Şimdi Ara

'DMC'nin Ne Kadar Satacağı Umrumuzda Değil'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Son dönemlerde geliştiricilerin ağzından sıkça duyduğumuz bir söz vardır: "Daha geniş bir kitleye ulaşmak istiyoruz" Aslında bunun anlamı "oyunumuzu herkes oynasın, daha çok satsın diye serinin yapısını bozmaya hazırız"dır.
     
         Yeni Devil May Cry oyunu DMC'nin geliştiricisi ise Ninja Theory'den Tameem Antoniades'in açıklamasına göre kendileri Dante'nin yeni macerasında böyle bir girişimde bulunmayacaklar; hatta Antoniades oyun geliştirme konusunda en büyük suçların birileri oyunu beğensin diye oyunu tasarlamak olduğunu söylüyor. Yetkili, satış konusunda endişelenmediklerini ise şu sözlerle açıklıyor:
     
        "Bu açıdan bakarsak oyunun oyunun 1.000 adet satması veya 2 milyon adet satmasını umursamıyorum"
     
         Capcom, "Resident Evil hayatta kalma-korku oyunu pazarı için çok büyük" derken aslında herkes oynasın, ben de daha fazla satış yapayım demek istiyordu. Capcom için oyun geliştiren Ninja Theory'nin ise farklı düşünmesi gerçekten sevindirici. Sonuçta geliştiriciler piyasaya göre değil, kendi hayal güçlerine göre oyun tasarlamalılar.
     








  • Umursamazlar elbette oyun ismi yeter ,yeni bir oyun geliştirseler böyle demeçler vermezler
    .
  • aynen almışlar mis gibi efsane bir oyunu sonrada bin veya milyon satması umrumuzda değil rerörörö
  • Firma için güzel bir haber, adamlar para için değil kalite için yapıyorlar demek ki bu işi. Böyle olması güzel. Kötü olan şu ki, birçok oyuncu eski DMC'yi geri istiyor ve Ninja Theory oyuncuların isteklerine göre değil, kendi kafalarına göre bir oyun tasarlayacaklar. Bu da DMC fanlarının beklentilerini karşılamayacak. Keşke Ninja Theory bu oyununu yaparken oyuncuların isteklerini göz önünde bulunduracak olsa. O zaman her şey daha güzel olurdu.
  • "Sonuçta geliştiriciler piyasaya göre değil, kendi hayal güçlerine göre oyun tasarlamalılar."

    Sizin hayal gücünüze tüküreyim.Her tarafından karizma fışkıran adamı emoya çevirmek midir hayal gücü.
  • Yahu daha oyun çıkmamış, alıp oynamamışsınız saçma sapan yorum yapılıyor her yerde. Yok beklentileri karşılamıyormuş yok dante emo olmuş vsvs. boş işler peşindesiniz. Ne yani dante daha karizmatik olsaydı oyun daha mı güzel olacaktı hey Allahım yaa:)

    Oyun çıktığı zaman beğenmezsiniz olmamış dersiniz anlarım ama daha dereyi görmeden paçayı sıvayınca çok komik yorumlar çıkıyor ortaya. Bu kadar ön yargılı yaklaşmayın belkide serinin en iyi oyunlarından birisi olacak. Ve kalıbımı basarım Ninja Theory gibi kötü oyun çıkarmamış bir firmadan yine kötü bir oyun gelmeyecektir. Şu oyunda multi olsa ve Activision yada EA yapsaydı ''üfff mütiş olcaaak'' ''harika olucak'' diye yorumları yazardı herkes.
  • kaç yıldır oyun sektörüyle ilgileniyorum ben böyle bir yalancılık görmedim, hiç kusura bakmasınlar... Capcom serinin hayranlarını tamamen hiçe sayıp sırf batılılaştırmak için Ninja Theory'e verdi bu oyunu. Hadi daha açık olalım, Dino Crisis 3 gibi 4. sınıf firmaların bile çıkarmaya utanacağı bir oyun yapıp az sattı diye insanları suçladılar ve seriyi bitirdiler. Street Fighter'da özüne dönmeyi 12 yıl sonra akıl edebildiler. Onimusha zamanının sektöründe 3 milyon satıyor ve sırf Avrupa'da bekledikleri gibi satmıyor diye seriyi btiriyorlar gene! Kendi Amblem karakterleri olan Megaman'i bile adamlar mahvetti yahu. RE4'ün satışlarına bakın RE2'nin satışlarına. Herkes rekor RE4'te sanır, alakası yok, RE2'nin üstelik zamanında oyun sektörü RE4'ün zamanın yarısı kadar bile değildi. Birde demezler mi hayatta kalma-korku pazarı oldukça geniş. Pardon? hangi hayatta kalma? hangi korku? Evet RE2 de canla başla hareket ettiğimiz Leon terimi yerindeyse bir survivor'du ama RE4'te ki Hollywood'dan fırlama havada 2-3 takla atan kim süper kahramandan bahsetmiyorum. Kısacası Capcom sırf 300 bin fazla satsın diye hayranlarını hiçe sayan bir firmadan bahsediyoruz, Capcom seri hayranlarına çok uzak bir firma, müşteri isteklerini dinlemiyorlar, bu yüzden yapabileceklerinin çok azını yapıyorlar ki farkında değiller. Trajikomik ama bu böyle.

    Sözün özü, eve Ninja Theory oyunu geliştiriyor ve muhtemelen bu oyun çok güzel olacak ona laf yok. Ama baştaki belliyken bize özgürlük hikayeleri anlatmasınlar (örnek EA-Bioware sonuç: Dragon Age-2 shooterlaştırılmış MA3). Desinler herkesi şaşırtacaz, çok güzel oluyor vs. kabul, ama kalkıp daha kurallar, kısıtlamalar en baştan dank diye koyulmuşken kimse özgürlük, satışları umursamıyoruz demesinler, siz 1 milyonu geçemeyinde bakalım hemen iş kapabiliyor musunuz...Satışları önemsemiyoruz masalı bu sektör 15 milyonluk Amerikalı FPS delisiyle kirleninceye kadar geçerliydi.




  • satış beklentileri düştü galiba adamların, ilk duyurulduğu zamanlar "En az 5 milyon satarız" diyorlardı oysa :)
  • "Daha geniş bir kitleye ulaşmak istiyoruz" o yuzden pc'ye cıkmıyo değil mi ? :S
  • oyunun cıkışına kadar iyi niyetli düşünelim bence.
  • bu oyun için mi satışları mı umursamıyorlar ? Ninja Theory bana göre tam bir hüsran, Heavenly Sword gibi bunu da kısa ve içeriği boş olan bir oyun yapacaklar belliki...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.