Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
Cevap: Tek soruda şizofreni testi  (4. sayfa)

Zenci Forvet
8 Aralık 2012; 23:42:56 (1342 mesaj)
Anlamadım.


YOKEDİCİİİ
8 Aralık 2012; 23:43:43 (194 mesaj)
Şizofrenim soruyu bilemedim yalan beyler inanmayın çalışmıyor soru.


S
8 Aralık 2012; 23:47:58 (4624 mesaj)
Bir cenazeye daha gelebileceği ve onu yeniden görebileceğini düşündüğü için.


WizSaint
8 Aralık 2012; 23:48:02 (568 mesaj)
Doğru cevap:kızın dayısının baldızı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

HÜSAMCIK
9 Aralık 2012; 0:30:07 (219 mesaj)
kız uzaktan gelen erkekle facebokta ilişki durumu yapar, bunu gören ablası kapıyı açarak kardeşin odasın basar, silecesin gibilerinde kafasına vurur sonra döner ve uzaktan gelen erkeği faceden dürter bide göz kırpması yollar. uzaktan gelen erkek ablasını beğenmediği için kardeşle plan kurup çayına attıkları uyutucu ile sersemletip banyoda kafasını patlatırlar ve sabuna basıp düşmüş derler evet olay, böle böle oldu


HEISENBERG
9 Aralık 2012; 0:32:14 (1331 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: premium_uye

bu olay adanada olmustur aslı şöyle eve gelen adam, abla kardeş ikisine birden tecavüz edip öldürmüştür




arda_xl
9 Aralık 2012; 0:32:22 (1792 mesaj)
Kızın ablasını kız öldürmüştür. Çünkü uzaktan akrabasını tekrar görmek ister.

Aranızda bir tescilli şizofren var artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Rapid Step
9 Aralık 2012; 0:36:43 (5096 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: savas192

Az sonra soracağım sorunun etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmıştır zira soruya anında doğru cevabı verenlerin çoğunda şizofreni ve şizofreniye eğilim görülmektedir. Konu ilgi görürse cevabı açıklayacağım.>>>>>>>>>>bir kızın annesi vefat eder. Cenaze töreni düzenlenir ve kızın uzaktan bir akrabası cenaze için ziyarete gelir. Bu arada annesi ölen kız bu erkeğe aşık olur. Bu olaydan 2 ay sonra kızın ablası evinde kanlar içinde evinde ölü bulunur. Kızın ablasını kim ne için öldürmüştür?

cümle çok uzun okurken başını unutuyorum ne içtim lan ben


duetyo
9 Aralık 2012; 0:39:10 (372 mesaj)
Bu soruyu daha önce de görmüştüm ama şizofrenlik testi değil katil-psikopat tespit testi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bay çene
9 Aralık 2012; 0:40:45 (604 mesaj)
Neyin kafası bu zaten hikayede anne, kız, abla ve akraba olan herif var anneyi sildik kaldımı 3 kişi bunlardan birisi ölüyor kaldımı 2 kişi bu iki kişiden biri öldürmüştür ablayı başka kahraman yok.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3ndorfin -- 9 Aralık 2012; 0:42:47 >

Phytgriph
9 Aralık 2012; 0:41:58 (1052 mesaj)
kiz öldürmüştür cunku asik oldugu eleman tekrar cenazeye gelsin diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Frisesoo6
9 Aralık 2012; 1:16:17 (24 mesaj)
Aklıma hiç bir fikir gelmedi benim beyin saat 10 11 gibi duruyor bilader :D


LTWYL
9 Aralık 2012; 1:37:32 (866 mesaj)
0




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LTWYL -- 9 Aralık 2012; 1:37:40 >

Alkolik Bilgisayar
9 Aralık 2012; 1:38:42 (131 mesaj)
EVET BEN ÖLDÜRDÜM


VECIHI
9 Aralık 2012; 1:41:15 (2187 mesaj)
kırk yıllık tinerciyim böyle kafa görmedim



_____________________________

Eski kullanıcı adı: Djarum Black-


bozkurt58
9 Aralık 2012; 1:44:13 (919 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 1n4n

0





Electi
9 Aralık 2012; 1:45:06 (131 mesaj)
ben hala anlamadım
çok sağlıklıyım ozaman


*KaLeci "DD"
9 Aralık 2012; 1:53:24 (162 mesaj)
Benim bildiğim bu soruyu Abd'de seri katillere soruyorlarmış ve seri katiller anında cevap veriyormuş,eskidi bu artık herkes biliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bir Rind
9 Aralık 2012; 2:08:13 (1597 mesaj)
pekçok arkadaş gibi
çocuğu birdaha görmek için kızın öldürdüğünü düşünüyurum.

düzenleme: yalnızca soruyu okuyup, diğer cevaplara bakmadan cevap verdim.

ben şizofren miyim şimdi :(



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SıR' -- 9 Aralık 2012; 2:11:51 >

KeanAtay
9 Aralık 2012; 2:34:07 (416 mesaj)
Aşık olduğu erkek, kızın annesini kızın ablasının öldürdüğünü düşündüğü için kızın ablasını öldürmüştür.

Cevap: Tek soruda şizofreni testi  (4. sayfa)