Duyuru!

Mobil forum arayüzünde, hız optimizasyonu ve çözünürlüğü farklı cihazlar arası uyumluluğu artırmak için imaj dosyası olan simgeler, yazı tipine (font) dönüştürülmüştür. Bu geçiş sırasında karşılaştığınız hataları ve isteklerinizi bu konu altından geliştiricilere iletebilirsiniz.Anladım, bir daha gösterme
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
Cevap: Tek soruda şizofreni testi  (4. sayfa)

YOKEDİCİİİ
8 Aralık 2012; 23:43:43 (197 mesaj)
Şizofrenim soruyu bilemedim yalan beyler inanmayın çalışmıyor soru.


S
8 Aralık 2012; 23:47:58 (4725 mesaj)
Bir cenazeye daha gelebileceği ve onu yeniden görebileceğini düşündüğü için.


LePump
8 Aralık 2012; 23:48:02 (681 mesaj)
Doğru cevap:kızın dayısının baldızı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

HÜSAMCIK
9 Aralık 2012; 0:30:07 (231 mesaj)
kız uzaktan gelen erkekle facebokta ilişki durumu yapar, bunu gören ablası kapıyı açarak kardeşin odasın basar, silecesin gibilerinde kafasına vurur sonra döner ve uzaktan gelen erkeği faceden dürter bide göz kırpması yollar. uzaktan gelen erkek ablasını beğenmediği için kardeşle plan kurup çayına attıkları uyutucu ile sersemletip banyoda kafasını patlatırlar ve sabuna basıp düşmüş derler evet olay, böle böle oldu


HEISENBERG
9 Aralık 2012; 0:32:14 (1390 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: premium_uye

bu olay adanada olmustur aslı şöyle eve gelen adam, abla kardeş ikisine birden tecavüz edip öldürmüştür




arda_xl
9 Aralık 2012; 0:32:22 (2061 mesaj)
Kızın ablasını kız öldürmüştür. Çünkü uzaktan akrabasını tekrar görmek ister.

Aranızda bir tescilli şizofren var artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Rapid Step
9 Aralık 2012; 0:36:43 (5833 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: savas192

Az sonra soracağım sorunun etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmıştır zira soruya anında doğru cevabı verenlerin çoğunda şizofreni ve şizofreniye eğilim görülmektedir. Konu ilgi görürse cevabı açıklayacağım.>>>>>>>>>>bir kızın annesi vefat eder. Cenaze töreni düzenlenir ve kızın uzaktan bir akrabası cenaze için ziyarete gelir. Bu arada annesi ölen kız bu erkeğe aşık olur. Bu olaydan 2 ay sonra kızın ablası evinde kanlar içinde evinde ölü bulunur. Kızın ablasını kim ne için öldürmüştür?

cümle çok uzun okurken başını unutuyorum ne içtim lan ben


duetyo
9 Aralık 2012; 0:39:10 (385 mesaj)
Bu soruyu daha önce de görmüştüm ama şizofrenlik testi değil katil-psikopat tespit testi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

John WICK
9 Aralık 2012; 0:40:45 (635 mesaj)
Neyin kafası bu zaten hikayede anne, kız, abla ve akraba olan herif var anneyi sildik kaldımı 3 kişi bunlardan birisi ölüyor kaldımı 2 kişi bu iki kişiden biri öldürmüştür ablayı başka kahraman yok.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3ndorfin -- 9 Aralık 2012; 0:42:47 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Bay çene


Phytgriph
9 Aralık 2012; 0:41:58 (1062 mesaj)
kiz öldürmüştür cunku asik oldugu eleman tekrar cenazeye gelsin diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Frisesoo6
9 Aralık 2012; 1:16:17 (24 mesaj)
Aklıma hiç bir fikir gelmedi benim beyin saat 10 11 gibi duruyor bilader :D


LTWYL
9 Aralık 2012; 1:37:32 (909 mesaj)




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LTWYL -- 9 Aralık 2012; 1:37:40 >

Alkolik Bilgisayar
9 Aralık 2012; 1:38:42 (131 mesaj)
EVET BEN ÖLDÜRDÜM


SEFIR
9 Aralık 2012; 1:41:15 (2363 mesaj)
kırk yıllık tinerciyim böyle kafa görmedim



_____________________________

Eski kullanıcı adı: VECIHI


bozkurt58
9 Aralık 2012; 1:44:13 (923 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 1n4n






Electi
9 Aralık 2012; 1:45:06 (140 mesaj)
ben hala anlamadım
çok sağlıklıyım ozaman


*KaLeci "DD"
9 Aralık 2012; 1:53:24 (173 mesaj)
Benim bildiğim bu soruyu Abd'de seri katillere soruyorlarmış ve seri katiller anında cevap veriyormuş,eskidi bu artık herkes biliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bir Rind
9 Aralık 2012; 2:08:13 (1641 mesaj)
pekçok arkadaş gibi
çocuğu birdaha görmek için kızın öldürdüğünü düşünüyurum.

düzenleme: yalnızca soruyu okuyup, diğer cevaplara bakmadan cevap verdim.

ben şizofren miyim şimdi :(



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SıR' -- 9 Aralık 2012; 2:11:51 >

KeanAtay
9 Aralık 2012; 2:34:07 (418 mesaj)
Aşık olduğu erkek, kızın annesini kızın ablasının öldürdüğünü düşündüğü için kızın ablasını öldürmüştür.


bl@cknight
9 Aralık 2012; 2:43:01 (181 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: Emmesen

Kız öldürmüştür uzaktan akrabayı bir daha görebilmek için

iste cevap budur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Cevap: Tek soruda şizofreni testi  (4. sayfa)