Şimdi Ara

5.2 Yaması Beklentileri Karşılayabildi mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  

         World Of Warcraft ekibinin demirbaşlarından Greg "Ghostcrawler" Street, yaptığı açıklamada ilk hedefinin oyunu köklerine döndürmek olduğunu açıkladı :

     

         "Bu oyun yaklaşık...8 senedir piyasada ve bugüne dek milyonlarca oyuncumuz oldu, kimini değişik nedenlerle kaybettik kimi ise geri geldi. Ama gidenlerin çoğunun aklında tek bir şey vardı "WoW artık eskisi gibi değil.". Tüm bu oyunculara hakettikleri değeri ve nostaljiyi tekrardan yaşatmak şu andaki en büyük amacımız.

     

         Ve bu değişim Thunder King yaması ile geçtiğimiz günlerde başlamış oldu. Yamayla birlikte oyuna iki yeni ada eklendi. Tıpkı 2008 yılında Burning Crusade eklenti paketinin "Isle Of Qul'Danas" yamasında olduğu gibi oyuncular yeniden bu adalarda bir araya gelebilecek ve hep birlikte görevler yaparak bir taraftan da aktif PVP sistemini ayakta tutacaklar.

     

         "En büyük sorunlarımızdan biri, günlük görevlerin oyuncuları sıkmasıydı. Bu nedenle değişik bir görev sistemine yöneldik. Zamanla açacağınız yeni görev sistemi sayesinde bir hafta boyunca yapacağınız görev size yepyeni görevlerin kapılarını açacak."

     

         Adada ayrıca dolaşan 11 adet yeni Rare yaratık hakkında ise Greg'in yaptığı açıklama şu oldu :

     "Bu yaratıkların sizin için çeşitli eşyalar hatta Raidler boyunca kullanabileceğiniz yeni Charm'lar düşürebilme şansı var. Yeniden doğma süreleri konusunda ise şu an çekimserim, bırakalım da oyuncular eğlensinler. Yüzlerce oyuncunun bekleyerek nerede çıkacağı belli olmayan bir yaratığı avlamasını,, sürekli yeniden doğan bir yaratığı defalarca öldürmelerinden daha mantıklı buluyorum."

     

         Greg, yeni yama sayesinde gelen 2 adet World Boss konusunda ise bu kez umutlu. 

     

         "Daha önce Galleon konusunda beklentilerimi karşılayamadık çünkü korkunç bir hata yaptık. Galleon istediğimiz kadar güçlü ve zorlayıcı bir karakterdi ama onu gidip te oyunun en kalabalık bölgelerinden birine koymuştuk. Bu yüzden kimin ne zaman öldüreceğinden oyuncular asla emin olamıyorlardı. Çoğu zaman düşük level bir alt karakter ile bölgeyi tarayan ve yaratığı bekleyen oyuncular bulunuyordu. Ama şimdi durum farklı, tıpkı "Doom Lord Kazzak" gibi world boss'ların etrafı çok sayıda elite dinozor tarafından korunuyor olacak. Bu yüzden bırakın onu öldürmek, bölgeye girmek bile başlı başına bir risk olacak..."

     

         Ghostcrawler'ın yeni bölgelerde uçmayı yasaklamak ve oyunculara daha nostaljik bir "kara harekatı" tadı vermek, Raid Finder'ın önemini düşürmek ve daha zorlayıcı bir deneyim yaşatmak gibi fikirleri var.

     

         Ayrıca Garrosh'un akibeti hakkında da ufak bir açıklama daha : "Çoğu insan Garrosh'un Orgrimmar'da son duruşunu sergileyeceğini biliyor ve Pandaria'daki işimizin artık bittiğinden korkuyor...Ama korkmanıza gerek yok. Pandaria hala burada ve hikayeyi eşit sayıda bölgeye yaymayı başardık..." 




     

     

     








  • "Isle Of Qul'Danas" değil, Isle of Quel'Danas olacak bu arada.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rhpsody

    "Isle Of Qul'Danas" değil, Isle of Quel'Danas olacak bu arada.


    Tebrikler, bir adet Çengelköy hıyarı kazandınız, paket mi verelim, yoksa burada mı arzu edersiniz?
  • "Nerede çıkacağı belli olmayan bir yaratık." Bu zaten sistem yıllar önce Silkroad Online'da vardı. Koca bir haritada Unique arardık. Hatta Unique'in çıkış saati bile belli değildi. Yalnızca yaklaşık olarak tahmin edebiliyorduk. Hey gidi günler hey!

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.