Şimdi Ara

American McGee: 'EA Oyuncuları Kandırmaya Çalıştı'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     2011 senesinin başarılı oyunlarından Alice: Madness Returns için bir belirsizlik söz konusuydu. Aslında korku oyunu tarzında tanıtılan oyunun tanıtım sürecinin arka planında yaşananları American McGee aydınlattı.
     
        Reddit'te bazı açıklamalar yapan Alice: Madness Returns yönetmeni McGee, "Ciddi konuşacağım, Alice: Madness Returns'ın geliştirilme süreci sinir bozucuydu. Çünkü baştan sona kadar her noktada EA'in bir müdahalesi vardı. Kararları biz değil, EA veriyordu." sözlerini paylaştı.
     
        Devamında ise McGee, "Bunun sonucu da oyunun tanıtım videolarına ağır bir şekilde yansıdı. EA, bu süreçte oyuncuları kandırmaya çalıştı. Tanıtım çalışmalarında Alice: Madness Returns'u ağır bir korku oyunuymuş gibi göstererek bu tarzı sevenleri kendine çekmek istedi. Bu tanıtımlar yapılırken biz, oyunu ağır korku tarzında geliştirmeyi reddettik. Fakat EA, tanıtımları bu yönde yapmaya devam etti. Kısacası, bir pazarlama yarışının parçası olduk." şeklinde açıklamalar yaptı.
     
        Şu an için American McGee ve ekibi, bağımsız bir şekilde Kickstarter destekli Akaneiro: Demon Hunters'ı geliştiriyor. Kendisinin bu sözleri epey tartışmaya yol açacağa benziyor.
     








  • oyun bence çok güzeldi, ama neresinde korkuluyordu dikkat edemedim
  • EA=Activision
  • Demiyeydin öyle.Sonra yaşatmazlar seni bu sektörde.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    oyun bence çok güzeldi, ama neresinde korkuluyordu dikkat edemedim

    Haberleri nasıl okuyorsunuz çok merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haykıran Bıngıldak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    oyun bence çok güzeldi, ama neresinde korkuluyordu dikkat edemedim

    Haberleri nasıl okuyorsunuz çok merak ettim.

    haberi okudum da, bende korku oyunu değil diyorum ea'ya işte
  • Böylesine güzel, "sanat eseri" niteliğinde olan bir oyunu bile EA kendi emellerine göre değiştirmeye kalkıyorsa EA'nın oyuncuları değil kendini düşünen bir firma olduğu apaçık ortadadır.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nForcer

    Böylesine güzel, "sanat eseri" niteliğinde olan bir oyunu bile EA kendi emellerine göre değiştirmeye kalkıyorsa EA'nın oyuncuları değil kendini düşünen bir firma olduğu apaçık ortadadır.

    Zaten öyleydi kendini çok düşünen bir firma işte
  • EA ne mal olduğunu biliyoruz CryTEK'e de aynısını yaptılar adamlar sırf bunun yüzüne senede bir oyun çıkartıp sözleşmeden kurtulmak istiyorlar. EA çok zalim bir firma ve çok dar görüşlüler Crysisi COD'a çevirdiler resmen.

    https://soundcloud.com/kamilfatsa/crysis-4 bu verdiğim linkdende anlaşılacağı gibi Crysis 4 bir Crysis olmayacak.
  • Master_Evi

    Kardeş o değil EA oyunun tanıtımlarında oyunun atmosferini korku oyunuymuş gibi gösterilmesini istemiş böylece korku türünü sevenlerde bu oyunda ilgilenecekmiş ama yapımcım oyunu daha mizahi açidan sunmak istiyormuş ve anlaşamamışlar anladın :D
  • Anlaşmayı iyi yapın sizde sürekli bu şikayetler geliyor fakat anlaşma yapmıyorlar bu konuda.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • American McGee: 'EA Oyuncuları Kandırmaya Çalıştı'


    Bir €A klasiği.Hiç şaşırmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Return to Monke -- 23 Ocak 2013; 21:50:17 >
  • Zaten EA nın sonofbtch olduğunu bilen biliyor :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.