Şimdi Ara

Company Of Heroes 2'nin ''True Sight'ı Detaylandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
       RTS oyuncularının yıllardır hasretiyle yanıp tutuştuğu Company Of Heroes 2 sonunda duyuruldu ve bazı detayları da ortaya çıktı. Bu ortaya çıkan detaylar arasında çevre öğeleri ve senaryo dışında öyle bir detay var ki, eminiz çoğu oyuncunun oldukça hoşuna gidecektir.
     
       True Sight ismi verilen bu özellik, savaş alanında sizin birliklerinizin ve diğer askeri araçlarınızın görüş alanında neler var ise, sadece onları görmenize izin veriyor.
     
       Örneğin sizin askerinizin önüne bir sis bombası atıldığını varsayalım, dolayısıyla askeriniz belli bir mesafeden sonrasını göremeyecektir. Hal böyleyken siz de sadece birliğinizin gördüğü mesafeyi görebileceksiniz. Yani bu mantıkla herhangi bir binanın arkasını sizin adamlarınız görmeden siz de göremeyeceksiniz.
     
       Bu özelliği ilk duyduğumdan beri beni çok heyecanlandırdığını söyleyebilirim. Çünkü bu özellik ile birlikte çok daha taktiksel ilerlememiz ve karşımıza çıkacak sürprizlere hazırlıklı olmamız gerekecektir. Bu da eminim ki oyunun gerçekçiliğini bir kat daha arttıracaktır.








  • ilki rts de devrim yaptı. ikincisi de öyle yapacağa benziyor :)
  • bari sloganı true rts game yapsınlar.işte şimdi tam strateji oyunu oldu
  • Sonunda be sonunda !!!! Umarım COH daki tüm eksiklikleri kapatırlar şahane bir oyun gelir

    mesala "Client Server" gibi Hacker ların kucağında ve isteyen istediği gibi Lag yapamaz oyunlarda .

    en önemlisi bu eksikliklerde.ve Artık bu oyunu güncelleme ve geliştirme daha hassas olur oyun yapımcıları tarafından.
  • tamam iyi güzel mükemmel özellik de şimdi zaten ilk oyunu millet zor ve karışık geldiği için oynamadı. fazla yaygınlaşamadı oyun. bu adamlar şimdi daha da zorlaştırıyorlar. yani bu hardcore gamerlara yönelik tavırları hoşuma gidiyor yapımcıların saygı da duyuyorum ama bi taraftan da bu kadar kaliteli bir oyunun starcraft gibi geniş kitlelere yayılarak efsane olmasını da istiyorum. yapımcılar bu şekilde davranarak oyunun kısmen daha küçük bir kitle tarafından oynanan ama müthiş bir tutkuyla oynanan bir oyun olmasına yol açacaklar. belki de böylesi mi daha iyi acaba. yazarken kararsız kaldım şu an :)
  • Böyle zorlaştırmaları çok güzel.
  • olması gereken buydu. daha iyi mevzilenme ve her birimi kontrol ederken daha dikkatli olmamızı sağlayacak. rus ordusunda hangi birimler olacak gerçekten çok merak ediyorum.
  • world in conflict 2 gelecekmi acaba arkadaslar bilen varmi
  • Güzel şeyler geliyor.
  • True Sight özelliği oyuna acayip bir zevk verecek :)
  • Teoride güzel ama video ile görmeden olmuş demem. Yine de CoH adı yetiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eturkmarmara

    tamam iyi güzel mükemmel özellik de şimdi zaten ilk oyunu millet zor ve karışık geldiği için oynamadı. fazla yaygınlaşamadı oyun. bu adamlar şimdi daha da zorlaştırıyorlar. yani bu hardcore gamerlara yönelik tavırları hoşuma gidiyor yapımcıların saygı da duyuyorum ama bi taraftan da bu kadar kaliteli bir oyunun starcraft gibi geniş kitlelere yayılarak efsane olmasını da istiyorum. yapımcılar bu şekilde davranarak oyunun kısmen daha küçük bir kitle tarafından oynanan ama müthiş bir tutkuyla oynanan bir oyun olmasına yol açacaklar. belki de böylesi mi daha iyi acaba. yazarken kararsız kaldım şu an :)


    Ben bu "True Sight" gibi yeniliklerle oyunun hedef kitlesinin küçüleceğini zannetmiyorum. Aksine diğer strateji severlerinde ilgisini çekecektir bu yenilik. Ellerinde patlarsa o başka ama en başarılı oyunlar c&c, age of empires, warcraft bir yenilik getirdiği için efsane olmuşlardır. Efsane olmalarının sebebi oyun dünyasına kattıkları sebebiyledir.




  • Coh haberleri deprem etkisi yarattı.Bakalım Jay Wilson ve Brian Wood olmadan ne yapacaklar.Maphack ve drophack mutlaka engellenmeli.
  • BSC Misafiri @ Kesinlikle katılıyorum sana ilk önce bu sorunu ortadan hiç geri gelmiyecek şekilde sonlandırmaları lazım COHO Projesinde bu konuda baya bir tecrübe kazandılar kendi Server larını kurmak zorundalar.

    Bu oyun RTS oyunları içinde gelmiş geçmiş en iyi oyundur hatta ve hatta "Dawn of war" yani asıl COH'un babası da diyebiliriz ondan bile yüksek puanlar almıştır araştırınız yüksek oyun rakamlarına ulaşmaması da bundandır.

    üvey evlat muamelesi ve yeterince Oyun yapım şirketinin bu oyuna hakettiği desteği vermemesidir Blizzard' dan relic ders almalıdır bu konuda .Umarım COH 2 den itibaren gerçek desteği verirler ben inanıyorum buna çünkü ortada sağlam bir fikir varsa onu kimse batıramaz kendi yapımcıları bile olsa bu.

    COH için yapılan Modlar bile kendi içlerinde mükemmel oldular apayrı oyun gibi oldu.


    Ayrıca oyunun ek paketleri ana fikir olarak bana göre güzellerdi fakat daha detaylı olabilirlerdi bnkz : Panzerkrieg modu.
    detaylı olup oynanmama da saçma bir yakıştırma tam tersi bu oyun gayet basit ve aksiyonu bol bir oyun sadece ve sadece şu denebilir yeni başlayanlar online maçlarda devamlı oyunda usta olupta Rank 1 den başladıklarında karşılarına gerçekten Rank 1 yeni başlayan oyuncular ile eşleşmesi engellenemedi bu yüzden insanlar soğudu oyundan.

    Online destekleri COH da sınıfta kaldı diyebilirim yanlız COHO projesinde ise tam tersi Online kısmı çok başarılıydı işte yeni başlayan ile gerçekten yeni başlayan eşleşmesi, Maç bulma sistematiğinin çok başarılı olması ,Hacker ve Lag yapanların kısmen engellenmesi vs vs

    kendileride diyor zaten COHO da çok fazla şey denedik bu denemeler bize deneyim anlamında getirileri çok oldu bakalım görücez bu konularda oynanış yanında Online kısmı ne kadar ileri gidicek görücez.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.