırlandırılacak ve fps ye problem yaratacaktır.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkayDr

    Of işte bu yüzden PS4 4Gb ram le bunlar oluyorsa 8 GB ramle artık 150 FPS falan görürüz :D

    Ram ile frame'in hiçbir alakası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.